21061, ando, 1992
Postitatud: 16 Mai 2009 21:46
Eellugu:
Pärast aprillikuu Laitse rajapäeva oli suur adrenaliinivool ikka veel sees, kui õhtul väiksele grillungile jõudsin. Seal sai väga häälekalt hoobeldud, et kurad, peaks endale ka ikka otsima mingi auto, tahaks rada sõita ja nii edasi ja nii veel edasi. Seepeale astub ligi üks sõber, kes ütleb, et tal vedeleb 06 õue peal. Pidi täitsa vinksvonks olema, ainult vasakpoolne õõtshoob olevat alt ära sõidetud ja selle tagajärjel olevat sillatala keevitatud. Ütles, et talle on asi vanarauaväärtusega ning kui mul huvi, võtku ma selle hinnaga ära. Tol hetkel sai lubatud, et kindlalt võtan ära.
Sai siis 2 nädalat hiljem vaatama mindud. Kaup oli nagu räägitud-isegi parem. Mulle meeldis see, mida nägin, vaid väljalaskeaasta tekitas veidi tuska. Mõtteis oli, et vähemalt ei teki süümekaid, kui midagi peaks juhtuma, kuna tegu pole ikkagi kõige briljantsema "nullkuute" esindajaga. Veidi tingimist ja lõime käed.
Kohe aga autot ära tuua ei saanud, kuna puudusid tol hetkel aeg ja vahendid. Sai siis hakatud leiutama kolmnurka, et jäiga ühendusega transportida. Polnud mul tahtmist testida 3 aastat seisnud auto pidureid slepis sõites. Kolmnurk õigustas end sajaprotsendiliselt.
Täna sai "asi" siis õuele toodud, kogu protsess siis võttis umbes 4 nädalat.
Kodus sai hakatud uurima, mis loomaga tegu on siis. Esimene hämming tekkis, kui autot käiguga fikseerida üritades see ei õnnestunud. Ma jõudsin juba hakata kahtlustama hambutut diffrit või katkist käigukasti. Õnneks enne masendusse laskumist vaatasin sidurianumasse, mis oli kuival. Mõtlesin, et prooviks vähemalt siduri korda saada, kui muudki ei saa.
Veidi pusklemist ja üllatus-üllatus, väikse vasarahoobi ja pika õhutamise peale sidur vabanes. Sidur oli kinni jäänud avatud asendisse Mina nägin sellist asja esimest korda. Vähemalt oli selge, et kastis ja diffris viga ei peitu. Seejärel sai veidi bensuga meelitatud ja akudega müratud ning mõne aja pärast sai kuulda juba hääli. Ja milliseid hääli Ja minule üllatuseks, minek oli ka vastav. Kuigi mootor on 1.3. Mina ei mõista, mida seal tehtud on ja ausaltöeldes ei huvita ka. Minu 1.6 ka ei käinud nii hästi. Vähemalt asi töötab, üks asi on korras.
Plaanidest nii palju, et kuna hetkel tulevad kiired ajad, siis enne suve ma midagi teha väga ei jõua. Pakkuda võib mulle korralikku/uut sillatala ja kuhjaga kannatlikkust. Tahe on teha sellest auto, millega saaks sõita aastaringselt, külastada LK rajapäevi ja talvel vallutada jääradu.
Siia lõppu sobib tsitaat: "Noor poiss, huvi on, miks mitte!" Ja just nii ongi.
[Muudetud: 19-5-2009 ando]
Pärast aprillikuu Laitse rajapäeva oli suur adrenaliinivool ikka veel sees, kui õhtul väiksele grillungile jõudsin. Seal sai väga häälekalt hoobeldud, et kurad, peaks endale ka ikka otsima mingi auto, tahaks rada sõita ja nii edasi ja nii veel edasi. Seepeale astub ligi üks sõber, kes ütleb, et tal vedeleb 06 õue peal. Pidi täitsa vinksvonks olema, ainult vasakpoolne õõtshoob olevat alt ära sõidetud ja selle tagajärjel olevat sillatala keevitatud. Ütles, et talle on asi vanarauaväärtusega ning kui mul huvi, võtku ma selle hinnaga ära. Tol hetkel sai lubatud, et kindlalt võtan ära.
Sai siis 2 nädalat hiljem vaatama mindud. Kaup oli nagu räägitud-isegi parem. Mulle meeldis see, mida nägin, vaid väljalaskeaasta tekitas veidi tuska. Mõtteis oli, et vähemalt ei teki süümekaid, kui midagi peaks juhtuma, kuna tegu pole ikkagi kõige briljantsema "nullkuute" esindajaga. Veidi tingimist ja lõime käed.
Kohe aga autot ära tuua ei saanud, kuna puudusid tol hetkel aeg ja vahendid. Sai siis hakatud leiutama kolmnurka, et jäiga ühendusega transportida. Polnud mul tahtmist testida 3 aastat seisnud auto pidureid slepis sõites. Kolmnurk õigustas end sajaprotsendiliselt.
Täna sai "asi" siis õuele toodud, kogu protsess siis võttis umbes 4 nädalat.
Kodus sai hakatud uurima, mis loomaga tegu on siis. Esimene hämming tekkis, kui autot käiguga fikseerida üritades see ei õnnestunud. Ma jõudsin juba hakata kahtlustama hambutut diffrit või katkist käigukasti. Õnneks enne masendusse laskumist vaatasin sidurianumasse, mis oli kuival. Mõtlesin, et prooviks vähemalt siduri korda saada, kui muudki ei saa.
Veidi pusklemist ja üllatus-üllatus, väikse vasarahoobi ja pika õhutamise peale sidur vabanes. Sidur oli kinni jäänud avatud asendisse Mina nägin sellist asja esimest korda. Vähemalt oli selge, et kastis ja diffris viga ei peitu. Seejärel sai veidi bensuga meelitatud ja akudega müratud ning mõne aja pärast sai kuulda juba hääli. Ja milliseid hääli Ja minule üllatuseks, minek oli ka vastav. Kuigi mootor on 1.3. Mina ei mõista, mida seal tehtud on ja ausaltöeldes ei huvita ka. Minu 1.6 ka ei käinud nii hästi. Vähemalt asi töötab, üks asi on korras.
Plaanidest nii palju, et kuna hetkel tulevad kiired ajad, siis enne suve ma midagi teha väga ei jõua. Pakkuda võib mulle korralikku/uut sillatala ja kuhjaga kannatlikkust. Tahe on teha sellest auto, millega saaks sõita aastaringselt, külastada LK rajapäevi ja talvel vallutada jääradu.
Siia lõppu sobib tsitaat: "Noor poiss, huvi on, miks mitte!" Ja just nii ongi.
[Muudetud: 19-5-2009 ando]