2. leht 2-st

Postitatud: 17 Jaan 2008 15:59
Postitas kristjan92
Pane parem apelsin vanaisal oli kunagi 71.a 01 oran?i värvi vanaisa ja mina hakkasimeki seda hüüdma apelsiniks aga võid panna kui endale meeldib:rolleyes.
Mudju auto täitsa normaalne.

Postitatud: 18 Jaan 2008 12:54
Postitas Laurimetall
Ma ei tea ,kas sa seda lanseroni hakkad nüüd sirgeks tagasi venitama või ,mida sa teed ,kuid salong on igati korralik ja nagu ma kuulsin oli üks ostmise motiive ka 02le varuosade saamine. Kui sa seal esi silla juures nüüd vaatad ,siis vist rooli otsad ja paraleel varras on uued, Piduri süsteem pidi kah vist heas seisus olema. Auto kere kui metalli väärtus nii kui nii tõuseb. Kokkuvõttes oled omadega ikka plussis. Lihtsalt kuna Metalhordil ja minul on lada juppe varuks juba olemas ,siis polnud neid juppe endale garaazi ruumi võtma korjata. Kuna keegi ei tahtnud seda autot endale vanarauaks osta ( pigem rallimiseks ) siis arvatavasti nii odava hinna eest keegi seda autot ei ostnudki . Sina saad sealt endale vajalikud varuosad ja mõned isegi tagavaraks, lisaks hunniku vanarauda ,mille hind auto ostuhinnast eriti ei erine. Ausalt üteldes isegi kõik need jupid eraldi ostes on kallimad ,kui sinu ostetud auto.

[Muudetud: 18-1-2008 Laurimetall]

Postitatud: 18 Jaan 2008 14:21
Postitas ando
Mõte on hea, aga seda sooviks viimase variandina teha. Enne prooviks ta ikka liiklusesse tagasi ajada :)

Postitatud: 22 Jaan 2008 15:02
Postitas ando
Käisin täna Tartus ühes kerevenitusega tegelevas firmas. Sealt öeldi kohe, et ?igulid nad kohe kindlasti ette ei võta. Läheb maksma kallimaks kui auto hind. Ma arvan, et venitan koduste vahenditega, et ei kisuks nii palju ja saaks kokkujooksu paika.

Postitatud: 22 Jaan 2008 21:56
Postitas karel
koduste vahenditega on kerevenitus ikka paras pita:sein. Krossikal sai kunagi üks lansekas jupi lühemaks sõidetud ja venitamise teel ma seda välja ei saanudki. Kerevenituses kasutatakse suht võimsaid hüdraulilisi seadmeid. Ise üritasin venitada nii, et tagumistest kaitserauakinnitustest auto puu külge ja eest siis trossiga traktoriga tõmmata. Tulemuseks oli see, et rebisin lanseka otsast selle stangekinnituse koos poltide ja jupi plekiga ära. Lansekas siiski 1,5 mm plekist tehtud ju...

Postitatud: 22 Jaan 2008 23:39
Postitas martvl
kuumaks ajada plekki ei kannataks ning siis tagasi kuidagi moodi ?
igaljuhul edu :)

Postitatud: 23 Jaan 2008 10:46
Postitas krister
Algselt postitas: ando
Käisin täna Tartus ühes kerevenitusega tegelevas firmas. Sealt öeldi kohe, et ?igulid nad kohe kindlasti ette ei võta.
...
Naljakas on jah nende remonditöökodade suhtumine. Ütelgu siis lihtsalt hind, miks peab veel halvustavalt nähvama - ?iguliid ei võta.

Aga autost niipalju, et ega te ju selle eest üle 1500 kr ei maksnud?

Poolraami kõverus tähendab ikkagi seda, et kere on utiil. Ei ole küll eriline spets, kuid poolraami vahetus või venitamine on täpsust nõudev töö - sellest oleneb auto teelpüsivus. Muidugi võib proovida erinevaid nippe, sest ega kaotada ei ole ju midagi.

Postitatud: 23 Jaan 2008 17:05
Postitas ando
Auto müüdud!