3. leht 4-st

Postitatud: 07 Nov 2009 21:49
Postitas Suska
Lihtsalt nokkimiseks, siis praktika on näidanud, et marker pole parim asi märkimiseks. On olnud juhus kus lihvi ja lihvi ning ta ei tahagi maha tulla. Võib-olla sattus jama eksemplar lihtsalt. :)
Vähemalt hendu lõpuks tegi selle tagumiste tiivakaarte asja ära, aga eks välimuselt ma olen juba ise selle kallal mitu korda vingunud. Tubli teostus m6mm!

Postitatud: 19 Nov 2009 21:24
Postitas m6mm
Pilt
Pilt
Pilt



[Muudetud: 19-11-2009 m6mm]

Postitatud: 20 Nov 2009 00:56
Postitas twist
Esiakna augu äär oli ka roostes või lõikas klaasi eemaldades trossiga sisse?

Postitatud: 20 Nov 2009 10:18
Postitas hendu
Esiakna äär oligi roostes, see tundub olema selline tavaline 11x seeria murekoht.

Postitatud: 20 Nov 2009 11:58
Postitas twist
Uuel Nival olid ka seal roostekolded. Selline see "iseseisva" Vene kvaliteet on...

Postitatud: 20 Nov 2009 12:09
Postitas viaccess
Algselt postitas: hendu
Esiakna äär oligi roostes, see tundub olema selline tavaline 11x seeria murekoht.


Paistab nii, ka minu masinal oli väga ilus:


Pilt

Postitatud: 24 Nov 2009 19:33
Postitas hendu
Sai täna vaatamas käidud ja progress on näha piltidel:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 24 Nov 2009 19:35
Postitas siim789
Ai kus läigib. Enam ei julge rajale minnagi;)

Postitatud: 24 Nov 2009 19:43
Postitas Suska
1. tee stangede all olevatele kohtadele korralik roostetõrje (või ennetus).
Miks siis stange ääre halliks tegid? Auto paistaks teistpidi ju madalam välja.
Hmm, tagumine ots tüki rohkem koopas kui esimene. Auto põhjalt vaadates on ta vist ikka sirge?

Postitatud: 24 Nov 2009 19:49
Postitas hendu
Tegelt suht sirge, aga alumine osa tuleb tumeda kivikaitsega, kuna kruusal sõites lendab kive siis on lihtsam katta neid kohti hiljem. Vast jah algul tuleb hoida veidi rohkem tagasi paremat jalga :).

Postitatud: 25 Nov 2009 13:24
Postitas Maku2
Kata kiviohtlikud kohad läbipaistva kilega, kaitseb värvi ja kere. :cool:

Postitatud: 25 Nov 2009 14:39
Postitas uzzac
Algselt postitas: hendu
Vast jah algul tuleb hoida veidi rohkem tagasi paremat jalga :).


kuni esimese täkkeni jah :)

Postitatud: 25 Nov 2009 14:48
Postitas hendu
Esimest bumperit ei lasknud värvida, seal on täkked peal, vast neist aitab esialgu :) ...

Postitatud: 21 Veebr 2010 22:05
Postitas v2lja
Tegijatel juhtub.

Pilt

Postitatud: 01 Aug 2010 12:26
Postitas m6mm
Tänud Hendule, kes mulle oma autot laenas SC-il, millega suutsin lõpuks kolmanda koha välja sõita:cool:. Kahju Hendust, et ise oma autoga poodiumile ei jõudnud. Olaafi ja Dorise vastu polnud seegi aasta midagi panna, aga järgmine aasta on plaan ikkagi enda auto rajale veeretada, nii et Olaaf :mad::D.

Postitatud: 01 Aug 2010 15:27
Postitas olaaf
:D
ma jään siis ootama ja veedan pikki õhtuid garaazhis enne üritust.

küll hendu ka oma masina õigesti liikuma saab.
selleks, et minu auto kiiremini liikuma hakkaks tuleb suuri investeeringuid teha :)

Hendu masin on ikkagi püss :)

Postitatud: 01 Aug 2010 18:49
Postitas hunter
Sain ka seda imepilli proovida:P,ülimõnus oli ikka sellise autoga sõita mis liikuda jaksab.Edu edasi arendamises.;)

Postitatud: 01 Aug 2010 23:00
Postitas m6mm
Algselt postitas: olaaf
:D
ma jään siis ootama ja veedan pikki õhtuid garaazhis enne üritust.

küll hendu ka oma masina õigesti liikuma saab.
selleks, et minu auto kiiremini liikuma hakkaks tuleb suuri investeeringuid teha :)

Hendu masin on ikkagi püss :)

:o Olaaf, ma küll täpselt ei tea, aga mul on jäänud mulje, et Hendu ainult suuri investeeringuid teebki!
Tegelikult LIIGUB Hendu auto väga hästi, seal on juba muud mured. Esiteks on 100-seeria ja Samara kaalu vahe 100kg :puzzled mis jääb seda autot igavesti kummitama. Teiseks on vaja käigukang ja nüüd ka peale eilset käigukast üle vaadata!

Hendu anna teada kui sulle sobib külla tulla. Vaatame tiivaääred üle, teeme korrosjooni tõrje ja mul on mitu mõtet mida käigukangiga proovida!

[Muudetud: 1-8-2010 m6mm]

Postitatud: 01 Aug 2010 23:52
Postitas hendu
Auto õnnelikult tagasi Tallinnas, pidas enamvähem Cambi vastu, 3. käik kipub välja tulema ja 4. käik vabatahtlikult sees ei püsi, aga eks miski aeg vaatab kasti üle. Vahepeal sai vist tõesti veidi liiga palju raha Lada peale pandud, aga kui oskusi ei lihvi siis vanad kalad on palju kiiremad :) . Käiguvahetus süsteem tuleb kindlalt üle vaadata, kuna 2. käik kipub väga kummalise koha peale jäema, oma osa selle probleemi juures annab ka nn. shortshift hoovastik, millel üks juht osa (et ei aetaks 1. ja R käiku segamini) pole päris õige kujuga. Ise hetkel autoga ikka täitsa rahul, samuti tahaks tänada kõiki kes Cambil nõu ja jõuga abistasid!

Enne Campi sai Lada ka uued Tuha poolt tehtud nukid, millega tunde järgi auto käib veidi üle 7000 pöörde väga kenasti, samuti aretas Tuha alla ka pantseri, et oleks julgem kruusal sõita. Miski aeg sai Raldo abiga paigaldatud Ladale reguleeritavat õõtsad ja vahetatud sarniirid, välimised pooltelje kaitsekummid ja rooli otsad. Pärast mida reguleeris Walter esisilla paika. Nädal enne Campi sai avastatud, et käigukastis ei taha õli sees püsida ja kipub juhipoolse pooltelje juurest vaikselt välja immitsema, sedapuhku tulid appi Olaaf ja Robi, kelle abiga sai vahetatud pooltelje simmerling.

Tänud kõigile kes on aidanud autot remontida ja paremaks muuta!

[Muudetud: 1-8-2010 hendu]

Postitatud: 02 Aug 2010 00:38
Postitas olaaf
eks ilmselt kahvel kõver kastis,
teada tuntud garaazhis on nüüd mitu kasti laiali ja mul peaks ka mingeid kasti juppe veel olema, ma usun, et ehk pääseb odavalt kui sa väga ragistanud pole nüüd :P