1. leht 2-st

21061, ando, 1992

Postitatud: 16 Mai 2009 21:46
Postitas ando
Eellugu:
Pärast aprillikuu Laitse rajapäeva oli suur adrenaliinivool ikka veel sees, kui õhtul väiksele grillungile jõudsin. Seal sai väga häälekalt hoobeldud, et kurad, peaks endale ka ikka otsima mingi auto, tahaks rada sõita ja nii edasi ja nii veel edasi. Seepeale astub ligi üks sõber, kes ütleb, et tal vedeleb 06 õue peal. Pidi täitsa vinksvonks olema, ainult vasakpoolne õõtshoob olevat alt ära sõidetud ja selle tagajärjel olevat sillatala keevitatud. Ütles, et talle on asi vanarauaväärtusega ning kui mul huvi, võtku ma selle hinnaga ära. Tol hetkel sai lubatud, et kindlalt võtan ära.
Sai siis 2 nädalat hiljem vaatama mindud. Kaup oli nagu räägitud-isegi parem. Mulle meeldis see, mida nägin, vaid väljalaskeaasta tekitas veidi tuska. Mõtteis oli, et vähemalt ei teki süümekaid, kui midagi peaks juhtuma, kuna tegu pole ikkagi kõige briljantsema "nullkuute" esindajaga. Veidi tingimist ja lõime käed.
Kohe aga autot ära tuua ei saanud, kuna puudusid tol hetkel aeg ja vahendid. Sai siis hakatud leiutama kolmnurka, et jäiga ühendusega transportida. Polnud mul tahtmist testida 3 aastat seisnud auto pidureid slepis sõites. Kolmnurk õigustas end sajaprotsendiliselt.
Täna sai "asi" siis õuele toodud, kogu protsess siis võttis umbes 4 nädalat.

Kodus sai hakatud uurima, mis loomaga tegu on siis. Esimene hämming tekkis, kui autot käiguga fikseerida üritades see ei õnnestunud. Ma jõudsin juba hakata kahtlustama hambutut diffrit või katkist käigukasti. Õnneks enne masendusse laskumist vaatasin sidurianumasse, mis oli kuival. Mõtlesin, et prooviks vähemalt siduri korda saada, kui muudki ei saa.
Veidi pusklemist ja üllatus-üllatus, väikse vasarahoobi ja pika õhutamise peale sidur vabanes. Sidur oli kinni jäänud avatud asendisse :o Mina nägin sellist asja esimest korda. Vähemalt oli selge, et kastis ja diffris viga ei peitu. Seejärel sai veidi bensuga meelitatud ja akudega müratud ning mõne aja pärast sai kuulda juba hääli. Ja milliseid hääli :wow Ja minule üllatuseks, minek oli ka vastav. Kuigi mootor on 1.3. Mina ei mõista, mida seal tehtud on ja ausaltöeldes ei huvita ka. Minu 1.6 ka ei käinud nii hästi. Vähemalt asi töötab, üks asi on korras.

Plaanidest nii palju, et kuna hetkel tulevad kiired ajad, siis enne suve ma midagi teha väga ei jõua. Pakkuda võib mulle korralikku/uut sillatala ja kuhjaga kannatlikkust. :lol Tahe on teha sellest auto, millega saaks sõita aastaringselt, külastada LK rajapäevi ja talvel vallutada jääradu.

Siia lõppu sobib tsitaat: "Noor poiss, huvi on, miks mitte!" Ja just nii ongi.

Pilt

[Muudetud: 19-5-2009 ando]

Postitatud: 16 Mai 2009 21:50
Postitas tann
kuda kere ja muu mudu on? esmapilgul päris kobe pill

Postitatud: 16 Mai 2009 21:52
Postitas ando
Algselt postitas: tann
kuda kere ja muu mudu on? esmapilgul päris kobe pill
Kere olukord on hea. Minu plaane arvestades tuleb ette võtta kindlasti väike tugevduskuur.

[Muudetud: 19-5-2009 ando]

Postitatud: 16 Mai 2009 22:30
Postitas masuurik
Auto registris pole(nr puudu)?

Postitatud: 16 Mai 2009 22:33
Postitas ando
Algselt postitas: zigulimasuurik
Auto registris pole(nr puudu)?
Auto on täitsa registris. Eelmise omaniku plaanid sisaldasid auto põllul puruks sõitmist, just esimeste "proovimiste" tagajärjel ka õõts vajus ära alt. Numbrid ja stanged vedelevad hetkel salongis. Tagumist stanget enne külge ei pane, kui konksu külge saan. Stangedega saab üldse oodata, enne vaja veidi keevitada ja mürada siit sealt. Omaette plaan on ka värviga, üks passivahetus kõik. ;)
Auto sõitma saamise tähtajaks on 14. november 2009. Ja seda mitmel põhjusel, mis need on-eks mõelge välja ;)

[Muudetud: 16-5-2009 ando]

Postitatud: 16 Mai 2009 22:54
Postitas kapa
Load!!! Aga tore et sellise masina kasuks otsustasid. Muidu lõhud suures tuhinas kahe ära.

Nael kummi, Edu!:)

Postitatud: 17 Mai 2009 00:58
Postitas lada
Mis 1.3 mootor on ,kas keti või rihmaga?
Auto paistab olevat täitsa normaalne ,kui kere on korras siis on väga hea ja endal kõvasti kergem ka.
Edu ja pealehakkamist.;)

Postitatud: 17 Mai 2009 02:45
Postitas LandDragon
Algselt postitas: ando
Algselt postitas: zigulimasuurik
Auto registris pole(nr puudu)?
Auto on täitsa registris. Eelmise omaniku plaanid sisaldasid auto põllul puruks sõitmist, just esimeste "proovimiste" tagajärjel ka õõts vajus ära alt. Numbrid ja stanged vedelevad hetkel salongis. Tagumist stanget enne külge ei pane, kui konksu külge saan. Stangedega saab üldse oodata, enne vaja veidi keevitada ja mürada siit sealt. Omaette plaan on ka värviga, üks passivahetus kõik. ;)
Auto sõitma saamise tähtajaks on 14. november 2009. Ja seda mitmel põhjusel, mis need on-eks mõelge välja ;)

[Muudetud: 16-5-2009 ando]
korporatsioon Sakala 100. aastapäev?


aga muidu edu ja seda kannatust ka ikka

Postitatud: 17 Mai 2009 03:04
Postitas kristjan92
Algselt postitas: lada
Mis 1.3 mootor on ,kas keti või rihmaga?
Auto paistab olevat täitsa normaalne ,kui kere on korras siis on väga hea ja endal kõvasti kergem ka.
Edu ja pealehakkamist.;)
Kui tegu õige 21061 siis peaks ikka 1500 olema mootori mahuks;).
Aga tundub täitsa viisaksas pill.

Postitatud: 17 Mai 2009 11:52
Postitas lada
Algselt postitas: kristjan92
Kui tegu õige 21061 siis peaks ikka 1500 olema mootori mahuks;).
Ma tean küll Ladade mootorimahte ,aga:
Algselt postitas: ando
Ja minule üllatuseks, minek oli ka vastav. Kuigi mootor on 1.3. Mina ei mõista, mida seal tehtud on ja ausaltöeldes ei huvita ka. Minu 1.6 ka ei käinud nii hästi.
Sellest ka minu küsimus.Ja kas see mineku jutt oli päriselt mõeldud või oligi see kleepsu nali tagaaknal?:spin

Postitatud: 17 Mai 2009 11:55
Postitas reiner
Lõpuks tuli Andol mõistus pähe, kaua sa ikka Ronni masinat lõhud :D
Algselt postitas: kristjan92
Kui tegu õige 21061 siis peaks ikka 1500 olema mootori mahuks
Ja mida see mootor mahutab siis ka?

Postitatud: 17 Mai 2009 13:39
Postitas ando
Algselt postitas: kapa
Load!!! Aga tore et sellise masina kasuks otsustasid. Muidu lõhud suures tuhinas kahe ära.

Nael kummi, Edu!:)
Load jah, ei ole isu selle autoga hakata seda va kõrvalistujat otsima :D Ja kahe lõhkumine on sul õige tähelepanek. Ma hakkasin ise ka tajuma, et noorele omasena hakkas mul ka pedaal tihedamini põrandasse vajuma kui normaalne oleks tolle auto puhul. Kiirelt pidin leidma midagi, et säästa kallist nullkahte.

Mootor on ikka ketiga. Ploki peal uhkelt löödud 011. Mootorivahetus teostatud kunagi ammu, eelmisel sajandil veel :) Kuigi pole välistatud, et see mootor seal stockis peal on olnud, kuna passis on ka 1.3 mootor märgitud.
Ja minek ei ole mainitud irooniaga-päriselt ka käib hästi edasi. Ja mina mootorit vahetama ei plaani hakata, kõlbab mulle see "madalplokk" ka, ma ise siiski ju pisike poiss.
Algselt postitas: reiner
Lõpuks tuli Andol mõistus pähe, kaua sa ikka Ronni masinat lõhud :D
Ei teagi, kas tuli mõistus või sõitis lõplikult ära. Ronni saab süüdistada selles asjas aga omajagu :D

Postitatud: 17 Mai 2009 15:00
Postitas VäikeMägilane
Ja mida see mootor mahutab siis ka? [/quote]

kuupsendimeetreid, liitreid, kuuptolle - kuda kellelegi

Postitatud: 17 Mai 2009 15:02
Postitas reiner
Algselt postitas: VäikeMägilane
Ja mida see mootor mahutab siis ka?
kuupsendimeetreid, liitreid, kuuptolle - kuda kellelegi [/quote]

Mootori töömaht on selle nimi.;)

Postitatud: 17 Mai 2009 16:01
Postitas VäikeMägilane
mmh mmh - peaasi et plokki ja blokikaant sassi ei aja

ääküll...

Nüüd saab kanepis ka põlluralliga tegeleda, millal rada avatakse:)?

Postitatud: 17 Mai 2009 16:40
Postitas ando
Algselt postitas: VäikeMägilane
mmh mmh - peaasi et plokki ja blokikaant sassi ei aja

ääküll...

Nüüd saab kanepis ka põlluralliga tegeleda, millal rada avatakse:)?
Rajad on vabakavana metsade vahelistel kaunitel teedel. :P Loodan, et saab ikka asja ja põllule rada tegema ei pea hakkama.

Postitatud: 18 Mai 2009 11:51
Postitas Zetec
Minukäest oleks Kanepist 3nurga saanud. Mul täiesti olemas selline abivahend.
Muidu jah tore remondirõõm paistab olevad, tegevust ikka jätkub. Peaks ise kah ülevaatama kunagi, äkki tekib endalgi isu Zigull taas välja lükata ning suverehvid alla panna ning natuke sõita sellega.

Postitatud: 19 Mai 2009 21:21
Postitas ando
Algselt postitas: Zetec
Minukäest oleks Kanepist 3nurga saanud. Mul täiesti olemas selline abivahend.
Muidu jah tore remondirõõm paistab olevad, tegevust ikka jätkub. Peaks ise kah ülevaatama kunagi, äkki tekib endalgi isu Zigull taas välja lükata ning suverehvid alla panna ning natuke sõita sellega.
Nonäet. Oleks enne teadnud, oleks hulga vaeva olemata olnud :D Aga nüüd on mul endal ka selline asi seinal olemas-kulub ära.
Ma arvan, et kunagi tulen sinu poolt läbi, siis saab joonestada ka :lol

Postitatud: 21 Mai 2009 21:33
Postitas Rannamäe
Üks huvipakkuv küsimus... Kuhu on kadunud selle auto iluliistud ja nende kinnitusaugud? Autot pahteldatud ja värvitud kõvasti?

Idee on muidu austusväärne, mulle meeldib. ;) Peaks tunduma just sobiv auto sellise ülesande jaoks peale väikest tugevduskuuri ja iluravi.

Kõike paremat sulle!

Postitatud: 22 Mai 2009 07:31
Postitas ando
Ka mina hakkasin otsima iluliistude kohti. Aga neid ei olnudki. :O Ukseplekid olid seestpoolt vaadates siledad. Järgmine kord, kui sinna lähen, uurin tagatiibu ka, kui seal ei ole ka, siis on teada, et see auto on mingine väärareng. Mind hämmastas näiteks kroomvõre selle aasta autol, aga see võib olla eelmise omaniku leiutis. Värvimiste ja pahteldamiste kohta ei tea midagi, esmapilgul avariijälgi ei leidnud.

Tänud heade soovide eest!