VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D

VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D

Eesti Ladaklubi liikmete autod
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#41

Postitus Postitas olaaf » 15 Juul 2009 00:49

täna viisin põlvasse plokikaane lihvimisse - varsti on ajutiselt mikul 1300S mootor kõrgema surveastme ja kerge hoorattaga :)
kuni native 1600 remonditud ja tuunitud saab
sihiks on 105hj @ 6500rpm tagarattas 1,3 plokist ühe downdraft karpaga :)

[Muudetud: 14-7-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#42

Postitus Postitas Moss » 15 Juul 2009 08:19

Kas natuke optimistlik ei ole? See on peaaegu 100hj/l väntvõllilt. 7500 pöörde juures oleks nagu veel mõeldav.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#43

Postitus Postitas Mikk » 15 Juul 2009 13:41

eeem.... optimist on meil siin olku ainult. mina tahtisn lihtsalt kiirelt saada asendus mootorit, mis mul ka kodus muidu olemas oleks, aga ei olkul vaja ju kõik ikka lihvimisse saata. Ei ole midagi teha, et mees sellist haigust põeb:D eks siis täna tuleb tööl varem lõpetada ja ise ka mõne asja ettevalmistama.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#44

Postitus Postitas olaaf » 15 Juul 2009 15:16

sihid peavadki elus kõrged olema, tegelikult oleks rahul, kui tagarattast juba 70hj tuleb...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#45

Postitus Postitas Moss » 15 Juul 2009 16:50

Algselt postitas: olaaf
sihid peavadki elus kõrged olema, tegelikult oleks rahul, kui tagarattast juba 70hj tuleb...


Olen nõus: sihid peavad tõesti kõrged olema. Sellepärast sihikski 6,5k asemel 7,5k rpm :D

Heureka! http://www.auta5p.eu/zavody/most_2004_vfv/most_04.htm

[Muudetud: 15-7-2009 Moss]

Silks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Jaan 2008 17:24
Asukoht: Tallinn/Rannamõisa
Autod: Seat

#46

Postitus Postitas Silks » 15 Juul 2009 21:35

Mikk, kui kone vahetuseks läheb siis tulen kas või vägisi abiks kaasa:D seltsis ikka huvitavam seda asja harutada seal kapoti all :D või mis sa kostad

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#47

Postitus Postitas olaaf » 15 Juul 2009 22:11

täna sain kaaned kätte - üks läheb neist miku asendusmootorile teine äiapapale
töö kvaliteet on väga hea :)
Pilt

loomulikult saad kaasa elama ja näppu õliseks tegema tulla silver!

[Muudetud: 15-7-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Silks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Jaan 2008 17:24
Asukoht: Tallinn/Rannamõisa
Autod: Seat

#48

Postitus Postitas Silks » 15 Juul 2009 22:16

siis jään ootama seda üritust. ple ammu lada kallal nokitseda saanud:D kui juba tegemiseks läks siis viskame äiapapa autole ka uue kone vahele :D:D:D

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#49

Postitus Postitas Mikk » 15 Juul 2009 23:21

see vähe keerulisem, kui ei eksi on äiapapa auto endiselt Pärnus:D
aga egas midagi plaani reede õhtu ära.... enne vist ei jõua:D
hmm... reede vist ikka ei mängi välja veel.... aga eks näis.

[Muudetud: 15-7-2009 Mikk]

Silks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Jaan 2008 17:24
Asukoht: Tallinn/Rannamõisa
Autod: Seat

#50

Postitus Postitas Silks » 16 Juul 2009 00:24

aga herr Mikk, äkki annad telefonitsi teada millas tegemisex läheb siis tean töölt mustad riided kaasa rebida :D

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#51

Postitus Postitas Moss » 16 Juul 2009 15:58

Algselt postitas: nemesis
aga herr Mikk, äkki annad telefonitsi teada millas tegemisex läheb siis tean töölt mustad riided kaasa rebida :D


Kui käed autoehitamise järgi sügelevad ja isu kuidagi täis ei kipu saama, leiaks alati ka bee?il nullseitsmel miskit nokkida :spin

[Muudetud: 16-7-2009 Moss]

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#52

Postitus Postitas Mikk » 16 Juul 2009 17:22

Aber natürlich... ja sulle Moss: otsi endale ise kaardilugeja:D
rinkal oleks eriti pull:D

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#53

Postitus Postitas Mikk » 23 Aug 2009 23:10

Nu nii... käis nüüd auto hr. Tuha juures ja sai uue välja laske. Tänud Tuhale kiire töö eest ja minu jama parandamise eest. Nii siis, esialgsed muljed... kartsin et tuleb liigselt lärmakas, aga pean tõdema, et sees tundub asi sama vali kui enne ainult selle erinevusega, et nüüd ei käi sumbuti vastu käigukasti ja põhja.... maanteel oli natuke teatud pöördel rohkem kuminat kuulda, aga see ei häirinud kuna mootor müriseb nagu nii üle. Väljast pole ise veel korralikult kuulnud, aga tänavalt tundus, et autole jäi rohkem rahvast järgi vaatama kui muidu, kuigi ei paarutanud.... ju see hääl siis tunduvalt ilusam ikka ole.

[Muudetud: 23-8-2009 Mikk]

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#54

Postitus Postitas Moss » 23 Aug 2009 23:46

See kollektor siis 1300se otsas? Tehtud varuga, et tulevane 1600 ka hingata saaks?

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#55

Postitus Postitas Mikk » 24 Aug 2009 00:13

Arvestatud ikka 1600-le aga hetkel jah 1300se otsas ja mitte kollektor vaid sumbuti alates pükstest.... muu hetkel originaal... kuigi püksid sain ka uued, aga need tehase väljalase...

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#56

Postitus Postitas m6mm » 13 Sept 2009 19:33

Vabandan pildi kvalitedi pärast (telekast pildistatud)
Aga, kui vaadata teraselt, on näha mikku autot lepikus:P.
Edu auto korrastamisel.Pilt

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#57

Postitus Postitas Mikk » 13 Sept 2009 20:22

Nii ta on... sai ühte shikaani vähe vale kiiruse ja nurgaga sisse sõidetud... üritasin korrigeerida, aga eelnevast voorus oli tekkinud kerge 25 cm vall, mis viskas auto kergeks ja kraavi poole ära.... hoidsin viimase hetkeni peal, et ehk veab välja, aga olin suutnud mingi kännu kõhu alla kinnisõita, mis vigastas ka sillatala. Tagant järgi tarkusena võib öelda, et esialgne hinnang katse lõpus oli liialdatud ja peale 15 minti remonti oleks olnud võimelised ka rallit lõpetama.
Külgmised mõlgid eriliselt ei kõiguta, aga tuleb ilmselt teha ninaraami vahetus... töö käigus on muidugi plaanis ära tugevndad ka kõik kohad, mis vajalikud, nagu silla kinnitus, lansekad, kännud jne.
Rallist endast... sai hää inimese Raldo käest kaks kruusa rehvi, mis olenemata oma kulumisest pidasid selle auto all hästi ja tagaosa pidama saamisega oli algul raskusi. Sai rehvirõhku vähendatud ja rehvid omandasid pidamise, mis ilm selgelt ületas auto vedrustuse võimeid. Tagasilla puksid on ka üsna kulunud, sest sild ei püsinud kuidagi paigas ja seda tundis isegi kõrval istmel istuv Silver. Mootor on vahel endiselt 1,3, mis kui pöördes hoida suutis autot rahuldaval tasemel ka edasi liigutada, aga probleem oli pöördes hoidmisega, sest see eeldas suuremaid kiiruseid või siis tagarehvidel pidamise puudumist. Alla 4000 pöörde see mootor absoluutselt ei jõudnud vedada. Kuni väljasõiduni olin enamvähem sõiduga rahul... rahul ei olnud aga legendiga. Sest pidevalt sai silveri suust kuuldud:" neid kurve mul peal ei ole, aga hoia peal" Minu jaoks oli eriti mõistuse vastane üks koht, kus peale shikaani 20 meetirt oli 90 kraadine parem kurv, mida legendis ei olnud. Shikaan oli läbitav kolmanda käiguga kui õigesti siseneda, kuid sedasi tehes oleks lõpetanud koheselt kraavis... Õnneks märkasime silveriga mõlemad eemal lehvivaid turvalinte, mis andis aimuse, et seal midagi pesitseb.
Kui kellelgi on pakkuda rahuldavas korras 06 peeglit tehke oma pakkumine. Väga heas korras peeglit ei taha, las see jääda uunikumide meestele.
Aga edu läheb tarvis, aitäh m6mm

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#58

Postitus Postitas olaaf » 14 Sept 2009 00:25

ära unusta, et laupäeval peab auto hüüdma nagu ei kunagi varem - aega on piisavalt, et asi tehniliselt korda teha ja mootoritki arendada ;)

ainult edasi!
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#59

Postitus Postitas Mikk » 14 Sept 2009 09:11

oh teid küll... kohe üldse mul puhata ei lase... eks peab siis kõige suurema toetaja(Levira) garaazi teispäeval veerema:D

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#60

Postitus Postitas Mikk » 03 Nov 2009 00:34

njah... siin ju viimased kajastused olemata... sellel projektil hakkasid juba enne haapsalu rahvarallit õnnetuste jamad pihta ja haapsalus stardis olles oli kahtlane mõte peas, et täna puuse läheb ja läkski...peale seda sai nats venitatud ja sirutatud ning ohekatku. Seal kaks ringi sõidetud sellisel tasemel, kus erilist riski ei olnud, mõtlesin kolmanda riskida ja jällegi oli mõte läbi käinud, et täna midagi juhtub... juhtus see et auto läks maha kandmisele ja nüüdseks uus toorik juba õues, millele paremad jupid siis õnnetult beezilt ümber kolivad.
Et selle teema võib siis ka sulgeda varsti teen uuest ohvrist kah teema.
Päikest, Mikk


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist