21061, ando, 1992

21061, ando, 1992

Eesti Ladaklubi liikmete autod
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#21

Postitus Postitas ando » 14 Dets 2009 18:04

Lasin dartsil teha. Leidsin, et saab parem, kui sellise jupi teevad mehed, kes seda enne ka teinud. Vahetamisrõõm jäi mulle endale loomulikult :D
Numbritesõpradele siis 2,5 edasi ja esimene ots 1 üles.

[Muudetud: 14-12-2009 ando]
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#22

Postitus Postitas ando » 16 Jaan 2010 16:31

Vaheajal ma ei maganud väga. Tulemus on selline kole, aga esimene vasikas ikka läheb aia taha, eriti kui 3.5 päevaga teha.
Tänud sõber Mikule ja tema vennale Tanelile Karste Kuningriigist.
PS:Vasakut külge ma ei varja, lihtsalt läks meelest pilti teha :)

Pilt
Jõud taga, peab minema.

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#23

Postitus Postitas lada » 16 Jaan 2010 17:05

Kuidagi laiguline tundub (aluskiht kumab läbi?), muidu kui masin niisama rallimiseks siis ei olegi mingit ilumasinat vaja ju.:)
Mille plekkveljed all on ja mitme tollised? Auguvahe sama mis Ladal?
Edu masinaga.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#24

Postitus Postitas ando » 16 Jaan 2010 18:14

Aluskiht kumab läbi, värvisime pimedas kuuris, tolm lendas ja paljud teised vabandused. Ka värvalid tegid tööd esmakordselt... :D Matistatud sai ka 500-se paberiga, niiet kena see käe all ei ole. Rallimiseks sai väga ilus, mina olen rahul. Ja järgmine kord kui keretöid tellin, siis tean, mille eest maksan. ;)

All on Fiat Bravo 14' plekid, 4x98 ja keskava ka klapib.
Jõud taga, peab minema.

Ladavend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Nov 2008 21:09
Asukoht: Eesti,Harjumaa

#25

Postitus Postitas Ladavend » 16 Jaan 2010 22:35

Värv on ocean või?Mul 01 oli sarnane toon!:spin

Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

#26

Postitus Postitas siim789 » 16 Jaan 2010 23:59

Värvitöö tundub sarnase kvaliteediga olevat nagu minu masinal olevad katsetused, mis said õuepeal tehtud:spin Aga vähemalt on asi ühte tooni, mitte kohati roostekarva;)

JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

#27

Postitus Postitas JX » 17 Jaan 2010 01:30

mille istmed sees on?
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#28

Postitus Postitas viaccess » 17 Jaan 2010 01:35

Algselt postitas: JX
mille istmed sees on?


Kiri ju peal.... aga tavaliselt Opelitel oli, ka Audidel olen näinud....
Jupid Venemaalt!

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#29

Postitus Postitas ando » 17 Jaan 2010 20:10

Värvi nimetus on Okean, Sadolini toodang.
Eesmärk oligi vabaneda roostetäppidest, vähemalt sai enamvähem ühtlane.
Istmed hankisin siit foorumist kommiraha eest, seljatugi elektriline, peaks olema peal ka soojendus ja sees olid mingid padjad, mille nupud ka istmepuldil näha. Täitsa mitmeti regullitavad ja hoiavad hästi paigas.

[Muudetud: 17-1-2010 ando]
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#30

Postitus Postitas ando » 24 Veebr 2010 21:32

Käisin kahe sõbraga Savernas sõitmas. Soovitan kõigile võtta sellest talvest viimast ;)

Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 24-2-2010 ando]
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#31

Postitus Postitas ando » 27 Okt 2010 13:48

Sai natukene nokitsetud:
vahetatud radikas
karpasse uued kuuesed tikud sisse keeratud
esisild tikkude peale ümber tehtud
kapott splintidega pealekäivaks tehtud(mälestus rohelisest nullkuuest)
talvekad alla keeratud
lõdvikuid kohendatud

Vaja teha enne talve:
plokikaane tihend vahetada
sild paika panna
tiibu lõikuda(ratas käib vastu hetkel)
2 tikku juurde teha

Auto oli pea terve suve ühe koha peal seisnud, käivitus enamvähem hästi, tühikäik kuskile ära kadunud. Enne uue kütuse lisamist ei hakka kruttima igaks petteks. 14" veljed sai vahetatud 13" Mangelsite vastu(4x100, pidi lisama ühe vaheplaadi, et ees vastu supporte ei käiks)
Pilt
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#32

Postitus Postitas GTA » 27 Okt 2010 19:00

Nüüd vaja ainult vedrud pooleks lõigata ja 175/50 rehv otsida:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#33

Postitus Postitas ando » 27 Okt 2010 19:23

Algselt postitas: GTA
Nüüd vaja ainult vedrud pooleks lõigata ja 175/50 rehv otsida:D

Ja kas siis enam jäärajale ka asja oleks?;) Tegelikult piisab mõnusa auto kõrguse saavutamiseks sellest, kui unustad 45kg terveks suveks pagasnikusse-järgmine kord teine samapalju kapoti alla ka panna...
Jõud taga, peab minema.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#34

Postitus Postitas Mikk » 27 Okt 2010 21:27

Plaanid autoga nädalvahetusel midagi teha kah? Et ma olen Tartus, kui abikäsi vaja on.

Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 733
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#35

Postitus Postitas sansa » 26 Veebr 2011 21:06

Jälle tiivad sees ja masin valli otsas:D
Žiguliga juba igav ei hakka.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

Administreeriv toiming

#36

Postitus Postitas ando » 28 Nov 2011 19:09

 ! Sõnum kasutajalt: ando
Teemat on pügatud.
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

Enne lõppu tippu

#37

Postitus Postitas ando » 28 Juul 2014 23:12

Aeg on pea 3 aastat püsinud vaikus autoteemas lõpetada, teha kokkuvõtted ning anda teada kurvast sündmusest.

2012 talv jäi autol omaniku eemaloleku tõttu vahele ning pildimaterjal puudub.

2013 talveks hakkasime koos Kuningriigi võidusõidumeeskonnaga valmistuma siis, kui lumi juba maas ning kõik tööd ebameeldivalt külmad olid.

Stiilinäide sillaregullist
Pilt

Suure remondi preemiaks saime auto kohale WinterCamp 2013-le, mis toimus meist mitte kaugel, Vehendis. Auto pidas end kenasti üleval ning hoolimata puuduvatest kojameestest ja meeletust lahkujooksust suutis meie jaoks kiiresti liikuda. Päeva lõpuks lahkus kastist kolmas käik, mis selle auto lemmiktoiduks oli.
Pilt

2014 hooajale otsustasin peale minna paremini ettevalmistununa ning sai autoga käidud isegi silda regulleerimas. 2013 hooaja eel paikapandud sild oli kalletega 3.0 ja 3.2, kokku/lahkujooksu ei kommenteeri.

Silla regulleerimiseks sai väisatud isegi Tartu kesklinna.
Pilt

Hooaja ootuses
Pilt

Kõige suurema külmaga otsustas auto siiski streikima hakata ning probleemid süütega oleksid auto jaoks eksistentsi Kuusakoski väravas juba enne sõite lõpetanud.
Talv oli sel aastal nagu ta oli, pärast suuremaid remonttöid sai osa võetud vaid ühest võistlusest, Ilmatsalu jääraja esimesest etapist. Hoolimata vanast rehvist sai pakutud konkurentsi BMW-dele ja isegi Sansale, mille üle mul kõige suurem heameel oli.

Rohkem võistlusi ei toimunud ning autoga sai selsamal nädalavahetusel sõpradega Ilmatsallu lustima mindud. See aga lõppes auto jaoks kehvasti, pimeda kurvi taga tehtud spinn ja ebapiisav pikivahe kutsusid esimesse paremasse tiiba külla ühe VW Golfi, mis lõhkus šarniiri, piduriketta, ülemise õõtsa ja murdis minu vaimu.
Samal päeval sai tänu Ingmarile auto kokku pandud, aga avarii tagajärgede tõttu kiirus oli hale ning antud päeva võib lugeda ka auto lõpuks - eriti pärast kolmanda käigu taaskordset allaandmist.
Kuupäevaks oli 2. veebruar 2014.

4. veebruaril sai auto toimetatud oma viimsesse seisupaika, tagasi põllu veerde.
Pilt


13. juuli, pärast kanuuretke sai relakas autole Sansa abiga sisse löödud ning väärtuslikud osad eraldatud.
14. ja 17. juulil leidis auto tee tükkidena Kuusakoski väravate vahelt sisse, loodetavasti saab temast tubli osa mõnest Jaapanis toodetud unistuste pereautost.

Pilt

Kurb oli vana hea sõbraga nii teha, aga aeg läheb edasi ning tulevad uued ja huvitavad väljakutsed. Autost jäi mälestuseks minule numbrimärk, mis peagi leiab koha kodus kapi peal.
Jõud taga, peab minema.

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

Administreeriv toiming

#38

Postitus Postitas ando » 14 Dets 2015 22:08

 ! Sõnum kasutajalt: ando
Teema on suletud.
Jõud taga, peab minema.


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist