2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Täna hommikul oli uus üllatus - salongi ventikas oli vait kui sukk. Vandusin natuke kolmes keeles ja sõitsin tööle ära. Õhtul Veerenni poodi sõites toimisid nii tuled kui vurr, suunad jätkuvalt lollitavad. Tagatipuks ei taha plaadimängija enam CD'd mulle väljutada. Aru ma'i saa mis pull on.
Hetkel kaalun tõsisemalt uuesti tahapiduritele mingi rõhukontrolleri installimist, originaal on sealt vahelt ära lõigatud. Tugeval pidurdamisel võtab parempoolse tagaratta blokki. Sai ostetud mõlemad pidurisilindrid ja kui tagapidurid tibens-tobens saavad, kas siis tõmbab mõlemad kinni? Vastuvõetamatu.
Täna üks Accord keeras ette, oleksingi sellele külg-ees sisse lajatanud. Ilmselt tuleks ka enne esimest lund mingid mustriga rehvid alla saada.
Hetkel kaalun tõsisemalt uuesti tahapiduritele mingi rõhukontrolleri installimist, originaal on sealt vahelt ära lõigatud. Tugeval pidurdamisel võtab parempoolse tagaratta blokki. Sai ostetud mõlemad pidurisilindrid ja kui tagapidurid tibens-tobens saavad, kas siis tõmbab mõlemad kinni? Vastuvõetamatu.
Täna üks Accord keeras ette, oleksingi sellele külg-ees sisse lajatanud. Ilmselt tuleks ka enne esimest lund mingid mustriga rehvid alla saada.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Jah, tänaval neid kuumaks ei saa ja peavad vastu küll. 3tuh km olen nendega läbinud. Vihmaga tuleb ennast tagasi hoida (samas kergelt nagu külge ka ei rebi), kerge kastega peavad nagu nagu kitsad originaalid ja kuiva ilmaga on lihtsalt lust sõitaAlgselt postitas: reiner
Sõidad tänaval nende samade slikkidega, milledega Saugal käisid?
Ennetades järgmist küsimust: 2 korda on Kõik Puhuvad käigus minema lastud aga oht igal hetkel politsei käest "mustikasse saada" on olemas jah.
05/07 enamike elektrianomaaliate põhjuseks on kaitsmeplokk, või selle halb kontakt kaitsmetega. Neid tikke on kaitsmeklemmide pingutamiseks ikka omajagu vahele laotud. Näidikud jäävad nt tummaks kui 9. kaitse halba ühendust annab.
Suunad - kontrolli, kas kõik pirnid töötavad, kas ohutulede pistik on korralikult pesas, kas mingit massipuudust pole - lööb pool tuleplokki hõõguma, kui suund sees.
Suunad - kontrolli, kas kõik pirnid töötavad, kas ohutulede pistik on korralikult pesas, kas mingit massipuudust pole - lööb pool tuleplokki hõõguma, kui suund sees.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Milised need teistsugused olema peaks? Nagu "läänekatel", nood läbipaistvad ja pessasurutavad? Pole isiklikult kohanud ega kuulnud. Erinevate aastakäikude kaitsmeplokid istuvad olenemata elektrivarustusest kõigile mudelitele. Omal '96 aasta autol veneaegne varuosana ostetud plokk ja kõik toimib laitmatult.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mu masinal "lääne" kaitsmetega plokk, sõber Ukrainast tõi. Eestis ka neid müügil, ei mäleta enam kus, Zajetz ja dasf rääkisid. Sellega ikka kindel värk, et kui tuli ei põle, siis vaja pirn vahetada, mitte kaitset liigutada oma pesas ja tikke vahele toppida
Leidsin pildigi..
[Muudetud: 9-9-2008 reiner]
Leidsin pildigi..
[Muudetud: 9-9-2008 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Jee, eile ei läinudki midagi rikki. See-eest üleeilsest ei tule enam juhi turvavöö rullipealt välja ja eile õhtul hakkas auto juba nii jõnksutama, et praktiliselt võimatu on sõita. Üritan nüüd kuidagi Keilasse garaazi jõuda ja uurida, mis krdi värk on.
Tuleb meelde Valdzu põhjendus miks ta loobus Lada igapäevasest kasutamisest - takso arved läksid liiga suureks
Tuleb meelde Valdzu põhjendus miks ta loobus Lada igapäevasest kasutamisest - takso arved läksid liiga suureks
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ma usun, et see väide on vale, kui omal võti käes püsib ja veidi vaba aega investeerida. paljud ladaklubilised sh ma ise olen sõitnud ladaga juba alates 2002 aastast sealhulgas reisid leetu, poola ja tsehhi korduvalt.
kui auto hakkab jõnksutama tuleb veaga koheselt tegeleda mitte loota, et ah küll sõidab veel...
kui auto hakkab jõnksutama tuleb veaga koheselt tegeleda mitte loota, et ah küll sõidab veel...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tegelt mu ütlus taksoarvete kohta oli õige. Just siis kui õigeks ajaks oli vaja kuhugi jõuda (N: töövestlusele, sõjaväe komisjoni) siis oli mingi jama. Lada pidamiseks on vaja garaazi. Sest mustamäel maja ees parandades tuli iga teine venekeelt rääkiv vanem meesterahvas õpetama, kuidas midagi teha. Kusjuures mina ju vene keelest aru ei saa.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Selle kahvel kaitsmetega kaitsmeploki ostsin veerennist. Täitsa letikaup. Täpselt ei mäleta, aga kuskil 500 ringi maksis. Kogu elekter ärkas 07l peale vahetust ellu.
Mis taksoarvetesse puutub, siis halbu kogemusi on mulle mu 06 toonud, seda teavad ka klubilised hästi:D Aga seda autot on ka karmilt koheldud ja mitte kunagi pole veel tehtud 100% korras olevasse konditsiooni. St seni kuni liigub ei ole näpitud, kui sõrad täiesti vastu ajab siis on remont suuresti "kuvaldaga täis ära" stiilis olnud.
Samas 03 ja 011 on müstiliselt hästi töötanud. 03 sõitis kümneid tuhandeid vaid tavalise hooldusega (8 aastaga 300 000 km). 011 läbitud 50 tuhat km ja paar jama on vaid mu enda hooletuse pärast juhtunud. Seega julgen öelda, et 03 ja 011 pole mitte-millegi poolest vastupidavuslt läänekatele alla jäänud. Pigem on olnud sellised 10-15 aastat vanad läänekad tõelised õudused. Klass omaette on muidugi tuttavatel olevad japsid - kuni saja tuhandesed läbisõidud ja null probleemi. Sama ei saa mitte öelda mõningate vägagi mainekate uute Euroopa autode kohta - mõningad neist veedavad rohkem aega teeninduses kui sõidus.
Mis taksoarvetesse puutub, siis halbu kogemusi on mulle mu 06 toonud, seda teavad ka klubilised hästi:D Aga seda autot on ka karmilt koheldud ja mitte kunagi pole veel tehtud 100% korras olevasse konditsiooni. St seni kuni liigub ei ole näpitud, kui sõrad täiesti vastu ajab siis on remont suuresti "kuvaldaga täis ära" stiilis olnud.
Samas 03 ja 011 on müstiliselt hästi töötanud. 03 sõitis kümneid tuhandeid vaid tavalise hooldusega (8 aastaga 300 000 km). 011 läbitud 50 tuhat km ja paar jama on vaid mu enda hooletuse pärast juhtunud. Seega julgen öelda, et 03 ja 011 pole mitte-millegi poolest vastupidavuslt läänekatele alla jäänud. Pigem on olnud sellised 10-15 aastat vanad läänekad tõelised õudused. Klass omaette on muidugi tuttavatel olevad japsid - kuni saja tuhandesed läbisõidud ja null probleemi. Sama ei saa mitte öelda mõningate vägagi mainekate uute Euroopa autode kohta - mõningad neist veedavad rohkem aega teeninduses kui sõidus.
Kolme aastaga 50 000 km läbitud olgem ausad - suht rimakate ja läbipeetud Ladadega - ja koju on mind pukseeritud vist ühel korral. Kui purunes geneka rihm ja polnud isu mootorit ära küpsetada. Kõik muud rikked on olnud sellised teeääres või kodus lihtsalt parandatavad. Ja teeääreski olen ma kõige rohkem sädet välja meelitanud max 10 minutit. Ei tahaks eluski endale samas suurusjärgus pisiremonte nõudvat läänekat saada, kuna no kardan et kalliks läheb. Üldiselt väidan ma, et alla kolme tuhande krooni (neid kroone samal ajal lugedes, mida korrastada ja mis teisejärguliseks jätta) on võimalik iga Lada häälestada käima selliselt, et nad su igale poole ära viiks ja tagasi ka tooks. Ma olen kõik komissariaadid, töövestlused, kooliotsad ja niisama tsillimised üle elanud. Kõige suurem vaenlane on rooste, Lada tehnikat võib alati usaldada, kui natukegi silma peal on hoitud:).
Turvavöö alumist "karpi" ürita sellise nurga alla kangutada, et vöö sealt maha jooksma hakkaks.
[Muudetud: 12.9.08 GTA]
Turvavöö alumist "karpi" ürita sellise nurga alla kangutada, et vöö sealt maha jooksma hakkaks.
[Muudetud: 12.9.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Keerasin düüsid välja ning loputasin brake cleaneriga ning puhusin õhuga läbi kõike mida andis. Panin ka uue kütusefiltri, oli vana põhjas samasugune pruunikas sete nagu pildilgi. Arusaamatuks jäi siiski, kust see kummilaadne materjal ujukikambrisse pääses.
Igaljuhul on nüüd minek jälle endine. Kergelt jõnksab veel väikeste gaasiklapi asendi muutuste puhul ja muidugi see tühikäik. Enne neid välja igaljuhul juurima ei hakka, kui süüteosa korras on. Jagajakaas oli ka päris inetu seest, kontaktidel vaod sees. Võimalik muidugi et viga seal peitubki.
Turvavöö sain lahti nõnda, et keerasin korraks B-piilarilt poldi lahti ning lasin veel vööl veidi sisse minna.
Kaitsmekarp vist tuleb ka kunagi uuesti teemaks. Võtab teine väärtuslikku ruumi ka ära niiehknaa. Akule tuleb ka teine koht välja mõelda.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Täna sain proovida 195/45 16" tänavarehve. Ümbermõõdult on need vist üsna sarnased originaalmõõdus tänavarehvile, igaljuhul slikkidest on nad väiksemad. Rehve mõõdu järgi saab muidu võrrelda siit. Anyway, tuleb sellised nüüd ära osta kuskilt. Tutikad Proxes T1R'id paneks eelarvesse sellise põntsu, et pritse peale ehitamine lükkuks jälle vähemalt kuu aega edasi.
Nokkisin täna jälle tagapidureid. Panin silindrid uued. Sillatalapealne toru oli nii rabe, et üheltpoolt hakkas ikka lekkima. Stutsid torude peal muidugi ei liikunud, tuli silindreid endid keerata. Noh, ei ole lugu. Parem tõstukil puruks kui et vajalikul hetkel pedaal jala alt liikluses ära kaoks. Ega vist polegi muud, kui terve torustik välja vahetada. Siis on vähemalt, nagu öeldakse: Tehtud!
Aga lahendus hakkab vist saabuma parema tagapiduri blokeerumise vastu. Peale tagapidurite koostamist pöörles parem trummel ebaühtlase takistusega,kui ratas koos poltidega alla oli pingutatud... lihtsalt peale pannes, pingutamata, pöörles kergemini. Puhastasin trumli ja pooltelje liitepinnad väga hoolikalt. Kasu mittemuffigi. Kuna ööläbi ei saa töökojas nokitseda, jäi indikaatorkellaga tagumise rummu viskumise mõõtmine tegemata aga nädalavahetusel, kui on rohkem aega oma garaazis nokitseda, tõstan trumlid ümber - siis on teada, kas on trummel ise ovaalne või pooltelg otsast kõver. Või ma vähemasti arvan, et siis selgus saabub.
Vahepeal sepitsen endale mingit ajutist mootorit teha. Ei midagi hullu, lihtsalt nipetnäpet. Kisub vägisi seda nägu, et saab terve talve ka veel seda neetud toore klapi kangi kiskuda. Sestap sai doonorkaanel sl. kollektor kümneste tikkpoltide peale tehtud et ta tihkelt peale istuks. Tahan kanalid kokku viia. Karpal sai ka tooreklapi ja gaasiklappide võllidelt pool maha saetud, poltidel väljaulatuvad otsad ära käiatud (lähevad keermeliimiga) ja segukoonustel üks jalg maha lõigatud. Eks tulevik näitab, kas see tsirkus natukenegi ära tasus.
[Muudetud: 18-9-2008 Moss]
Nokkisin täna jälle tagapidureid. Panin silindrid uued. Sillatalapealne toru oli nii rabe, et üheltpoolt hakkas ikka lekkima. Stutsid torude peal muidugi ei liikunud, tuli silindreid endid keerata. Noh, ei ole lugu. Parem tõstukil puruks kui et vajalikul hetkel pedaal jala alt liikluses ära kaoks. Ega vist polegi muud, kui terve torustik välja vahetada. Siis on vähemalt, nagu öeldakse: Tehtud!
Aga lahendus hakkab vist saabuma parema tagapiduri blokeerumise vastu. Peale tagapidurite koostamist pöörles parem trummel ebaühtlase takistusega,kui ratas koos poltidega alla oli pingutatud... lihtsalt peale pannes, pingutamata, pöörles kergemini. Puhastasin trumli ja pooltelje liitepinnad väga hoolikalt. Kasu mittemuffigi. Kuna ööläbi ei saa töökojas nokitseda, jäi indikaatorkellaga tagumise rummu viskumise mõõtmine tegemata aga nädalavahetusel, kui on rohkem aega oma garaazis nokitseda, tõstan trumlid ümber - siis on teada, kas on trummel ise ovaalne või pooltelg otsast kõver. Või ma vähemasti arvan, et siis selgus saabub.
Vahepeal sepitsen endale mingit ajutist mootorit teha. Ei midagi hullu, lihtsalt nipetnäpet. Kisub vägisi seda nägu, et saab terve talve ka veel seda neetud toore klapi kangi kiskuda. Sestap sai doonorkaanel sl. kollektor kümneste tikkpoltide peale tehtud et ta tihkelt peale istuks. Tahan kanalid kokku viia. Karpal sai ka tooreklapi ja gaasiklappide võllidelt pool maha saetud, poltidel väljaulatuvad otsad ära käiatud (lähevad keermeliimiga) ja segukoonustel üks jalg maha lõigatud. Eks tulevik näitab, kas see tsirkus natukenegi ära tasus.
[Muudetud: 18-9-2008 Moss]