2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nuuh, kas saab näha?
Kuigi registris veel pole, aga....
...Siin on kena tsitaat, millega on võimatu mitte nõustuda :
Kuigi registris veel pole, aga....
...Siin on kena tsitaat, millega on võimatu mitte nõustuda :
[Muudetud: 15-8-2010 logman]Indrek Valdmann
Legend omas ajas, sest sellist fännide mürglit pole enam ammu näha olnud, kui mees tõi rajale turbomootoriga kõige ehedama ?Kopika?. Lisaks sellele, et auto oli ilus, oli ta loomulikult ka kiire.
-
eEve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 196
- Liitunud: 29 Juun 2006 19:00
- Asukoht: Jüri alevik, Harjumaa
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Natuke siia ka infot.
Lõppude lõpuks peale suuri arusaamatusi jõudis neljapäeval kauaoodatud uus tihend Itaaliast. Kuna tihendiga asi venis siis kontrollis ka Windorf üle kaane ja tegime nii blokile kui kaanele survestus kontrolli, ning lihviti pinnad. Reedel saime kaane kätte ja nüüdseks on auto koos ja mõned pikemad käivitused tehtud. Kõik tundub hetkel hea ja täna hommikul läksid Indrek, Reigo ja Sander Haapsallu testima. Hoidke siis pöialt et mingeid halbu üllatusi kuskilt ei tuleks.
Logmani jutule veel selgituseks, et järgmine nädalavahetus on võistlus nimega Speedest Legends. Lisaks nn tegevvõistlejatele on starti on oodata väga palju vanu tegijaid. Meie oleme ka Legendide nimistus. See on üritus, kus kiirenduse teemaga vähegi kursis oleval inimesel on väga palju vaadata. Rohkem infot ürituse kohta http://www.speedest.ee/legends/.
[Muudetud: 15-8-2010 Eve]
Lõppude lõpuks peale suuri arusaamatusi jõudis neljapäeval kauaoodatud uus tihend Itaaliast. Kuna tihendiga asi venis siis kontrollis ka Windorf üle kaane ja tegime nii blokile kui kaanele survestus kontrolli, ning lihviti pinnad. Reedel saime kaane kätte ja nüüdseks on auto koos ja mõned pikemad käivitused tehtud. Kõik tundub hetkel hea ja täna hommikul läksid Indrek, Reigo ja Sander Haapsallu testima. Hoidke siis pöialt et mingeid halbu üllatusi kuskilt ei tuleks.
Logmani jutule veel selgituseks, et järgmine nädalavahetus on võistlus nimega Speedest Legends. Lisaks nn tegevvõistlejatele on starti on oodata väga palju vanu tegijaid. Meie oleme ka Legendide nimistus. See on üritus, kus kiirenduse teemaga vähegi kursis oleval inimesel on väga palju vaadata. Rohkem infot ürituse kohta http://www.speedest.ee/legends/.
[Muudetud: 15-8-2010 Eve]
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Eilne testimine läks väga hästi. Masin sõidab ja on nüüd ka suurtel kiirustel stabiilne. Eelmise aastaga siis vahetatud taga vedrud, amordid, välimised rooliotsad rummu küljes teistpidi (nüüd nina tõustes tekib kokkujooks, mitte lahkujooks), esimese stabika võtsime ära ning sillaregull 3D pingis Muraka juures, ning tagarehvides 1bar rõhku.
Seadistasime ümber ka kütusetabeleid, põhiliselt muutus vaakumiala, kuna kõik vaakumvoolikud kiirühenduste ja plastik toru peal nüüd, lihtsalt kütuserõhu regulaator saab vaakumi paremini peale kui pehme kummivoolikuga.
Vigadest leidsime ühe õlilekke ja nitro süsteemil üks toru kinnitus katki läinud. Viimane suht naljaka koha pealt. See tähendas et nitroga starte teha ei saanud aga päev läks ikkagi väga korda.
Paar pilti ka, sumpsi süsteem oli kahjuks ainuke mõistlik variant et selle aasta reeglitele vastavusse viia.
Ja üks Reigo tehtud video kõrvalistmelt, ilma nitrota start siis:
VIDEO
Seadistasime ümber ka kütusetabeleid, põhiliselt muutus vaakumiala, kuna kõik vaakumvoolikud kiirühenduste ja plastik toru peal nüüd, lihtsalt kütuserõhu regulaator saab vaakumi paremini peale kui pehme kummivoolikuga.
Vigadest leidsime ühe õlilekke ja nitro süsteemil üks toru kinnitus katki läinud. Viimane suht naljaka koha pealt. See tähendas et nitroga starte teha ei saanud aga päev läks ikkagi väga korda.
Paar pilti ka, sumpsi süsteem oli kahjuks ainuke mõistlik variant et selle aasta reeglitele vastavusse viia.
Ja üks Reigo tehtud video kõrvalistmelt, ilma nitrota start siis:
VIDEO
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tänud kõigile, kel oli võimalust raja äärde kaasa elama tulla, tore oli näha vanu tuttavaid - osasid ikka üle väga pika aja. Üritus muidu väga vinge, aga legend ilmataat arvas et võiks ka natuke "kaarte segada"
Olime juba reede õhtul kohal, nokitsesime veel auto kallal suht hilistundideni. Laupäeval esimesena tehnilises, seal midagi nokkida ei olnud. Esimene ajasõit otsustasime et proovime ilma nitrota, et kontrollida auto käitumist. Auto läks stardist nagu trollibuss, 60jalga üle 3 sekundi, aga lõppkiirus üllatav 188km/h, ajaks oli 13.8 sekundit.
Järgmine ajasõit keerasime nitrokraani lahti, tulede joostes vajutasin juba nitrot ja lahti lasksin paar sekundit peale starti. Esimene käik käis täiesti tühja, aga ajaks uus isiklik rekord 12.2 ja 189 lõppkiirusega, 60 jalga 2.2 sekundit. Siis hakkas sadama, kuivatati rada, hakkas uuesti sadama ja koosolekul otsustati kohad ajasõitude põhjal välja jagada. Ehk 16nest B-klassis võistlejast saime 6nda koha.
Supperfinaali eel tuli seenevihma, aga stardi ajaks oli rada juba täiesti märg. Tegin rahuliku stardi, paar korda hetkeliselt nitrot vajutades, esimene käik läks kõik ilusti, teisel käigul hakkasid rattad tühja käima ja mängisin gaasiga, kolmas käik oli ok ja sai lõpuni peal hoitud. Viljar on muidugi vana kala ja oluliselt kogenum, ning suutis enne lõpu andureid mööda lennata.
Kokkuvõttes läks väga hästi, masin jäi terveks ja uus isiklik rekord nii ajas kui lõppkiiruses.
[Muudetud: 22/8/2010 Valdz]
Olime juba reede õhtul kohal, nokitsesime veel auto kallal suht hilistundideni. Laupäeval esimesena tehnilises, seal midagi nokkida ei olnud. Esimene ajasõit otsustasime et proovime ilma nitrota, et kontrollida auto käitumist. Auto läks stardist nagu trollibuss, 60jalga üle 3 sekundi, aga lõppkiirus üllatav 188km/h, ajaks oli 13.8 sekundit.
Järgmine ajasõit keerasime nitrokraani lahti, tulede joostes vajutasin juba nitrot ja lahti lasksin paar sekundit peale starti. Esimene käik käis täiesti tühja, aga ajaks uus isiklik rekord 12.2 ja 189 lõppkiirusega, 60 jalga 2.2 sekundit. Siis hakkas sadama, kuivatati rada, hakkas uuesti sadama ja koosolekul otsustati kohad ajasõitude põhjal välja jagada. Ehk 16nest B-klassis võistlejast saime 6nda koha.
Supperfinaali eel tuli seenevihma, aga stardi ajaks oli rada juba täiesti märg. Tegin rahuliku stardi, paar korda hetkeliselt nitrot vajutades, esimene käik läks kõik ilusti, teisel käigul hakkasid rattad tühja käima ja mängisin gaasiga, kolmas käik oli ok ja sai lõpuni peal hoitud. Viljar on muidugi vana kala ja oluliselt kogenum, ning suutis enne lõpu andureid mööda lennata.
Kokkuvõttes läks väga hästi, masin jäi terveks ja uus isiklik rekord nii ajas kui lõppkiiruses.
[Muudetud: 22/8/2010 Valdz]
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Unustasin dünost üldse rääkida
Käisime reedel Kostiveres dünos. Väga tasemel koht ja kogemustega operaator. Mootorist saime siis 574Nm 3700 pöördel ja 420hj (350rwhp) 5800 pöördel, see siis ilma nitrota.
Graafik selline: näha kaks viimast tõmmet, üks tumedam ja teine heledam joon. Paremal olevad numbrid on max hj pöördel.
SUURED tänud kõigile toetajatele:
Käisime reedel Kostiveres dünos. Väga tasemel koht ja kogemustega operaator. Mootorist saime siis 574Nm 3700 pöördel ja 420hj (350rwhp) 5800 pöördel, see siis ilma nitrota.
Graafik selline: näha kaks viimast tõmmet, üks tumedam ja teine heledam joon. Paremal olevad numbrid on max hj pöördel.
SUURED tänud kõigile toetajatele:
Kuradi kurat...esimene kord kahe aasta jooksul kui oleks olnud hea võimalus oma lemmikkopikat sõitmas näha Tartus ja just siis ei saanud ma tulla.
Igatahes väga tore, et kõik hästi läks ja lisaks piltidele rääkis muljeid autost mulle ka sõber Mario, kes kuuldavasti Sinu katuse all seal oli pesitsenud
Kas see aasta kuskil veel võib näha masinat või hakkate nüüd juba järgmise hooaja peale mõtlema?
Igatahes väga tore, et kõik hästi läks ja lisaks piltidele rääkis muljeid autost mulle ka sõber Mario, kes kuuldavasti Sinu katuse all seal oli pesitsenud
Kas see aasta kuskil veel võib näha masinat või hakkate nüüd juba järgmise hooaja peale mõtlema?
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
Jõudsin ka ikka lõpuks käppa suruma. Raja kõrvalt on lemmikut päris tore kaeda, selline südame alt õõnsaks tegev tunne on ja veri vemmeldab, et NOOOOOH?!.. Viljar lendas ja päris isuga, arvestades seda burnouti, mis ta alguses tegi ja tema rada oli vist vesisem, sest tal ikka tagaots laperdas mitu korda.. umbes nagu turbo-mosse lasi vahepeal päris risti..
Sjüper, järgmine kord otsin teid kohe! üles
Sjüper, järgmine kord otsin teid kohe! üles
Lujaa laatua Lada
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Mairo oli jah meie telgis, tema minuteada filmis ka viimase sõidu. Aga Tartusse plaanime 18.september tulla Tartu Drag'ile.
Maalo, väga tore et tulid käppa suruma. Kahjuks oli juba hirmus kiire kogu elamise kokkupakkimisega et ei olnud aega pikemalt rääkida. Järgmine kord hüppa muidugi varem läbi.
Viljaril (uisutamis) kogemus suurem, ma ei hakanud kordagi riskima ja risti hoidma kuna ei tea üldse kuidas ta käitub. Tavarehviga muidugi võiks proovida kunagi, aga arvan et vast enam pole vaja ka täis libedal rajal sõita
Maalo, väga tore et tulid käppa suruma. Kahjuks oli juba hirmus kiire kogu elamise kokkupakkimisega et ei olnud aega pikemalt rääkida. Järgmine kord hüppa muidugi varem läbi.
Viljaril (uisutamis) kogemus suurem, ma ei hakanud kordagi riskima ja risti hoidma kuna ei tea üldse kuidas ta käitub. Tavarehviga muidugi võiks proovida kunagi, aga arvan et vast enam pole vaja ka täis libedal rajal sõita
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Miks teie sõidud on kõige ebasobivamatel aegadel. Nüüd see Legends oli täpselt mu teise poole sünnipäeval ja järgmine purts on siis, kui mina Riia metsade vahel Eesti meistritiitlit üritan võita.
Kena tulemus sellegipoolest. Kas kõik tükid jäid ettenähtud kohtadele ja järgmise etapi eel ei pea midagi ehitama? Kas see aasta on ka Motoshowl Ladaklubi väljapanek? Muul ajal tundub et ei ole võimalik kokku saada
Kena tulemus sellegipoolest. Kas kõik tükid jäid ettenähtud kohtadele ja järgmise etapi eel ei pea midagi ehitama? Kas see aasta on ka Motoshowl Ladaklubi väljapanek? Muul ajal tundub et ei ole võimalik kokku saada
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei ole juhus nagu kohapeal selgus.
Väntvõlli otsas oleva rihmarattaga ei ole asjad kõik päris korras ja see õgib seda rihma üsna isukalt.
Edaspidi peab olema tähelepanelik, et enne starti minekut vähegi kannatanud lödsam rihm aegsasti välja vahetada (ajutine "remont") või siis rihmaseib üle vaadata ja puudus lõplikult kõrvaldada (korrekt tegevus).
Tasub igal juhul läbi vaadata lamellrihma paigaldamise võimalus. Raske, tean, ruumipuudus kummitab jne...
Kiilrihm on ammuteada jõu "surm". Tänavale ta passib, aga võistlusmasinale on lamell etem.
[Muudetud: 24-8-2010 logman]
Väntvõlli otsas oleva rihmarattaga ei ole asjad kõik päris korras ja see õgib seda rihma üsna isukalt.
Edaspidi peab olema tähelepanelik, et enne starti minekut vähegi kannatanud lödsam rihm aegsasti välja vahetada (ajutine "remont") või siis rihmaseib üle vaadata ja puudus lõplikult kõrvaldada (korrekt tegevus).
Tasub igal juhul läbi vaadata lamellrihma paigaldamise võimalus. Raske, tean, ruumipuudus kummitab jne...
Kiilrihm on ammuteada jõu "surm". Tänavale ta passib, aga võistlusmasinale on lamell etem.
[Muudetud: 24-8-2010 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ma mõtlesin sama asja, kui nägin, et rihm lendas, tont temaga.
Ja siis jäi masin ikka väga kauaks raja lõppu kuniks ta sealt muhvikuga paela otsas tagasi veeti. Imestasin, et mida kuradit, nüüd miskit jälle nässus, a ei olnud - rihma pärast säärane tsirkus hoopis. Miks?
Me samaarimehed oleme harjunud, et geneka rihm ja geneka rihm, tegelikult aetakse sellesama rihmaga ka veepumpa ringi .
Ei tulnud kohe mõttessegi säärane iseärasus . Ladamehed
Ja siis jäi masin ikka väga kauaks raja lõppu kuniks ta sealt muhvikuga paela otsas tagasi veeti. Imestasin, et mida kuradit, nüüd miskit jälle nässus, a ei olnud - rihma pärast säärane tsirkus hoopis. Miks?
Me samaarimehed oleme harjunud, et geneka rihm ja geneka rihm, tegelikult aetakse sellesama rihmaga ka veepumpa ringi .
Ei tulnud kohe mõttessegi säärane iseärasus . Ladamehed
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Olen ka mõelnud genekast loobuda, aga see mõni kilo võitu vs korralik aju ning bensupumba pinge ja suht palju tüli kui vaja mitu sõitu järjest teha.
Veepumba ratas on plekist ja natuke lapergune, lasin ka piirajasse eks sellepärast vast viskaski stardis rihma minema. Kohe peale finishit vaatasin kokkujooksnud läpakat (põrutamisest/vibratsioonist arvatavasti), mis näitas vee tempi 102C. Arvatavasti väga üle selle ei tõusnud temp ka, kuna paisupaagi kork on 150kPa rõhule, see oleks vee välja löönud. Järgmiseks nädalaks saab uue ratta, loodetavasti see lahendab probleemi.
Logman mis sa lamellrihma all mõtled, kas hammasrihma või soonrihma? Olen nende peale ka mõelnud, ei teagi kumb mõistlikum oleks.
Uzzac, sinule hoian väga pöialt et EMV kinni paneksid! Motoshow asja võib mõelda. On kellelgi mõtteid mis seekord veel vägevamat teha, sama väljapanekuga vast nats nadi minna? Ma räägin korraldajaga, küsin et mis tema arvab, eelmine aasta olime küll show üks tõmbenumbreid.
Veepumba ratas on plekist ja natuke lapergune, lasin ka piirajasse eks sellepärast vast viskaski stardis rihma minema. Kohe peale finishit vaatasin kokkujooksnud läpakat (põrutamisest/vibratsioonist arvatavasti), mis näitas vee tempi 102C. Arvatavasti väga üle selle ei tõusnud temp ka, kuna paisupaagi kork on 150kPa rõhule, see oleks vee välja löönud. Järgmiseks nädalaks saab uue ratta, loodetavasti see lahendab probleemi.
Logman mis sa lamellrihma all mõtled, kas hammasrihma või soonrihma? Olen nende peale ka mõelnud, ei teagi kumb mõistlikum oleks.
Uzzac, sinule hoian väga pöialt et EMV kinni paneksid! Motoshow asja võib mõelda. On kellelgi mõtteid mis seekord veel vägevamat teha, sama väljapanekuga vast nats nadi minna? Ma räägin korraldajaga, küsin et mis tema arvab, eelmine aasta olime küll show üks tõmbenumbreid.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Palju õnne isikliku rekordi puhul !
Kui ajaliselt sobib,tulen ka edaspidi rajaäärde pöialt hoidma.
Mõni foto kah:http://arvi100.planet.ee/Speedest/
Internetist leitud video:
http://marekpotti.com/pics/2010/emv3/video/
Kui ajaliselt sobib,tulen ka edaspidi rajaäärde pöialt hoidma.
Mõni foto kah:http://arvi100.planet.ee/Speedest/
Internetist leitud video:
http://marekpotti.com/pics/2010/emv3/video/
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili