11. leht 15-st

Postitatud: 08 Mär 2011 15:05
Postitas zajetz
ei tea mis valemiga te selle 20% / 30% sisse kavatsete mahtuda oma ümberehitus loaga?

Postitatud: 08 Mär 2011 21:22
Postitas apsu
04ja tehti küll 1,7 mootoriga, aga Ronn juba kusagil rääkis, et plaan 1,6-ks teha see Fiati mootor :D

Postitatud: 18 Mär 2011 21:04
Postitas Ronn
Esimesed sammud tehtud omal jõul ;). Eks oli ka aeg ja peaks tänama siinkohal klubilisi kes tagant tõukasid. Suured tänud Tartsule kes ei lubanud pooleni jätta ka kell 6 hommikul vaid alles siis kui töö oli tehtud ja tänud Margele mõistva suhtumise eest, et ta meest paar päeva kodus polnud. Nüüd vaja salong kokku panna, klaasid ette ja sõittu. Praegu jäi vanadest juppidest külge esisillatala ja tagasild. Kõik muud jupid läksid vahetusse.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt



[Muudetud: 18-3-2011 Ronn]

Postitatud: 18 Mär 2011 23:18
Postitas zajetz
mida mu silmad peavad nägema, kas tõesti on tugevdamata õõtsad alla pandod :kuri

Postitatud: 18 Mär 2011 23:20
Postitas reiner
Algselt postitas: zajetz
mida mu silmad peavad nägema, kas tõesti on tugevdamata õõtsad alla pandod :kuri
Seda minagi..
Vale kaitsmeplokk ka sellisele masinale ja nokkida võiks veel;)

Postitatud: 18 Mär 2011 23:41
Postitas apsu
mis need klapikambrikaaned on värvitud puitimitatsiooni või kleebitud?

Postitatud: 19 Mär 2011 15:56
Postitas maalo
ma arvan, et see ei ole puitimitatsioon, vaid pigem sõrmega laiali aetud värv ja lakk :P aga põnev ikkagi..

ilus vaadata tutnovõi'd asju...

Postitatud: 19 Mär 2011 16:02
Postitas Viin

Postitatud: 19 Mär 2011 17:34
Postitas Ronn
Õõtsad on tõesti tugevdamata - pole plaanis kruusale sõitma minna ja nõrgim lüli siiski tagasild. Esisild nii nõrk ka ju ei ole? Kaitsmeploki vahetus on kõige väiksem mure. Polnud muud käepärast ja esialgu sobib küll. Natuke peab ju originaali ka säilima ju ;). Suunad on lada/gaz omad ja need juba aastaid mu käes olnud - ootasid õiget hetke. Kusjuures vahepeal olid ka müügis aga siis ei tundnud keegi huvi. Klapikambrikaas on värvitud "crystal effect" tehnoloogiat kasutades. Tarts oskab ehk paremini rääkida sellest aga eks pilt nii palju ei ütle, kui oma silmaga näha. Igaljuhul äärmiselt huvitav jäi :)

Postitatud: 19 Mär 2011 20:14
Postitas VAZ
Hakkab looma :)

Postitatud: 19 Mär 2011 23:29
Postitas zajetz
ronn minul murdus bee?il kunagi õõts nõmme teel normaalse sõiduga, enne olin august läbisõitnud. Lada õõtsad on väga nõrgad, kui vähegi tahad kiiremini kurve kangutdad siis väntsutad selle õrna metalli lihtsalt läbi.

Postitatud: 20 Mär 2011 13:09
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: zajetz
ronn minul murdus bee?il kunagi õõts nõmme teel normaalse sõiduga, enne olin august läbisõitnud. Lada õõtsad on väga nõrgad, kui vähegi tahad kiiremini kurve kangutdad siis väntsutad selle õrna metalli lihtsalt läbi.
Võis vabalt ka mingi defekt olla - olen mitmeid Vaz'e ülal pidanud või kasutanud, ka sihtotstarbeliselt krossi või lumeradadel.
Ühtegi õõtsa pole suutnud veel katki sõita

Kui kere on korralik, siis pigem hakkab väänama kuskilt, kuid kohe pooleks miskit naljalt ei lähe.

Pole suurem asi auto kasutajal lihtsalt punkti kohad üle keevitada õõtsadel, et asi koos püsiks.

Küll on aga käändtelg katki läinud - võib tuleneda ka valest ET-ga veljest ja liiga paksudest vahe flantsidest või valu praagist.

Minu kogemused lihtsalt.

Postitatud: 20 Mär 2011 15:22
Postitas zajetz
ladal rebib sarniiri õõtsa küljest litsalt ära. kaks polti on küljepeal ja see on ka kõige nõrgem koht nii alumisel kui ka ülemisel õõtsal. Meie peres on 2 õõtsa puruks läinud.

Postitatud: 20 Mär 2011 20:10
Postitas mossekutt
Tubli töö tehtud ;)

Postitatud: 24 Mär 2011 22:31
Postitas hautz
Ärge hirmutage oma õõtsa jutuga. Mul ka uued, üle keevitatud originaalõõtsad all. Siiani all püsinud, kuigi kruusal peenestatud ja kõvasti löökauke saanud.

Aga autoga edu!

Postitatud: 25 Mär 2011 15:51
Postitas Tarts
Algselt postitas: maalo
ma arvan, et see ei ole puitimitatsioon, vaid pigem sõrmega laiali aetud värv ja lakk :P aga põnev ikkagi..

ilus vaadata tutnovõi'd asju...
Ei ole asi näpuga laiali aetud ,teema järgmine

Postitatud: 25 Mär 2011 17:18
Postitas olaaf
ega enne pole mingit isu õõtsasid tugevdama hakata kui esimene putket alt teeb :)
mina olen tugevdamata õõtsadega tuhandeid kilomeetreid poolat ja tsehhit läbi kärutanud - saab hakkama küll

kõige hullem koht ongi alumise õõtsa sarniirisilma ümbrus, sellel peaks silma peal hoidma - sinna tavaliselt tekivad praokesed..

samas ronnil niikuinii raha enam kütte jaoks ei jätku peale masina valmimist seega esialgu hirmu pole :)

resultaat on hea igatahes, progress silmaga näha..
ja ei tohi unustada lauset, et
Mitte auto ei lagune juhil, vaid juht lõhub autot!


[Muudetud: 25-3-2011 olaaf]

Postitatud: 29 Mär 2011 09:12
Postitas Mel
Huvitav palju see õõtsade purunemine on tingitud jäigast vedrustusest ja madalast kummist. Mul pere peale erinevate Ladadega tuleb läbisõitu kokku umbes 1,4 miljonit kilomeetrit ja seni pole veel esisillas midagi ootamatult purunenud (sh ükski õõts). Küll aga praegusel 06-l, mis on nii linnas, radadel kui ka metsavahel kõvasti vatti saanud, on ülemised õõtsad vastu kummist leevendit parajalt banaaniks tagunud. Samas kogu esisild on veidi enam kui 100 000 km pidanud vastu ilma ühtegi juppi vahetamata (vahetatud ainult piduriga seotut - piduriklotsid, -voolikud ja üks pidurisilinder).
Samasuguse sõidustiili juures olen aga paar läänekat suutnud juba 30 tuhandega sillaremonti saata.

[Muudetud: 3-29-2011 Mel]

Postitatud: 21 Apr 2011 00:21
Postitas Tarts
Nonäe ,aega läks ja moll jällegi sirge


Pilt


Pilt

Postitatud: 14 Mai 2011 22:20
Postitas Ronn
Nii asi siis nüüd niikaugel, et väljalase on ka valmis :). Simonsi lõpupütt, bemmi reso, opeli juppe ka natuke ja valmis ta ongi.


Pilt


Pilt