20. leht 20-st

Postitatud: 24 Aug 2010 20:48
Postitas logman
Lamelli all mõtlen jah seda soonilist nagu saja-seeria pillidel kasutusel.
Seda kutsutakse tehnilises keeles vist ikka lamerihma nimetusega, vabandust, minu viga.
Inglise armastajatel, tuleb välja, termin multirib kasutusel.

http://img6.imageshack.us/img6/3014/img1895zzh.jpg

http://et.wikipedia.org/wiki/Lamerihmülekanne

Postitatud: 24 Aug 2010 21:27
Postitas Valdz
Ega ma poleks lamerihma nimetusest paremini aru saanud :). Pildi pealt nüüd arusaadav.

Postitatud: 24 Aug 2010 21:48
Postitas logman
Ahjaa, selle soonilise rihma kasutamisega meenus üks tobe nüanss, aga ei teagi, kuidas see taolisel pillil, nagu sul, häirima hakkaks. Võib-olla et ei hakkagi, sest veepumba otsast puudub massivne tiivik ja kui geneka ratast liiga tillukeseks ei tee, siis ei tohiks ka selle agregaadi inerts väga segavaks kujuneda.

Lugu järgmine, tööpraktikast ehk siis metsamasinalt võetud:

Logman 811F veotraktoril teatavasti peal Sisu mootor. Suur ja võimas ning võeti sealgi vendi-geneka rihmana kasutusele see lame. Kestab paremini, kui tavaline kiilrihm ja ei rüüpa vajalikku võimsust kah niipalju maha. Pandi lupsti lambist külge, aga inertsidega ei arvestatud.
Nüüd on neil masinatel selline tobe tõbi küljes, et mootori seiskamisel käib valju vilega kiuks läbi.
Eks massiivne tiivik ja suur genekas ei taha nii kiirelt seiskuda, kui mootor seda teeb ja nii võtab rihma korraks kiunuma, mis ei ole tema vastupidavuse kohalt tegelikult üldsegi hää omadus.
Ühele masinale paigaldasime temperatuuritundliku siduriga ventika (võtab järgi temperatuuri tõustes ning veepumba seiskudes lippab mõnda aega vabalt edasi) ja nii sai too tõbi ravitud.

Postitatud: 24 Aug 2010 23:32
Postitas lada
Seletage lollile kuidas kiilrihm võimsust rohkem maha võtab kui lamerihm, sellest saan aru miks lamerihm kauem vastu peab aga see miks kiilrihm jõudu "surmab", sellest ei saa aru.
Aga auto kohta olen küll sõnatu, düno graafik on ikka päris maasikas ja kokkuvõtvad näitajad pole ka just tagasihoidlikud.
Kuhjaga edu selle masinaga, tahaks ise ka kunagi oma silmaga selle iluduse üle vaadata:)

Postitatud: 25 Aug 2010 08:03
Postitas logman
Mõningad vastused leiad siit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Belt_(mechanical)

Postitatud: 06 Sept 2010 14:13
Postitas Valdz
Kahjuks on väga kurvad uudised, "käigukasti needus" on tagasi.

Eile käisime Audiclubi dragil ja juba enne võistlust testides saime teada et käigukastil puudub teine käik. Tõmmates esimeselt teisele ei muutunud mitte midagi, nii esimese kui teisega kohaltvõttes oli minek samasugune. Helistasin tqhq foorumist kasutaja Fog'ile kes hästi automaatkaste tunneb ja jõudsime arusaamale et katki see supper tugevdatud racing jupp. 750hp my *ss.

Kuna esimene ja kolmas töötasid testides veel korralikult , proovisime ikkagi startida. Stage's transbrake vajutades oli olukord küll teine, masin hakkas tagurdama. Kadunud oli selleks momendiks ka need käigud.

Olen viimasel ajal tundnud ennast nagu papa Kiir Suve filmis, et nüüd kus oleme nii palju kahju saanud, ei saa enam pooleli jätta. Aga järjest ja järjest tuleb uusi jamasid ja see mäe tipp mida ületada oleme proovinud, mis siiani on tundunud kohekohe tulemas on silmapiirilt üldse ära kadunud. Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.

Igatahes supper suured tänud kõigile sponsoritele, toetajatele, inimestele kes on nõu ja jõuga aidanud ja kõigile neile kes on projektile kaasa elanud ja raja ääres pöialt hoidnud.

[Muudetud: 6/9/2010 Valdz]

Postitatud: 06 Sept 2010 14:57
Postitas Ervn
See on nüüd küll kurb uudis. Mis kopikast siis saab?

Postitatud: 06 Sept 2010 15:08
Postitas uzzac
Ära pulli nüüd. Kes ei proovi sellel pidama ei jää. Tükid on juba täitsa õiged ju küljes masinal. Peab proovima. Mul ka mitmeid hooaegu ebaedu tõttu untsu pööranud. Tuleb edasi rühkida. Kahju on küll

Postitatud: 29 Sept 2010 23:18
Postitas Lauri
Samas motonäitusel olnud nädalalõpul ei tundunud küll Indrekul "lõpetaja" nägu peas olevat kui Kopika kõrval poseeris.

Postitatud: 30 Sept 2010 22:43
Postitas Valdz
Tere Lauri,

Oleks võinud õla peale koputada, siis saanuks sind ka isiklikult tänada ja natuke juttu puhuda :)

Mis järgmisest aastast saab ei tea veel isegi, võtan natukeseks ajaks time oudi...

Üks poseerimis pilt ka :)
Pilt

Pilt

Postitatud: 21 Juul 2011 23:06
Postitas corrado
Kummitab mind ikkagi see käigukasti vastupidavus 750hp peale.. kas käigukasti vastupidavus mitte väände peal ei ole? 750hp ei tee ju üksi midagi... vääne on see mis asju lõhub.

Kuna viimasest postitusest saab paari kuu pärast aasta täis, siis on Sul mingeid plaane ka juba tekkinud mis edasi teed?

Postitatud: 22 Juul 2011 14:58
Postitas Valdz
Hetkel asjal stopp peal. Talvel vaatasime mootorisse, seal oli kõik ok.

Kastidega asi jah nii et millegipärast räägitakse hp'st, kuigi muidugi on vääne mis seda lõhub. See aasta rajale sellega ei tule, vaatame mis järgmine aasta saab. Uurisin ka Soome poolt korraliku automaat käigukasti ehitamise eelarvet, aga praegu veel vastust pole. Kui see väga ulme number siis tuleb vast hakata manuali peale tagasi ehitama, kastiks siis võiks võtta mingi kangema BMW oma, kuna hind on neil mõistlik ja enamasti liigub neid ka.

Postitatud: 22 Juul 2011 18:55
Postitas corrado
Peaasi, et käega ei löö. Vähemalt minupoolt on alati moraalne toetus olemas, usun, et ka paljude teiste poolt.:)