8. leht 9-st

Postitatud: 12 Apr 2012 18:04
Postitas PuZuP
Sneak peek...

Pilt

Postitatud: 23 Mai 2012 18:09
Postitas Kytt
Sai koos Fred-Anderiga üks tegus testipäev Rapla rajal veedetud ja uute rehvide/velgedega tutvust tehtud. Üldiselt võib päeva kordaläinuks lugeda sest ringirekordit sai ikka omajagu parandatud, korra õnnestus ajaks lausa 59,7 saada, üldiselt jäid ajad päeva lõpus siiski 1:02.0 ja 1:00.0 vahele. Rehvid käituvad piiripeal sõites minu jaoks veel üpris ettearvamatult, väga äkitselt kaob pidamine kord esi- kord tagarehvidel, sellest ka ringiaegade ligi kahesekundiline kõikumine. Samuti kippus kuumaga benapump nõrgaks jääma, seega niimõnigi kiirendus sai "meeldivate" nõka-nõkadega pikitud.
Kui mina saan oma päeva igati kordaläinuks pidada, siis Fredil olid omad tõusud ja mõõnad, eks härra kirjutab oma seiklustest ise. Niipalju vaid, et kuna ajatabel minu käes, siis parim kolmeringiline sessioon tal(sisaldab ka isiklikku ringirekordit) oli 1:04.5/1:03.9/1:04.5

Postitatud: 02 Juun 2012 17:08
Postitas Kytt
See ei ole vist hea :D
Pilt
Pilt

Postitatud: 02 Juun 2012 17:59
Postitas SexSix
Ega auto ennemuiste avariid teinud pole? Või on Kytil palju jõudu?

Postitatud: 02 Juun 2012 21:51
Postitas kapa
Suht-koht tavaline värk, eriti just 05 roolisüsteemi kasutamisel. Suurem rapsimine (kähkusõit) teeb oma töö. Armatuurialune tala tasub ka üle vaadata, see kipub ka mõranema/venima.

Postitatud: 02 Juun 2012 23:53
Postitas zajetz
Täitsa normaalne nähtus. 05 sammas ju mujalt toetust ei saa kui sealt.

Postitatud: 18 Nov 2012 21:17
Postitas Fred-Ander
Enne Ohekatku sai Kytti ja Zajetzi autoga sillaregullis käidud...

Pilt

Postitatud: 19 Nov 2012 00:22
Postitas Kytt
 
Fred-Ander kirjutas:Enne Ohekatku sai Kytti ja Zajetzi autoga sillaregullis käidud...


Ja see sillaregullis käik osutus üpriski seiklusterohkeks. Hommikul Zajetzilt ta autot võttes teadsime, et ainsaks mureks on kohatine laadimise puudumine, seega tagavaraaku pagassi, "krokodillid" kõrvalistmele ja Fred rooli ning panime regulli poole ajama. Auto kahtlane käitumine sai aetud kemppi-difri ja tasakaalustamata rataste süüks - vääga rumal järeldus :D Töökoja uksetaga sai avastatud et kaks ratast tahavad vägisi auto alt eemalduda, ehk siis ratas on küll kenasti kõvasti flantsi tikkpoltide küljes mutritega kinni aga flants rummu küljes olla ei taha. Siinkohal tervitaks Ronni ja annaks talle teada, et ta flantse ei kannata Lada originaal rattapoltidega kinnitada ;)

Ohekatku ise oli lõbus, kui kaks viimaseks vooruks ikka väga halvas seisus kohta välja jätta, samas ilmad on nagu nad on olnud ja 100% ulatuses väga head rada ei oodanudki. Jutud käisid et ma olla kõik neli ratast hüppel maast lahti saanud, oli nii või mitte aga maandumisel lõi amordi põhja ja tiiva veidi kummi, hullemast päästis ehk strutbar.
Paar pilti ka kõige ebameeldivama osa kohta kruusaradade puhul:
Pilt
Pilt
Peale kolme tundi ainult põhjaaluse pesemist oli seis juba täitsa talutav
Pilt

Nüüd vaja veel auto väljast puhtaks pesta ja siis tuleb uut sumpsi ehitama hakata, täna õhtul õues taskulambi valgel uurides on vähemalt kaks katkist kohta, aga kuna sõites tundus liigset müra tulevat ka eest, võib sealt ka kolmanda katkise koha leida.

Postitatud: 19 Nov 2012 01:26
Postitas Peep7
Kas see Zajetzi pill pole mitte c20xe mootoriga? MNT päring ülevaatlust näitab kas ka mootor passis? Vöi ajan ma midagi totaalselt segamini.

Postitatud: 19 Nov 2012 01:40
Postitas Kytt
 
peep007 kirjutas:Kas see Zajetzi pill pole mitte c20xe mootoriga? MNT päring ülevaatlust näitab kas ka mootor passis? Vöi ajan ma midagi totaalselt segamini.


Sellel autol peal täitsa Lada enda mootor.

Postitatud: 01 Veebr 2013 16:19
Postitas Kytt
Ladad kõlbavad ideaalselt ka tüdrukuteõhtu transpordivahenditeks ;)
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Veebr 2013 16:25
Postitas botzor
Ilusad pildid! :)

Otsing tulemust ei andnud, aga küsin üle, et kust neid valgeid suunatule klaase saab? Kas venest? Oskad ehk mingisuguse hinnaklassi ka öelda?

Terv, Siim.

Postitatud: 20 Veebr 2013 16:42
Postitas Kytt
Venest saab odavalt, e-bay.de pakub samuti kuid koos saatekuludega on hind utoopiline.

Postitatud: 04 Mär 2014 16:18
Postitas Kytt
Ettevalmistused WinterCambiks:
1. Suverehvid alla - tehtud :D

Pilt


Viimase aastaga pole just palju selle auto juures juhtunud, mootor on muutunud "kohvimaks", kere mädamaks, ühe difri suutsin laiali lasta ning tagasilla tala on kõveraks hüpatud.
Nüüd all 4.44 differ, mis koostöös käigukastiga manab spidokale ikka väga lõbusaid numbreid niiet nüüd pole probleemiks spidonjõel uuele ringile saata :D
Vahetatud selle viimase aasta jooksul veel esimesed ja tagumised klotsid, kettad ja esimesed rattalaagrid, korduvalt vahetatud tagasilla otsasimmereid ning tikkpoldid sai uuesti rummu sisse kinni, olid teised ajajooksul loksuma hakanud.
Suveks muretsetud paar uusi Toyosi - on jälle mida Raplas lõhkuda :D
Tulevikuplaanidest rääkima ei hakka, eks elu näitab mis sest autost saab.

Postitatud: 04 Mär 2014 16:27
Postitas Jonx
 
Kytt kirjutas:Ettevalmistused WinterCambiks:
1. Suverehvid alla - tehtud :D

Pilt


Päris kobe näeb välja :)

Postitatud: 07 Mär 2014 00:08
Postitas Kytt
Kui mu 07 oli mõnes "Amperi Garaaži" episoodis statisti rolli, dvoikal oli pisike osa ühe Eesti erakonna noortekogu valimisreklaamis, siis kuueka kanda sai oluliselt kandvam roll :D
Stay tuned...

Seniks aga väike teaser

IMG-20140306-WA0000.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 10 Mär 2014 13:17
Postitas Kytt
Küsmus:
Mis juhtub kui 12 aastat vanade protisuvekatega mudasel ja kitsal rajal sõita?
Vastus:
Auto ei mahu kurvidesse ära.

Teisisõnu sai Winteril külgees betoonposti libisetud, kui auto ise mahtus mööda siis stange paraku enam mitte. Pauk oli nii täpne, et tagatiivad pääsesid ilma ühegi uue mõlgita.

Pilt

Postitatud: 10 Mär 2014 14:34
Postitas SexSix
Pigem põhjus ikka tihendis...:D
Müüa uus VAZ 2106 tagastange: 199 €.

Postitatud: 10 Mär 2014 15:44
Postitas Kytt
No tihend lekib juba aegade algusest :D

Tegelt on viga sõidustiilis, kuna ma just väga puhtalt ei sõida, siis kitsastel radadel läheb asi käest ära, samas mida laiem on rada seda kõrgemad kohad üldarvestuses tulevad.

Stangepakkumisest loobun, sellele autole on uhiuut kroomi sama mõtekas külge panna kui sigadele pärleid kaela riputada :spin

Postitatud: 10 Mär 2014 19:48
Postitas zajetz
Viimane kord laitses tünn tegi stangeotsa ainult kõveraks :D Tiib jäi vist puutumata.
Kytt peab vist ilma stangeta jätkama siis mahub paremini teepeale ära. Auto gabariidid on paigas, aga stange va saadanas on kerest kaugel eemal ja ei mahu tolerantsi piiridesse.