No aga mõtle kuidas kaal jaotub stardis...Algselt postitas: mikk 17
...minu arutelu: kui esiots liiga raske, siis kergitab tahest tahtmata ju tagumistelt ratastelt survet ära ja kui tagaosa liiga raske, tõstab ninaotsa üles, mis aga ka ei ole hea nähtus, mitte sellepärast, et juhtimine halveneb vaid sellepärast, et auto tuuletakistused on erinevad...
Lähtudes taustüsteemide seadusest, siis mass jaotub ju stardis tahapoole, ehk siis surutakse tagaots alla ja esiots ülesse...
Seda nähtust kasutatakse ära pidamise saavutamiseks, kasutades vastavaid amorte:
Ees rebound töötab väga kiirelt, et saavutada esiotsa kaalujaotumine suunaga taha alla, kuna esiosa tõuseb ülesse stardis ja damp on aeglane, et säilitada seda asendit võimalikult pikalt, sest käiguvahetusel jaotub kaal momentaalselt ümber...
Tagasillal toimub kõik vastupidi, ehk amort vajub kokku kiirelt ja lahti tuleb aeglaselt...
Ja olgu ta laudauks või mitte, on lõppude lõpuks kaal ikkagi see, mis suure osa asjast paika paneb...ja loomulikult on kaalujaotus tähtis, aga antud olukorras on see oluline auto pikiteljel, kuid loomulikult tuleb ka arvestada mootori pöördemomendiga suunaga, sest tahes tahtmata keerab see jäiga tagasilla puhul kere silla suhtes viltu stardis...
Asju, mida vastupuhuva tuule suhtes parandada annab on loomulikult palju ja võimaluste piires tuleb neid ka ära kasutada...alustades sellest, et mõelda, kuhu tuul kinni jääb ja nö "koti" tekitab...