2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Lamelli all mõtlen jah seda soonilist nagu saja-seeria pillidel kasutusel.
Seda kutsutakse tehnilises keeles vist ikka lamerihma nimetusega, vabandust, minu viga.
Inglise armastajatel, tuleb välja, termin multirib kasutusel.

http://img6.imageshack.us/img6/3014/img1895zzh.jpg

http://et.wikipedia.org/wiki/Lamerihmülekanne
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ega ma poleks lamerihma nimetusest paremini aru saanud :). Pildi pealt nüüd arusaadav.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ahjaa, selle soonilise rihma kasutamisega meenus üks tobe nüanss, aga ei teagi, kuidas see taolisel pillil, nagu sul, häirima hakkaks. Võib-olla et ei hakkagi, sest veepumba otsast puudub massivne tiivik ja kui geneka ratast liiga tillukeseks ei tee, siis ei tohiks ka selle agregaadi inerts väga segavaks kujuneda.

Lugu järgmine, tööpraktikast ehk siis metsamasinalt võetud:

Logman 811F veotraktoril teatavasti peal Sisu mootor. Suur ja võimas ning võeti sealgi vendi-geneka rihmana kasutusele see lame. Kestab paremini, kui tavaline kiilrihm ja ei rüüpa vajalikku võimsust kah niipalju maha. Pandi lupsti lambist külge, aga inertsidega ei arvestatud.
Nüüd on neil masinatel selline tobe tõbi küljes, et mootori seiskamisel käib valju vilega kiuks läbi.
Eks massiivne tiivik ja suur genekas ei taha nii kiirelt seiskuda, kui mootor seda teeb ja nii võtab rihma korraks kiunuma, mis ei ole tema vastupidavuse kohalt tegelikult üldsegi hää omadus.
Ühele masinale paigaldasime temperatuuritundliku siduriga ventika (võtab järgi temperatuuri tõustes ning veepumba seiskudes lippab mõnda aega vabalt edasi) ja nii sai too tõbi ravitud.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Seletage lollile kuidas kiilrihm võimsust rohkem maha võtab kui lamerihm, sellest saan aru miks lamerihm kauem vastu peab aga see miks kiilrihm jõudu "surmab", sellest ei saa aru.
Aga auto kohta olen küll sõnatu, düno graafik on ikka päris maasikas ja kokkuvõtvad näitajad pole ka just tagasihoidlikud.
Kuhjaga edu selle masinaga, tahaks ise ka kunagi oma silmaga selle iluduse üle vaadata:)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mõningad vastused leiad siit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Belt_(mechanical)
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Kahjuks on väga kurvad uudised, "käigukasti needus" on tagasi.

Eile käisime Audiclubi dragil ja juba enne võistlust testides saime teada et käigukastil puudub teine käik. Tõmmates esimeselt teisele ei muutunud mitte midagi, nii esimese kui teisega kohaltvõttes oli minek samasugune. Helistasin tqhq foorumist kasutaja Fog'ile kes hästi automaatkaste tunneb ja jõudsime arusaamale et katki see supper tugevdatud racing jupp. 750hp my *ss.

Kuna esimene ja kolmas töötasid testides veel korralikult , proovisime ikkagi startida. Stage's transbrake vajutades oli olukord küll teine, masin hakkas tagurdama. Kadunud oli selleks momendiks ka need käigud.

Olen viimasel ajal tundnud ennast nagu papa Kiir Suve filmis, et nüüd kus oleme nii palju kahju saanud, ei saa enam pooleli jätta. Aga järjest ja järjest tuleb uusi jamasid ja see mäe tipp mida ületada oleme proovinud, mis siiani on tundunud kohekohe tulemas on silmapiirilt üldse ära kadunud. Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.

Igatahes supper suured tänud kõigile sponsoritele, toetajatele, inimestele kes on nõu ja jõuga aidanud ja kõigile neile kes on projektile kaasa elanud ja raja ääres pöialt hoidnud.

[Muudetud: 6/9/2010 Valdz]
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

See on nüüd küll kurb uudis. Mis kopikast siis saab?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ära pulli nüüd. Kes ei proovi sellel pidama ei jää. Tükid on juba täitsa õiged ju küljes masinal. Peab proovima. Mul ka mitmeid hooaegu ebaedu tõttu untsu pööranud. Tuleb edasi rühkida. Kahju on küll
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Samas motonäitusel olnud nädalalõpul ei tundunud küll Indrekul "lõpetaja" nägu peas olevat kui Kopika kõrval poseeris.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tere Lauri,

Oleks võinud õla peale koputada, siis saanuks sind ka isiklikult tänada ja natuke juttu puhuda :)

Mis järgmisest aastast saab ei tea veel isegi, võtan natukeseks ajaks time oudi...

Üks poseerimis pilt ka :)
Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Kummitab mind ikkagi see käigukasti vastupidavus 750hp peale.. kas käigukasti vastupidavus mitte väände peal ei ole? 750hp ei tee ju üksi midagi... vääne on see mis asju lõhub.

Kuna viimasest postitusest saab paari kuu pärast aasta täis, siis on Sul mingeid plaane ka juba tekkinud mis edasi teed?
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Hetkel asjal stopp peal. Talvel vaatasime mootorisse, seal oli kõik ok.

Kastidega asi jah nii et millegipärast räägitakse hp'st, kuigi muidugi on vääne mis seda lõhub. See aasta rajale sellega ei tule, vaatame mis järgmine aasta saab. Uurisin ka Soome poolt korraliku automaat käigukasti ehitamise eelarvet, aga praegu veel vastust pole. Kui see väga ulme number siis tuleb vast hakata manuali peale tagasi ehitama, kastiks siis võiks võtta mingi kangema BMW oma, kuna hind on neil mõistlik ja enamasti liigub neid ka.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Peaasi, et käega ei löö. Vähemalt minupoolt on alati moraalne toetus olemas, usun, et ka paljude teiste poolt.:)
Vasta