WinterCampil käidud, üritus oli super, auto kohta sama öelda ei saa:mad:
Tuula tagajärjed parandatud, sai mingi aeg Laitses sõitmas käidud, rada oli väga libe ning mõnigi kurv kuratlikult salakaval. Ukerdasin just ühes neist kurvidest kui üks kiire viiekas otsustas must seespoolt mööda põrutada, paraku hindas juht oma võimeid üle ja nii mu värskelt sirgeks löödud tagatiib teise auto stangenurgaga kohtuski. Õnneks miskit suurt polnud, pool tundi hoovis mässamist ja asi oli jälle enamvähem sirge.
Kuna Camp ukseees otsustasin ka auto puhtaks pesta, siinkohal tarkusetera, kui järeldad et talvine pesu hõlmab ka pesujärgset lukkude suruõhuga kuivatamist, siis ei tasu selles eriti kindel olla. Kesklinnas võis möödakäijatel väga huvitav vaatepilt olla, kui mõni mees päise päeva ajal pool tundi (oma) autosse sisse üritas murda, lukusula oli muidugi autos sees.
Laisk nagu ma olen, otsustasin juba reedel Savernasse minna, ei pea laupäeval enne päiksetõusu ärkama, et linnast liikuma hakata. Lähen siis autot käivitama, võti keerab süütelukus kuidagi kehvasti, aga käima ma ta saan. Ajan auto ukse ette, et kraami lühem maa tassida oleks ja suretan mootori, taaskäivitamisest saab aga tõeline ko?maar. Võti ei keera! Kellad! Ropendades üritan korda kümme saani käima saada, kuni käib "klõps". Topeltkellad! Roolilukk peal! Paarikümne meetri raadiuses kuulevad kõik mahlakamaid väljendeid nii eesti kui vene keeles. Egas midagi, relakas ja haamer kätte ning tööle. Siiamaani sõidan ringi nagu autovaras, süütelukk puudu, juhtmed nipukatega rooli külge kinnitatud.
Tunni pooleteisese hilinemisega, saab lõpuks linnast minema, ca 50km Tartu maanteed sõidetud, kui uus jama, viies käik hüppab välja. Niipaljukest siis seda viiest kasti oligi, ca 300km sai sellega sõita.
Laupäeva hommik Savernas, auto käivitamine lootusetu, kaks päeva varem täis laetud aku ei anna mingit elumärki. Siinkohal tänud Hendule, kes käima tõmbas.
Laupäeva ennelõuna, teisel prooviringil sai rajalt õrnalt välja sõidetud, ikka väga õrnalt ja praktiliselt olematu hooga. Tulemus: rool viltu ja lahkujooks meeletu. Diagnoos: pendelhoob kõver. Ravi: Zajetz auto all tööhoos ning Rojevilt paar polti-mutrit. Suured tänud teile mõlemile.
Auto korras, kokkujooks silma järgi paika pandud sai mindud rajale. Ei läinud just palju aega kui pilbasteks olid mõlemad tagastange plastikud ning mõlkis parem tagatiib (enne kevadet ma uusi plastikuid stange külge ei pane ning mõlkidegi väljalöömine tuleb alles siis, kui jää-/lumerajad enam sõidetavad pole).
Pühapäeva hommik: auto muidugi ei käivitunud, lisaks oli tühjaks jooksnud ka üks esirehv aga ple hullu, Vialt sai kompressori ning Sassilt särtsu ja sõit koju võis alata.
Üldiselt oli tore Camp, millelt jäi mälestuseks 3. koha medal omas klassis.
[Muudetud: 25-2-2011 Kytt]