2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: Valdz
ei julgeks Tarsule otsagi vaadata kui esimene kord tünnis ära käidud :spin
Aga kõikidega järgmiste tünnidega oleks väga kerge :D

OK, tegelikult ei ole lugu üldse nii amüsantne. Sattusin juhuslikult üle mingi aja neid teemasid foorumisse lugema ja kui seda punkti nägin, vajusid mul ka õlad longu ja pea viltu. Ei ole sul seda õnne just ülemäära kui asi autosporti puudutab. :mad:
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ega jah selle autospordi õnnega on nii nagu on, õnneks muid jamasid vähe, lihtsalt üks jant koguaeg ümber käigukasti :D


Ka sinust kahju et nii läks, sul oli ilus hooaeg ja tore kiire masin. Lihtsalt punkt oli liiga karm. Kui alguses kuulsin sain aru et kergemalt läks sul see. Jõudu ja jaksu ka sulle!
p
Pless
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Juul 2009 20:07
Asukoht: Harjumaa; Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Pless »

Algselt postitas: Valdz
Sallu kutsus ka juba drifti sõitma.Sander ja Reigo ka väänavad siin käsi. :rolleyes

[Muudetud: 2/11/2009 Valdz]
Ma ei ütleks et kohe käsi vääname:D Zaikult tuli see mõtte mine olen täesti puhas poiss :lol
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tavamõõdus rehviga peaks see Fiati käigukast kestma ma usun. Pole pidamist - pole purustavat jõudu. Suure Holseti natuke väiksema vastu ka vist vahetama?
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

margipõhine käigukast?

Kas see tähendab seda, et tuleb kasutama hakata lada originaal kasti või on silmas peetud mootorile margipõhist kasti?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

margipõhine tähendab ikka auto tootja poolt ettenähtud kasti.
so 2101 4k kast :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ma arvan (kuna kinnitatud, täpse sõnastusega reegleid veel pole) et margipõhine käigukast tähendab seda et ei tohiks ka Fiati kasti alla panna.

Rääkisin ka Bolverk'iga ja arvas et suudaks 500hp vastupidava lada otselülituskasti valmis teha, kuna ainueksemplar siis muidugi hind vastav ja mingit garantiid ta anda ei saaks.
Üllatuseks oli see et Ladal pidi olema väga heast materjalist korpus, magneesium/alumiinium segu. Nii tugevad korpuseid tavamasinatel on väga haruldased.

Isegi kui kuidagi saaks selle raha kokku, siis võib ka see kast esimene sõit laiali minna. :(
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

:D Teoreetik nagu ma kohati olen:D et kõiki asju saab ju teoreetiliselt üle arvutada.... enne kui asi käiku panna. Vaja siis teada diameetreid ja materjale...:D Iseenesest on võlli ja hammasratta arvutusi lihtsamgi teha kui näiteks mingite suvaliste varraste, kas või reaktiivvarraste. Aga mis ma siin seletan... endal põhiõppeprojekti arvutusedki tegemata:D
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kindlasti saab, aga igasugused termikad ja ülesvõtmised korpuse jaoks jne võtavad aega ja sealt see hind tulebki...

Otsekasti hammakad näiteks läbivad üsna karmi protsessi, enne kui üldse hammakat meenutama hakkavad.
Vaadates Estoniate kasti sisse, siis seal on üsna kõva kattega terashammakad, kuid ikkagi saavad lülitusnukid otsa jne jne...taastada suht kallis...
Praeguseks on termotöötlus juba niipalju edasi arenenud, et seda analoogseid probleeme ei tohiks enam tekkida, kuid lolli käes läheb iga asi katki.
Ning küll selle kasti hind tuleks kordades odavam, kui kõik ladaklubilised endale korraga otselülituskastid telliks ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Segi ei tasuks seda nüüd ka ajada.. Käigukast peab olema margipõhine, mitte mudelipõhine! Ega muidu ka näiteks Eesti dragi 200sx ei saaks omale kolmesajase kasti. Äkki saaks venemaalt originaal kastile mingi ägedama sisu? Vist mitte..
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Indrek ja eve...mis uuel aastal saama hakkab? ei ole selgust veel asjades?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Praegu ei tea veel isegi, veel väike lootus on et saab reeglid meie jaoks paremaks aga midagi täpsemalt ei saa veel rääkida. Paari nädala pärast ehk asi natuke selgem, siis annan kindlasti teada.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kuidas tundub, ajad pillile sel aastal hääle sisse?
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ei tea veel. Ootan BHRA-st ühte vastust, kui selle kätte saab siis saaks edasi mõelda, kas ja mida edasi teha.
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Loodetavasti ikka kuskile kurviderohkemasse sporti?;) Esimesed poritiivad rohkem punni ajada a'la escort mk1 rally stiilis ja see rekkaturbo ka mõne mõistlikumalt spooliva isendi vastu vahetada ja olekski kompvek ju:D
p
Pless
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Juul 2009 20:07
Asukoht: Harjumaa; Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Pless »

See auto on ehitatud eesmärgiga et sõita otse, ei ole mul usku et Indrek tahab teha auto ringi ja kuveläbima hakkata. Eks elame nääme mis saama hakkab ootame kõigepeal BHRA vastuse ära.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: Valdz
Ei tea veel. Ootan BHRA-st ühte vastust, kui selle kätte saab siis saaks edasi mõelda, kas ja mida edasi teha.
Mis "bõhra" siiani vastanud on ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: Valdz
Ei tea veel. Ootan BHRA-st ühte vastust, kui selle kätte saab siis saaks edasi mõelda, kas ja mida edasi teha.
Mis "bõhra" siiani vastanud on ?
Et vastusega läheb veel natuke aega.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ei ole küll asjaga väga kodus, aga lugedes kiirelt sisu, siis lõhnab ikkagi natuke "üleloomulike jõudude" pärusmaa järgi.

Et nagu, mis selles k.kasti kasutamises siis nii erilist on, et kohe margipõhiseks peab tegema?

Se 01, vb ka mõned teised kes sinu klassis sõidavad, ei ole nagunii enam margipõhised jms. ET miks aind se kast "ettevõeti"?

Lada otsekaste on kasutatud ka soomes/ungaris kiirendustel, kuid "natuke" võimsamate konedega Toyotadel, kuid ei usu et nendel üle 300hj on olnud (väänet ei tea).

A ei tea jah... ja mida se "margipõhine" ka tähendab ikkagi - mark on sul VAZ/Lada... mis=FIAT sisuliselt (esimese seeria 01 olid ju Fiatid), kui selle saad ära tõestada, siis hakka Abarthi B-rühma k.kasti otsima (a'la 300-400hj) :)

kuigi odavam tuleb lasta Bolverkil teha spetsjom kui se abarthi oma - samas, mida se Bolverk siis seal kastis teha saaks? (kui margipõhine, kas siis tähendab ka seda et ülekande arvud, võllide diam. ja laagrite ja muu sisu peab ka orig. olema? või on margipõhist korpust aind vaja:) - tähti närida siis läheb se asi suht keeruliseks...
Festina lente!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Vaevalt et sisu kallal nokkima hakatakse, ega keegi ju originaal kolbide ja kepsudega ka ei sõida...
Vasta