2105, Walter, 1982

2105, Walter, 1982

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

2105, Walter, 1982

#1

Postitus Postitas Walter » 19 Mär 2009 23:45

Panen siis ka oma järgmise masina näitamiseks välja. Kuna 06 kere jäi pehmeks siis tuli uus muretseda (paar päeva ennem Winteri). Kes Winteril käisid need nägid juba siis ;) Kuna asi on mõeldud ikkagi rahvaralliks ja sprintideks siis vaikset ja originaal pilli sellest kohe mitte ei tule. Kuna ehitus tööd algasid suht järsku ja kiirelt siis ei jõudnud isegi pilte teha, aga ehituse käigus olen mõled suutnud isegi teha:spin Nagu eelmise omaniku poolt mainitud, et kere tööd on tehtud selles ma ei kahtle, aga kahjuks pidin peaaegu kõik lisatud plekid eemaldama ja uuesti kõik üle tegema, sest see kuidas keegi oli seda remontinud oli PORNO:sein roostes tükk oli alles jäetud ja siis oli keevitatud nii seest kui väljast uus plekk peale, aga kahe pleki vahel käis originaal pleki kallal korralik elu. Nüüdseks on augud eemaldatud ja kere veits jäigemaks tehtud. Lähipäevil läheb uus vaip põrandale ja salong kokku ja siis 06 pealt veermik ja ülejäänud edasiliigutav tehnika;) Ehk selle kere kestab veits kauem ja kannatab seda valu mis ta saama hakkab :lol






[Muudetud: 19-3-2009 Walter]Pilt
MännikuLaiali.


Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#2

Postitus Postitas m6mm » 20 Mär 2009 08:12

Sinu autol lapiti auke-roostet prekiga:D, minuomal ehitusvahuga:(.
Kas Kesk-Eesti ralliks saad valmis?

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#3

Postitus Postitas Walter » 20 Mär 2009 10:26

Peab saama niikaugele et saaks starti tulla. Peale seda saab edasi ehitada.:P
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#4

Postitus Postitas GTA » 20 Mär 2009 10:54

Tegu peaks olema selle autoga, mis ka Autolehes soodsat reklaami sai. Seal oli ju too eksperiment jaanuari lõpupoole, uuriti, mida turult a'la 5000.- (+/- mõni tonn) eest leida on? Minu mälu mööda kiideti seda ?igulli veel kõige rohkem, tolle raha eest sel hetkel midagi kere ja tehnika poolest korralikumat nad igastahes ei leidnud - soovitused on seega igati head:) Autolehte sattunud klubisiseseid masinaid saab vist juba ühe käe sõrmedel kokku lugeda:)

OT lõpetuseks, seega, nael kummi ja katus lömmi:D Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#5

Postitus Postitas Walter » 21 Mär 2009 00:26

Sama masin jah. Noh eks ta oleks kestnud edasigi, aga kuna hakkasin keevitama siis polnud eriline raskus ka eelmist tööd vähe paremini ja üle teha. Ise tehtud hästi tehtud.:cool: tänaseks vaip maas ja istmed sees.
MännikuLaiali.

ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

2105

#6

Postitus Postitas ruudi » 23 Mär 2009 10:33

Mis torud sinna tagaistuja jalgade alla keevitatud on ? Kas sidusid omavahel esimesed ja tagumised poolraamid ? Kas oli tuntav vahe ?

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#7

Postitus Postitas Walter » 23 Mär 2009 20:41

Poolraamid omavahel jah kokku ühendatud nelikant toruga. Proovida pole midagi saanud. Arvan et erilist tuntavat vahet ei tunne, aga loodan et vähe jäigemaks ikka teeb.
MännikuLaiali.

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1060
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#8

Postitus Postitas zajetz » 06 Apr 2009 11:13

tundub et masin jookseb. aga vedrustus tundub asfaldi jaoks pehme olevat. http://waxdesign.org/gallery/drift/090405rapla/pages/IMGP5390.htm Drifti foorumis vähemalt öeldi et lippas hästi :D:D:D

Kui riismehed kiidavad siis peab ikka liikuma.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#9

Postitus Postitas Walter » 06 Apr 2009 11:26

Mootor ei tööta hetkel ültse nii nagu peaks. Käib nagu 3 pütane. Aga vedrustuse kohapealt :P sel päeval polnud mul paremal ees ültse mitte mingit amorti kuna keerasin õtsaküljest poldi pooleks ja oli kiire tuhin minna sõitma siis oli peris huvitav kulgeda sellise vedruvankriga :rolleyes
MännikuLaiali.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#10

Postitus Postitas olaaf » 06 Apr 2009 13:23

me leppisime wateriga eile kokku, et võtame ralliks üldse amordid ära ja vedrude asemele solgitoru tükid - heaks jäigaks võtab ja kurvis ei käi küljepeegel ka vastu maad...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#11

Postitus Postitas Walter » 16 Apr 2009 00:49

Minu plaan kesk eesti rahvarallile minna ebaõnnestus. :sein Eelmine päev sai poole ööni rabatud ja proovisõidud hommikusse jäetud. Hommikul 3 tundi ennem ralli algust sai tanklasse mindud et tagasitulles mootor soe saab timmima hakata. Aga noh tark pea mõtles et peab ikka proovima suuremat sorti hooga kuidas autul pidamine on. Ei olnud just kõige parem sel hetkel sellise hooga:P Tulemuseks see et olin omadele rajaääres kaasaelaja. Suuremad kahjud: Känd pooleks, taga poritiib, 2 velge, 1 tutikas rehv, pendelhoob, tagasillatala ja pooltelg.:kuri Kui muidu teada ei saa siis tuleb ikka ise järgi proovida.:mad:Pilt
MännikuLaiali.

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#12

Postitus Postitas tann » 16 Apr 2009 07:55

einoh mis moodi see nüüd önnestus?
mats maalt:D

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#13

Postitus Postitas olaaf » 16 Apr 2009 09:45

Selleks polnud vaja üldse palju pingutada - piisas korralikult kinnitatud äärekivist!

uuriks parem kuidas progress on?
tulen suure relakaga nv külla :D või on juba uued kannid külge keeratud masinale?

[Muudetud: 16-4-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#14

Postitus Postitas olaaf » 25 Mai 2009 23:36

vigursõidule eelnenud öö ühes nõmme garages :)
pildil ka peasüüdlane - õlipump...
Pilt
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#15

Postitus Postitas Walter » 25 Mai 2009 23:58

Mingi anomaalija on selle masinaga pidevalt, ei taha kohe mitte koostööd teha minuga. Igakord kui lisan talle mõne uue jupi või teen teda paremaks siis proovisõidul alati annab ta karmilmoel märku, et ta ei kohe mitte ei taha järgmisel päeval kihutama minna. Ma ei saa ta keelest aru, veel ;) Aga jah õlipump sai vahetatud kell 1 öösel vist, tänu suure tagant utsitamisele. Tänud utsitajatele:bouncing
MännikuLaiali.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#16

Postitus Postitas Walter » 22 Juul 2009 01:11

Nii asi niikaugel et vahepeal sai auto madalaks lastud et veits madala rehviga proovida. Mõned rehvid ja velg jällegi lõhki aga nuh kinu peab saama :lol nüüd jällegi masin kõrge et nv. Ohekatku trenni laamendama minna :D Vedrustuse käik kohapeal proovides 1 cm :puzzled Väga jäik on küll aga kruusal on peris hää lammutada vähemalt on tagaosa nüüd amordile vastavalt jäik ja ei lollita enam. Aga tahaks tagaosa veel veits tõsta kuidagi kahtlane on aga eks rajal saab katsetada. Kunagi peaks ikkagi uue ja tugevama esisilla tegema. Hetkel siiamaani vähe kõver esi silla jooks ja suurtel kiirustel vähe ebakindel sõita, aga nuh aeg ja viitsimine on siiamaani takistanud seda viga parandada. eks näis kas tuleb omaljalal rajapealt tagasi koju :spin



[Muudetud: 21-7-2009 Walter]Pilt
MännikuLaiali.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#17

Postitus Postitas Walter » 22 Juul 2009 01:15

.Pilt
MännikuLaiali.

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#18

Postitus Postitas doris » 22 Juul 2009 09:12

Võtke ohekatkusse kaamera ka kaasa :spin
Roolin nii kuis jaksan

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#19

Postitus Postitas Walter » 02 Aug 2009 13:59

Ohekatkus trenni tegemas käidud. Masin pidas vastu peaaegu ;) 2 mootori patja ragistas puruks. Tutikas niva padi sai otsa ja kasutatud originaal padi pidas vastu 1 ringi. Aga rajal sai mootor kõvasti pööret näha, pidev 2 käik ja 7000 pööret :P aga hüpatud ja raputatud sai kõvasti. Vedrustusega väga rahul, tagaosa võiks veits tõsta veel. Nüüd hakkame cambiks valmistuma:rolleyes

[Muudetud: 2-8-2009 Walter]Pilt
MännikuLaiali.

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#20

Postitus Postitas Walter » 02 Aug 2009 14:02

.Pilt
MännikuLaiali.


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist