21063"Rondiste" Kytt 1986
21063"Rondiste" Kytt 1986
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Sai täna meeldiv lõuna rapla kardirajal veedetud ning rehve testitud. Ei kõlba need yokod mitte kuskile, seal kus falkeniga sai täisgaasil lastud, tuli uue rehviga hoog maha võtta, vastaseljuhul olin kohe rajalt väljas. Kuid pole halba ilma heata, ringirekord sai uude sekundisse viidud, niiet nüüd on uueks eesmärgiks järgmine kord 1.01.9 üle sõita:D Üldiselt jääb parem aeg rehvide ning sõiduoskuse taha kinni, niiet järgmiseks suveks vaja suurema velje ja madalama rehvi peale üle minna, sõiduoskuse parandamine aga juba raskem ülesanne.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Kuna kurjad onud hirmutasid, et järgmisele üritusel mu autot rajale peale ei lasta, siis sai hakatud tegema ettevalmistusi poolraamide vahetamiseks.
Salong sai puhtaks roogitud ja välja tuli üpriski viisakas põrand. Roosteaukudest ma siiski ei pääsend, juhi pool kaks tikutopsi suurust augukest ning kõrvalistuja jalge all vaja umbes suitsupaki suurune lapp peale panna. Mõlemal pool augud samal kohal, ehk siis seal kus poolraamil see ristitala karbini läheb.
Ps. ma siin üritan meelde tuletada, kas LK karikasarja standardklassis võis tühjaks roogitud salongiga võistelda:puzzled
Salong sai puhtaks roogitud ja välja tuli üpriski viisakas põrand. Roosteaukudest ma siiski ei pääsend, juhi pool kaks tikutopsi suurust augukest ning kõrvalistuja jalge all vaja umbes suitsupaki suurune lapp peale panna. Mõlemal pool augud samal kohal, ehk siis seal kus poolraamil see ristitala karbini läheb.
Ps. ma siin üritan meelde tuletada, kas LK karikasarja standardklassis võis tühjaks roogitud salongiga võistelda:puzzled
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Matid võid ju tagasi visata, pole keeruline töö.
Kui põhjast rääkida siis tavaliselt selgub tööde maht ikka tegemise ajal, kohati salongist ilus plekk altpoolt päris õhukeseks jäänud ja vastupidi...
Keevitades on tore vaadata, kuidas tikutopsi suurune ava muutub üsna kergelt paar korda suuremaks äärtest...
Kui põhjast rääkida siis tavaliselt selgub tööde maht ikka tegemise ajal, kohati salongist ilus plekk altpoolt päris õhukeseks jäänud ja vastupidi...
Keevitades on tore vaadata, kuidas tikutopsi suurune ava muutub üsna kergelt paar korda suuremaks äärtest...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ilmselgelt on tegu suitsetajagaKytt kirjutas:...juhi pool kaks tikutopsi suurust augukest ning kõrvalistuja jalge all vaja umbes suitsupaki suurune lapp
Kui istmed, polstrid, armatuur, vaip(kummimatt) on olemas salongis, siis ikka standard..Kytt kirjutas: Ps. ma siin üritan meelde tuletada, kas LK karikasarja standardklassis võis tühjaks roogitud salongiga võistelda:puzzled
See kas sul pigimatt on seal vaiba/mati all ei huvita kedagi..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- paarutaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 16 Nov 2011 22:53
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: Lada 21063, ZAZ 968, Audi A3
Kuna ei leidnud kuskilt siukest mulateemat, siis küsin siin. 06 mõlemal pool kaks tuld. Ühes peaks olema päeva ja teises siis täistuli? Mu 063-l igastahes nii, et keskmistes pole pirne üldse sees ja äärmistes halogeenid. Päeva ja täistuli ühes tules, siis hakkasin mõtlema milleks need keskmised peaksid olema? udukad ?
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Vahepeal ühtteist ikka toimunud ka.
Kõigepealt peaks ära mainima, et otsin endiselt Laitses kivi saanud valgele suuna-/parktuleklaasile asendust.
Pidurisüsteem sai üle vaadatud, ette ja taha uued töösilindrid, uus peasilinder, käputäis torusi ja voolikuid, rõhuregulaator ning värske õli. Lahti sai pidurdamisel liiga vara blokeeruvatest tagaratastest kuid täiesti müstilisel põhjusel kisub see saadanas pidurdades endiselt mingil määral paremale.
Õlivahetus sai tehtud ning pooleks läinud mootoripadjad uutega asendatud.
Vedrustuski sai talvise seade, ehk siis jäik amort ja lühike vedru alt ning pehmem ja kõrgem "kompott" ette alla, seejärel sillaregull ja järgmine hommik Taali minek. Taalis piisas paarist prooviringist ja ühest ajasõidust ning rattakalded polnud enam kohe mitte sellised, nagu need olema peaksid.
Üks illustreeriv pildike ka Taali "talverallist":
Kõigepealt peaks ära mainima, et otsin endiselt Laitses kivi saanud valgele suuna-/parktuleklaasile asendust.
Pidurisüsteem sai üle vaadatud, ette ja taha uued töösilindrid, uus peasilinder, käputäis torusi ja voolikuid, rõhuregulaator ning värske õli. Lahti sai pidurdamisel liiga vara blokeeruvatest tagaratastest kuid täiesti müstilisel põhjusel kisub see saadanas pidurdades endiselt mingil määral paremale.
Õlivahetus sai tehtud ning pooleks läinud mootoripadjad uutega asendatud.
Vedrustuski sai talvise seade, ehk siis jäik amort ja lühike vedru alt ning pehmem ja kõrgem "kompott" ette alla, seejärel sillaregull ja järgmine hommik Taali minek. Taalis piisas paarist prooviringist ja ühest ajasõidust ning rattakalded polnud enam kohe mitte sellised, nagu need olema peaksid.
Üks illustreeriv pildike ka Taali "talverallist":