2106 doris ja olku 1980
Postitatud: 25 Sept 2007 23:15
Soetatud kasutaja Kert käest nädal tagasi,
kert on auto juures juba suure töö ära teinud, nimelt väliskere suhteliselt heas korras.
Mootor 2106, reduktor 3,9 käigukast 2106. 2105 stanged
laiendatud plekvelje ring - kui palju täpselt mõõtnud pole.
esiustel tagumiste uste lingid, esiistmed ->kadett gsi, tutikad esituled, uus aku, vahetatud kogu pidurisüsteem+roolisüsteem va roolikarp, 4x uued niva õliamordid, esiustel kesklukk+signa.
laiendeid ei tule, toonklaasi ei tule, antitiibasid ei tule, subwooferit ei tule, sportrooli ei tule, valuvelgi ei tule, kõiksugu neoon, ksenoon, lisatuled ja ledid jäävad samuti tulemata.
tehtud tööd:
Sidur libises kohutavalt, pedaal võttis hästi ülevalt - esialgu mahakeeramine aitas, kuid sidurivahetus tuleb paratamatult ette võtta...
Kojamehed tõrkusid - vahetatud kojameeste mootor ning korralikult puhastatud ning hado määrdega määritud liigendid.
Õlirõhu näidik ei näidanud mitte midagi - vahetatud rõhu andur mille tagajärjel näit töötab + vahetatud mootoriõli ja filter, õliks traditsiooniliselt hado 10w40 poolsünt
Uued küünlajuhtmed (silikoon) ning õhufilter - küünlad oli kert juba asendanud
Paigaldatud Polümeeris toodetud kummimatid - made in ussr tallinn
pilt ka:
ees olevad tööd:
Starteri vahetus - soojalt käivitamine kohati võimatu. ühe starteri ladusin juba kokku - vaja ainult vahetada..
käigukast 4k ->5k + veidi kergem hooratas, niva sidurikorv ja ketas, siduri töösilinder + sidurivedelik.
parempoolne õõts vahetusse - väike pragu sees.
torukollektor + uus toru põhjaalla, et ei ripendaks nagu "standardis" - torukolle sellepärast, et see olemas ning 05-le paigaldada ei tohi - standardklassi reeglid!
karburaatori vahetus - praegu on peal kerdi solex tüüpi karpa, mille talle tagastan, kui sobiva asenduse olen kokku ladunud.
praegu on plaanis paigaldada 21083 solex
jahutussüsteemi hooldus = termostaadi, ventika anduri, salongi soojakraani ning veepumba vahetus + salongi lisalüliti ventika käsikäivituseks.
näidikuteploki taust vajab vahetust - pole piisavalt lülitiavasid ning puitimitatsioon peal kokku tõmbunud.
mootoripatjade vahetus - uutele patjadele peidame sisse klapivedrud
tagasilla põikivarda lühendamine ning viimase kerekinnituse ("känd") tugevdus.
Puudu olevad detailid:
Näidikuteplaneeli taust - peab olema heas seisus - pets pidi aitama
Tuhatoos - samuti pets
2106 rool - praegusel 2 kohas pragu
2101/2103/2106 sirge jalaga ning kulumata võllidega karburaator
2103/2106 oktaankorrektoriga jagaja
kert on auto juures juba suure töö ära teinud, nimelt väliskere suhteliselt heas korras.
Mootor 2106, reduktor 3,9 käigukast 2106. 2105 stanged
laiendatud plekvelje ring - kui palju täpselt mõõtnud pole.
esiustel tagumiste uste lingid, esiistmed ->kadett gsi, tutikad esituled, uus aku, vahetatud kogu pidurisüsteem+roolisüsteem va roolikarp, 4x uued niva õliamordid, esiustel kesklukk+signa.
laiendeid ei tule, toonklaasi ei tule, antitiibasid ei tule, subwooferit ei tule, sportrooli ei tule, valuvelgi ei tule, kõiksugu neoon, ksenoon, lisatuled ja ledid jäävad samuti tulemata.
tehtud tööd:
Sidur libises kohutavalt, pedaal võttis hästi ülevalt - esialgu mahakeeramine aitas, kuid sidurivahetus tuleb paratamatult ette võtta...
Kojamehed tõrkusid - vahetatud kojameeste mootor ning korralikult puhastatud ning hado määrdega määritud liigendid.
Õlirõhu näidik ei näidanud mitte midagi - vahetatud rõhu andur mille tagajärjel näit töötab + vahetatud mootoriõli ja filter, õliks traditsiooniliselt hado 10w40 poolsünt
Uued küünlajuhtmed (silikoon) ning õhufilter - küünlad oli kert juba asendanud
Paigaldatud Polümeeris toodetud kummimatid - made in ussr tallinn
pilt ka:
ees olevad tööd:
Starteri vahetus - soojalt käivitamine kohati võimatu. ühe starteri ladusin juba kokku - vaja ainult vahetada..
käigukast 4k ->5k + veidi kergem hooratas, niva sidurikorv ja ketas, siduri töösilinder + sidurivedelik.
parempoolne õõts vahetusse - väike pragu sees.
torukollektor + uus toru põhjaalla, et ei ripendaks nagu "standardis" - torukolle sellepärast, et see olemas ning 05-le paigaldada ei tohi - standardklassi reeglid!
karburaatori vahetus - praegu on peal kerdi solex tüüpi karpa, mille talle tagastan, kui sobiva asenduse olen kokku ladunud.
praegu on plaanis paigaldada 21083 solex
jahutussüsteemi hooldus = termostaadi, ventika anduri, salongi soojakraani ning veepumba vahetus + salongi lisalüliti ventika käsikäivituseks.
näidikuteploki taust vajab vahetust - pole piisavalt lülitiavasid ning puitimitatsioon peal kokku tõmbunud.
mootoripatjade vahetus - uutele patjadele peidame sisse klapivedrud
tagasilla põikivarda lühendamine ning viimase kerekinnituse ("känd") tugevdus.
Puudu olevad detailid:
Näidikuteplaneeli taust - peab olema heas seisus - pets pidi aitama
Tuhatoos - samuti pets
2106 rool - praegusel 2 kohas pragu
2101/2103/2106 sirge jalaga ning kulumata võllidega karburaator
2103/2106 oktaankorrektoriga jagaja