1. leht 4-st

2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

Postitatud: 01 Mai 2009 23:16
Postitas hendu
Läks aega mis läks, aga lõpuks mõtlesin teha teema enda Ladast.
Auto osteti kunagi vanemate poolt uuena Tallinna Peterburi tee Lada Eesti esindusest.
Viimased paar aastat on 112 olnud kasutuses hobiautona ning vastupidanud täitsa eeskujulikult kõigile rajapäevadele kus on saanud osaleda. Kerel leidub erinevaid kriime mis on tekkinud kiiresti sõites liigse uljuse tagajärjel...
Enamuses on originaal, aga veidike on ka "tuuningut":
Amordid
Ees Bilstein B4
Taga Gabrieli gaasikad
Vedrud
Eibach Sportline -50mm
Veljed
Kosei WK139 6,5x15"

Mõned pildid ka:
Pärast veermiku uuendamist ja velgede lisamist
Pilt

Veermiku jubinad
Pilt

Eibach Sportline vs. originaal
Pilt

Kandelambi hoidik
Pilt

Rool
Pilt

Alumiste õõtsade vahele sai pandud tugi, mis vähendab võimalust katalüsaator alt ära sõita...(see pilt on illustreeriv!)
Pilt

Mootorile sai lisatud lisa tugi
Pilt

Ladaklubi Summercamp 2008
Pilt

Ladaklubi 2008 Laitse
Pilt

Veel Laitse
Pilt

BMW klubi Sauga üritusel
Pilt

Mootori tööd juhib Megasquirt 2 v3.0 (vajab hetkel seadistamiset), lisatud on juurde ka Innovate LC1 lairiba lambda. Nukkvõlliks on hetkel Dr Tuha looming, mis langetas maanteel küttekulu vähemalt 1l (kui mitte rohkem...), samas pööretevahemikus 3000 kuni piiraja on jõudu palju rohkem kui originaalis. Stabilisaatori varras pole ka päris originaal enam, vaid on asendatud jämedamaga.
Tulevikus saab "aiste" vahel olema Lada 16v mootor, mis on hetkel läbimas kapremonti.

[Muudetud: 20-6-2009 hendu]

Postitatud: 02 Mai 2009 10:06
Postitas dzidzi
Algselt postitas: hendu
Veel Laitse
Pilt

[Muudetud: 1-5-2009 hendu]
Sellises kohas sõitmiseks ikka 2121 mite 2112:D

Postitatud: 02 Mai 2009 10:52
Postitas tann
kas need istmed mille peal rool on lähevad ka sisse?

Postitatud: 02 Mai 2009 16:33
Postitas siim789
Istmed said hiljuti juba sisse nikerdatud. Nüüd masinal kohe rajapilli ilme:spin

Postitatud: 02 Mai 2009 22:38
Postitas hendu
Täpselt nii, istmed sees (raamid meisterdas Siim789) ning esimene raja tunnetus nendega oli Ladaklubi Laitse üritus. Täna sai õli ära vahetatud ning paigaldatus tagasi originaal kütterõhu regulaator.

[Muudetud: 12-2-2011 hendu]

Postitatud: 02 Mai 2009 23:52
Postitas VAZ
Tip-Top pill, madalduse ja õige veljega pole uute Ladade välimuse kohta küll miskit halba öelda.

Postitatud: 03 Mai 2009 00:02
Postitas TimmThaler
mind häirib ainult üks asi, ja nimelt see, et eest koobats vaadates siis seal suurme vavhe kui taga. Muidu mönus pill.

Postitatud: 04 Mai 2009 13:55
Postitas uzzac
need regulaatorid on jah ainult häda alus...toodetakse ikka igast saasta

Postitatud: 04 Mai 2009 22:29
Postitas hendu
Kusjuures see regu võib täitsa pädev olla, kui veidi modifitseerida. Lammutasin selle laiali ja seal sees oli üks tihend umbes 2mm pikem kui see soon kus ta jooksma pidi(modifitseerisin enda oma ära, aga katsetada pole viitsinud).

Postitatud: 04 Mai 2009 22:56
Postitas uzzac
njaa aga need kellad seal küljes on saast...meie oma jooksis seest bensiini täis :S parajad poolfabrikaadid on

Postitatud: 05 Mai 2009 17:40
Postitas Moss
Miks ma ei näe sind veel OT nimekirjas? :bouncing
Ma ise "põletasin sillad" ja tuleb vist huvitav nädal-poolteist garaazis.

Postitatud: 05 Mai 2009 20:51
Postitas kaspar
Uhke masin, minust sõitis saugal igaljuhul mööda.

Postitatud: 11 Mai 2009 23:31
Postitas hendu
Nädalavahetusel sai veidi nokitsetud ning rehvideks said alla Toyo R888 195/50 r15 (Tänud Olavile ja Dorisele tellimise ja ladustamise eest). Reedel käisid külas ka Valdz ja Eve (tänud juhendamast), sai veidi auto aju näpitud ning muljetatud ning juba hakkab midagi looma.
Kahjuks selle aasta esimesele OT-le ei saa minna, aga järgmistele üritan jõuda
Kaspar sinu taga oli ka päris huvitav sõita ja jälgida kuidas sa ühtlase külglibisemisega läbisid kurve ning hiljem lugesid ju mulle ka kaarti;).


[Muudetud: 12-2-2011 hendu]

Postitatud: 17 Juun 2009 14:38
Postitas hendu
Meenutusi vigursõidu ürituselt
Pilt

Kets mis hetkel all
Pilt

Salong
Pilt



Uudiseid Türilt Dr. Tuha-lt!

8v mootor tõsteti maha
Pilt

Asemele läks kapremonditud 16v mootor, millel avardati sisse- ja väljalaske kanaleid
Pilt

Kuna oli idee ka väljalaskega midagi teha siis tehti asi nii
Pilt
Pilt

Nüüd miski aeg vaja minna Türile juhtmeid ühendama ning mahlasid sisse kallama ;).

Tänaks peainsener Dr. Tuha-t hetkel tehtud ja tehtavate tööde eest!

Postitatud: 17 Juun 2009 15:29
Postitas uzzac
kena töö...aga miks 4-2-1 ikkagist?

Postitatud: 17 Juun 2009 17:05
Postitas hendu
Kuna sõidan vahest niisamagi selle autoga siis esialgu tundus hea lahendus. Kui kunagi mootorit veel edasi arendada ja mingi kindla asja jaoks ehitada eks siis vaatab, hetkel sõidan nii asfalti kui ka kruusa.

[Muudetud: 17-6-2009 hendu]

Postitatud: 17 Juun 2009 19:54
Postitas uzzac
ma just ise ka mõelesin et sul ju ikkagist universaalse masinana see kasutusel mitte ainult ringrajal...ise oleks samamoodi teinud :)

Postitatud: 20 Juun 2009 00:43
Postitas hendu
Mahlad sees ning esimesed käivitused ka tehtud, homme veel timmib veidike ning siis peaks valmis olema;).

Pilt

Postitatud: 20 Juun 2009 01:12
Postitas uzzac
tubli töö..aga võin omast käest öelda et mitte kunagi ei saa see pill sul täitsa valmis :)

Postitatud: 20 Juun 2009 20:23
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: uzzac
kena töö...aga miks 4-2-1 ikkagist?
Plaan veel teha 280 kraadine nukk ja arvan et see 4-2-1 on parim mis sellise seade juures olla saab.Kui juba ikka üle 300 kraadi võllid ,siis on muidugi mõtekam minna 4-1 kolle peale.
Hendu kimas naeratava näeoga kodupoole,eks kirjutab ise mis ja kuidas masin liigub.