VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D

VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#21

Postitus Postitas Mikk » 22 Juun 2009 22:56

Näh... terviseradadega läks jah nihu nats, aga auto edenes natuke ikkagi edasi... ladamarki istmed sees ja rändas ka teine rool peale. Ehk saab homme veel aegu klapitatud ja veel midagi head ära tehtud. Suured tänud muidugi jälle olkule põhitöö tegemise eest. Muidugi tänud ka Hendule kõvatamise eest ja atzkarikule rooli eest, walterile istmete eest... ohh eks see tänamise nimekiri veel pikeneb kuni rallini.... palju veel teha ja kokku laenata.

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#22

Postitus Postitas doris » 24 Juun 2009 10:01

eilse õhtu seisuga vaatavad esirattad jälle enamvähem ühes suunas,
klapid sai ära regullitud ja süüdet seatud,
karterikaitse korralikult alla riputatud,
miskid vähe kobedamad rehvid sai ka välja valitud, et mikk ikka teel ka püsiks,
silver sai nõusse räägitud kaarti lugema,
neljap tuleb veel esisild kiirelt üle vaadata ning kustuti kinnitada ja ehk jõuab korra proovi ka teha autodega kuskil natukene ;)

ja seda kõike siis sellel ajal, kui teised jaanilõkke ääres head ja paremat sisse valasid omale...:rolleyes

[Muudetud: 24/6/09 doris]
Roolin nii kuis jaksan

Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

#23

Postitus Postitas m6mm » 24 Juun 2009 10:37

Tundub, et auto korrastuse ja arendamisega mindi liiale ja pandi mõni võimsam mootor või turbo. Vähemalt ei varjatud seda ja registreeriti kohe suurde klassi:P:D:D.
Neljapäeva hommiku poole väänan vitsad kustutile, lõuna ajal saab kustuti komplekti kätte.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#24

Postitus Postitas Mikk » 24 Juun 2009 10:48

mis mis... kohe kontrollin üle... väike klass sai ikka valitud... aa ju läks siis linnuke ikka valesse kohta:D
ja niii ongi... ju harjunud ladadega klubis võrdlema, sest siis mul ju ongi suur mootor:D

[Muudetud: 24-6-2009 Mikk]

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#25

Postitus Postitas doris » 24 Juun 2009 10:56

ega nüüd muud ei jää kui mootor täna 2L peale hülssida :D

Edit: Juba Mikk väikses klassis väikese abiga..

[Muudetud: 24/6/09 doris]
Roolin nii kuis jaksan

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#26

Postitus Postitas Mikk » 25 Juun 2009 00:20

Jah... aitäh abistajatele ja mulle tundub, et ma ei pea ise ka teemat uuendama, alles nüüd panin tähele, et ka teema pealkiri muutunud. Ja vahepeal sai Raldo jälle mu auto putitamisega tegeleda... tänud.... töö läheb ikka libedamalt, kui asjatundlike mehi kõrval on ja oma abistava käe ulatavad.
AH jah... täna õhtul kõvatades märkasime, et õlileke ikka suureks läinud... ehk siis homme parandame asja.. juba läheb kiireks, sest teised enne planeeritud üritused on ka vahepeal.

[Muudetud: 24-6-2009 Mikk]

[Muudetud: 24-6-2009 Mikk]

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#27

Postitus Postitas doris » 25 Juun 2009 10:45

No teema pealkiri tundub hetkel olevat asjakohane :rolleyes
Roolin nii kuis jaksan

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#28

Postitus Postitas Mikk » 25 Juun 2009 23:46

Ega muud ei väidagi ja vastu ei ole, et kirjutati. hetkel ju on tõesti igapäeva auto kõpitsemisest saanud rahvaralli auto kõpitsemine.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#29

Postitus Postitas olaaf » 26 Juun 2009 08:32

tänahommikuse seisuga keeratakse masinal käigukasti juba viimased 20minutit alt ära, nagu ikka viimasel minutil.
kuna mikk on puha esimene väikses klassis siis alustavad 06 ja 08 teekonda põlva poole kella kolmest juba.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
ProZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Mai 2008 23:45
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz2103 (1974), zaz965A (1967), iz-350 (1950)

#30

Postitus Postitas ProZ » 26 Juun 2009 23:57

Andke siis tulemustest ka teada ;)
Sõida, aga ära mölise

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#31

Postitus Postitas Mikk » 27 Juun 2009 23:17

Noh... lõpuni sai tuldud, autole ka liiga ei teinud... vähemalt esialgu tundub. Muidugi väljaarvatud värvikahjustused, mis veel tulevad sellest, et võistlusnumbrid tuleb mahatõmmata, praegu tundub, et tulevad koos värviga. 87 startiast lõpetasin 77-ndal kohal.... oma klassi viimane üldarvestuses eelviimane.... mõned mehed ka katkestasid. Reede õhtu tehniline möödus viperusteta, kuid autot ei saanud kuidagi korralikult jooksma ja nii siis olku seda karpat õhtul nats togisigi ja laupäeval sai mindud antud hetkel leitud parima seadega. Esimene voor sai suht koht rahulikult läbitud, kuigi rada oli peale teiste meeste kruusarehve juba üsna libedad ja auto ei tahtnud kohe kuidagi talverehvidega teel püsida. Hoidsin kiirused väiksed ja jäin teele... isegi ilmselt liiga väiksed, samas aga ega ei saanud autotki hästi kolmandaga pöördesse, märg kruus pidurdas palju ja vahegaasi ei oska veel nii hästi kasutada. Enne teist vooru sai rehvirõhke korrigeeritud aga kuna ühel esimesel rehvil ei tahtnud ventiili kork maha tulla ja seda riski ei võtnud et suure jõuga maha väänata, siis rõhku sai alandatud ainult tagumistes... tulemuseks see, et vedu paranes, aga nina ei pidanud, tahtis kogu aeg otse minna. Teisel voorul oli rada juba nii ära sõidetud, et sõitsid nagu trammiga rööbaste peal. Kuigi vahest ka seal ohtlikul välja viskas. Ja auto lihtsalt ei jõudnud vedadada, kuna istus kogu aeg põhjapeal kinni. Võimsamad läksid tublisti eest. Aga jah selleks korraks möödas.... kogemust andis ja eks siis järgmine kord tuleb rohkem peal hoida ja korralikumad rehvid muretseda.

CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

#32

Postitus Postitas CozmonauT » 28 Juun 2009 01:02

25 juuli Haapsalusse ka ?

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#33

Postitus Postitas Mikk » 28 Juun 2009 11:55

Hetkel juba plaanin küll jah, aga lubama veel ei hakka:D, sest sellega üks paha lugu ühe teise üritusega, mis mul juba aasta algusest plaanis on ja millest viimased 10 aastat olen osa võtnud. Eks näis...

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#34

Postitus Postitas olaaf » 28 Juun 2009 13:31

sprinte vaevalt väga kaasa teed? see ridala ju sprint... 12. sept on haapsalu RR , sinna plaan ikka minna :D
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#35

Postitus Postitas Mikk » 28 Juun 2009 15:09

ja ongi nii, et sprint... vähe viltu vaadatud.... aga mine tea:D
Vaol teeks ilmselt küll kaasa.

[Muudetud: 28-6-2009 Mikk]

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#36

Postitus Postitas olaaf » 28 Juun 2009 16:41

mitte teeks aga teeme korraliku kambaga ja enne piisava ettevalmistusega.
auto juures on ju teada asjad millega tegelema peab enne veel :)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1248
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva
Kontakt:

#37

Postitus Postitas VäikeMägilane » 29 Juun 2009 09:54

Polnud need teed nii roopas midagi, ainult mahapööretes, tagasipööretes tekkisid vaod, aga see on igalpool nõnda.

Kuid ega siin muud üle jää kui 14" alla, aeglane sild ja keret kergendama hakata...minu juurest veeres masin nagu tigu:)
mootor tundus hääle järgi kuidagi väsinud...ei jõudnud rattaid korralikult ringi vedada (kohaks oli süvahavva, enne silda olev tagasipööre, oli hea kiirendusi jälgida)

sama oli ka võrdlus olavi ja "mõmm"'i masinate vahel, viimasel jooksis kone kuidagi väga paindlikult edasi ja kiirendus oli parem...milles võib "süüdi" olla õigesti valitud ülekande ja hea k.kasti koostöö...või kergemad sõitjad:)

ilmaga ainult väga ei vedanud, kui ei olnud just suurem asi vihmafiil. Märg nigu kõutsi sohilaps jõudsin koju
Festina lente!

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#38

Postitus Postitas olaaf » 29 Juun 2009 10:30

mina võin ausalt öelda, et läksin masina ettevalmistamis strateegiaga totaalselt alt - järgmiseks korraks tehakse teine käigukast korda ja pannakse natuke teine nukkvõll tagasi.
mõmmile ilmselt siiski järgi ei jõua seadistuse poolest.

mikul on vahel väsinud 1600 mis varsti uuenduse saab - tehakse nii ühte kui teist ja sobiv nukkvõll on mikku juba ootamas..
ekk järgmiseks ralliks on lootust masinad korralikult minemas näha
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#39

Postitus Postitas Mikk » 29 Juun 2009 22:58

eh.... on mootor väsinud küll, aga ütleme ausalt, et roomas nagu tigu rohkem ühe tihendi pärast, mis suurematel kiirustel pahinal lekkima hakkab.... olin kindla peal väljas, et mitte välja sõita ja kindlalt lõpuni. Eks oli nats harjumatu ka seda mootorit selle karpa seadistusega seal vagudes pöördes hoida, esimese kambri düüs oli nii palju suurem, et juu käigu vahetusega pahistas ikka liiga täis ja kui käiku ei vahetanud sai peale hoo maha võtmist liiga järsku pedaal põhja löödud, mis tõttu liigse bensiini kogusega enam mootor hakkama ei saanud.... rohkem julgust ja vähem pidurdamist oleks täiesti piisanud, aga näe julgust ei olnud seal vagudes, läks mul teine ju laugetes V1 ja P1 nende rehvidega lappama, sest teekalded ja keskel olev pehme kruus kohe kandis autot vales suunas. Ja eks sai kurvides rool ka liiga risti keeratud, mistõttu autol ka tunduvalt juhitavus kadus, oleks pidanud pikemalt välja sõitma ja vähem keerama oleks jäänud suuremad kiirused ja pöörded, aga oleksid on oleksid vigadest õpitakse. Järgmine kord ihkan lihtsalt ette vähemalt saada kruusakaid... mootori arendamine niii väga hetkel ei huvitagi.... enne pean lapsikud vead käest välja juurima. Aga eks näeb.... olku ju käib kogu aeg mootoriga peale... iseenest ju võimalust on, aga eriliselt ei kipu seda kasutama, sest aeg on näidanud, et autot veel ei valitse

[Muudetud: 29-6-2009 Mikk]

Silks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 26 Jaan 2008 17:24
Asukoht: Tallinn/Rannamõisa
Autod: Seat

#40

Postitus Postitas Silks » 29 Juun 2009 23:48

nu rehv pidas jah eest pisut kehvasti aga siiski saime kenasti selle ürituse lõpetatud, mis oligi eesmärk:) aga natukene veel masinat näppida ja sild paika panna korralikult ning hea rehv ette installida ja natukene trenni teha siis peaks juba saja saama hakkama. kui järgine kord mind kaardilugejaks peaksid võtma siis kisan kõvemini ja palju rohkem kõrval istmel et HOIA PEAAL, HOIA PEAAL:D:D ja siis vaatame mis saab:P
aga muidu oli tore üritus ja SUURED tänud Mikule, Olavile ja Dorisele kes mind fakti ette panid et nüüd on minek Põlva ja kogu jutt.


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist