1. leht 9-st

2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985

Postitatud: 05 Aug 2008 00:27
Postitas Moss
Juhtus siis selline vahva lugu, et pärast aastatepikkust tühikargamist siin foorumis jõudis kätte see hetk kus ka mina endale lõpuks Lada ostsin :spin Ütlen, ausalt, pisik on sees tegelikult juba pikka aega kuid ju siis nüüd oli aeg selleks sammuks küps. Oma osa muidugi oli ka sellel, et Rondike õnnestus maha müüa Türis.

Sai helistatud mitmesse kohta ning lõpuks jäid sõelale viiekopikaline ja Seitsmene Tolle bee?ikaga nüüd ringi kulgema varsti hakkangi




[Muudetud: 1-11-2009 Moss]

Postitatud: 20 Aug 2008 17:04
Postitas grimes
Nägin autot ükspäev laagris Veho platsil ;)
Laagri tehnopargis siis :)
Velg ja auto paistavad kenad !

Postitatud: 20 Aug 2008 17:24
Postitas Moss
Tööpäeviti see seal seisab jah :)

Postitatud: 21 Aug 2008 09:50
Postitas jaanus
"ma usun et 073 "


Endal mul 21073 ja sisselase küll selline ei ole. 21073 monopritse ning sisselaskekolle peal asub õhupuhasti. Ka rihmaratas on 073 vähemate hammastega.

[Muudetud: 21-8-2008 jaanus]

Postitatud: 21 Aug 2008 10:36
Postitas jaanus
Huvipärast küsisin tolle haruldase kollektori kohta ka. Natuke pööritasid silmi aga otsisid välja. Selle hind juba meenutab natuke autovaruosade omi: alumine ots 1400.- ja ülemine ots 1800.-, lisanduvad tihendid ja trosselklapp tuleks ka kuskilt leida. Ütleme nii, et üritan veel natuke kasutatud juppi maha nottida enne kui sealt tellima lähen :yllatunud Varuosa koodid algasid numbritega 2123. Lisaks muidugi säilub veel oht, et detail ei pruugi kõrguse tõttu kapotialla ära mahtuda.

[Muudetud: 8-8-2008 Moss]






Kuda nii odavalt?:yllatunud Tartus Lada esinduses ning Lada varuosi müüvas poes küsiti selle alumise osa eest 3200.-

[Muudetud: 21-8-2008 jaanus]

Postitatud: 21 Aug 2008 11:53
Postitas Moss
Noh, nii mulle öeldi ja hetkel on sihuke tunne, et vist tuleb ikka tagasi sinna minna ja tellimus sisse anda. Soovid ka?
Selle detaili kasuks räägib ka see (vs. ise alumiiniumist keevitatud), et kannatab ehk ülevaatusel ja teeääres patrullile ära huiata, Lada originaal tükk jne...

Postitatud: 21 Aug 2008 14:56
Postitas jaanus
Algselt postitas: Moss
Noh, nii mulle öeldi ja hetkel on sihuke tunne, et vist tuleb ikka tagasi sinna minna ja tellimus sisse anda. Soovid ka?
Selle detaili kasuks räägib ka see (vs. ise alumiiniumist keevitatud), et kannatab ehk ülevaatusel ja teeääres patrullile ära huiata, Lada originaal tükk jne...

Kolle ilus ja tundub asjalik, et autole peale panna, kuid kas tegemist ikka täispritse asjaga? st kõigi 4 pihusti kohad ikka ilusti olemas? Uurid äkki, kas pihustilatti ka võimalik saada ja mis hinnaga. Võiksid uurida ka trosselklapi hinda.

Kalkuleerin ja uurin siin, et kas mõtekas on osta see sinu poolt näidatud sisselaskekolle, lasta teha Teppanil ise täiesti uus, või mingi doonorauto oma võtta, ning monopritse siksa oma ja doonorauto oma kokku aretada. See sinu poolt pakutud variant tundub vist kõige mõstlikum.


Tartu mehed küsivad suht hullu hinda, ning asjadest eriti midagi ei jaga ka. Tore oleks, kui saaksid ise uurida, ning mulle ka teada anda;)

Postitatud: 22 Aug 2008 17:24
Postitas jaanus
3700.- kolle alumine osa Tartus
rihmaratas 960.-

Kuidagi kallid hinnad tunduvad siin Tartus:yllatunud

Postitatud: 23 Aug 2008 11:40
Postitas Moss
Ükspäev sai korraks kellad ratastele kinnitatud ja veermiku seisukorda uuritud. Kiiruga peale kokkujooksu (oli +6mm) midagi muud ei teinud. Samas oli käänmiku pikikalle ainult 30 minutit, originaalis peaks aparaadi andmeid see olema 3 kraadi. See seletab natuke miks rool rööbastes nii rahutu on. Lisada nüüd siia väike rooliloks mis sedatüüpi roolikarp-ajamisse on "sisse programmeeritud" ja saame koosluse mis sunnib roolis olles valvsust säilitama. Rööpas teel viskab ikka päris kõvasti paremale-vasakule ja see ausaltöeldes teeb natuke murelikuks, kellelegi kõrval rajal sõitjale peale vajumine on viimane asi, mida ma soovin.

Ehk siis ootan nõuandeid, kuidas asja parandada. Pikikalde saaks paremaks ilmselt kui terve puksiring esisillas uus panna (praegune ise-enesest ei kolise kuid pragunenud on nagu vanad kummipuksid ikka). Kui see ei aita, tuleb küll sillatala või õõtsakinnitusi sellel nihutama hakata.
Teine asi on rooliloks. Roolivarraste seisukord tundus nagu täitsa rahuldav, vaatasin ise ja kontrolliti ka ülevaatusel. Seda väikest lõtku (kraade mõõtnud ei ole, originaalis vist kuni 10kraadi?) roolis annaks ehk karbist väiksemaks keerata kuid liigselt pinges olles kulub ta varsti samasuguseks tagasi, kas pole?

Igatahes olen ideedele avatud. Parem raske rool, kui ettearvamatu.

Postitatud: 23 Aug 2008 13:44
Postitas jaanus
Enda autol sama mure- roolilõtk. Tuleb see siis roolikarbist.
Nagu Lada manuaal kirjutab: " lasta reguleerida roolikarpi ainult spetisalistil, kuna muidu võib asja hullemaks teha". On keegi reguleerinud ise ja oskab äkki nippe jagada, et kuidas oleks õige teha?

Postitatud: 25 Aug 2008 13:47
Postitas omega
Endal olnud mitu Ladat ja kõigil on olnud mingi roolilõtk, see on ju täiesti norm. nähe selle auto puhul, peab lihtsalt harjuma.
Moss“i 07-el ma juba keerasin roolikarpi pisut peale, kui see auto veel minu oma oli. Täitsa hea jäi minu meelest. Aga sa proovi natuke veel keerata, kui rahul pole. Samas ei saa jälle liiga palju keerata, muidu muutub rool jälle pöörates liiga raskeks.

Postitatud: 25 Aug 2008 14:57
Postitas jaanus
mul see roolilõtk ikka pea 20 kraadi. see küll eriti normaalne ei ole:yllatunud

Postitatud: 25 Aug 2008 16:26
Postitas PuZuP
Kui mehhanism on kulunud, siis aitab ainult roolikarbi vahetus, vaevalt et neid hüpoidhambumuse tükke kuskil eraldi müüakse...
Ja kulub ära tegelikult ainult sellest asendist, milles rool enamus ajalt on, ehk siis keskel...kui ei usu, siis keera rool keskasendist välja ja proovi siis loksu...
Seega vahetage välja oma kulunud roolikarbid ning kasutage normaalset õli...
TAD oli omal ajal kindlasti parimate omadustega, aga nüüdseks saada juba paremate määrimisomadustega õlisid...

Postitatud: 25 Aug 2008 17:18
Postitas hautz
Algselt postitas: PuZuP
Kui mehhanism on kulunud, siis aitab ainult roolikarbi vahetus, vaevalt et neid hüpoidhambumuse tükke kuskil eraldi müüakse...
Ja kulub ära tegelikult ainult sellest asendist, milles rool enamus ajalt on, ehk siis keskel...kui ei usu, siis keera rool keskasendist välja ja proovi siis loksu...
Seega vahetage välja oma kulunud roolikarbid ning kasutage normaalset õli...
TAD oli omal ajal kindlasti parimate omadustega, aga nüüdseks saada juba paremate määrimisomadustega õlisid...

Roolikarbi ehituses on juba nii,et kui rool välja keerata ,siis tuleb lõtk.;)

Kui ikka peale annab keerata ,siis see lõtk tavaliselt kaob.
Igaksjuhuks tuleb väike lõtk jätta

Postitatud: 31 Aug 2008 20:50
Postitas Moss
Täna oli üks nurjumiste päev.

Lõunapaiku sai garaazi doonormootorit lammutama mindud, mis varem kasutaja Napster8 käest ostsin. Noh, mis siin ikka muud öelda, kui et ise olin loll ja teen esimese tuhandekroonise kirje lahtrisse "Koolituskulud". Keda huvitab, neile riputasin pildid koos selgitava jutuga oma Nagi kontole. Ei oskagi öelda, kas müüja ise oli veast teadlik või mitte (väidetav müügipõhjus rahapuudus, nagu ikka) aga tühja see enam midagi muudakski. Eks järgminekord olen hoolsam ja talitan nagu alguses plaanisin - ostan osandatud mootori.

Tusases tujus koju jõudes avastasin, et juba teine 4.44 ülekandega differ on ninaeest ära ostetud. Omameelest niigi elan siin foorumis aga ju siis mitte piisavalt :cul

Selle hala lõppu üks vähe naljakam seik ka manu. Eile Pärnupoole sõites sai ühes teeäärses putkas burksi söödud kui üks vanem härra juurde astus ja küsis ega masin müüa pole. Ilmselgelt peab põhjus olema velgedes, midagi muud lihtsalt ei saa olla. :lol
Soovitasin talle seda punast, mis Auto24's hetkel müügis on.
Lisaks saabus neljapäeval pakike kasutajalt darts, milles rõõmsalt lebasid regullitav nukkvõlli ratas ja ploki pööreteanduri kohaga otsakaas. Megasquirt'i vers. 2.2 kogub ka koos 21213 nukkvõlliga lauapeal tolmu ja ootab oma aega.

SL. kollektori kohapealt niipalju, et ootan millal Veerenni pood mu koostatud varuosade nimekirjale hinnad taha otsib ning mulle helistab. Vist saab ka soodsamalt, kui algselt siin välja hõikasin. Ivar7 Rakverest igaljuhul selliste osadega ei hangelda, niiet tuleb kas uus osta või lasta torudest-lehtedest täiesti custom asi keevitada. Eks aeg annab arutust.

EDIT: Zolotarjov ei saatnudki mulle dünograafikuid kuigi ise pakkus välja variandi, et saadab e-postiga. Sai failgi aadressi sisaldava nimega salvestatud. :sein Niiet mälupulk kaasa, kes mõõtma läheb, muidu jäätegi ootama.

EDIT2: Veel natuke tõrva meepotis. Täna suri mootor välja ümber parema õla tagasipööret tehes. Üldse on mul tunne, et tuleb vist korra "Pandora laegas" (loe: karburaator) üle vaadata. Tühikäigu pöörded on umbes 150, saatmas õlirõhu tulukese kurjakuulutav kuma ja väikestel trosselklapi asendi muutustel masin jõnksutab vahest. Käivituda võiks ka paremini

[Muudetud: 31-8-2008 Moss]

Postitatud: 31 Aug 2008 20:54
Postitas reiner
Talveks vesi sisse jäetud.. Karm värk.

Postitatud: 08 Sept 2008 00:30
Postitas Indy
Kas mootori suhtes kokkulepet polnud?
See pole aus äri ju...

Postitatud: 08 Sept 2008 21:11
Postitas Moss
Mootori suhtes kokkulepet polnud jah.
Aga see-eest õnnestus mul vahepeal soetada 4,44 differ ja sain 2 laiendatud 05 velge ka ilmaeest. 2 veel ja siis protinaelad osta ning talv on hooleta.

Muidugi enne talve tuleb autokallal nokitseda veidi. Ei taha teine enam üldse normaalselt käia - tühikäiku pole, vahepeal jõnksutab ja aegajalt sureb välja kui gaas lahti lasta. Pole saanud mahti järge ka ajada veel, mis masinal viga on. Ehk pühapäeval jõuab. Õlirõhu tuluke ka tuletab meelde ennast vahepeal. Lisaks hakkas täna suunatulerelee lollitama - vahepeal vilgutab eriti sagedasti tulesid või põleb pidevalt. Automaatsed päevasõidu tuled on ka kuskile plehku pannud niiet saab elektriku rolli ka ennast sisse elada lähitulevikus. Ja muidugi viga, mida iga Ladamees saab kunagi putitada - lekkiv soojenduskraan.

Lada omanikel vist nagu Fordi omanikelgi - saavad peale surma kohe taevasse sest põrgu on maapeal juba läbitud :lol

[Muudetud: 8-9-2008 Moss]

Postitatud: 08 Sept 2008 23:19
Postitas omega
Mis puudutab tulesid, siis kontrolli ja liiguta kaitsmeid kaitsmeplokis. Mäletan, et seal oli üht-teist natuke sulanud ja seega võib seal jälle halb ühendus olla.
Mis puudutab mootorit, siis milleks on sulle vaja seda doonormootorit ?
Mul muide vedeleb ka üks väga heas korras 92a. 1.6-ne tugevdus ribidega kaanega mootor garaa?inurgas. Kui pakud hea hinna, siis võibolla müün ka.

Postitatud: 08 Sept 2008 23:22
Postitas Moss
Doonormootorit vaja selleks et rahuldada oma mootoriehituskirge :D
Septembrikuus on heahinna pakkumise finantsid juba oma rakendust leidnud.