2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
2107 1.7i "Opentracker", Moss, ("Tehtud!") 1985
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
See on see värk kui sõita ei oska.
Tegelt oli asi lihtne: enne stardisirget kurvis lendasin OK kiirusega sisse, läks libisema - keerasin vastu. Siis tekkis uuesti pidamine ja kandis nina ees välja. Otse ees oli tünn, jõudsin veel mõelda, et äkki mahun rehvivirna ja tünni vahelt läbi. Ei tahtnud tuld ja kapotti katki sõita. Paraku riivas rehve ja sealt edasi juba kenasti küljele, siis vaikselt katusele (kõik toimus nii tasakesi ja pehmelt et jõudsin veel mõelda: tra, nüüd läheb põlema ka raibe) siis kukkus klaas eest ära ja peale seda vajus paremale küljele. Peale seda suretasin mootori välja, mis seni rahulikult tühikäigul tuksus.
Iste ja rihmad hoidsid mind kenasti paigal, need olid väärt investeeringud. Kiiver oli peas. Jõudsin napilt käe parempoolse b-piilari peale toetada ja vasakuga pandla lahti päästa kui sõbrad juba auto juures olid. Turnisin uksest välja, masin lükati tagasi ratastele. Mass välja, bensulekke kontroll ja nii ta jäi...
Tegelt oli asi lihtne: enne stardisirget kurvis lendasin OK kiirusega sisse, läks libisema - keerasin vastu. Siis tekkis uuesti pidamine ja kandis nina ees välja. Otse ees oli tünn, jõudsin veel mõelda, et äkki mahun rehvivirna ja tünni vahelt läbi. Ei tahtnud tuld ja kapotti katki sõita. Paraku riivas rehve ja sealt edasi juba kenasti küljele, siis vaikselt katusele (kõik toimus nii tasakesi ja pehmelt et jõudsin veel mõelda: tra, nüüd läheb põlema ka raibe) siis kukkus klaas eest ära ja peale seda vajus paremale küljele. Peale seda suretasin mootori välja, mis seni rahulikult tühikäigul tuksus.
Iste ja rihmad hoidsid mind kenasti paigal, need olid väärt investeeringud. Kiiver oli peas. Jõudsin napilt käe parempoolse b-piilari peale toetada ja vasakuga pandla lahti päästa kui sõbrad juba auto juures olid. Turnisin uksest välja, masin lükati tagasi ratastele. Mass välja, bensulekke kontroll ja nii ta jäi...
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Mhmh.... huvitavalt kombel jõuab sellistes olukordades, kui asi juba lootuselt käest läinud igasugused mõtted läbi mõlgutada enne kui viimane laks käib. Ja ega see mootor jah välja sure.... isegi mul jäi karpaga tuksuma kuigi mitte rahulikult.. töötas hääle järgi kahel silindril enne kui süüte välja keerasin.
Aga uus kere välja vaadata... tore oleks kui saaks täiesti puhta kere, et siis see korralikult ülesehitada. VÕi veel parem alustada täiesti nullist ehk siis sellest põhjast nagu siin ka vahepeal müügis oli... saaksid koos turvapuuriga hea kerge võistlus auto... see eeldab muidugi tohutud püsivust ja tahtmist . Aga 800 või alla selle on ju ahvatlev tulemus:D
Jõudu ja head plaanimist.
Aga uus kere välja vaadata... tore oleks kui saaks täiesti puhta kere, et siis see korralikult ülesehitada. VÕi veel parem alustada täiesti nullist ehk siis sellest põhjast nagu siin ka vahepeal müügis oli... saaksid koos turvapuuriga hea kerge võistlus auto... see eeldab muidugi tohutud püsivust ja tahtmist . Aga 800 või alla selle on ju ahvatlev tulemus:D
Jõudu ja head plaanimist.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Järgmine kord kui Ladaklubilised rajale lähevad siis peab hakkama vist vastavat muusikat mängima:P http://www.youtube.com/watch?v=KyY4icIFfoA
MännikuLaiali.
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
peale tuuleklaasi raami tundub muu kere ju suhteliselt sirge veel. Kõvasti kummihaamrit välgutada, et uus klaas ette mahuks ja peaks kärama küll ju . Igasugused mastaapsed projektid kipuvad enivei ju venima jääma ja lõpuks ikkagi sõidumeest pole, sest kogu aeg on kulunud ehitamiseks ja raha teenimiseks. "No show, all go" on põhimõte, mida mina järgiks:D
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Tegelikult on korras paneele vaid üks - pagassi luuk. Muu on enamuses kõverad või rooste poolt kahjustatud. Pahtlit minu käsi kähkusõidu autole kandma ei tõuse Samas 800kg tühimassiks saada on natuke liiga kulukas, arvan et 950kg koos minuga võiks eesmärk olla. Tegelikult tahtsingi sel nädalal puht huvist veel nurgakaaludele ka minna aga läks seekord teisiti.
Olavi, aega ei võtnud paraku. Plaanis oli kuid mõtlesin teha seda järgmisel sessioonil (vahepeal oli tunne juba päris OK aga 57seki ringiaeg kindlasti polnud). Põhjus see, et ma ise ei oska selle nutitelefoni ja GPS'iga möllata ning Zajetzil läks pool energiat oma auto karbussi peale - ei tahtnud teda düüside juurest eemale tõmmata.
Mis Ladadesse puutub siis esialgu tundub küll et praeguse asemele on 2. evolutsioon ka tulemas kuid sellest juba siis kui kere olemas ja koju veetud.
Nüüd polegi muud kui õhtuti peale tööd masin osandada ja kere pikale reisile Lõuna-Koreasse vms kohta saata.
Nüüd vist võib selle auto teemale taba ette panna.
Sai nii higi kui verd selle kallal valatud aga lõppkokkuvõttes ikkagi: Heatujupill oli.
Olavi, aega ei võtnud paraku. Plaanis oli kuid mõtlesin teha seda järgmisel sessioonil (vahepeal oli tunne juba päris OK aga 57seki ringiaeg kindlasti polnud). Põhjus see, et ma ise ei oska selle nutitelefoni ja GPS'iga möllata ning Zajetzil läks pool energiat oma auto karbussi peale - ei tahtnud teda düüside juurest eemale tõmmata.
Mis Ladadesse puutub siis esialgu tundub küll et praeguse asemele on 2. evolutsioon ka tulemas kuid sellest juba siis kui kere olemas ja koju veetud.
Nüüd polegi muud kui õhtuti peale tööd masin osandada ja kere pikale reisile Lõuna-Koreasse vms kohta saata.
Nüüd vist võib selle auto teemale taba ette panna.
Sai nii higi kui verd selle kallal valatud aga lõppkokkuvõttes ikkagi: Heatujupill oli.