14. leht 15-st
Postitatud: 25 Okt 2015 11:27
Postitas martin13
Mis mootor seal vahel nüüd on?
Postitatud: 25 Okt 2015 17:16
Postitas Ronn
martin13 kirjutas:Mis mootor seal vahel nüüd on?
Fiat Argenta 1.6 72kw
Postitatud: 31 Okt 2015 12:49
Postitas SexSix
Postitatud: 16 Dets 2015 21:25
Postitas Ronn
Võtsime Kyti teadmata mootori laiali. Tulemus siis selline, et seib, mis uitama oli läinud on natuke pahandust teinud. Hea uudis siiski see, et kõige hullem ei olegi - asi on küll hull aga oleneb vaatenurgast.... alati oleks võinud hullem olla. Müsteeriumiks jääb aga kuidas sai seibi tükk kolmandast põlemiskambrist teise rännata!? Kas tõesti sama teed pidi? Klapi vahelt välja, 20 cm sisselaske kollektorist tagasi, siis paar cm kõrvale ja siis uuesti klapivahelt sisse? Ja ühelt pildilt on ka näha kuidas neljanda silindri kolvil on klapp pähe käinud... seega kui isegi natukene Fiati mootori kaant lihvida, siis kindlasti tuleb veenduda, et sinna jääb piisavalt ruumi. Vajadusel süvendid sügavamaks lõigata.
III põlemiskamber
III põlemiskamber
II põlemiskamber
III kolb
III kolb
IV kolb
II kolb
Postitatud: 17 Juul 2016 13:22
Postitas Kytt
Work in progres...
Cambiks saab valmis
Postitatud: 18 Juul 2016 12:31
Postitas SexSix
Kuidas kinnitasite kanalisatsioonitoru külge vaakum väljavõtte? Liimisite, sulatasite kuumaga või koguni sulatasite keemiaga? Kas intercooler ei oleks abiks?:D
Postitatud: 22 Juul 2016 19:41
Postitas zajetz
Auto ehituse juures ei kasutatud ühtegi sanitaartehnilist osa. Kuna originaal õhutoru oli rikutud ja ka kuju ei oleks sobinud siis tuli toota see metallist. Torul tuli teha sisse ka väikene paine, sest muidu ei oleks kapott kinni läinud. Toru on ka korralikult kinnitatud nukaraami katte külge.
Postitatud: 23 Juul 2016 16:42
Postitas Kytt
Proovisoit sai tehtud. Vaga monus oli selle hetkeni kuni kast laiali lendas. Cambini on onneks veel aega.
Postitatud: 23 Juul 2016 18:45
Postitas SexSix
Fiati käigukast:puzzled
Postitatud: 24 Juul 2016 16:51
Postitas Kytt
SexSix kirjutas:Fiati käigukast:puzzled
Jup
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 23 Juun 2017 20:19
Postitas SexSix
Kas kuue käiguline kast all?
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 25 Juun 2017 16:56
Postitas Kytt
SexSix kirjutas:Kas kuue käiguline kast all?
Oleks vaid nii
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 19 Mai 2018 12:41
Postitas Kytt
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 19 Mai 2018 13:34
Postitas Kytt
Veidi tähelepanu tahtis ka esisild.
Lattu jõudsid uued veljed, tahavad omajagu tööd kuid küll nad ükskord autole alla saavad.
Mõista-mõista, millisest neist jutt käib
Kuna Lada originaalsummuti kasutamine selle mootori juures võis olla üheks põhjuseks mis jõudu kinni hoidis ja pükstetihendeid tappis sai alustatud uue ehitusega.
Sobiva suurusega reso kätte ei juhtunud, seega tuli see Zajetzil fabritseerida
Summutitihendi vastupidavuse huvides sai tehtud spets tööriist. Vasakul poedetail, paremal üle käidud tükk
Vahepeal sai võidetud LadaMoscow Facebooki mäng
Käidud vanatehnika lustisõidul
Leia püildilt dvoika...
Siin ta ongi, nõnda pisike tundub
Sõidutatud kalleid klubikaaslasi nende elu tähtsaimal päeval
Proovitud alla tõelisi klassikuid
Veendutud, et tagumised ei mahu kohe mitte kuidagi alla
Võideldud pragunevate kütusevoolikutega
Ja sügisel 2017 hakkas jama pihta...
Köie otsas sõitmist oli omajagu
Kohe nii palju et Haapsalu Nostalgiapäevadele minekuks tuli Zajetzi talveauto laenata ja hooaeg plaanitust varem lõpetada
2018 algas vanadele ja uutele probleemidele lahenduse otsimisega....
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 20 Mai 2018 17:15
Postitas SexSix
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 09 Juul 2018 16:49
Postitas Kytt
Ja saaga jätkub
Hydroscandi pasa olen ma välja vahetanud kogu kütusesüsteemist peale kapotialuse tagasivoolu, täna siis maksis see tegemata töö kätte.
Kui nüüd veel süütelukupõhi ka välja vahetada(kolmas lukupõhi kolme aasta jooksul) siis võib auto campiks valmis olevaks lugeda.
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 09 Juul 2018 18:51
Postitas Argo66
Kytt kirjutas:Ja saaga jätkub
Kui nüüd veel süütelukupõhi ka välja vahetada(kolmas lukupõhi kolme aasta jooksul) siis võib auto campiks valmis olevaks lugeda.
Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 09 Juul 2018 19:41
Postitas Kytt
Argo66 kirjutas:
Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.
Ütleme nii, et veel väiksem ei saa olla. Süütevöti, tagaluugi võti ja signapult.
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 09 Juul 2018 21:29
Postitas Edel
Kytt kirjutas:Argo66 kirjutas:
Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.
Ütleme nii, et veel väiksem ei saa olla. Süütevöti, tagaluugi võti ja signapult.
Kas süüteluku põhja eluiga saab pikendada starteri eraldi nupule viimisega? Või mis kala neil seal sees on, et nii lühikest aega kestavad?
Re: 2102, Kytt, 1973
Postitatud: 09 Juul 2018 22:05
Postitas Argo66
Kõiges on süüdi keskel asetsev plastik punn, mis kulub ja ei suru kontakte enam korralikult kokku.
Kui auto kohe ei käivitu ja mitu korda järjest starterit anda, või väikese sangpommi suurune võtmekimp oma elu liikluses elab. Kõige selle tulemusel hakkavad kontaktid lõpuks kuumenema kehvast ühendusest ja sulatavad lõpuks selle kesk punni ära.
Kunagi oli neid punne eraldi müüa (endalgi vist üks kusagil veel vedeleb).