10. leht 12-st

Postitatud: 10 Mai 2006 13:46
Postitas berg
ega see spies hecker ka mingi ekstra hea tootja ei ole! vähemalt pahtlid ja krundid on kehvad, aga see muidugi minu arvamus!

Motamees: kasuta ikka epokrunti sellises kohas!

Postitatud: 10 Mai 2006 18:36
Postitas Tegija
Heckeri värv on üks paremaid omas hinnaklassis. Pahtleid pole proovinud:puzzled Mis sel krundil siis häda oli?

Postitatud: 03 Juun 2006 11:13
Postitas motamees
Eile sai läbitud teh ülevaatus. Aastaks jälle muretu.
Probleemid? Vasak tagapidur ei tahtnud esialgu normi välja anda. Peale mõningast rullidel hõõrumist andis normi kätte. Kas oli vahel natuke õli või lihtsalt nõrga pidurdamise tõttu väheke mustunud, mine võta kinni.
CO oli väga lahja. Keerati 1,6 peale. Ka pidin sumbutisse puuritud augu kinni toppima (minek toimus nii ootamatult, et unustasin selle), kuna lisahapniku näit ei olnud korras.
Mmmmmmm. Rohkem polnudki. Ah jaa. Ülevaataja küsis, kas kesklukk ikka töötab (ise muigas). Jaatava vastuse peale läks pabereid vormistama.

Postitatud: 03 Juun 2006 12:49
Postitas logman
Miks nad selle CO üles ajasid? Kas madala CO-ga kaasneb mingeid jamasid (lähevad teised gaasinäitajad normist välja) või on tarvis Brüsseli härgadele näidata ,et vene masinaid alla 1,6 reostusega ei eksisteeri ,vaja needki jäänukid välja süüa?

Postitatud: 03 Juun 2006 15:36
Postitas Rocky
Kui CO midagi null komaga on, on see klassiku jaoks lahja küttesegu tunnus ja võib kaasa tuua muu sellega seotu. Kõrva järgi paika häälestades jääbki segu enamasti lahjaks kuna õigest koostisest veidi lahjema korral töötab mootor tühikäigul veidi kõrgemate pööretega. Samas Ladal lubatud norm vist oli 2,5-ei mäleta täpselt. 1,6 kanti pannakse see tehase andmete järgi.

Postitatud: 03 Juun 2006 17:04
Postitas põletaja
Vägaväike co võib tähendada hirmsuurt HC-d

Postitatud: 03 Juun 2006 23:27
Postitas motamees
Algselt postitas: põletaja
Vägaväike co võib tähendada hirmsuurt HC-d
Just nii ongi. Suur HC (kuigi mahtus ikkagi normi piiridesse)aga näitab halba põlemist. Ka tühikäik ei ole nii sujuv (vahelejätud).
Nüüd aga tühikäik sujuv ja sile. Otse lust kuulata. Ei taha sõidust tulles seisma jättagi.
HC peale reguleerimist 147.

Postitatud: 17 Juun 2006 12:18
Postitas motamees
Saarel käis reklaamimas oma kaupa üks müügifirma. Neil oli kaasas ka amorditester. Käisin siis ka sealt üle (ikka käin, kui nad siinmail).
Kontrolli tulemusena peaks ära vahetama ühe esiamordi. Mõlemad amordid küll töötavad normi piires aga erinevus on liialt suur. Selle tulemusel võib aukudes auto ühele poole kiskuma hakata.
Vahetan siis ära parema esiamordi ja järgmise võimaluse korral lähen jälle testi. Siis saab tulemuse teada.
Keskel ringi sees on lubatud max kõikumine (arvutist välja võetud selle margi kohane). Äärtel ruudus on tulemus.
Kui kusagil sellist üritust näete soovitan ikka auto üle lasta. Seda enam, et kontroll on tasuta ja nänni jagatakse ka.
Ürituse tulemusel käis üks Lada vahetamas kõiki amorte.Pilt

Postitatud: 17 Juun 2006 12:33
Postitas motamees
Fail läks liiga suureks, tagaamordid eraldi.Pilt

Postitatud: 30 Juul 2006 17:34
Postitas motamees
Masinal ilmnes üks kapriis.
Signa hakkas aeg-ajalt ilma põhjuseta karjuma. Veakood näitas uste lüliteid. Puhastasin ukselülitid ja viga kadus. Samal ajal panin tähele, et laetuled ei põle. Ei hakanud sellega mässima. Suvel nagunii pole neid vaja. Sügisepoole aega rohkem vaadata.
Möödus mõni aeg ja kapriis ilmnes jälle. Nüüd hakkasin põhjalikumalt uurima. Peale mõningast lõhkumist leidsin mati alt hallitanud juhtme. Salongitulede toitejuhtmel oli ilmselt kunagi isolatsioonikate viga saanud ja nüüd sai oksiid juhtmest jagu.Pilt

Postitatud: 30 Juul 2006 17:37
Postitas motamees
Usun, et see oksiid juhtis ikkagi veidi voolu (signa on väga tundlik) ja tekitas valehäiret.
Paikasin juhtme ja ootan uut valehäiret. Tegelikult ootan, et teda ei tuleks.:rolleyesPilt

Postitatud: 31 Juul 2006 07:08
Postitas overspeed
Algselt postitas: Rocky
Kõrva järgi paika häälestades jääbki segu enamasti lahjaks kuna õigest koostisest veidi lahjema korral töötab mootor tühikäigul veidi kõrgemate pööretega. Samas Ladal lubatud norm vist oli 2,5-ei mäleta täpselt. 1,6 kanti pannakse see tehase andmete järgi.
Käisin hiljuti oma mossega ülevaatusel, kodu körvaseadistusega lasin tühikäigu "nurruma", ülevaatusel möödeti co 5-e kanti, mossel 4,5 lubatud, keerati 3,8 peale, ta tahtis lahjemaks veelgi teha, kuid ma ei luband, kuna siis hakkab mootor tühikäigul paterdama.
Ma sai ikka aru, et mida rikkam seda körgemad pöörded ja sujuvam tühikäik.

Postitatud: 09 Sept 2006 01:15
Postitas motamees
Täna tuli naine koju ja ütles, et taga pidurdades mingi imelik heli. Kuna pole ise ammu selle autoga sõitnud, siis läksin kontrollsõidule. Ilmnes, et parem tagaratas plokeerib (imelik heli:lol) iga väiksemagi pidurduse peale.
Ajasin siis masina tõstukile ja asja uurima. Piduri trumli alt muud anomaaliat ei leidnud, kui väheke immitses pooltelje simmer. Tuleb välja, et väheke õli paneb piduri kohe plokeerima (kleebib kinni).
Puhastasin, pesin ja vahetasin simmeri. Pidurikatteid tuleb eriti hoolikalt pesta. Muidu õli sealt kätte ei saa. Pesin kõigepealt mootoripesu vedelikuga, siis pesin veega ja lõpuks peale kuivatamist pesin veel üle nitrolahustiga.
Kuna ühtlasi oli asi juba lahti reguleerisin ka käsipiduri õige koha pealt ära. Enne ülevaatust keerasin lihtsalt veitsa alt peale. Nüüd keerasin trossi uuesti lõdvaks ja lükkasin hoova täiesti tahapoole. Tekkinud pilu täitsin omatehtud plekist "splindiga". Seda moodust kasutan nüüd klotside vahel oleva plaadi pikendamiseks (enne keevitasin peale).Pilt

Postitatud: 09 Sept 2006 01:18
Postitas motamees
Panin splindi vahele ja asi oli "reguleeritud". Kui vahe liialt suur, võib splindi teha paksemast plekist, või keerata allaulatuv splindi ots tagasi ülespoole. Nii jääb hoova vahele kolmekordne plekk (praegu kahekordne).Pilt

Postitatud: 09 Sept 2006 01:20
Postitas motamees
Enne splindiga reguleerimist oli hoob umbes sellises asendis.Pilt

Postitatud: 09 Sept 2006 01:27
Postitas motamees
2mm splinti andis täiesti korrektse hoova asukoha.
Kui hoob on liialt ees, siis läheb ta käsipidurit tõmmates vastu pooltelge ja tulemuseks on nõrk või olematu käsipidur.
Pärastine proovisõit tõestas õnnestunud remonti.Pilt

Postitatud: 08 Okt 2006 00:36
Postitas motamees
Nüüdseks on auto sõitnud 11400km. Venitasin natuke õlivahetusega, et talveks värske õli panna.
Õlivahetuse ajal panin tähele, et parempoolne esipiduri voolik on jälle pisikese prao sisse võtnud. Pragu on pindmine ja järgmise ülevaatuseni veab välja. Enne sinna minekut vahetan välja.
Tavalise protseduurina auto ülestõstmisel on ka esisilla munakate määrimine. Igal munakal on määrdenippel (10tk) külge pandud ja sinna siis igaühele paar matsu.

Mootoriõliks nagu alati täissünt. Siis talvel rõõm käivitada.Pilt

Postitatud: 03 Nov 2006 22:53
Postitas overspeed
Prooviks panin motamehele sellised... algul nagu vööras, siis jälle täitsa kihvt. Esialgu jätsime, kui vasta karva hakkab käima, siis vötab mota need ära.
Motamehe puhul ei pea nende kilpidega ka pidurijahutuse pärast muretsema.Pilt

Postitatud: 04 Nov 2006 10:50
Postitas viaccess
Head kilbid! Kaitsevad veljed ja pidurid sodi eest. Endal ka olemas ;)

Postitatud: 30 Jaan 2007 00:08
Postitas -grazy-
Njh kõva prohekt,vaatasin ka su kodukat,02 viimane pilt oli tore õnnelik omanik oma super heas korras lada kõrval-> muhe.