2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Lucky as always :sein
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

hoian teile igaljuhul tugevalt pöialt ja et ikka saaks need kotermannid ja muud pahad elukad tondid, mis kummitamas käivad, ära aetud.
peaasi et pea püsti ja sirge seljaga edasi!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Nuuh, kas saab näha?

Kuigi registris veel pole, aga....
...Siin on kena tsitaat, millega on võimatu mitte nõustuda :) :
Indrek Valdmann

Legend omas ajas, sest sellist fännide mürglit pole enam ammu näha olnud, kui mees tõi rajale turbomootoriga kõige ehedama ?Kopika?. Lisaks sellele, et auto oli ilus, oli ta loomulikult ka kiire.
[Muudetud: 15-8-2010 logman]
e
Eve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 29 Juun 2006 19:00
Asukoht: Jüri alevik, Harjumaa
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Eve »

Natuke siia ka infot.

Lõppude lõpuks peale suuri arusaamatusi jõudis neljapäeval kauaoodatud uus tihend Itaaliast. Kuna tihendiga asi venis siis kontrollis ka Windorf üle kaane ja tegime nii blokile kui kaanele survestus kontrolli, ning lihviti pinnad. Reedel saime kaane kätte ja nüüdseks on auto koos ja mõned pikemad käivitused tehtud. Kõik tundub hetkel hea ja täna hommikul läksid Indrek, Reigo ja Sander Haapsallu testima. Hoidke siis pöialt et mingeid halbu üllatusi kuskilt ei tuleks.

Logmani jutule veel selgituseks, et järgmine nädalavahetus on võistlus nimega Speedest Legends. Lisaks nn tegevvõistlejatele on starti on oodata väga palju vanu tegijaid. Meie oleme ka Legendide nimistus. See on üritus, kus kiirenduse teemaga vähegi kursis oleval inimesel on väga palju vaadata. Rohkem infot ürituse kohta http://www.speedest.ee/legends/.

[Muudetud: 15-8-2010 Eve]
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Eilne testimine läks väga hästi. Masin sõidab ja on nüüd ka suurtel kiirustel stabiilne. Eelmise aastaga siis vahetatud taga vedrud, amordid, välimised rooliotsad rummu küljes teistpidi (nüüd nina tõustes tekib kokkujooks, mitte lahkujooks), esimese stabika võtsime ära ning sillaregull 3D pingis Muraka juures, ning tagarehvides 1bar rõhku.

Seadistasime ümber ka kütusetabeleid, põhiliselt muutus vaakumiala, kuna kõik vaakumvoolikud kiirühenduste ja plastik toru peal nüüd, lihtsalt kütuserõhu regulaator saab vaakumi paremini peale kui pehme kummivoolikuga.

Vigadest leidsime ühe õlilekke ja nitro süsteemil üks toru kinnitus katki läinud. Viimane suht naljaka koha pealt. See tähendas et nitroga starte teha ei saanud aga päev läks ikkagi väga korda.

Paar pilti ka, sumpsi süsteem oli kahjuks ainuke mõistlik variant et selle aasta reeglitele vastavusse viia.
Pilt
Pilt

Ja üks Reigo tehtud video kõrvalistmelt, ilma nitrota start siis:
VIDEO
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Hea oli vaadata, et mees sel korral puhkas ja mõtles vaid neile asjadele, mida hetkel oluliseks pidas, mitte ei pidanud muretsema, et kas järgmisse starti üldse jõuabki.

Tubli ja tore!
12,2 sek pealekauba.
Mis sa, hing, veel oskad tahta? A tahtmist jätkub. Veel kiiremat aega tahetakse.
Vaat nii ;).Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Siis tuleb õnnitleda? :)

Kas tulemusi ka kuskil näeb?
Festina lente!
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Tänud kõigile, kel oli võimalust raja äärde kaasa elama tulla, tore oli näha vanu tuttavaid - osasid ikka üle väga pika aja. Üritus muidu väga vinge, aga legend ilmataat arvas et võiks ka natuke "kaarte segada" ;)

Olime juba reede õhtul kohal, nokitsesime veel auto kallal suht hilistundideni. Laupäeval esimesena tehnilises, seal midagi nokkida ei olnud. Esimene ajasõit otsustasime et proovime ilma nitrota, et kontrollida auto käitumist. Auto läks stardist nagu trollibuss, 60jalga üle 3 sekundi, aga lõppkiirus üllatav 188km/h, ajaks oli 13.8 sekundit.

Järgmine ajasõit keerasime nitrokraani lahti, tulede joostes vajutasin juba nitrot ja lahti lasksin paar sekundit peale starti. Esimene käik käis täiesti tühja, aga ajaks uus isiklik rekord 12.2 ja 189 lõppkiirusega, 60 jalga 2.2 sekundit. Siis hakkas sadama, kuivatati rada, hakkas uuesti sadama ja koosolekul otsustati kohad ajasõitude põhjal välja jagada. Ehk 16nest B-klassis võistlejast saime 6nda koha.

Supperfinaali eel tuli seenevihma, aga stardi ajaks oli rada juba täiesti märg. Tegin rahuliku stardi, paar korda hetkeliselt nitrot vajutades, esimene käik läks kõik ilusti, teisel käigul hakkasid rattad tühja käima ja mängisin gaasiga, kolmas käik oli ok ja sai lõpuni peal hoitud. Viljar on muidugi vana kala ja oluliselt kogenum, ning suutis enne lõpu andureid mööda lennata.

Kokkuvõttes läks väga hästi, masin jäi terveks ja uus isiklik rekord nii ajas kui lõppkiiruses.

[Muudetud: 22/8/2010 Valdz]
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Unustasin dünost üldse rääkida :)

Käisime reedel Kostiveres dünos. Väga tasemel koht ja kogemustega operaator. Mootorist saime siis 574Nm 3700 pöördel ja 420hj (350rwhp) 5800 pöördel, see siis ilma nitrota.

Graafik selline: näha kaks viimast tõmmet, üks tumedam ja teine heledam joon. Paremal olevad numbrid on max hj pöördel.

Pilt



SUURED tänud kõigile toetajatele:

Pilt
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Kuradi kurat...esimene kord kahe aasta jooksul kui oleks olnud hea võimalus oma lemmikkopikat sõitmas näha Tartus ja just siis ei saanud ma tulla.
Igatahes väga tore, et kõik hästi läks ja lisaks piltidele rääkis muljeid autost mulle ka sõber Mario, kes kuuldavasti Sinu katuse all seal oli pesitsenud :)

Kas see aasta kuskil veel võib näha masinat või hakkate nüüd juba järgmise hooaja peale mõtlema?
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

Jõudsin ka ikka lõpuks käppa suruma. Raja kõrvalt on lemmikut päris tore kaeda, selline südame alt õõnsaks tegev tunne on ja veri vemmeldab, et NOOOOOH?!.. :D Viljar lendas ja päris isuga, arvestades seda burnouti, mis ta alguses tegi ja tema rada oli vist vesisem, sest tal ikka tagaots laperdas mitu korda.. umbes nagu turbo-mosse lasi vahepeal päris risti.. :cool:

Sjüper, järgmine kord otsin teid kohe! üles :spin
Lujaa laatua Lada :)
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Mairo oli jah meie telgis, tema minuteada filmis ka viimase sõidu. :) Aga Tartusse plaanime 18.september tulla Tartu Drag'ile.

Maalo, väga tore et tulid käppa suruma. Kahjuks oli juba hirmus kiire kogu elamise kokkupakkimisega et ei olnud aega pikemalt rääkida. Järgmine kord hüppa muidugi varem läbi.

Viljaril (uisutamis) kogemus suurem, ma ei hakanud kordagi riskima ja risti hoidma kuna ei tea üldse kuidas ta käitub. Tavarehviga muidugi võiks proovida kunagi, aga arvan et vast enam pole vaja ka täis libedal rajal sõita ;)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: Valdz
Mairo oli jah meie telgis, tema minuteada filmis ka viimase sõidu. :) Aga Tartusse plaanime 18.september tulla Tartu Drag'ile.
Ma tegelt mõtlesin ikka Mariot ehk siis siinset kasutajat Maalot :)
Aga 18. sept olen mina kindlasti platsis ja siis tulen hüppan ehk isegi telgist läbi :)
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Kahjuks ise Speedestile ei jõudnud kuid 18 sept kindlasti kohal! Väga tore, et auto vastupidas! Dünograafik on ka ilus.

[Muudetud: 23-8-2010 Ervn]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Miks teie sõidud on kõige ebasobivamatel aegadel. Nüüd see Legends oli täpselt mu teise poole sünnipäeval ja järgmine purts on siis, kui mina Riia metsade vahel Eesti meistritiitlit üritan võita.

Kena tulemus sellegipoolest. Kas kõik tükid jäid ettenähtud kohtadele ja järgmise etapi eel ei pea midagi ehitama? Kas see aasta on ka Motoshowl Ladaklubi väljapanek? Muul ajal tundub et ei ole võimalik kokku saada :)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei ole juhus nagu kohapeal selgus.

Väntvõlli otsas oleva rihmarattaga ei ole asjad kõik päris korras ja see õgib seda rihma üsna isukalt.
Edaspidi peab olema tähelepanelik, et enne starti minekut vähegi kannatanud lödsam rihm aegsasti välja vahetada (ajutine "remont") või siis rihmaseib üle vaadata ja puudus lõplikult kõrvaldada (korrekt tegevus).
Tasub igal juhul läbi vaadata lamellrihma paigaldamise võimalus. Raske, tean, ruumipuudus kummitab jne...
Kiilrihm on ammuteada jõu "surm". Tänavale ta passib, aga võistlusmasinale on lamell etem.

[Muudetud: 24-8-2010 logman]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

mis sest genekast üldse kaasas vedada? sõit ju nii lühike kas aku pealt ei sõida ära?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ma mõtlesin sama asja, kui nägin, et rihm lendas, tont temaga.
Ja siis jäi masin ikka väga kauaks raja lõppu kuniks ta sealt muhvikuga paela otsas tagasi veeti. Imestasin, et mida kuradit, nüüd miskit jälle nässus, a ei olnud - rihma pärast säärane tsirkus hoopis. Miks?
Me samaarimehed oleme harjunud, et geneka rihm ja geneka rihm, tegelikult aetakse sellesama rihmaga ka veepumpa ringi ;).
Ei tulnud kohe mõttessegi säärane iseärasus :D. Ladamehed :lol
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Olen ka mõelnud genekast loobuda, aga see mõni kilo võitu vs korralik aju ning bensupumba pinge ja suht palju tüli kui vaja mitu sõitu järjest teha.

Veepumba ratas on plekist ja natuke lapergune, lasin ka piirajasse eks sellepärast vast viskaski stardis rihma minema. Kohe peale finishit vaatasin kokkujooksnud läpakat (põrutamisest/vibratsioonist arvatavasti), mis näitas vee tempi 102C. Arvatavasti väga üle selle ei tõusnud temp ka, kuna paisupaagi kork on 150kPa rõhule, see oleks vee välja löönud. Järgmiseks nädalaks saab uue ratta, loodetavasti see lahendab probleemi.

Logman mis sa lamellrihma all mõtled, kas hammasrihma või soonrihma? Olen nende peale ka mõelnud, ei teagi kumb mõistlikum oleks.

Uzzac, sinule hoian väga pöialt et EMV kinni paneksid! Motoshow asja võib mõelda. On kellelgi mõtteid mis seekord veel vägevamat teha, sama väljapanekuga vast nats nadi minna? Ma räägin korraldajaga, küsin et mis tema arvab, eelmine aasta olime küll show üks tõmbenumbreid.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Palju õnne isikliku rekordi puhul !
Kui ajaliselt sobib,tulen ka edaspidi rajaäärde pöialt hoidma.
Mõni foto kah:http://arvi100.planet.ee/Speedest/
Internetist leitud video:
http://marekpotti.com/pics/2010/emv3/video/
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Vasta