2105, Walter, 1982

2105, Walter, 1982

Eesti Ladaklubi liikmete autod
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#21

Postitus Postitas maalo » 02 Aug 2009 16:20

väga viis.. :D

mind painab koguaeg küsimus, mille valuvelgi sa kasutad?
kas on 4x100 puhul ka mingit flantsi tarvis esisillale?

edu rajal!! ;)

[Muudetud: 2-8-2009 maalo]
Lujaa laatua Lada :)

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#22

Postitus Postitas olaaf » 02 Aug 2009 16:40

tiidul on kõik valuveljed 4x100 ja õige offseti puhul pole mingit flantsi vaja.

ladale on ette ideaalne 15" veljega mis 7" lai: 20-30 offsett,
taga võiks olla offsett isegi 10-15 sama velje puhul..

enamus, mis müüakse on 35-50 offsetiga ja jäävad liiga koopasse ning hakkavad paha tegema

ära ei tohi unustada, et tiidul on rummud treitud, et veljed alla läheksid!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#23

Postitus Postitas maalo » 02 Aug 2009 19:52

seda ma räägingi, et üks foorumlane ostis omale golfi veljed ja ütles, et ette on vaid flantsi vaja, et taha läks ilusti, kuna trummel on sirge..

:)
Lujaa laatua Lada :)

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#24

Postitus Postitas Walter » 03 Aug 2009 20:53

Veljed on need mis kätte saan nagu öeldud 4*100. Aga viimasel ajal hakkasid jällegi R15 veljed millegipärast otsa saama :P Esimesed rummud treid 55mm peale ja teed tikkpoltide peale ringi, siis peaks saama suht paljude tänapäeva velgedega hakkama. Flantsiks kasutan alumiinium plaadist välja lõigatud kettaid.;)



[Muudetud: 3-8-2009 Walter]Pilt
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#25

Postitus Postitas Moss » 03 Aug 2009 21:59

Selles mootoris teil kepse originaalpoldid hoidmas? 7k pööret ei ole teps mitte väike koormus "pika vändaga" mootoris.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#26

Postitus Postitas Walter » 03 Aug 2009 22:33

Originaal poldid mootoris kõik. Ja ei tea mitu korda nad kinni lahti käinud on. Siiamaani on vastu pidanud ja ehk peavad edaspidi ka :kuri
MännikuLaiali.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#27

Postitus Postitas olaaf » 10 Aug 2009 11:48

meenutusi campist:
0-100 10,4sek
max kiirus gps järgi 159km/h (4k kast 195/50R15 4,3)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#28

Postitus Postitas tuhajuhe » 10 Aug 2009 14:29

Mis polte sa Moss ise kasutad ladal?
56506878

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#29

Postitus Postitas Moss » 10 Aug 2009 19:11

Ei ole veel ühtegi mootorit ehitanud endale, sestap ikka originaalid sees. Mu mootoris pöördeid ka vähem, piiraja 6200. Camp'i kiirendusel vahetasin 5500 pealt, kõrgemale nad nii reipalt enam ei tõuse ka. Lõpujoonel oli 5200 neljanda käiguga.

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#30

Postitus Postitas tuhajuhe » 10 Aug 2009 19:22

Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.
56506878

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#31

Postitus Postitas Moss » 10 Aug 2009 19:33

Algselt postitas: tuhajuhe
Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.


Seda minagi imestan, et jarmar/atzkarik ja Walter kõik hoiavad pillid pöördes ja veel korduvkasutavad kepsupolti sealjuures. Muidu ise olen mõelnud, et kui ARP mõne teise mootori jaoks, kuid Ladale sobivaid polte ei tooda, uuriks Baltic Boltist miskit.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#32

Postitus Postitas Walter » 15 Sept 2009 00:00

Siis kui midagi hakkab järgi andma alles siis tuleb hakata mõtlema kuidas asja tugevamaks ja vastupidavamaks teha;) Valmistudes järgmiseks sõiduks sai eelmine nädal väike sõit tehtud kohalikel teedel ja sain laht lühikeste reaktiiv varraste poltidest mis murdusid korraga ära poolraami küljest. Nüüd sai vähe tugevamad poldid muretsetud ja lisa kronsad tehtud, et tagasild seda polti niikiiresti kõveraks ei väntsutaks. Kuna viimane kord Ohekatkus trenni tehes sai pooleks lastud kaks mootoripatja( 1 niva ja 1 originaal 01.) Siis nüüd meisterdan uusi home made patju, eks näis kaua selline lahendus vastu peab.Pilt
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#33

Postitus Postitas reiner » 15 Sept 2009 12:32

Järgmine nõrk lüli tagasilla juures on lühikesed vardad ise.
Aga mille puksi sa seal mootorikinnituse juures kasutad?
Lower your standards and you'll never be disappointed!

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#34

Postitus Postitas uzzac » 15 Sept 2009 12:47

Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: tuhajuhe
Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.


Seda minagi imestan, et jarmar/atzkarik ja Walter kõik hoiavad pillid pöördes ja veel korduvkasutavad kepsupolti sealjuures. Muidu ise olen mõelnud, et kui ARP mõne teise mootori jaoks, kuid Ladale sobivaid polte ei tooda, uuriks Baltic Boltist miskit.


meil käib nüüd 8k pööret ja ka std poldid mutrid :)

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#35

Postitus Postitas Walter » 15 Sept 2009 13:55

Vardad on tugevdamatta veel kuna sai kiiruga alla visatud tagasid koos uute juppidega peale avariid. Kui puksid millaskil läbi lähevad siis tugevdan ka vardad ära. Tagaamordi pukse kasutasin mootoripadja tegemiseks.
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#36

Postitus Postitas Moss » 15 Sept 2009 15:04

Algselt postitas: uzzac
meil käib nüüd 8k pööret ja ka std poldid mutrid :)


Samara mootor natuke parem toorik geomeetria tõttu.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#37

Postitus Postitas Walter » 18 Sept 2009 00:14

Mõni õhtu jälle nokitsetud. K.kasti vahetades avastasin et vända simmer lekib ja seda vahetades uurisin ka sidurit milles oli leevendi verdu ümber mõrad tekkinud. Nüüd ootan uut ketast. :regan Katsetamiseks pookisin ettepoole radikad lisa vendika, ehk jahutab vähe rohkem maha ja temp. seier tuleb sealt punasest vähe allapoole. Homme õhtaks võiks masin juba liikuda ja ehk saan hakkata pakkima et Ohekatkus juba ringi paugutada:spinPilt
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 492
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

#38

Postitus Postitas robi » 18 Sept 2009 09:20

Tänud nende istmekatete eest, väga ehedad.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#39

Postitus Postitas Walter » 18 Sept 2009 09:48

Aga palun, nüüd ehk selle õlipumbaga tasa:cool:
MännikuLaiali.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#40

Postitus Postitas olaaf » 18 Sept 2009 09:50

ma eraldan robi mootori hüvanguks ühe õlipumba ka lisaks :)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist