21074, Kytt, 1991

21074, Kytt, 1991

Eesti Ladaklubi liikmete autod
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#21

Postitus Postitas hautz » 09 Jaan 2009 01:06

Vb kahvel katki:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#22

Postitus Postitas olaaf » 09 Jaan 2009 01:17

sidurikorvi nn surverõngas - kui oli selline
peasilinder

ise panustaks samuti kahvlile - hea tahtmise juures saab seda vahetada kasti maha võtmata - ise olen näinud kord sellist asja - sidurikoja sisse puuriti auk survelaagri paigalhoidmiseks!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#23

Postitus Postitas reiner » 09 Jaan 2009 07:21

Kõige paremal juhul on kahvli küljest see vedru kinnitus ära murdunud ning saab asja parandada keevituse abil..
Samas võib olla ka survelaager.
Lower your standards and you'll never be disappointed!

helitehnik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
Asukoht: Rakvere
Autod: Ladamees olen

#24

Postitus Postitas helitehnik » 09 Jaan 2009 09:15

kui järk-järgult hakkas minema, siis pakuks ka pigem peasilindrit.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#25

Postitus Postitas VAZ » 17 Jaan 2009 21:34

Mis siduriprobleemi põhjustajaks oli ?

[Muudetud: 17-1-2009 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2023
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#26

Postitus Postitas Kytt » 17 Jaan 2009 21:40

Algselt postitas: VAZ
Mis siduriprobleemi põhjustajaks oli ?

[Muudetud: 17-1-2009 VAZ]


silinder

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#27

Postitus Postitas PuZuP » 18 Jaan 2009 20:28

Põhjuseks oli see, et taadid kes töösilindrit vahetasid, ei vahetanud aga sidurivedelikku ära ning see, mis torust välja tuli oli ikka ropp...eks see sama "asi" mida tuli traatharja ja piduripesu vahendiga süsteemist välja ajada, need mansetid ära sõigi...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

#28

Postitus Postitas dasf » 23 Jaan 2009 12:31

Endal oli sama probleem. Sai eile õhtul lahenduse

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2023
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#29

Postitus Postitas Kytt » 31 Jaan 2009 22:53

ladamehe elu läheb edasi:rolleyes
kuna rehvid nõuavad sissesõitmist, siis kasutan autot igapäevaliikurina ja "üllatused" ei jää tulemata. hakkan ma õhtul töölt koju sättima, panen auto käima - läheb probleemideta, lükkan soojenduse sisse - ei miskit, vaikus, vaid mootoripöörded vähenevad, tuled tõmbavad tuhmiks ja akunäidikul vajub seier roheliselt alalt punasele. nii ma siis istusin lolli näoga autos ja klõpsutasin seda puhurilülitit ja vaatasin kuidas pöörded ning voltmeetri seier kõiguvad ning jälgisin kuidas esiklaas seestpoolt aina rohkem jäässe kisub. egas midagi, kaua sa ikka seda lülitit klõpsutad, kiskusin lüliti armatuurist lahti, näppisin klemme, lükkasin lüliti omale kohale tagasi - ikka ei midagi. Lahvatas geniaalne mõte: venetehnika remondiks piisab tihti obadusest või paarist vastu defektset detaili. mõeldud-tehtud, pauk vastu armatuuri ja......... T*RA, kadus nii armatuurivalgustus kui lähitulede märgutuli, muidugi ei hakand tööle ka ventilaator.:sein tuju juba ypris nullis, läitsin sigareti, kobisin välja ja rookisin esiklaasi väljapoolt jääst puhtaks, tagasi autosse, rookisin klaasi ka seestpoolt jääst puhtaks ja uuesti nupukallale ning ennäe imet, vajutad nuppu ja sooja tuleb, pöörded ei kõigu ja akunäidik ei vihjagi punasesse kukkumisele. tuju hakkab tõusma ja pea muutub selgemaks: näpiks õige seda armatuurivalgustuse tugevuse reguleerimisnuppu, ehk miskit muutub. armatuurivalguse ja kässari ning lähitulede märgutule tagasitoomiseks piisas vaid sellele nupule õrnalt vastu minemisest. kas ja kuidas on omavahel seotud reostaat ja armaka märgutuled(mina igatahes küll aru pole saanud, et reostaati kruttides märgutulede heledus muutuks) ma ette ei kujuta, aga vähemalt sai koju :P

[Muudetud: 31-1-2009 MUST KYTT]

masuurik
Postitusi: 1710
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#30

Postitus Postitas masuurik » 31 Jaan 2009 23:10

Ju oli valus pauk ja ei tahtnud rohkem obadusi saada....:D:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2023
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#31

Postitus Postitas Kytt » 10 Veebr 2009 15:23

Camp möödas ja minugi imestuseks pidas auto need ligi 700km üllatavalt hästi vastu. Ainus jama oli see et kuuma mootoriga kadus stardisirgel kolmandaga jõud mootorist, veidi mässamist karpaga ja lääneküünalde vahetus vene omade vastu ning ringiaegu vaadates läks asi igatahes paremaks.
Rehve ei anna tuula yritusega võrreldagi, kui vanade Nordmanidega pidamine puudus, siis Contiga sõites sai enne julgus otsa kui pidamine kaduma hakkas ;)
Siiski ei möödunud kõik suurepäraselt, siduri silindri mansetide vahetusega probleemi täielikult lahendatud ei saanud, seega vaja uus silinder külge kruvida, pidurivedeliku hoiatustuli hakkas Tallinna piiril põlema - tuleb ka piduriõli kadumise põhjusi otsima hakata. Täna autot käivitades avastasin, et heitgaasid ei välju mitte kõik sumpa otsast vaid osa tuleb summutist välja tunduvalt varem - aga eks see sumpa oligi juba oma aja ära elanud. Põhjaalused kandevkonstruktsioonid nõuavad tungivalt keevitaja kätt, kere jäärajal ja rajalt välja paugutamisega veidi järgi andnud aga kuna see auto pole vaatamiseks vaid sõitmiseks, siis uste paika regullimine pole just eriline prioriteet ja küll see keevituski millalgi toimub.
Eks järgmisel üritusel auto veelgi parem, kuid sellist tõusu nagu tuula(kohad: 17, 16, 14) vs. Camp (kohad: 10, 5, 3, 2) vaevalt et tuleb :lol

[Muudetud: 10-2-2009 MUST KYTT]

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#32

Postitus Postitas reiner » 10 Veebr 2009 17:11

Ajad oleks kindlasti paremad olnud, kui veljed nii roostes ei oleks :D
Aga auto välimus on petlik, liigub edasi küll.
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2023
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#33

Postitus Postitas Kytt » 12 Veebr 2009 21:34

Algselt postitas: reiner
Ajad oleks kindlasti paremad olnud, kui veljed nii roostes ei oleks :D


just-just, oleks veljed ilma roosteta ja kenasti kõik ühte värvi oleksite milvi ja sassiga kõik poodiumikohad endale näpsanud ja minagi oleks oma esimesed punktid tabelisse saanud :lol

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2023
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#34

Postitus Postitas Kytt » 26 Veebr 2009 01:44

Viimased uudised Amper racingu garaa?ist: "Pole metalli kuhu külge läbi roostetand plekkide asendustykke keevitada."
Juba peale campi vaatasin, et esitiiva ja ukse vahe on kuidagi kahtlaselt suur. tõstukiga autot tõstes muutus see vahe veelgi suuremaks, autot ratastele lastes oli vahe jälle väiksem:kuri - asi selge, kere vajab ülevaatamist/keevitamist ja "amprisse" ta saigi jäetud. tuligi telefonikõne: kogugu ma põhjavahetuseks finantsi või muretsegu uus auto, sest sel pole põhjaall metalli ollagi. või siis teisisõnu: igapäevasõitudeks veel kõlbab, aga selleks otstarbeks, milleks mina ta muretsesin, on seda autot heal juhul kevadeni.
egas midagi, homme lähen Amper racingusse ja uurin asja, seniks aga: lootes parimat kuid kartes hullemat:puzzled




Edit: auto üle vaadatud:sein
Amper racing proudly presents - Replica of the "Flinstones car" :P
põhja pole, karpe pole, poolraame pole ja kõike seda kattis pool tonni mastiksit

[Muudetud: 26-2-2009 MUST KYTT]

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#35

Postitus Postitas Mel » 26 Veebr 2009 18:20

Minu pealiskaudsel vaatlemisel oli sel ju poolraame keevitatud ja mingeid lappe oli veel pandud kuskile. Vana, kellelt auto ostsin rääkis, et oli lasknud põhja keevitada + veel muidki keretöid juurde. Mina vaatasin rõõmuga, et töö tehtud ja põhi veel väga korralikult tõrvatud ka. No kurat, kas siis keevitaja oli kogu oma "oskusliku" töö kujundanud mastiksi abil:mad:

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#36

Postitus Postitas PuZuP » 26 Veebr 2009 20:23

Põhimõtteliselt oli "keevitatud" põhi üle valatud sulapigiga, ning sinna peale pandud tavaline pappkarbi papp, mis oli täiesti läbi vettinud.

Keevituskvaliteet oli kohati selline, et "itseporavate" kruvidega oleks ka tugevama ühenduse saanud... aga see selleks...

Mis sitasti.......see mitte uuesti, vaid paremini ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#37

Postitus Postitas reiner » 26 Veebr 2009 20:38

No ja siis tuleks juba kaanele viil ka sisse ajada :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#38

Postitus Postitas PuZuP » 26 Veebr 2009 21:15

Iga asi omal ajal... ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1248
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#39

Postitus Postitas VäikeMägilane » 26 Veebr 2009 21:23

mina loobuks sellisest kerest, aga see ainult minu enda kogemustest ja arvamus. Lihtsalt odavam on osta korralik kere.

Kaastunne, sellist jama ei tahaks küll üleelada

hetkelgi oli mingi 05 5000-ga a24ś müügil, tasuks ju ülevaadata.
Festina lente!

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2023
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#40

Postitus Postitas Kytt » 12 Mär 2009 00:21

Algselt postitas: VäikeMägilane
mina loobuks sellisest kerest. Lihtsalt odavam on osta korralik kere.


loobuks minagi, aga peale ligi 10 müüdava autoga lähemalt tutvust teinuna ning samapaljust telefoniteel infot saanuna võin öelda, et korralikku keret polegi nii kerge leida:sein

[Muudetud: 11-3-2009 MUST KYTT]


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist