2101 Logman '72

2101 Logman '72

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

2101 Logman '72

#1

Postitus Postitas logman » 09 Juun 2007 20:47

Täna siis sai lõpetatud üks tehing, mis juba pool aastat kuskil "õhus rippus".
Nimelt juba detsembris 2006 jõudis minuni info, et Tartus ootab '72 aasta Lada 01 uut omanikku. Müüjaiks kaks venda, kes saanud auto päranduseks lahkunud isalt. Masin ülearune luksus, sest mõlemad mehed juba ammu omaette elu pääl, kes-kus ja garaaz vaja ülearusest tränist (loe: ka autost) vabastada.
Märtsi lõpus Lääne-Eesti ürituse ettevalmistuse käigus (Eestimaa on tilluke ;) ) õnnestus teha tutvust ühega masina omanikest ja heita kiire pilk ka kaubale. Käed löödud, lubasime kunagi kokku saada, et diil lõpule viia.
Kuna suvi on puhkuste aeg, siis logelen ise kah parasjagu niipalju, et otsustasin vahelduseks proovida, kuidas oleks ühe Tartu reisiga.
Omanikuga kokkulepe kohtumise osas saavutatud, rabasin sõbral kuuesiilust, haakisime bemmi järele laenatud treila, võtsin naisukese pära pääle (no nii igaks juhuks, sest talle meeldivad uued autod :D ) ja sõit võis alata.
Peale pisukest rassimist saime "porgandi" kenasti vankrile togitud, veel mõnedkümned närvesöövad minutid Sepa uulitsa ARK-is ja masin saigi uue omaniku. Ma nüüd täpselt ei teagi, kuidas see paberimajandus sääl käib, see rohkem naiste töö :D , aga tundub, et tõmmati järjekordselt tagumik viluks - päris minu omaks ta ei saanud. Nagu alati :( :P :D
Noh, vahet pole, kes remondib, see ka sõidab, või kuidas see lause kõlaski...? Nüüd ongi peres jälle üks murelaps juures.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Niih, sai nüüd vist iga kandi pealt....
Nagu näha, päris uut pilli selle raha eest ei saanud. Masin on kõvasti linnaliikluses sõitu saanud. Eks tööd kordasättimise ja välimuse klantsimisega ootab ees palju-palju. Ja ega ma tõtt-öelda poleks siledat autot ostnudki - no raha poleks jätkunud :D .
Selle eksemplari juures meeldib mulle kõige rohkem aastaarv, millal ta tehaseväravas esmakordselt päikest nägi. See kohustab ja distsiplineerib. Eks seda näitab tulevik, kas kohustusi ka täitma asun, aga loodan vähemalt tulevaste lammutus- ja ehitustööde käigus, et see vanake ei vea mind alt ning ta saab taastatud just nii stiilseks ja isikupäraseks, kui enda jaoks parimaks pean.
Tal küljes mõningad lisad, mis meeldivat äratundmisrõõmu äratasid:

Pilt

Pilt

No kapotialusest veel mõned pildid:

Pilt

Pilt

Et kohe igav ei hakkaks, anti kaasa ka kõik jubinad, mis vähegi ladaga seotud, sest garaaz oli vaja tühjaks saada. Ehh, aga päris tühjaks seda ei saadudki...
Ei, ladajuppe sealt enam otsida pole mõtet :D

Pilt

Pilt

Aa ja see oli pilk armatuurile, mis vajab samuti natuke taastamist ja näputööd.
Mis muud, kui jõudu tööle!
Peaasi, et omanik rõõmus ja rahul on....

Pilt

Stiiliprillid olid kah muide lisana kaasas ;) ja jäävadki. Kohustuslikud aksessuaarid selle auto juures.

masuurik
Postitusi: 1710
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#2

Postitus Postitas masuurik » 09 Juun 2007 21:36

tore , et klassika omale tõid.:)
auto naise nimel?? jäi natuke segaseks..
kuidas kõhualune paistab?
väljanägemine tundub täitsa nitzevo.??!
ja see aknapesuvedeliku paak... klassika mis klassika
edu sulle selle porgandiga:)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 792
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

#3

Postitus Postitas kristjan92 » 09 Juun 2007 21:55

väga ilus masin.
kas sul oli ka enne seline klassik?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#4

Postitus Postitas logman » 09 Juun 2007 22:37

Plika nimel ikka nagu kõik tehnika :D
Eks sai autot tiba alt üles kah vaadatud niipalju, kui seal Tartus kitsas garaazis ja madala treila peal võimalik kaeda oli. Päris superpilt just ei avanenud. Sool on siit-sealt natuke räsinud.
Põhja alla jõuan tõsisemalt siis, kui päriselt kanalile pääsen. Läheb tiba aega. Isa garaaz hetkel igatsugu muud mudru täis kogunenud järjekordselt :P . Endal hoov muid masinaid täis, tõsisem garaaz puudub.
Eks homme katsun koorma kuhugile maha sokutada ja põrandakatte üles võtta. Tahaks vähe tshekkida kapotialust kah, enne kui hääled sisse panen. Millal päriselt liikuda kannatab, tõesõna ei tea. Võib juhtuda, et võtan hoopiselt samaari tõsisemalt ette ja klassik jääb lihtsalt järjekorda ootama. Esmaülesanne oli masin päästa plekikokkuostjate ja põlluralliässade kätte sattumast.
Ennem oli 011, aga see juba aastaid igavik. Teagi, mis tast saanud on.? Kui saaks tolle pealt mootori tagasi....:rolleyes mnjaa, aga vist ei saa enam :( Kahjuks.

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 792
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

#5

Postitus Postitas kristjan92 » 09 Juun 2007 23:01

aga tee sama sugune mootor nagu sul selle 011 peal oli:P
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#6

Postitus Postitas MuKi14 » 09 Juun 2007 23:02

Väga kift pill see klaasipesupaak on jh tõeline klassika sõbral sama sugune... Peegel on ka päris stiilne:cool:... Pastab hästi hoitud ka, kuigi mõned muhud ja mügarikud paistavad jh...:rolleyes Igal juhul edu asja majandamisega... :D

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#7

Postitus Postitas logman » 09 Juun 2007 23:34

Algselt postitas: kristjan92
aga tee sama sugune mootor nagu sul selle 011 peal oli:P


Kardan, et see ei õnnestu enam nii hästi. Tegemist oli '75 aasta 1500 kuubise mootoriga. Vähe on nii häid eksemplare säilinud, mis veel vanast vene ajast säilinud ja mis korralikult mõõdus on. Pean silmas just ploki ehitust. Tol ajal oli VAZ-i tehases töötamine auasi, igasugused kalkarid sinna ei pääsenud ja eksisteeris mingisugunegi kvaliteet.
Tänapäeval kallatakse väntvõlle kallurist otse konteineritesse ja palka makstakse mõõdust väljas või muidu pekki keeratud varuosades.
No võib-olla pingutan natuke üle, aga umbes nii need asjad seal käivad.

Peegli vahetan kohe kindlasti välja. See eksemplar rohkem 03 ja 06 originaal.
Sebisin välismaa raha eest Tshehhist teise, ikka õige ja stiilse.Pilt

CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

#8

Postitus Postitas CPX » 09 Juun 2007 23:42

Päris kobe paistab olema. Klaasipesu vedeliku kotike on küll stiilne aga sisse mahub ainult imevähe.
Mis muud kui edu vanakesega

masuurik
Postitusi: 1710
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#9

Postitus Postitas masuurik » 09 Juun 2007 23:59

antenn ka külapeale läind:D
nagu ma aru saan ,siis auto ei liigu veel?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#10

Postitus Postitas logman » 10 Juun 2007 00:21

Antenn on omal kohal, st. sisse lükatud asendis.
Aga käima pole jah veel pannud seda riista. Seismisest paljud asjad ei toimi, siduripedaal on kinni näiteks. Pidurid polnud üllatuseks peale jäänud. Viimane TÜV oli 2002 aastal, järelikult pole temaga (kui seadust järgitud) 4-5 aastat liigeldud.
Eks palju üllatusi võib ees oodata, seepärast katsun tasa ja targu talle häält sisse puhuda. Rabistamine võib vaid kahju tuua.

Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

#11

Postitus Postitas kapa » 10 Juun 2007 00:33

Kuradi hea on näha inimest, kes võtab ja jätkab ajalugu. Hea, et auto parimatesse kätesse sai. Kopikad on stiilsed. Loodab kunagi näha seda masinat vuramas, omanikul nood prillid ees. Ajaks südame soojaks...

Mis ma heietan. Edu igaljuhul ja et kroom säraks!
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#12

Postitus Postitas VAZ » 10 Juun 2007 04:00

Täitsa tore auto, oma vanuse kohta paistab veel päris hää olema ;)
Minu Ladal kah selline aku peal, mis piltidelt paistab. Nüüdseks vanust sel juba 6 või 7 aastat aga täitsa toimib, talvel külmaga polnud kah mingeid probleeme.
Jõudu auto korrastamisel !
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#13

Postitus Postitas GTA » 10 Juun 2007 09:43

Need vanad masinad tõesti, s**a pealt riisutud pole. Hiljuti sai ühe '74 kopikaga pikem ots teha, mis välimuselt ehk pisut käest lastud aga tehnika olukorra, salongi vaikuse, ja roolimise kindluse poolest minu masinast ikka kordades üle on:)
Vanaisal oli '74 aasta 03 (ikka uuest peast ostetud!:wow), heleroheline ja punase sisuga, isa meenutab seda siiani kui "kiiret nagu raketti" ja masinat, mis palju kadedaid pilke kogus... Kuid ka see masin on jäädavalt läinud.

Nii, et kui vähegi selliseid autosid välja tuleb, ei tohi neid tõesti igasuguste romutajate kätte langeda lasta. Mingi 80-date masin on/oli ka siis juba suht tööloom, aga seitsmekümnendate autod olid ikka väheste privileeg ja peaksid seda siiamaani olema:)

Logmanile pole vähemalt vaja öelda, et hoia teda ja ära viperi triipe maalima hakka, tal peaks need ajad ikka möödas olema:lol
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#14

Postitus Postitas Raxo » 10 Juun 2007 12:06

Klassika on ikka klassika! :)

Plokk on sinist värvi, järelikult värvitud või teine mootor?


Igatahes jõudu selle vanakese korda tegemisel!

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#15

Postitus Postitas logman » 10 Juun 2007 14:26

See ploki värv jäi eneselegi kohe silma, kui kapoti lahti tegin. Omaniku poeg ei oskanud kah kommenteerida, kas on remonti saanud või mis, aga eks töö käigus selgub, sest lahti võtan ta nii ehk naa ja siis saab näha kas puuritud ja kui, siis kui palju.
Masin oli Tartu lennukal NLiidu lennuväeosas teeninu kasutuses.

Vaatan veel seda mootoriasja, et kui ikkagi saab kere tugevaks ja korralikuks, siis võimalusel läheb aiste vahele ka tiba võimsam ladakas, mida nobedamaks kulgemiseks ei peaks niiväga kiunutama. No kui on vahel vaja kiiremini sõita, siis peab mu arust lada ka seda võimaldama.
Lähtun ikkagi põhimõtetest "stiilsus ja isikupära". See peaks siis tähendama seda, et väljast ja salong võimalikult originaalilähedane (sõltub detailide kättesaadavusest), muud peitujäävad osad vahetan töökindlamate vastu ja tuleb originaalist kindlasti kõrvalekaldeid (eriti mis puudutab alusvankrit).

mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

#16

Postitus Postitas mauer » 10 Juun 2007 14:57

Kas võib pikemas perspektiivis oodata enam vähem samasugust nn. hunti lambanahas nagu Tartsil ? Mõtlen siin veermikku ja muid peitujäävaid osi, salongi sa vaevalt muutma hakkad kui originaal eesmärgiks.

[Muudetud: 10-6-2007 mauer]

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1156
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#17

Postitus Postitas ando » 10 Juun 2007 14:59

Päris korralik isegi väljast. Selle hinna eest väga viis asi minu arvates. Aga pane see käima ära, las samaar ootab natuke, see ju kauem oodanud.
PS: Ära selle 01 kaanega väga eputa, mul on samasugune ootamas. :bouncing
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#18

Postitus Postitas logman » 10 Juun 2007 15:10

No Tartsi omale raudselt kannale ei astu, too masin on juba omaette nähtus ja nõuaks suuremaid investeeringuid.
Pigem peaks saama selline pill, millega poleks häbi liikuda, mis viiks kindlalt ja kiirelt punktist A punkti B jäämata ka kiirteedel tänapäeva lääne masinatele jalgu. Umbes midagi sellist nagu Raldol, millega Tshehhi reis teoks tehti.
Siinkohal Raldole Pilt Pilt


[Muudetud: 10-6-2007 logman]

Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

#19

Postitus Postitas Tegija » 10 Juun 2007 17:52

Hästi säilinud:cool: Tundub, et need kuni 1975 aastani toodetud ladad on kuidagi korrosioonikindlamad! Jätad corrida punaseks või lased mõnda teist värvi teha? Paksu rahakotti ja head ehitusisu! Loodan varsti Viljandi tänavail seda näha!

Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

#20

Postitus Postitas Suska » 10 Juun 2007 20:08

Heips!
Kere on suhteliselt heas korras, kuid pildil tundub esitiib vahetatud olema, teist tooni veidi. Vahet pole, kui "tüvi" hea siis ma usun, et teed korraliku aparaadi sellest. Omal ootab tallis ka taolises seisus auto, ma siin vaikselt olen nokitsenud, kuid ei oska kusagilt alustada. Vaatan ja ootan kuidas sa sellega tegelema hakkad, saan ka mõtteid. Mul on mootori mure murtud, teise auto peal ootamas täielikult remonditud klassiku mootor, ei tohiks isegi olla sissesõit tehtud.

Edu, elame-näeme. :)

[Muudetud: 10-6-2007 Suska]


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist