2101 Logman '72

2101 Logman '72

Eesti Ladaklubi liikmete autod
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

#41

Postitus Postitas CPX » 15 Juun 2007 15:12

Kui leiad mulle vanema Niva armatuuri siis võid ka kelladeploki saada. Mul oleks lihtsalt rohkem näidikuid vaja kui seda võimaldab kopika originaal.
Metallist ja kroomitud numbrialuseid olen küll näinud aga hetkel mitte ei meenu kus.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#42

Postitus Postitas logman » 16 Juun 2007 00:42

Njahh, paneb mõtlema natuke see Niva armakas, aga eks pean siis leidma .... :)

Veetsin täna teise poole päevast auto seltsis, eesmärgiks kuulda, mis häält see sõbrake ka teeb. Selleks tuli kõigepealt avada klapikambrikaas veendumaks, et kõik ikka omal kohal on ja mootor väga ligane seest poleks. On ikka ligane küll, kaane alla paras kiht saapaviksi kogunenud. Vajab üksipulgi lahtivõtmist ja pesu.
Ei suutnud mind ära võluda ka oma uhkete poltidega, milledel fiati kirjad peal.

Pilt

Pilt

Õli vahetatud, asusin bensiini pumba kallale, millel membraan samuti vahetust vajas (vanal õlil hirmus bentsu hais juures ja muidu kah poolteist normi sees ning kole vedel).
Nii, nüüd juba julgem käivitada. Bentsuseier näitab poolt paaki ja sellest peaks piisama :) Tont võtaks, starter ei vea ringi!
Hea küll, starter maha ja pulkadeks, veendusin, et puksid peaks ära vahetama ja üldise pesu sellelegi loomale tegema, kuid hetkel aitab ka rootori puhastamisest. Aitaski.
Samara aku toeks, sai kopik mõne pöörde järel hoo sisse...
Käis. Ja ilusti käis. Polnudki nii hull ketilagin ja nookurite klõbin, kui arvasin. Ime küll, mingid igivanad vene küünlad ja aastaid seisnud bents paagis. No õigevähe lonkab (sumps mängib mingit tundmatut bassirütmi), aga pole viga.
Survet karteris pole, õlikorgi alt ei suitse ja tagant kah sinist ei viska. Õli kork püsis lahtikeeratud asendis kenasti omal kohal :). Viisakas. Ainult mõned sõelatukid lendasid tagumisest pütist välja nagu koiliblikad :D
http://www.janka.planet.ee/punkopik/Kop ... tor%20.wmv

Sõita ei saa, üks siduri silindritest endiselt kinni roostetanud.
Nüüd võib rahulikumalt hingata ja tegeleda edasi juppide tagaajamise ning selle kõrvalt Samarat vähe sättida. Muidu pole äkki millegagi SummerCambil hullata.

[Muudetud: 15-6-2007 logman]

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#43

Postitus Postitas motamees » 27 Juun 2007 23:52

Algselt postitas: logman
Kuradima kahju, et ei ole säilinud neid vanu kroomitud metallist numbrialuseid, mis uue autoga "Volga" kauplusest oli võimalik kaasa haarata. Mu vanaisa kolmel said sellised '75. aasta augustikuus külge kruvitud.

Mul selline mäletamine, et need kroomist alusd olid ainult 2103 küljes tehasest. Ja selline kahtlane tunne, et need kroomalused tänapäeva numbrile ei sobi. Vana number oli vist veitsa lühem.

versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

#44

Postitus Postitas versus » 28 Juun 2007 00:07

Algselt postitas: motamees
Ja selline kahtlane tunne, et need kroomalused tänapäeva numbrile ei sobi. Vana number oli vist veitsa lühem.


Tõsi. Preagused numbrid ulatuvad ikka paar cm üle servade, niet number on kaardus sissepoole. Aga need plastik-kroom alused on parajalt inetud õigete vazi kroomdetailide kõrval.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#45

Postitus Postitas logman » 24 Juul 2007 14:24

Kuu aega vaherahu peetud selle masinaga. Võiks öelda, et 99% vajaminevatest aksessuaaridest on kokku saadud.
Viimane üllatus tabas Summercambil, kui ligi astus Arvi100, käes kingituseks nõukaaegne käigukang kauni nupuga.
Veelkord suur tänu!
Ja tänud kõigile, kes kuidagi on olnud abiks vajaminevate jubinate leidmisel!
Zigulimasuurik, marks, CPX, motamees, viaccess, pavlik, zajetz, hautz ja Ardi Soovik. Vist said kõik kirja.Pilt

masuurik
Postitusi: 1710
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#46

Postitus Postitas masuurik » 25 Juul 2007 23:18

Mis see 1% endas sisaldab ja millal projekt jalad alla saab? Kas oled ta käima saan muidu koralikult?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

#47

Postitus Postitas GhostRider » 28 Juul 2007 01:09

1% on äkki viitsimine või pigem aja leidmine

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#48

Postitus Postitas logman » 28 Juul 2007 01:58

1% ikka käib vidinate kohta. No sellised, millest hetkel puudust ei tunne ja mis paugust pähe ei mahu, aga mis võivad tulevase töö käigus vajalikuks osutuda. Palju asju saab ka ise teha, taastada vanast nodist jne... Vaat see ongi ettenägematu 1%, millega alati arvestada tuleb.

Tercel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Juul 2007 09:55
Asukoht: Tallinn
Autod: Talasildadega Niva

#49

Postitus Postitas Tercel » 20 Aug 2007 18:17

on asi ka arenenud?

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#50

Postitus Postitas logman » 26 Aug 2007 17:59

Seisab kogu see värk.
Olen otsustanud töö otsast otsani ise teha. Seega läheb aega. Vaja sebida üks ematähtis riist - keevitusaparaat. Ja pealeselle ka koht, kus kõik see laat laiali lüüa.
Teine masin ootab oma aega samal põhjusel. Tolle kallal võib rohkem katsetada, seepärast plaaningi esmalt ikkagi samara tugevaks saada ja siis vähe rohkem täpsust vajava klassiku kallale asuda.
Kevadepoole loodan tegevusele "alustalad" alla saada.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#51

Postitus Postitas logman » 23 Veebr 2008 12:28

Natuke rõõmu tänasesse päikselisse päeva.
Õnnestus sebida päris-päris õigete tehase mootoripatjade moodi asjandused.
Paras õnnemäng on õigete juppide leidmisega. Pikka aega ei olnud tahtmist ühtegi poodi nina pista, täna tegin väikse haagi linnavahel ja kiikasin Foori poodi. Mitte asjatult. :)
Tõsi, vedru on natuke kahtlase "kujundusega", aga selle saab alati mõne sobiva veoauto klapi omaga asendada.

[Muudetud: 23-2-2008 logman]Pilt

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#52

Postitus Postitas reiner » 23 Veebr 2008 18:38

Algselt postitas: logman
Tõsi, vedru on natuke kahtlase "kujundusega", aga selle saab alati mõne sobiva veoauto klapi omaga asendada.



Kas Lada enda klapivedru jääb lahjaks? Olen kuulnud, et Lada enda oma pidavat ka väga hästi sobima..:puzzled
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#53

Postitus Postitas logman » 23 Veebr 2008 19:34

Pole kunagi lada vedru sellise pilguga mõõtnud. Selle kummijunni läbimõõt on 24mm. Mälusoppides tuhnides võisin kunagi ka lada vedru kasutada, no ei mäleta lihtsalt. Ja hetkel pole asja, mille pealt mõõta. Üks vana pekkikeeratud kaas vedeleb 10km kaugusel kuuriall.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#54

Postitus Postitas reiner » 23 Veebr 2008 19:49

Kui 24mm siis küll. Lada klapivedru läbimõõt minu mäletamist mööda 32mm..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#55

Postitus Postitas hautz » 24 Veebr 2008 01:42

Mul on klapivedrud ja jääb ikka lahaks.Mootor ei taha paigal püsida.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2344
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Org.mootoripadi.

#56

Postitus Postitas SexSix » 24 Veebr 2008 09:02

Kahjuks teevad koperatiivid,türklased jne.LADA juppe järgi.Kui LADA remondil-taastamisel kasutada orginaal kuluvosi siis need kestavad.Muidugi on aeg teinud oma töö,orginaalosi raske leida (neil hetgel vanust rohkem kui 20 aastat).
Nooruses igasuguste lollustega hakkama saadud:koormaga AVIA koju veetud Valgevenest VAZ-2101-ga.Valgevene-Läti piiripunktis kohaltvõttes lasin kummid vilisema (siduri kärsatab enne muidu läbi kui selle AVIA liikuma saad!).Valgevene piirikas tuli möl..."mis sa tõmbled siin!" aga kui aru sai et, vean teist autot , sügas vaid kukalt.Ei andnud ükski reaktiivvarras järgi,ei purunenud ükski mootoripadi ja sidurgi kestis auto lõpupäevadeni mil Lätis külg maha sõideti.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#57

Postitus Postitas logman » 24 Veebr 2008 09:50

Algselt postitas: hautz
Mul on klapivedrud ja jääb ikka lahaks.Mootor ei taha paigal püsida.


Sa kisu see mootor juppideks, pese korralikult puhtaks, vaheta välja kulunud detailid ja pendeldavad ning üles-alla liikuvad kodinad aja tasakaalu.
Vaata, kuidas siinsamas teemas mootor tühikäigul lahtikeeratud õlikorgiga paigal püsib, kuigi see pole veel kaugeltki nii hea, kui on võimalik teha.
Palju asju saab põlve otsas nikerdades paremaks muuta, ideaalse käigu saavutamiseks ei pääse aga tasakaalustuspingist.

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#58

Postitus Postitas hautz » 24 Veebr 2008 10:21

Mul läheb uus mootor niikuinii peale.Õlikork jääb ilusti paigale,kuigi alumine mootoriosa ei ole korras,sellest on tühikäigu jamad,aga kui kohabeal pöördesse ajada siis juba mootor liigub.Mul lähevad uue mootoriga ka veneaegsed niva mootoripadjad.;)

Saaks kuskilt veneaegseidklassiku mootoripatju siis annaks ära.
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2344
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Mootoripadi.

#59

Postitus Postitas SexSix » 24 Veebr 2008 12:34

Mootoripadjal on valmistamise aasta ja kuu valuga sisse jäätud.Kindel sümbol peab ka olema.
Väike soovitus:mootoripadja peale mineva metallplaadil olevat 10 mm "poldi" võib ligi 10 mm lühemaks teha,lihtsam mootorit paigaldada (klapikambrikaan ei lähe vastu tuleseina).

[Muudetud: 24-2-2008 SexSix]Pilt

Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

#60

Postitus Postitas Tegija » 24 Veebr 2008 18:15

Kusjuures kui Sa Jan mu 03 -e mäletad, siis sellel olid üldse niva padjad.... Sellel oli mootor nii ilusti tasakaalus et tühikäigul polnud mingit suurt vibra ega naginaid salongis. Autol oli originaal süüte- ja toitesüsteem samuti gaasijaotus... muidugi peensusteni reguleeritud(reguleerimiseks peab olema aega ja kannatust!). Mootor käis tõesti hästi isegi 400rpm tühikäik oli võimalik ilma suuremate rappumisteta ja tasakaalustuspingist see mootor läbi ei käinud:yllatunud.
Sellised on minu kogemused...


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist