2102, Kytt, 1973

2102, Kytt, 1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Postitus Postitas martin13 »

Mis mootor seal vahel nüüd on?
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

 
martin13 kirjutas:Mis mootor seal vahel nüüd on?
Fiat Argenta 1.6 72kw
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Leidsin sellise asenduse.
http://www.subito.it/accessori-auto/mot ... 090028.htm
Mis numbriga plokikaan on?
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Võtsime Kyti teadmata mootori laiali. Tulemus siis selline, et seib, mis uitama oli läinud on natuke pahandust teinud. Hea uudis siiski see, et kõige hullem ei olegi - asi on küll hull aga oleneb vaatenurgast.... alati oleks võinud hullem olla. Müsteeriumiks jääb aga kuidas sai seibi tükk kolmandast põlemiskambrist teise rännata!? Kas tõesti sama teed pidi? Klapi vahelt välja, 20 cm sisselaske kollektorist tagasi, siis paar cm kõrvale ja siis uuesti klapivahelt sisse? Ja ühelt pildilt on ka näha kuidas neljanda silindri kolvil on klapp pähe käinud... seega kui isegi natukene Fiati mootori kaant lihvida, siis kindlasti tuleb veenduda, et sinna jääb piisavalt ruumi. Vajadusel süvendid sügavamaks lõigata.

III põlemiskamber
Pilt

III põlemiskamber
Pilt

II põlemiskamber
Pilt

III kolb
Pilt

III kolb
Pilt

IV kolb
Pilt

II kolb
Pilt
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Work in progres...
Cambiks saab valmis :D

Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kuidas kinnitasite kanalisatsioonitoru külge vaakum väljavõtte? Liimisite, sulatasite kuumaga või koguni sulatasite keemiaga? Kas intercooler ei oleks abiks?:D
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Auto ehituse juures ei kasutatud ühtegi sanitaartehnilist osa. Kuna originaal õhutoru oli rikutud ja ka kuju ei oleks sobinud siis tuli toota see metallist. Torul tuli teha sisse ka väikene paine, sest muidu ei oleks kapott kinni läinud. Toru on ka korralikult kinnitatud nukaraami katte külge.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Proovisoit sai tehtud. Vaga monus oli selle hetkeni kuni kast laiali lendas. Cambini on onneks veel aega.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Fiati käigukast:puzzled
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
SexSix kirjutas:Fiati käigukast:puzzled
Jup
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas SexSix »

Kas kuue käiguline kast all?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Kytt »

SexSix kirjutas:Kas kuue käiguline kast all?
Oleks vaid nii :)
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Kytt »

Viimasest postitusest "veidi" aega möödas, seega aeg viga parandada.
Haiget saanud kast käis lahti, kuid kuna fataalseid vigu ei leidnud sa see ilma detaile vahetamata kokku tagasi. Jäi küll veidi "laulma" kuid sõitmist see ei sega.
Haiget saanud kast käis lahti, kuid kuna fataalseid vigu ei leidnud sa see ilma detaile vahetamata kokku tagasi. Jäi küll veidi "laulma" kuid sõitmist see ei sega.
20160724_202001.jpg (100.04 KiB) Vaadatud 15433 korda
Veidi suurem kast nõuab siiski ümberehitusi. Kuna ma originaalvaibast loobuda ei tahtnud, siis sai ümberehitus tehtud nii minimaalne kui vähegi võimalik.
Veidi suurem kast nõuab siiski ümberehitusi. Kuna ma originaalvaibast loobuda ei tahtnud, siis sai ümberehitus tehtud nii minimaalne kui vähegi võimalik.
20160705_211723.jpg (116.52 KiB) Vaadatud 15433 korda
Zajetz võttis sirge plekilehe ja hakkas haamriga koputama, peale mõningast toksimist oli "müts" valmis
Pilt
Siduri töösilinder vajas spets kronsat. Ülikitsaste olude tõttu kastitunnelis(vt eelmise pildi põhjendust) on ruumi seal all vaid millimeetrites.
Siduri töösilinder vajas spets kronsat. Ülikitsaste olude tõttu kastitunnelis(vt eelmise pildi põhjendust) on ruumi seal all vaid millimeetrites.
20160722_213934.jpg (67.14 KiB) Vaadatud 15433 korda
Ostsime kokku kõik Eestis ja Soomes müüdavad pükstetihendid, sest need kippusid vahelt välja lendama.
Ostsime kokku kõik Eestis ja Soomes müüdavad pükstetihendid, sest need kippusid vahelt välja lendama.
20160912_210753.jpg (60.89 KiB) Vaadatud 15433 korda
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Kytt »

Veidi tähelepanu tahtis ka esisild.
Pilt
Pilt

Lattu jõudsid uued veljed, tahavad omajagu tööd kuid küll nad ükskord autole alla saavad.
Mõista-mõista, millisest neist jutt käib ;)
Pilt

Kuna Lada originaalsummuti kasutamine selle mootori juures võis olla üheks põhjuseks mis jõudu kinni hoidis ja pükstetihendeid tappis sai alustatud uue ehitusega.
Sobiva suurusega reso kätte ei juhtunud, seega tuli see Zajetzil fabritseerida
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Summutitihendi vastupidavuse huvides sai tehtud spets tööriist. Vasakul poedetail, paremal üle käidud tükk
Pilt

Vahepeal sai võidetud LadaMoscow Facebooki mäng
Pilt

Käidud vanatehnika lustisõidul
Pilt
Leia püildilt dvoika...
Pilt
Siin ta ongi, nõnda pisike tundub :)
Pilt

Sõidutatud kalleid klubikaaslasi nende elu tähtsaimal päeval
Pilt

Proovitud alla tõelisi klassikuid
Pilt

Veendutud, et tagumised ei mahu kohe mitte kuidagi alla
Pilt

Võideldud pragunevate kütusevoolikutega
Pilt

Ja sügisel 2017 hakkas jama pihta...
Köie otsas sõitmist oli omajagu
Pilt

Kohe nii palju et Haapsalu Nostalgiapäevadele minekuks tuli Zajetzi talveauto laenata ja hooaeg plaanitust varem lõpetada
Pilt

2018 algas vanadele ja uutele probleemidele lahenduse otsimisega....
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas SexSix »

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Kytt »

Ja saaga jätkub :)
Hydroscandi pasa olen ma välja vahetanud kogu kütusesüsteemist peale kapotialuse tagasivoolu, täna siis maksis see tegemata töö kätte.

Kui nüüd veel süütelukupõhi ka välja vahetada(kolmas lukupõhi kolme aasta jooksul) siis võib auto campiks valmis olevaks lugeda.
Manused
20180709_153423.jpg
20180709_153423.jpg (61.11 KiB) Vaadatud 14753 korda
Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Argo66 »

Kytt kirjutas:Ja saaga jätkub :)
Kui nüüd veel süütelukupõhi ka välja vahetada(kolmas lukupõhi kolme aasta jooksul) siis võib auto campiks valmis olevaks lugeda.
Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Kytt »

Argo66 kirjutas: Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.
Ütleme nii, et veel väiksem ei saa olla. Süütevöti, tagaluugi võti ja signapult.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Edel »

Kytt kirjutas:
Argo66 kirjutas: Kui suur võtmekimp süütelukus ripub?
Mida väiksem seda kauem püsib.
Ütleme nii, et veel väiksem ei saa olla. Süütevöti, tagaluugi võti ja signapult.
Kas süüteluku põhja eluiga saab pikendada starteri eraldi nupule viimisega? Või mis kala neil seal sees on, et nii lühikest aega kestavad?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: 2102, Kytt, 1973

Postitus Postitas Argo66 »

Kõiges on süüdi keskel asetsev plastik punn, mis kulub ja ei suru kontakte enam korralikult kokku.
Kui auto kohe ei käivitu ja mitu korda järjest starterit anda, või väikese sangpommi suurune võtmekimp oma elu liikluses elab. Kõige selle tulemusel hakkavad kontaktid lõpuks kuumenema kehvast ühendusest ja sulatavad lõpuks selle kesk punni ära.
Kunagi oli neid punne eraldi müüa (endalgi vist üks kusagil veel vedeleb).
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.
Vasta