VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D

VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

VAZ 2106, Mikk , 1980 Rahvaralli projekt :D

#1

Postitus Postitas Mikk » 20 Juun 2008 23:47

Heh, mis ma siin pikalt pajatan ehk natukese aja möödudes koguneb ise see õige info. Auto siis see, mis ennist oli olaafi ja dorise käsutuses. Nüüd siis tunnistuses minu nimi, aga sai vennaga kahasse ostetud....
Kaks õhtut on nüüd Raldo ja olaaf masinat jonksu ajand.... täis hea teenidus ikka, ostad auto ja tehakse hooldus kohe peale kauba:D
eks näeb mis tulevik toob, olaaf süstib siin igasuguseid mõtteid pähe... eks kõige pealt peaks uuendama põhjal korosiooni tõrjet, ehk siis vana saast maha ja uus peale....:D


[Muudetud: 21-10-2008 Ronn]

[Muudetud: 24/6/09 doris]Pilt


Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

#2

Postitus Postitas rs7 » 21 Juun 2008 01:07

nu palju önne uue püssi puhul :lol

[Muudetud: 21-6-2008 rs7]

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#3

Postitus Postitas GTA » 21 Juun 2008 19:17

Krt, omalt poolt ka õnne ja palju muretuid kilomeetreid:) Tegu peaks ikka väga ausa masinaga olema, viimaste omanike nimekiri on lootustandev, üht-teist ikka hooldatud ka vist:P

Ma otsiks esimese asjana õiged stanged välja, taha nagu sobib aga ette... no mulle ei istu kohe:D A muidugist igasugu parkimiskõksud, muude autode paneelid ja muu säärane ebameeldiv jätab auto plekid paremasse seisu kui nood plekitükid.

Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#4

Postitus Postitas Mikk » 21 Juun 2008 23:12

Edu läheb jah tarvis, aga eks näis mis saab...
täna rändasid taha ka õige kõrgusega rehvid alla, eks vaatab kuhu peale ma need madalamad(165/65) panen kas "laiendatud" velgedele või tavalistele....

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#5

Postitus Postitas olaaf » 03 Juul 2008 14:27

Sai vähe masinat tuunitud,
omanik täies hoos oma sõiduasendit demostreerimas.Pilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#6

Postitus Postitas reiner » 03 Juul 2008 16:39

Panite lenksu külge? :D
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#7

Postitus Postitas Mikk » 03 Juul 2008 19:34

ei, see unistus teisest masinast...
aga kus sai ikka tuunitud, hirm tuli kohe peale.... arvan kui sellise tuuniguga kardirajale tulla ei julgkes keegi teine rajale tullagi, no olgu paar kõvemat meest võib-olla veel tulevad:D
heh, tegelikult sai niisama vallatletud masina kallal..... samuti ka olaafi omaga:D

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#8

Postitus Postitas reiner » 07 Aug 2008 00:23

Tere tulemast Ladaklubi liikmeskonda!

Heh, ükspäev leidsin selle kässaritrossi üles mida see kord otsisin kui külas käisid ja sellel oli see asi küljes mida sul vaja oli:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#9

Postitus Postitas Mikk » 03 Okt 2008 23:04

Njah. Teema unarusse jäänud... aga mis siis vahepeal toimunud on: uus siduriketas koos korviga, 5-kast, õlide vahetus, filtrid, kunde poolne tungikoht ära kaotatud ja tõstmiseks tugendatud risttala. Juhipoolne ootab järge, samuti tuleks poolraamid ära vahetada. Auto iseenesest hästi ülal pidanud, kuid esimene silinder jätab juba pikemat aega vahele, põhjuseks ilmselt väljalaskeklapp, mis tõttu CO kõrge ja samuti ka kütusekulu kõrgem. Hetkel kütusekulu 9,5 , mis sisaldab ka igasuguseid paarutamisi rajal ning kõvasti maanteesõitu. Eks näeb, kui klapi korda saab, kas rändab ka õige düüs esimesse kambrisse või mitte.
Hmm ja taha on tekkinud ka rullikuga vööd.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#10

Postitus Postitas Mikk » 20 Okt 2008 23:35

Nii, kütuse kulu kasvas vahepeal veel märgtavalt, ilmselt põhjuseks kokku jooksnud pooltelje laagrid.... ehk siis auto juba kaks nädalt kodus ja ootab millal maale jõuan. Vahetan ära mõlemad poolteljed ilmselt, aga eks lahti võttes näeb, mis saab, loodan et korpus viga ei saanud. Tallinnas koju sõites tegi igal juhul jubedat häält. Ja klapid said ka ostetud. Klapid toodetud Saksamaal, nime praegu ei mäleta.
Loodedavasti saan nädalavahetusel auto uuesti rajale.

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#11

Postitus Postitas doris » 21 Okt 2008 08:36

ehk on sul mõtekas teha teine plokikaas korda ning siis lihtsalt ära vahetada ühe operatsioonina - jääb auto vähem seisma.
saad uuel kaanel maha ka võtta veidi ;)

sellel plokikaanel tuleks ära vahetada nukkvõlli raami kinnitus spilkad tagumised kolm olid vist kehvapoolsemad.

mismoodi poolassi laagrid kokku jooksid :D viimati tagasillas ju õli oli normis :rolleyes

[Muudetud: 21/10/08 doris]
Roolin nii kuis jaksan

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#12

Postitus Postitas Mikk » 21 Okt 2008 10:30

Njah.... rallisõitja ikka rallisõitja, kohe plokki tegema... soh, hea et raami kinnitus spilkade eest hoiatasid. Ja ei oksa öelda kuidas kokku jooksid, õli olen ikka aeg ajalt kontrollinud tagasillas, kuid paremalt poolt on algusest peale väheke aeg ajalt kääksumist kuulda olnud. Algul arvasin, et klotsid jäävad võib-olla kuidagi nats liiga peale, aga eks nüüd nädalavahetusel ole näha.
Ja plokikaane osas loodan, et praegu pääsen ainult klapi vahetusega.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#13

Postitus Postitas olaaf » 21 Okt 2008 11:22

no laiskus - võta teine kaas ja sovelda sellel klapid ja vaheta sääretihendid pole eriti suur investeering ja pärast tükk aega rahu majas.
lased kaanest 0,5 maha ka võtta veel ;)

kui sul pole eraldi kaant praegu, siis mul on sulle anda üks kaas tood oma vana mulle tagasi.
saad õhtuti tööjuures asja valmis teha :puzzled

[Muudetud: 21-10-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#14

Postitus Postitas logman » 21 Okt 2008 18:06

Mikk, mina sinu asemel rohkem sellise pakkumise peale aega ei viidaks, vaid tormaks ummisjalu teise kaane järele.

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#15

Postitus Postitas Mikk » 21 Okt 2008 19:15

Rahu rahu, olaaf helistas juba päeval ja pani järjekordselt aru pähe... see ei ole tal esimene kord, kui mulle mõistust pähe peab taguma, tänud talle selle eest et ta seda viitsib ikka ja jälle teha.
Nii, et asjalood jah niimoodi, et saan siis olaafi käest teise kaane, nokitsen selle ära teha ja siis rändab peale.

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#16

Postitus Postitas põletaja » 21 Okt 2008 20:44

pooltelje laagrid ei tohiks sillaõliga kuidagi kokku puutuda kui tihendid korras ;)
ostsid siis sõida

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#17

Postitus Postitas olaaf » 22 Juun 2009 09:42

täna õhtul hakatakse siis sellest autost rahvaralli autot tegema,
veidi vaja põhja keevitada, et originaalistmed tagasi sisse istutada,
õla paneb alla TAMREX et ikka rajal rohkem ladasid oleks :)
loodame olla mitme masinaga stardis laupäeval!
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 492
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

#18

Postitus Postitas robi » 22 Juun 2009 10:31

Et siis terviserada jääb täna ära?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#19

Postitus Postitas olaaf » 22 Juun 2009 16:01

ei jää aga tuleb hiljem,
reising tiim annab taskuliinile teada kui hakatakse kloostrimetsast nõmme poole sõitma.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

hendu
Ladaklubi Liige
Postitusi: 289
Liitunud: 04 Juun 2006 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105

#20

Postitus Postitas hendu » 22 Juun 2009 20:49

Kõvad ettevalmistused ralliks käivad, kell 20 lahkusin ja siis jäid veel asjaosalised ehitama. Edu ja jaksu rallil!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Jonar, Marko87, sanderg ja 12 külalist