3. leht 3-st

Postitatud: 18 Sept 2009 12:08
Postitas robi
Sellega võib siis tegeleda, kui selle mäeni jõuame:cool:

Postitatud: 07 Okt 2009 23:59
Postitas Walter
Peale Ohekatku sõitu kus sai nööri otsas tagasi tuldud, põhjuseks hääl mootoris. Sai masinal mootor ja esi veermik laiali võetud. Mootoris täielik ikaldus. Kõik kepsu saaled ringi, raami saaledel kõigil sooned sees, kepsud mõõdust väljas korralikult. 4 sil. kolb kild väljas ja rõngas puruks. Plokikaane tihend puruks. Eks kolb ja tihend oli juba pikka aega olnud, aga eks nüüd mõtiskleb selle mootori teemal vähekene, et milline ja kuidas esialgu. :puzzled Kuna sillapaugust oli esi sild endiselt paigast ära siis hakkasin ka seda likvideerima ja esi osa tugevdama. Pool raami sisse metall puks ja tugevamad poldid silla tala hoidma ja amordikannu tugevdus ka.:wow Lähi ajal võtan silla tala ette. Seekord proovime teisi mõõtmeid:spin





[Muudetud: 7-10-2009 Walter]Pilt

Postitatud: 08 Nov 2009 21:54
Postitas Walter
Nüüd on masin niikaugel et mootor on peal ja töötab. Väikene proovisõit ka tehtud. Millegipärast kadusid pidurid kuhugi ära aga eks otsin need lähipäevadel tagasi ja ehk siis saab alustada niiöelda sissesõitu tegema. Mootor läks peale 1500 originaal mõõtudega, väikese lisa home made käsitööga :rolleyes ;) Sai paigaldatud ka teine siduri ketas kuna vanas oli leevendus verdu kõrval ohtlik möra sees. Ehk see peab rohkem sellele hullamisele vastu :spinPilt

Postitatud: 08 Nov 2009 22:48
Postitas france2
kas saaremaal võib ka siinset masinat rajal näha?

Postitatud: 08 Nov 2009 23:01
Postitas Walter
Seda masinat Saaremaal ei näe kahjuks. Loen teisele kollasele kaarti seal. Seeaasta ei jõudnudgi ühelegi rallile kahjuks :( Aga eks vaatab mis tulevik toob:)