2102, motamees, 1973
2102, motamees, 1973
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Seda raske kõrvaga hinna. Minu arust on vaiksem. Selleks tuleb erinevaid teekatteid proovida /kogeda.
Esialgu harjumatu üldse sõita. On küll Lada aga oluliselt teine tunne, kui 04 sees. Viiese käigukasti kang käib vastikult vastu põlve. Peab vist midagi ette võtma ses suhtes (ehk harjub ka).
Mootori häält on rohkem kuulda läbi tagaluugi. Sumbuti otsast tulevat heli. 04-al seda heli üldse ei kuule. Ilmselt on salongi mürafoon 04-al suurem (järelikult 02 vaiksem).
Esialgu harjumatu üldse sõita. On küll Lada aga oluliselt teine tunne, kui 04 sees. Viiese käigukasti kang käib vastikult vastu põlve. Peab vist midagi ette võtma ses suhtes (ehk harjub ka).
Mootori häält on rohkem kuulda läbi tagaluugi. Sumbuti otsast tulevat heli. 04-al seda heli üldse ei kuule. Ilmselt on salongi mürafoon 04-al suurem (järelikult 02 vaiksem).
C
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Teemaks Xado, Motorexil jäin nende boksi pikemalt jälgima ja tõmmati kohe konksu otsa, kuna olen juba veits kursis asjaga, metallkeraamika ja imeline keemiamaailm. Siis võib öelda, et teeks täitsa ära. Mul on nüüd ees kibekiire aeg, mil tarvis üks volga mootor kokku panna, uued kolvid hülsid, müügimees rääkis oma strateegia ka ära, mootor kokku, tavaline õli sisse ja esimene doos, siis instruktsiooni järgi nagu neil bro?üüris kirjas veel kaks doosi ja 5000 km siis õli välja ja Xado mineraal õli (selles pidi ka seda imeainet olema sisse). Vot sellist ravikuuri soovitasid.
Kuna sina ja su masin, 2104 olite antud toote ametlikud katsejänesed, siis küsiks, mis arvad, kas tasub teha, hind on 666.- +õli, 58.- liiter (72.- liiter eraldi kanistris, pakendita ostes oli odavam).
Ma muidu läheks kohe ostma, lihtsalt mõtlesin et küsiks üle.
Sul ju ka projektauto, kas sinna paned imerohu sisse?
Kuna sina ja su masin, 2104 olite antud toote ametlikud katsejänesed, siis küsiks, mis arvad, kas tasub teha, hind on 666.- +õli, 58.- liiter (72.- liiter eraldi kanistris, pakendita ostes oli odavam).
Ma muidu läheks kohe ostma, lihtsalt mõtlesin et küsiks üle.
Sul ju ka projektauto, kas sinna paned imerohu sisse?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui ma olin nende ametlik katsejänes, siis võiksid nad mulle projektauto jaoks anda tasuta (preemiaks) selle imerohu. Tegelikult oli see mu enda uudishimu rahuldamise projekt, mis natuke suurema kella külge läks.
02-le panen igaljuhul sisse, kui selline raha tekib. Ma täitsa kindel, et see aitab mootoril ekstreemolusid üle elada. Mida sina teed on sinu vaba valik.
Lähemal ajal plaanis veel üks väike katsetus. 02 tagasilla reduktoris on sees väike undamine. Sõber küll soovitas lahti võtta ja üle vaadata/remontida. Minu arust aga hea võimalus imerohu võimeid seal proovida (remontida jõuab alati). Geel tagasilla jaoks juba valmis ostetud.
Overspeedi mootor sellega juba töödeldud.
04 sõidab siiani probleemideta (mingi 1000km ringis).
02-le panen igaljuhul sisse, kui selline raha tekib. Ma täitsa kindel, et see aitab mootoril ekstreemolusid üle elada. Mida sina teed on sinu vaba valik.
Lähemal ajal plaanis veel üks väike katsetus. 02 tagasilla reduktoris on sees väike undamine. Sõber küll soovitas lahti võtta ja üle vaadata/remontida. Minu arust aga hea võimalus imerohu võimeid seal proovida (remontida jõuab alati). Geel tagasilla jaoks juba valmis ostetud.
Overspeedi mootor sellega juba töödeldud.
04 sõidab siiani probleemideta (mingi 1000km ringis).
C
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Volga mootorisse pole lihtsalt mõtet sünteetilist sisse valada, seda põhjusel, et tihendeid pidam saada on igipõline mure ja õnnestumiseks kas pime juhus või kogenud meistrimees tarvis. Põhiliselt lekivad rasvanöörid väntvõlli tagumisel kaelal. Ladal on seal simmerlingtihend.Algselt postitas: Kriisa
Robi krjutas, et soovitati Xado mineraalõli, aga kas uuele mootorile üldse on mõtet mineraalõli panna, tavaliselt ju pannakse kas sünt või poolsünt õli.
Ise mõtlesin tükk aega kuhu number panna ja leidsin, et disaini poolest on kõige mõnusam koht ees stange all, täpselt nagu mu avatarilgi. Praegu talvel lumega on ajutiselt number iluvõre küljes, seda sellepärast, et tellisin uued euronumbrid ja stange all saaks see kannatada kui läbi lumevallide sõita ja eks minusugusel vahtralehega juhil tuleb ka väljasõite ette.