2107 robi 1992
2107 robi 1992
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
2107 robi 1992
zone ei anna linkida:
[Muudetud: 23/1/07 doris]
[Muudetud: 23/1/07 doris]
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Äkki aitab see koht :
http://images.koffer.ee/
Muidu paistab igati kena. Värv eriti ilus veel
Oot mis oled ise värvinud vms ?
[Muudetud: 23-1-2007 grimes]
http://images.koffer.ee/
Muidu paistab igati kena. Värv eriti ilus veel
Oot mis oled ise värvinud vms ?
[Muudetud: 23-1-2007 grimes]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
No nii, sai kunagi lubatud, et kirjutan autost ka midagi.
See on punane lada 2107 auto mida ma endale alati ihaldanud olin. Kuidagi kõige sümpaatsem ladadest, või siis kõige "ässam".
Lõpuks siis sattusingi sobival ajal õige masina peale. Võtsin autot vaatama minnes Valdz'u kaasa, et ta mind maapeale tagasi kutsuks ja liiga ekstaasi ei laseks minna. Kuid tema esimene kommentaar oli, et "Selle võib küll ära osta".
2 aastat kasutasin masinat igapäevasõidukina, kuni sai hangitud järmine 7'ne. Sellest ajast jäi masin ka seisma. Pidevalt oli midagi ees, mis segas ladaga tegelemist. Kuid nüüd katsun siis asja kätte võtta.
Lahtine on veel masina kontseptsioon. Milleks ma teda teen. Päris rallikaks nagu ehitada ei taha, kuid hangitud on juba mõned "sportlikud" jupid. Samuti meeldib mulle originaalkonditsioonis masin, kuid kollektsioneerinud olen ka "nõukaaegset tuuningut" (puudu on veel esiklaasile kinnituv reklaamriba). Noh eks aeg toob arutust.
Peale pikka seismist sai auto taas ette võetud.
Esimene asi - pesu. Musta autot ei taha remontida.
Eile kinnitasin rataste külge rauad ja nelja mehe jõuga kerkis kere kenasti külili.
Põhja alt kergelt roostes kuid väga hull ei ole. Karbid terved ja põhjaplekid ka. Risttala on läbi ja tagasilla kän ka paksus roostetanud. Ikka tuleb veidi keevitada.
Pühapäeva hommikul avanes siis selline pilt.
Jä käigukast sai ka kergelt loputatud.
Raldo laenas meile kuumavee survepesurit, suured tänud talle.
Väärt aparaat, seda eriti tänase jaheda ilmaga. Vett, auru ja põhja alt lendavat löga olid kõik kohad täis. Püksid läbimärjad, silmnägu nagu Pipil, hea et vähemalt kuum aur, muidu oleks ikka päris vastik olnud. Kui homme vähegi saan, ajan auto teisele küljele ja pesen teiselt poolt ka ära.
See on punane lada 2107 auto mida ma endale alati ihaldanud olin. Kuidagi kõige sümpaatsem ladadest, või siis kõige "ässam".
Lõpuks siis sattusingi sobival ajal õige masina peale. Võtsin autot vaatama minnes Valdz'u kaasa, et ta mind maapeale tagasi kutsuks ja liiga ekstaasi ei laseks minna. Kuid tema esimene kommentaar oli, et "Selle võib küll ära osta".
2 aastat kasutasin masinat igapäevasõidukina, kuni sai hangitud järmine 7'ne. Sellest ajast jäi masin ka seisma. Pidevalt oli midagi ees, mis segas ladaga tegelemist. Kuid nüüd katsun siis asja kätte võtta.
Lahtine on veel masina kontseptsioon. Milleks ma teda teen. Päris rallikaks nagu ehitada ei taha, kuid hangitud on juba mõned "sportlikud" jupid. Samuti meeldib mulle originaalkonditsioonis masin, kuid kollektsioneerinud olen ka "nõukaaegset tuuningut" (puudu on veel esiklaasile kinnituv reklaamriba). Noh eks aeg toob arutust.
Peale pikka seismist sai auto taas ette võetud.
Esimene asi - pesu. Musta autot ei taha remontida.
Eile kinnitasin rataste külge rauad ja nelja mehe jõuga kerkis kere kenasti külili.
Põhja alt kergelt roostes kuid väga hull ei ole. Karbid terved ja põhjaplekid ka. Risttala on läbi ja tagasilla kän ka paksus roostetanud. Ikka tuleb veidi keevitada.
Pühapäeva hommikul avanes siis selline pilt.
Jä käigukast sai ka kergelt loputatud.
Raldo laenas meile kuumavee survepesurit, suured tänud talle.
Väärt aparaat, seda eriti tänase jaheda ilmaga. Vett, auru ja põhja alt lendavat löga olid kõik kohad täis. Püksid läbimärjad, silmnägu nagu Pipil, hea et vähemalt kuum aur, muidu oleks ikka päris vastik olnud. Kui homme vähegi saan, ajan auto teisele küljele ja pesen teiselt poolt ka ära.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Siis kui lumi veel maas polnud tegelesin selle puuriidaga mis auto tagant paistab. Lumi kui selline pole mingi probleem, üldse ei sega.Jama on selles, et ilmad on jahedad ning kuumasurvepesur toodab põhimõtteliselt paksu auru. Nii et ei näe puhastatavat pinda. Sellist tööd oleks hea palaval suveilmal teha.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Järelevade.
Tegelikult sai see auto, või siis see mis autost alles jäi 2012. a sügisel maha müüdud. Kuigi ma ei jõudnudki kunagi "päeviku" täitmiseni, tegin mitmeid fotosid, mis ma nüüd üles otsisin.
Ma ei mäletagi enam täpselt, millal see auto ostetud sai, arvatavasti oli see 2005. suve algus. Mäletan, et kui kuulutus üles pandi, siis võtsin klubikaaslase Valdzu mõistuse hääleks kaasa, et ma mingit roosteussi ei ostaks. Kui auto juurde jõudsime, siis selgus, et tegemist on väga korraliku eksemplariga. Minu senised ladad 21063 ja 2103 olid seni parajad käkid olnud ja hea kerega ilus punane 2017 oli minu jaoks siis tõsine samm edasi igapäevasõiduki kvaliteedis. Jah 2005. oli veel aeg, kui majandusbuum ei olnud nii käiku läinud, et saanuks/osanuks midagi muud ja paremat soetada. Kahjuks ei leidnud soetamise ajast fotosid, võimalik, et need on kuskidel vanadel fotode cd'del. Leidsin mõned fotod, mis olin salvestanud ürituste galeriist läbi aegade.
Ladaklubi sügisretkel 2005.
ja mingil kardiraja sõidul, kus sin auto ühes kurvis kahele rattale. Etapivõit tuli võimalusega kena masin katusele keerata. hiljem on seda samas kohas edukalt ka tehtud.
ning paar klõpsu ka Summercamp 2006-lt.
Tegelikult sai see auto, või siis see mis autost alles jäi 2012. a sügisel maha müüdud. Kuigi ma ei jõudnudki kunagi "päeviku" täitmiseni, tegin mitmeid fotosid, mis ma nüüd üles otsisin.
Ma ei mäletagi enam täpselt, millal see auto ostetud sai, arvatavasti oli see 2005. suve algus. Mäletan, et kui kuulutus üles pandi, siis võtsin klubikaaslase Valdzu mõistuse hääleks kaasa, et ma mingit roosteussi ei ostaks. Kui auto juurde jõudsime, siis selgus, et tegemist on väga korraliku eksemplariga. Minu senised ladad 21063 ja 2103 olid seni parajad käkid olnud ja hea kerega ilus punane 2017 oli minu jaoks siis tõsine samm edasi igapäevasõiduki kvaliteedis. Jah 2005. oli veel aeg, kui majandusbuum ei olnud nii käiku läinud, et saanuks/osanuks midagi muud ja paremat soetada. Kahjuks ei leidnud soetamise ajast fotosid, võimalik, et need on kuskidel vanadel fotode cd'del. Leidsin mõned fotod, mis olin salvestanud ürituste galeriist läbi aegade.
Ladaklubi sügisretkel 2005.
ja mingil kardiraja sõidul, kus sin auto ühes kurvis kahele rattale. Etapivõit tuli võimalusega kena masin katusele keerata. hiljem on seda samas kohas edukalt ka tehtud.
ning paar klõpsu ka Summercamp 2006-lt.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Wintercamp 2006 Aegviidus. Esimesel päeval oli mingi karjääris sõidetud lumerada. Õhtueelne atraktsioon aga lada lükkamine. Lükati siis minu naise autot. Punane sai Katri nimele pandud.
Järgmisel päeval leiti mingi tore järv üles, kus sai suuremal alal jäärada sõita. Ega me tegelikult sportlikult sõita ei osaka ja nii saigi siis jää peal üksinda keerutatud ja pööreldud.
Mõningase rajalt minema driftimisega ajutiselt juhtimisest loobumise järel kutsusin sõbrad kaasa ja nii me seal siis tiirutasime lõpetades ikka ilusti hanges. Oli tore talvepäev.
Järgmisel päeval leiti mingi tore järv üles, kus sai suuremal alal jäärada sõita. Ega me tegelikult sportlikult sõita ei osaka ja nii saigi siis jää peal üksinda keerutatud ja pööreldud.
Mõningase rajalt minema driftimisega ajutiselt juhtimisest loobumise järel kutsusin sõbrad kaasa ja nii me seal siis tiirutasime lõpetades ikka ilusti hanges. Oli tore talvepäev.