2102, Kytt, 1973

2102, Kytt, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

#261

Postitus Postitas martin13 » 25 Okt 2015 11:27

Mis mootor seal vahel nüüd on?

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#262

Postitus Postitas Ronn » 25 Okt 2015 17:16

 
martin13 kirjutas:Mis mootor seal vahel nüüd on?


Fiat Argenta 1.6 72kw

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2323
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#263

Postitus Postitas SexSix » 31 Okt 2015 12:49

Leidsin sellise asenduse.
http://www.subito.it/accessori-auto/mot ... 090028.htm
Mis numbriga plokikaan on?

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#264

Postitus Postitas Ronn » 16 Dets 2015 21:25

Võtsime Kyti teadmata mootori laiali. Tulemus siis selline, et seib, mis uitama oli läinud on natuke pahandust teinud. Hea uudis siiski see, et kõige hullem ei olegi - asi on küll hull aga oleneb vaatenurgast.... alati oleks võinud hullem olla. Müsteeriumiks jääb aga kuidas sai seibi tükk kolmandast põlemiskambrist teise rännata!? Kas tõesti sama teed pidi? Klapi vahelt välja, 20 cm sisselaske kollektorist tagasi, siis paar cm kõrvale ja siis uuesti klapivahelt sisse? Ja ühelt pildilt on ka näha kuidas neljanda silindri kolvil on klapp pähe käinud... seega kui isegi natukene Fiati mootori kaant lihvida, siis kindlasti tuleb veenduda, et sinna jääb piisavalt ruumi. Vajadusel süvendid sügavamaks lõigata.

III põlemiskamber
Pilt

III põlemiskamber
Pilt

II põlemiskamber
Pilt

III kolb
Pilt

III kolb
Pilt

IV kolb
Pilt

II kolb
Pilt

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#265

Postitus Postitas Kytt » 17 Juul 2016 13:22

Work in progres...
Cambiks saab valmis :D

Pilt

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2323
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#266

Postitus Postitas SexSix » 18 Juul 2016 12:31

Kuidas kinnitasite kanalisatsioonitoru külge vaakum väljavõtte? Liimisite, sulatasite kuumaga või koguni sulatasite keemiaga? Kas intercooler ei oleks abiks?:D

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#267

Postitus Postitas zajetz » 22 Juul 2016 19:41

Auto ehituse juures ei kasutatud ühtegi sanitaartehnilist osa. Kuna originaal õhutoru oli rikutud ja ka kuju ei oleks sobinud siis tuli toota see metallist. Torul tuli teha sisse ka väikene paine, sest muidu ei oleks kapott kinni läinud. Toru on ka korralikult kinnitatud nukaraami katte külge.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#268

Postitus Postitas Kytt » 23 Juul 2016 16:42

Proovisoit sai tehtud. Vaga monus oli selle hetkeni kuni kast laiali lendas. Cambini on onneks veel aega.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2323
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#269

Postitus Postitas SexSix » 23 Juul 2016 18:45

Fiati käigukast:puzzled

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#270

Postitus Postitas Kytt » 24 Juul 2016 16:51

 
SexSix kirjutas:Fiati käigukast:puzzled


Jup

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2323
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2102, Kytt, 1973

#271

Postitus Postitas SexSix » 23 Juun 2017 20:19

Kas kuue käiguline kast all?

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

Re: 2102, Kytt, 1973

#272

Postitus Postitas Kytt » 25 Juun 2017 16:56

SexSix kirjutas:Kas kuue käiguline kast all?

Oleks vaid nii :)

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

Re: 2102, Kytt, 1973

#273

Postitus Postitas Kytt » 19 Mai 2018 12:41

Viimasest postitusest "veidi" aega möödas, seega aeg viga parandada.
20160724_202001.jpg
Haiget saanud kast käis lahti, kuid kuna fataalseid vigu ei leidnud sa see ilma detaile vahetamata kokku tagasi. Jäi küll veidi "laulma" kuid sõitmist see ei sega.
20160724_202001.jpg (100.04 KiB) Vaadatud 3496 korda
20160705_211723.jpg
Veidi suurem kast nõuab siiski ümberehitusi. Kuna ma originaalvaibast loobuda ei tahtnud, siis sai ümberehitus tehtud nii minimaalne kui vähegi võimalik.
20160705_211723.jpg (116.52 KiB) Vaadatud 3496 korda

Zajetz võttis sirge plekilehe ja hakkas haamriga koputama, peale mõningast toksimist oli "müts" valmis
Pilt
20160722_213934.jpg
Siduri töösilinder vajas spets kronsat. Ülikitsaste olude tõttu kastitunnelis(vt eelmise pildi põhjendust) on ruumi seal all vaid millimeetrites.
20160722_213934.jpg (67.14 KiB) Vaadatud 3496 korda
20160912_210753.jpg
Ostsime kokku kõik Eestis ja Soomes müüdavad pükstetihendid, sest need kippusid vahelt välja lendama.
20160912_210753.jpg (60.89 KiB) Vaadatud 3496 korda

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

Re: 2102, Kytt, 1973

#274

Postitus Postitas Kytt » 19 Mai 2018 13:34

Veidi tähelepanu tahtis ka esisild.
Pilt
Pilt

Lattu jõudsid uued veljed, tahavad omajagu tööd kuid küll nad ükskord autole alla saavad.
Mõista-mõista, millisest neist jutt käib ;)
Pilt

Kuna Lada originaalsummuti kasutamine selle mootori juures võis olla üheks põhjuseks mis jõudu kinni hoidis ja pükstetihendeid tappis sai alustatud uue ehitusega.
Sobiva suurusega reso kätte ei juhtunud, seega tuli see Zajetzil fabritseerida
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Summutitihendi vastupidavuse huvides sai tehtud spets tööriist. Vasakul poedetail, paremal üle käidud tükk
Pilt

Vahepeal sai võidetud LadaMoscow Facebooki mäng
Pilt

Käidud vanatehnika lustisõidul
Pilt
Leia püildilt dvoika...
Pilt
Siin ta ongi, nõnda pisike tundub :)
Pilt

Sõidutatud kalleid klubikaaslasi nende elu tähtsaimal päeval
Pilt

Proovitud alla tõelisi klassikuid
Pilt

Veendutud, et tagumised ei mahu kohe mitte kuidagi alla
Pilt

Võideldud pragunevate kütusevoolikutega
Pilt

Ja sügisel 2017 hakkas jama pihta...
Köie otsas sõitmist oli omajagu
Pilt

Kohe nii palju et Haapsalu Nostalgiapäevadele minekuks tuli Zajetzi talveauto laenata ja hooaeg plaanitust varem lõpetada
Pilt

2018 algas vanadele ja uutele probleemidele lahenduse otsimisega....

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2323
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2102, Kytt, 1973

#275

Postitus Postitas SexSix » 20 Mai 2018 17:15


Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

Re: 2102, Kytt, 1973

#276

Postitus Postitas Kytt » 09 Juul 2018 16:49

Ja saaga jätkub :)
Hydroscandi pasa olen ma välja vahetanud kogu kütusesüsteemist peale kapotialuse tagasivoolu, täna siis maksis see tegemata töö kätte.

Kui nüüd veel süütelukupõhi ka välja vahetada(kolmas lukupõhi kolme aasta jooksul) siis võib auto campiks valmis olevaks lugeda.
Manused
20180709_153423.jpg
20180709_153423.jpg (61.11 KiB) Vaadatud 2816 korda

Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: 2102, Kytt, 1973

#277

Postitus Postitas Argo66 » 09 Juul 2018 18:51

Kytt kirjutas:Ja saaga jätkub :)
Kui nüüd veel süütelukupõhi ka välja vahetada(kolmas lukupõhi kolme aasta jooksul) siis võib auto campiks valmis olevaks lugeda.

Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

Re: 2102, Kytt, 1973

#278

Postitus Postitas Kytt » 09 Juul 2018 19:41

Argo66 kirjutas:Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.


Ütleme nii, et veel väiksem ei saa olla. Süütevöti, tagaluugi võti ja signapult.

Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 418
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Jüri
Autod: VAZ-21061`84, VAZ-2102`74, Moskvits-2140`81, Honda Civic 1,4` 97
Kontakt:

Re: 2102, Kytt, 1973

#279

Postitus Postitas Edel » 09 Juul 2018 21:29

Kytt kirjutas:
Argo66 kirjutas:Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.


Ütleme nii, et veel väiksem ei saa olla. Süütevöti, tagaluugi võti ja signapult.

Kas süüteluku põhja eluiga saab pikendada starteri eraldi nupule viimisega? Või mis kala neil seal sees on, et nii lühikest aega kestavad?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?

Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: 2102, Kytt, 1973

#280

Postitus Postitas Argo66 » 09 Juul 2018 22:05

Kõiges on süüdi keskel asetsev plastik punn, mis kulub ja ei suru kontakte enam korralikult kokku.
Kui auto kohe ei käivitu ja mitu korda järjest starterit anda, või väikese sangpommi suurune võtmekimp oma elu liikluses elab. Kõige selle tulemusel hakkavad kontaktid lõpuks kuumenema kehvast ühendusest ja sulatavad lõpuks selle kesk punni ära.
Kunagi oli neid punne eraldi müüa (endalgi vist üks kusagil veel vedeleb).
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist