2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Mõlemad nii rihmaratas kui hooratas jälle lahti. Probleem on kuskil mujal kui see otsaratas tugevam teha. Tartsul käib sama otsarattaga ilusti 8000+ rpmi. Ning seekord on ka pöörlev mass tasakaalustatud.

Midagi on ikkagi tagantotsas paigast ära. :(
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

käigukasti asukoht vaheplaadiga ebaõnnestunud?
peab ikka korralik vibra sisse tulema, et lahti murrab asjad...
ei imesta kui selline asi saaled ka õhtale keerab suht kiirelt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Kardan sama asja. Kuigi on mõõdetud mitmeid kordi üle.

Rääkisin Silveriga ja ta teeb spets silindri mis täpselt samas kaelamõõdus mis väntvõll. Selle tõmbab raamipakkudega eelmisse mootoriblokki ja ots jookseb käigukastist läbi. Sellega saab veel kontrollida kas on kindlasti mõlemad tsentrid paigas. Praegu otsingi chevy th-350 kasti korpust mida saaks mõõtmistel kasutada.

Saaled vaatasime eelmine kord üle. Olid ok. Jõud on seal ikka päris suured, eriti arvestades seda et suudab ka otsaratta lahti murda.
v
vrcr
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 28 Okt 2004 01:55
Asukoht: viimsi ja lasnamäe
Autod: lada vaz 21011

Postitus Postitas vrcr »

mis autoga toimub ? Kas see hooaeg rajale jõuate?

[ kasutaja Pless on kuskilt minu vana vana joonistuse ülesse laidnud :D ]
arenev tavotiööbi
p
Pless
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Juul 2009 20:07
Asukoht: Harjumaa; Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Pless »

[ kasutaja Pless on kuskilt minu vana vana joonistuse ülesse laidnud :D ] [/quote]


Kui see sinu tehtud siis tänan sind
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: vrcr
mis autoga toimub ? Kas see hooaeg rajale jõuate?

[ kasutaja Pless on kuskilt minu vana vana joonistuse ülesse laidnud :D ]
Auto siis jälle laiali võetud, seekord siis kaks 12.9 tugevusega polti puruks murdnud hooratta küljest.
Kõik vajalikud asjad nüüd Silver7'me käes Põltsamaal, ta teeb spets rakised ja mõõdab võllide tsentrid veelkord üle. Kui vea üles leiame siis proovime veel augusti lõpus EMV viimasel etapil osaleda.

Väga kihvt pilt. :D
Pless on ka Kopikas Racing Team'i liige.
v
vrcr
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 28 Okt 2004 01:55
Asukoht: viimsi ja lasnamäe
Autod: lada vaz 21011

Postitus Postitas vrcr »

äkki tahate pilti kasutada oma tiimil? kui on soovi võin originaal pildi saata mingitpidi :D VÕi lausa uue ja ehta kopikasraceingu pildi teha:D
arenev tavotiööbi
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Kui saad oleks huvitatud küll selle pildi hea resolutsiooniga scannist. Photoshopiks pärast ruudulise lehe maha, ning paneks kodulehele üles. :D
p
Pless
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Juul 2009 20:07
Asukoht: Harjumaa; Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Pless »

ilus pilt on jah ainuke asi et võiks olla õigetes värvides:D
v
vrcr
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 28 Okt 2004 01:55
Asukoht: viimsi ja lasnamäe
Autod: lada vaz 21011

Postitus Postitas vrcr »

Pildi joonistasin siis kui kopikas polnud pahteldusse veel jõudnudgi:D Uurin võimalusi skannimiseks ja üritan siis toimetada Tiimini seda kuidagi.l
arenev tavotiööbi
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Viga on leitud , käigukasti võlli tsenter ja hooratta tsenter olid 0.5mm mööda üksteisest, ning turbiin oli ka tasakaalust väljas. Silver7 parandas kiiresti vea ning Tartus tasakaalustati turbiin. Sain neljapäeval vaheplaadi ja enamus muid tükke kätte, ning lappasime kiiresti masina kokku. Tööle saime reede õhtul, tegime ühe proovi kohapeal kuni 7000rpm'i ning sädemeid kuskilt näha ei olnud. Ajasime kähku Kopika treilale ja läksime Ladaklubi SummerCamp'ile. Seal sõitsime reede õhtul ringi ning mingeid anomaaliaid ei esinenud.

Laupäeval tegin ühe 400m sõidu. Turbiin suudab stallida selle mootoriga vaid 2000 pööret, et algus oli minek väga lahja, boost jooksis üle 2 bar'i ning megasquirt lõi pihustid lukku (see funktsioon ise peale pandud, juhuks kui wastegate'ga peaks midagi juhtuma ja ei avane). Niiet suurematel pööretel hakkas paukuma ning kolmanda käigu keskel hakkas masin mõnusalt lappama. Lasin gaasi maha ja proovisin lõpu andurite vahelt läbi mahtuda. Tundub et kergenduse tagajärjel muutus masina käitumine ja tagant tuleb masinat madalamaks saada ning pehmemad vedrud panna.

Proovisime eile ka starti nitroga, lasin ca. 200hp düüsidest 20% stardis peale (~40-50hp). Turbiin suutis stallida ca. 3500 pööret ning start oli juba päris raju. Peale starti tuleb ka nitrot natuke peal hoida ja rõhk tuleb kohe taha.

Igatahes nüüd sõjaplaanid paigas. Tegutseme ja 22.August proovime juba häid aegu sõita.
t
TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

Postitus Postitas TimmThaler »

seda juttu on kyll hea lugeda:) positiivne et vea kätte said:)
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Algselt postitas: Valdz
Laupäeval tegin ühe 400m sõidu. Turbiin suudab stallida selle mootoriga vaid 2000 pööret, et algus oli minek väga lahja...
Mõnel teisel oli jah veidi parem start;)Pilt
p
Pless
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Juul 2009 20:07
Asukoht: Harjumaa; Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas Pless »

See kord läks jah nii nagu ta läks, garaazi jõudes oli veel üllatusi.
Nüüd startimisega enam probleeme ei tohiks olla, üritame mõningad vead veel ära kõrvaldada ja lootust on 22.august näha kuidas Kopikas kiiremini ja sirgemalt liigub kui campil aga seniks pöidlad pihku
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Üks pildike eilsest üritusest, Battery Race 2009:

Pilt
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

kahju et alla 12 aega ei saanud
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

See auto peaks suutma alla 12 sõita küll kui start ideaalselt õnnestub.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Niih, eelmine nädal saigi asi kinnituse, et tuleb street klassi reeglitesse sisse "margipõhine käigukast".

Ehk siis praegu tundub et selle projekti võib korstnasse kirjutada. Pro Street klassis (kuhu kvalifitseeruksin) siis ~9 sekundi autod, kõrge 9 sekundini jõudmiseks oleks vaja investeerida väga palju. Kuigi teadsin et seda reeglit möeldi, tuli selle kinnitus tehnilise peakohtuniku suust paraja löögina. Kindlasti ei taha et arvataks et näed see valdz ka paras tüüp, et kui ei võida siis ei võistle. Asi pole üldse selles, võit ei olegi minu jaoks tähtis olnud, aga investeerida veel 10neid tuhandeid selleks et sõita võistlustel 2 ajasõitu ja kui läheb hästi siis saab ka ühe eliminaatori sõidu teha... Ma ei näe selles mõtet.
402m läbimine vs EEK suhe tuleb lihtsalt metsik.

Kindlasti ei süüdista ka BHRA-d selles, alakomitee teeb oma tööd ja see reegel ei ole kindlasti selleks et kopikas kellelegi ette oleks jäänud. Põhjused on kuskil mujal, lihtsalt ma jäin hammasrataste vahele.

Mis täpselt edasi saab veel ei tea, peab seedima vähe.

Indrek
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

natuke teises seades sõidad midagi muud - valikuid minuarvates praegu 2:
drift,
ringrada,

esimese valikuga ei tuleks vägapalju ümber ehitada, teise valikuga peaks juba rohkem investeerima sh uus nõuetele vastav mootor vms

autoralli teist liigat soovitama ei hakka, kuigi ka see oleks variant :)

peaasi, et püssi nurka ei viska!

[Muudetud: 2-11-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Sallu kutsus ka juba drifti sõitma.Sander ja Reigo ka väänavad siin käsi. Aga pole seda driftimist hinges, ei oska külg ees sõita :) Eks küll ka vast õpiks selle ära, aga ei julgeks Tarsule otsagi vaadata kui esimene kord tünnis ära käidud :spin

Liiga spetsiifiliselt ehitatud auto lihtsalt, eriti kerge/odav ümber ehitada pole millekski muuks.

Praegu ainuke karikas ka mis võidetud see aasta on tjuuning näituselt, dümm vaja veel sisse panna siis täispauk :rolleyes

[Muudetud: 2/11/2009 Valdz]
Vasta