2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Ise tahtsin ka mingi aeg osta kahvel tüüpi 'euro' kaitsmebloki. Aga poes oli müügil mõlemaid ja müüa kommenteeris nende kohta nii, et nad ei pidavad päris üks-ühele olema, st kui sul on vene tüüpi blokk, siis need juhtmete kohad ei pidavat täpselt ühtima. Müüa ütles, et siis pead nats ringi tegema. See tõttu jäi mul tookord ost sooritamata.Algselt postitas: reiner
Mu masinal "lääne" kaitsmetega plokk, sõber Ukrainast tõi. Eestis ka neid müügil, ei mäleta enam kus, Zajetz ja dasf rääkisid. Sellega ikka kindel värk, et kui tuli ei põle, siis vaja pirn vahetada, mitte kaitset liigutada oma pesas ja tikke vahele toppida
Leidsin pildigi..
[Muudetud: 9-9-2008 reiner]
Kuidas sa tegid?
Võtsid juhtmed küljest, poldid lahti, vahetasid ära ja kõik külge tagasi või pidid mingite juhtmete asukohti muutma?
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Täna oli üks positiivne kogemus ülemaeiteakuipikaaja politseiametnikega. Nimelt lipsasin lisatahvliga keelumärgi alt sisse aga 100m eemal olid seltsimehed Sinised kohe agaralt mind teepervele suunamas. Igaljuhul jäi trahv mul saamata (äkki oligi põhjus pelgalt selles, et keegi nende sõiduki tagaistmel juba niheles), vaadati ainult paberid üle ning noomis, et masin mul siiamaani enda nimele kirjutamata ning tuletas meelde et komplekteerimata sõidukiga liiklemine ju tegelikult keelatud. Lubasin esmaspäevast tubliks hakata ja läksime sõpradena lahku.
Homsest peaks läbi saama ka minu 2 "aktiivset" kiireületamiste eest.
[Muudetud: 3-10-2008 Moss]
Homsest peaks läbi saama ka minu 2 "aktiivset" kiireületamiste eest.
[Muudetud: 3-10-2008 Moss]
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Vabandan, ei märganud jah. Vaatasin just sellel hetkel teed vistAlgselt postitas: reiner
Silmad kinni sõidad ringi? Kella 9 aeg sõitsid Videoplaneti eest mööda, mul käsi pikalt taeva poole
Miks siis stangesid ei ole küljes?
Nokitsesin muidu natuke homse Rapla ürituse tarbeks. Üleliigsed pingid tõstsin ka välja ning nüsisin natuke vedrudelt maha. Vaatab mis sellest välja tuleb...
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Nõndaks. Raplas siis käidud ja tehnika proovile pandud. Võiks öelda, et sellenädalased keskööni garaazis nokitsemised tasusid ennast ära ning tulemuseks 3. koht klassis 1,5-1,7liitrit, minu kiireim ringiaeg 1:01,01 Minujaoks esimene kord seal sõita.
Mis siis oli eesmärk ja mis sai ette võetud: Muuta masin veidi kergemaks visates välja lihtsamini kättesaadav ning võtta midagi ette autokere nookumise vastu pidurdades ning kaldumise vastu kurvis ja seeläbi vähendada kaalu ümberjaotumist sõidu ajal. Kaalu ümberjaotumine on halb seetõttu, et rehvi haardejõud ei suurene proportsionaalselt talle mõjuva raskuskoormusega. Mida ühtlasemalt ja väiksema jõuga on kõik neli rehvi koormatud, seda parem on pidamine.
Rehvideks olid mul seekord ees mõne õlle eest soetatud ning praktiliselt täiesti sussiks kulunud 195/45 R16 mõõdus Falken ZE512 ning taga Barum Bravuris 1'd mõõdus 205/45 R16. Kahjuks lõppesid slikid nädal enne üritust otsa. Nendega oleks arvatavasti olnud sekund kiirem, vähemalt.
Istmed sai välja visatud ning juhikohale asetatud sõbrakäest prooviks võetud Jacky Sport homologeeringuta korviste. Saugal oli tükk tegemist, et ennast toolil hoida. Traksid selle pingiga paraku koos kasutatavad polnud - istme seljatoes on vaid 1 ava ning rihmad soonisid kaela juba niisamagi istudes, avarii korral oleks ilmselt kaelasooned läbi lõiganud , seega sõitsin originaalpaelaga. Kasutasin parema poole originaalseid istmekinnitusi, vasakule sai mingi ajutine käkk teadmata pärituolu stangetalast soperdatud. Tool jäi küll täpselt rooli taha kuid oleks võinud mõni cm madalamal ja kaugemal olla ning seljatugi rohkem püsti. Ikkagi kippus selg mõnes kohas lahti tõusma. Ideaalis peaks täitsa süldina korvis istuma, siis saaks 100% roolimisse keskenduda. Parima "p*ersetunnetuse" peaks saama täielikult toetatud selja ja istmikuga.
Vedrudelt lõikasin eest maha peaaegu 2 ringi ning tagant 2,75. Seda siis originaal, mitte 02 vedrult nagu tavaliselt levinud praktika on. Amordid jäid needsamad mis all olid. Oleksin rohkemgi lõiganud aga kehv lugu on see, et soovitud madalduse korral istus esiosa põhjalöögipuksidel ning neid lõigata tundus minu mõõtmiste järgi mõttetu kuna selles asendis olid amordid lõpuni koos. Kogu vedrustuse käiguks jäi sellise seadega ees miski 4...5 cm ning taga isegi veidi vähem. Sellest oleks isegi piisanud kui vedru/amort/stabikas jäigemad olnuks.
Tükkaega mõtlesin, kas jätan diffriks 3,9 või kruvin täiskeevitatud satelliitidega 4,44 alla. Otsustasin sõlme tugevusvaru mitte kompama hakata kuid tundub et midagi poleks juhtunud. Nii zajetzi masinal kui dasfi replica-pillil tundub see lahendus töötavat. Igaljuhul sain mitmes kohas ratta nii kergeks küll et vilesse võttis.
1. käiku kasutasin vaid kohaltvõtuks, kogu ülejäänud sõidu püsisin 2. käigul ning 3. ei tekkinud tahtmist proovidagi. Sestap sain vasaku jalaga pidurdamist katsetada ning üllatuseks täiesti sobis selline tehnika mulle. Kunagi hiljem harjutan endale sisse parema jalaga 2 pedaali kasutamise, praegu ei ole rooli asendi tõttu sellise akrobaatika jaoks ruumi.
Mootoris ei teinud muud kui sõitsin tühja filtrikopsikuga ning kruttisin Niva nukkvõlli peale. Ütlen ausalt - mina hetkel vahet ei tundnud kuigi silmaga on näha et SL nukk on kriipsuke kõrgem (klapitõusu erinevus peaks olema 9,7 vs 10,5mm).
Pidurid võttavad ikka veel ebaühtlaselt. Tuleb see ka korda teha.
Sai nüüd päris palju olekseid-polekseid aga tekkis mingi pilt ette, kuhusuunas peaks töödega liikuma et veel kiirem olla.
Igaljuhul vahva üritus oli. Tänud lähevad siinkohal AaClub'ile, kes väiksel kaardil mulle sõidujoone soovitusi andis. Viska see pilt ka siia üles, mis minu esimesel prooviringil moblaga tegid Muidugi olen tänulik ka neile kes asja korraldasid ja ajavõtu orgunnisid. Edu edaspidiseks ka konkurentidele
Ahjaa - koduteel tundus sumpsi hääl kuidagi võõras, asi päädis sellega et Sakus murdus käimakasti kõrvalt kanduri järelt lihtsalt ära. Mis muud kui tunked selga, kolmjalg alla, istmekile mutta ja juhtmega üles siduda. Hääl on ropp.
[Muudetud: 5-10-2008 Moss]
Mis siis oli eesmärk ja mis sai ette võetud: Muuta masin veidi kergemaks visates välja lihtsamini kättesaadav ning võtta midagi ette autokere nookumise vastu pidurdades ning kaldumise vastu kurvis ja seeläbi vähendada kaalu ümberjaotumist sõidu ajal. Kaalu ümberjaotumine on halb seetõttu, et rehvi haardejõud ei suurene proportsionaalselt talle mõjuva raskuskoormusega. Mida ühtlasemalt ja väiksema jõuga on kõik neli rehvi koormatud, seda parem on pidamine.
Rehvideks olid mul seekord ees mõne õlle eest soetatud ning praktiliselt täiesti sussiks kulunud 195/45 R16 mõõdus Falken ZE512 ning taga Barum Bravuris 1'd mõõdus 205/45 R16. Kahjuks lõppesid slikid nädal enne üritust otsa. Nendega oleks arvatavasti olnud sekund kiirem, vähemalt.
Istmed sai välja visatud ning juhikohale asetatud sõbrakäest prooviks võetud Jacky Sport homologeeringuta korviste. Saugal oli tükk tegemist, et ennast toolil hoida. Traksid selle pingiga paraku koos kasutatavad polnud - istme seljatoes on vaid 1 ava ning rihmad soonisid kaela juba niisamagi istudes, avarii korral oleks ilmselt kaelasooned läbi lõiganud , seega sõitsin originaalpaelaga. Kasutasin parema poole originaalseid istmekinnitusi, vasakule sai mingi ajutine käkk teadmata pärituolu stangetalast soperdatud. Tool jäi küll täpselt rooli taha kuid oleks võinud mõni cm madalamal ja kaugemal olla ning seljatugi rohkem püsti. Ikkagi kippus selg mõnes kohas lahti tõusma. Ideaalis peaks täitsa süldina korvis istuma, siis saaks 100% roolimisse keskenduda. Parima "p*ersetunnetuse" peaks saama täielikult toetatud selja ja istmikuga.
Vedrudelt lõikasin eest maha peaaegu 2 ringi ning tagant 2,75. Seda siis originaal, mitte 02 vedrult nagu tavaliselt levinud praktika on. Amordid jäid needsamad mis all olid. Oleksin rohkemgi lõiganud aga kehv lugu on see, et soovitud madalduse korral istus esiosa põhjalöögipuksidel ning neid lõigata tundus minu mõõtmiste järgi mõttetu kuna selles asendis olid amordid lõpuni koos. Kogu vedrustuse käiguks jäi sellise seadega ees miski 4...5 cm ning taga isegi veidi vähem. Sellest oleks isegi piisanud kui vedru/amort/stabikas jäigemad olnuks.
Tükkaega mõtlesin, kas jätan diffriks 3,9 või kruvin täiskeevitatud satelliitidega 4,44 alla. Otsustasin sõlme tugevusvaru mitte kompama hakata kuid tundub et midagi poleks juhtunud. Nii zajetzi masinal kui dasfi replica-pillil tundub see lahendus töötavat. Igaljuhul sain mitmes kohas ratta nii kergeks küll et vilesse võttis.
1. käiku kasutasin vaid kohaltvõtuks, kogu ülejäänud sõidu püsisin 2. käigul ning 3. ei tekkinud tahtmist proovidagi. Sestap sain vasaku jalaga pidurdamist katsetada ning üllatuseks täiesti sobis selline tehnika mulle. Kunagi hiljem harjutan endale sisse parema jalaga 2 pedaali kasutamise, praegu ei ole rooli asendi tõttu sellise akrobaatika jaoks ruumi.
Mootoris ei teinud muud kui sõitsin tühja filtrikopsikuga ning kruttisin Niva nukkvõlli peale. Ütlen ausalt - mina hetkel vahet ei tundnud kuigi silmaga on näha et SL nukk on kriipsuke kõrgem (klapitõusu erinevus peaks olema 9,7 vs 10,5mm).
Pidurid võttavad ikka veel ebaühtlaselt. Tuleb see ka korda teha.
Sai nüüd päris palju olekseid-polekseid aga tekkis mingi pilt ette, kuhusuunas peaks töödega liikuma et veel kiirem olla.
Igaljuhul vahva üritus oli. Tänud lähevad siinkohal AaClub'ile, kes väiksel kaardil mulle sõidujoone soovitusi andis. Viska see pilt ka siia üles, mis minu esimesel prooviringil moblaga tegid Muidugi olen tänulik ka neile kes asja korraldasid ja ajavõtu orgunnisid. Edu edaspidiseks ka konkurentidele
Ahjaa - koduteel tundus sumpsi hääl kuidagi võõras, asi päädis sellega et Sakus murdus käimakasti kõrvalt kanduri järelt lihtsalt ära. Mis muud kui tunked selga, kolmjalg alla, istmekile mutta ja juhtmega üles siduda. Hääl on ropp.
[Muudetud: 5-10-2008 Moss]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Et siis "kooli" õppima?Algselt postitas: Moss
...Sestap sain vasaku jalaga pidurdamist katsetada ning üllatuseks täiesti sobis selline tehnika mulle. Kunagi hiljem harjutan endale sisse parema jalaga 2 pedaali kasutamise, praegu ei ole rooli asendi tõttu sellise akrobaatika jaoks ruumi....
Tea kaua aega läheks ja kui-mitu-tuhat kilomeetrit katsetamist kuluks enne kui sellise kunsttüki perfektselt selgeks saaks?
Klipp ajast, mil masinate üle valitsesid mehed mitte aga arvutid (tänane WRC-sari). Usun, et nii mõnigi on vaatanud ja kukalt sügama jäänud .
---> http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ <---
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Veljed on 16" ja 7", offset 20. Normaalkasutuses täiesti OK aga nüüd madalaks lastes hakkas taga 205 rehv sisekoopa välimist plekki nühkima, peaks ka 195 proovima millalgi. Lõikasin koopaserva ära ning eemaldasin natuke koopalage, see tuleb uus teha. Ees mul kordagi rehv Raplas vastu ei käinud aga enam madalamale ei saaks ka. Kui põhjalöögi kummi nüsisin ees, hakkas koopaserv 195/45 rehvi sööma aga nagu öeldud - selles asendis on amordi käik ammu otsas juba. Peale esimese koopaserva üles pinnimist ekstreemumpunkte ei otsinud, vb cm oleks ruumi juurde saanud.
Hetkel olen kahevahel, kas hakata kasutama 15" rehve rajapäevadel või kogu esisild täiesti uus ehitada. Esimene variant on soodne, teine tagaks paremad kurvikiirused. Tõsise rajaauto jaoks on ta veel liiga kõrge.
Hetkel olen kahevahel, kas hakata kasutama 15" rehve rajapäevadel või kogu esisild täiesti uus ehitada. Esimene variant on soodne, teine tagaks paremad kurvikiirused. Tõsise rajaauto jaoks on ta veel liiga kõrge.
Mina jääks esimese variandi juurde.Algselt postitas: Moss
Hetkel olen kahevahel, kas hakata kasutama 15" rehve rajapäevadel või kogu esisild täiesti uus ehitada. Esimene variant on soodne, teine tagaks paremad kurvikiirused. Tõsise rajaauto jaoks on ta veel liiga kõrge.
Näiteks juba selle pärast, et LK rajapäevad ei toimu ju alati siledatel asfalt kattega radadel (nt selle aasta WinterCamp ja Laitse paarisrada). Ja selle variandi puhul muretsed normaal kõrgusega vedrud (kui juba olemas ei ole) ja vajadusel vahetad vedrud..
Lower your standards and you'll never be disappointed!