2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Lihtsalt nokkimiseks, siis praktika on näidanud, et marker pole parim asi märkimiseks. On olnud juhus kus lihvi ja lihvi ning ta ei tahagi maha tulla. Võib-olla sattus jama eksemplar lihtsalt. :)
Vähemalt hendu lõpuks tegi selle tagumiste tiivakaarte asja ära, aga eks välimuselt ma olen juba ise selle kallal mitu korda vingunud. Tubli teostus m6mm!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Pilt
Pilt
Pilt



[Muudetud: 19-11-2009 m6mm]
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Esiakna augu äär oli ka roostes või lõikas klaasi eemaldades trossiga sisse?
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Esiakna äär oligi roostes, see tundub olema selline tavaline 11x seeria murekoht.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Uuel Nival olid ka seal roostekolded. Selline see "iseseisva" Vene kvaliteet on...
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: hendu
Esiakna äär oligi roostes, see tundub olema selline tavaline 11x seeria murekoht.
Paistab nii, ka minu masinal oli väga ilus:


Pilt
Jupid Venemaalt!
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Sai täna vaatamas käidud ja progress on näha piltidel:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Ai kus läigib. Enam ei julge rajale minnagi;)
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

1. tee stangede all olevatele kohtadele korralik roostetõrje (või ennetus).
Miks siis stange ääre halliks tegid? Auto paistaks teistpidi ju madalam välja.
Hmm, tagumine ots tüki rohkem koopas kui esimene. Auto põhjalt vaadates on ta vist ikka sirge?
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Tegelt suht sirge, aga alumine osa tuleb tumeda kivikaitsega, kuna kruusal sõites lendab kive siis on lihtsam katta neid kohti hiljem. Vast jah algul tuleb hoida veidi rohkem tagasi paremat jalga :).
Kasutaja avatar
Maku2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Aug 2009 12:00
Asukoht: Tartu /Pärnumaa
Autod: SEAT Toledo `99
Kontakt:

Postitus Postitas Maku2 »

Kata kiviohtlikud kohad läbipaistva kilega, kaitseb värvi ja kere. :cool:
Metallikratt ;)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: hendu
Vast jah algul tuleb hoida veidi rohkem tagasi paremat jalga :).
kuni esimese täkkeni jah :)
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Esimest bumperit ei lasknud värvida, seal on täkked peal, vast neist aitab esialgu :) ...
v
v2lja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2010 13:31
Asukoht: rapla
Autod: Lada 110

Postitus Postitas v2lja »

Tegijatel juhtub.

Pilt
Kõigest saab asja.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Tänud Hendule, kes mulle oma autot laenas SC-il, millega suutsin lõpuks kolmanda koha välja sõita:cool:. Kahju Hendust, et ise oma autoga poodiumile ei jõudnud. Olaafi ja Dorise vastu polnud seegi aasta midagi panna, aga järgmine aasta on plaan ikkagi enda auto rajale veeretada, nii et Olaaf :mad::D.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

:D
ma jään siis ootama ja veedan pikki õhtuid garaazhis enne üritust.

küll hendu ka oma masina õigesti liikuma saab.
selleks, et minu auto kiiremini liikuma hakkaks tuleb suuri investeeringuid teha :)

Hendu masin on ikkagi püss :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Sain ka seda imepilli proovida:P,ülimõnus oli ikka sellise autoga sõita mis liikuda jaksab.Edu edasi arendamises.;)
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: olaaf
:D
ma jään siis ootama ja veedan pikki õhtuid garaazhis enne üritust.

küll hendu ka oma masina õigesti liikuma saab.
selleks, et minu auto kiiremini liikuma hakkaks tuleb suuri investeeringuid teha :)

Hendu masin on ikkagi püss :)
:o Olaaf, ma küll täpselt ei tea, aga mul on jäänud mulje, et Hendu ainult suuri investeeringuid teebki!
Tegelikult LIIGUB Hendu auto väga hästi, seal on juba muud mured. Esiteks on 100-seeria ja Samara kaalu vahe 100kg :puzzled mis jääb seda autot igavesti kummitama. Teiseks on vaja käigukang ja nüüd ka peale eilset käigukast üle vaadata!

Hendu anna teada kui sulle sobib külla tulla. Vaatame tiivaääred üle, teeme korrosjooni tõrje ja mul on mitu mõtet mida käigukangiga proovida!

[Muudetud: 1-8-2010 m6mm]
h
hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 296
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas hendu »

Auto õnnelikult tagasi Tallinnas, pidas enamvähem Cambi vastu, 3. käik kipub välja tulema ja 4. käik vabatahtlikult sees ei püsi, aga eks miski aeg vaatab kasti üle. Vahepeal sai vist tõesti veidi liiga palju raha Lada peale pandud, aga kui oskusi ei lihvi siis vanad kalad on palju kiiremad :) . Käiguvahetus süsteem tuleb kindlalt üle vaadata, kuna 2. käik kipub väga kummalise koha peale jäema, oma osa selle probleemi juures annab ka nn. shortshift hoovastik, millel üks juht osa (et ei aetaks 1. ja R käiku segamini) pole päris õige kujuga. Ise hetkel autoga ikka täitsa rahul, samuti tahaks tänada kõiki kes Cambil nõu ja jõuga abistasid!

Enne Campi sai Lada ka uued Tuha poolt tehtud nukid, millega tunde järgi auto käib veidi üle 7000 pöörde väga kenasti, samuti aretas Tuha alla ka pantseri, et oleks julgem kruusal sõita. Miski aeg sai Raldo abiga paigaldatud Ladale reguleeritavat õõtsad ja vahetatud sarniirid, välimised pooltelje kaitsekummid ja rooli otsad. Pärast mida reguleeris Walter esisilla paika. Nädal enne Campi sai avastatud, et käigukastis ei taha õli sees püsida ja kipub juhipoolse pooltelje juurest vaikselt välja immitsema, sedapuhku tulid appi Olaaf ja Robi, kelle abiga sai vahetatud pooltelje simmerling.

Tänud kõigile kes on aidanud autot remontida ja paremaks muuta!

[Muudetud: 1-8-2010 hendu]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks ilmselt kahvel kõver kastis,
teada tuntud garaazhis on nüüd mitu kasti laiali ja mul peaks ka mingeid kasti juppe veel olema, ma usun, et ehk pääseb odavalt kui sa väga ragistanud pole nüüd :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta