9. leht 9-st

Postitatud: 01 Nov 2009 20:20
Postitas Moss
See on see värk kui sõita ei oska.

Tegelt oli asi lihtne: enne stardisirget kurvis lendasin OK kiirusega sisse, läks libisema - keerasin vastu. Siis tekkis uuesti pidamine ja kandis nina ees välja. Otse ees oli tünn, jõudsin veel mõelda, et äkki mahun rehvivirna ja tünni vahelt läbi. Ei tahtnud tuld ja kapotti katki sõita. Paraku riivas rehve ja sealt edasi juba kenasti küljele, siis vaikselt katusele (kõik toimus nii tasakesi ja pehmelt et jõudsin veel mõelda: tra, nüüd läheb põlema ka raibe) siis kukkus klaas eest ära ja peale seda vajus paremale küljele. Peale seda suretasin mootori välja, mis seni rahulikult tühikäigul tuksus.

Iste ja rihmad hoidsid mind kenasti paigal, need olid väärt investeeringud. Kiiver oli peas. Jõudsin napilt käe parempoolse b-piilari peale toetada ja vasakuga pandla lahti päästa kui sõbrad juba auto juures olid. Turnisin uksest välja, masin lükati tagasi ratastele. Mass välja, bensulekke kontroll ja nii ta jäi...

Postitatud: 01 Nov 2009 23:28
Postitas Mikk
Mhmh.... huvitavalt kombel jõuab sellistes olukordades, kui asi juba lootuselt käest läinud igasugused mõtted läbi mõlgutada enne kui viimane laks käib. Ja ega see mootor jah välja sure.... isegi mul jäi karpaga tuksuma kuigi mitte rahulikult.. töötas hääle järgi kahel silindril enne kui süüte välja keerasin.

Aga uus kere välja vaadata... tore oleks kui saaks täiesti puhta kere, et siis see korralikult ülesehitada. VÕi veel parem alustada täiesti nullist ehk siis sellest põhjast nagu siin ka vahepeal müügis oli... saaksid koos turvapuuriga hea kerge võistlus auto... see eeldab muidugi tohutud püsivust ja tahtmist . Aga 800 või alla selle on ju ahvatlev tulemus:D
Jõudu ja head plaanimist.

Postitatud: 01 Nov 2009 23:32
Postitas fhaust
tunnen kaasa, nii vähese ajaga kaob nii suur hulk tööd :(

Postitatud: 01 Nov 2009 23:51
Postitas hautz
Kahju et nii läks ,aga katuse ja paari pleki vahetus:puzzled:spin

Postitatud: 02 Nov 2009 10:08
Postitas olaaf
aga kas aeg tuli?

Postitatud: 02 Nov 2009 17:28
Postitas reiner
Olku, sa oled julm :D
Krt, kahju küll, et nii läks. Kui plekitöid teha ei viitsi, siis vaja uus kere muretseda ja tehnika ringi tõsta..
Tegijal juhtub nii mõndagi.

Postitatud: 02 Nov 2009 18:03
Postitas Walter
Järgmine kord kui Ladaklubilised rajale lähevad siis peab hakkama vist vastavat muusikat mängima:P http://www.youtube.com/watch?v=KyY4icIFfoA

Postitatud: 02 Nov 2009 18:19
Postitas Ladavend
Väga Kahju et nii,oli super kena ja kiire 07,Vaat et püssi põõsasse ei viska!!!EDU ja nüüd kindlasti Paksu rahakotti!;)

Postitatud: 02 Nov 2009 19:05
Postitas karel
peale tuuleklaasi raami tundub muu kere ju suhteliselt sirge veel. Kõvasti kummihaamrit välgutada, et uus klaas ette mahuks ja peaks kärama küll ju :D. Igasugused mastaapsed projektid kipuvad enivei ju venima jääma ja lõpuks ikkagi sõidumeest pole, sest kogu aeg on kulunud ehitamiseks ja raha teenimiseks. "No show, all go" on põhimõte, mida mina järgiks:D

Postitatud: 02 Nov 2009 19:52
Postitas JX
üle tüki aja tulen foorumisse ja kohe sellised uudised... kahju kuulda... aga tee kiirelt korda... edu ja külma närvi...

Postitatud: 02 Nov 2009 20:55
Postitas Moss
Tegelikult on korras paneele vaid üks - pagassi luuk. Muu on enamuses kõverad või rooste poolt kahjustatud. Pahtlit minu käsi kähkusõidu autole kandma ei tõuse :D Samas 800kg tühimassiks saada on natuke liiga kulukas, arvan et 950kg koos minuga võiks eesmärk olla. Tegelikult tahtsingi sel nädalal puht huvist veel nurgakaaludele ka minna aga läks seekord teisiti.

Olavi, aega ei võtnud paraku. Plaanis oli kuid mõtlesin teha seda järgmisel sessioonil (vahepeal oli tunne juba päris OK aga 57seki ringiaeg kindlasti polnud). Põhjus see, et ma ise ei oska selle nutitelefoni ja GPS'iga möllata ning Zajetzil läks pool energiat oma auto karbussi peale - ei tahtnud teda düüside juurest eemale tõmmata.

Mis Ladadesse puutub siis esialgu tundub küll et praeguse asemele on 2. evolutsioon ka tulemas kuid sellest juba siis kui kere olemas ja koju veetud.

Nüüd polegi muud kui õhtuti peale tööd masin osandada ja kere pikale reisile Lõuna-Koreasse vms kohta saata.


Nüüd vist võib selle auto teemale taba ette panna.
Sai nii higi kui verd selle kallal valatud aga lõppkokkuvõttes ikkagi: Heatujupill oli. :)