21043, Ronn, 1987

21043, Ronn, 1987

Eesti Ladaklubi liikmete autod
raskelt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 15 Veebr 2010 17:51
Asukoht: haapsalu/mustamäe
Autod: vaz 2105

#161

Postitus Postitas raskelt » 12 Mär 2010 12:22

Algselt postitas: Ronn
Algselt postitas: raskelt
ühestükis katsid armatuuri?


Armatuur on kaetud kolmes osas. Liitekohti silmaga näha pole küll aga käega kombates tunned üleminekuid. Tehnoloogia sama kui tapeedi panek. Üle ja siis ziletiga pooleks. Saab serva - serva vastu. Aga kes see armatuuri ikka nii väga näpib ;)

jah seda küll,kuid väga hästi tuli välja sull see;)
mis liimi ja mis riie maksab sinna ja palju läks?
Sul mälupulk on? - Jah, siinsamas (hoiad jalgevahelt), pistan sulle kuskile, et mäletad seda elu lõpuni.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#162

Postitus Postitas reiner » 12 Mär 2010 19:22

Jah, Olku poolt näidatud koht tuleb kohe kindlasti tugevdada, tehase keevitus üle käia ja mõned nurgad juurde lisada.
Hetkel liigun kodu poole. Peab stangedelt tolmu maha lükkama :D
Helistan homme!
Lower your standards and you'll never be disappointed!

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#163

Postitus Postitas põletaja » 13 Mär 2010 07:18

Nurkade lisamine on väheke ülereageering.
ostsid siis sõida

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#164

Postitus Postitas zajetz » 13 Mär 2010 12:07

Ronni autol vast piisab lihtsalt üle keevitamisest, teatud kohtadest. Need sillad mis ära lagunevad on ikka päris läbiroostetanud üldjuhul. Minu kopikal ei ole midagi sillaga juhtunud kuigi viimased aastad sõitsin 15" rattaga asfaldil külgees ka rööpas teedel. enne lõhub kere ära kui sild ära laguneb, vb läheb kõveraks aga see diagonaal varda kinnitus vaevalt et lahti tuleb.

Ronn ju vaevalt kruusale oma iludust lõhkuma läheb.

[Muudetud: 13/3/2010 zajetz]

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#165

Postitus Postitas VäikeMägilane » 13 Mär 2010 16:11

Noh selle sillaga on nagu ta on, kuid kui ta juba niimoodi maas vedeleb ja bilsud ja suured rattad alla lähevad, siis see ju lausa kisub silda tugevdama:)
pole teab mis suur töö ka kui õigeid kohti tugevdada.

Aga miks mitte volvo seeria silda mitte alla panna-tekib kohe küsimus? Eluaegne ja odav ka (ilma lukuta ja suure ülekandeta), boonuseks ongi maanteele mingi 3.6-3,7 ülekanne ja tsipa laiem rööbe ja parem poldi vahe, kui nagunii suurem mootor tuleb...oleks nagu loogilisem kui vazi sild.
Festina lente!

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#166

Postitus Postitas zajetz » 14 Mär 2010 02:07

Algselt postitas: VäikeMägilane
Noh selle sillaga on nagu ta on, kuid kui ta juba niimoodi maas vedeleb ja bilsud ja suured rattad alla lähevad, siis see ju lausa kisub silda tugevdama:)
pole teab mis suur töö ka kui õigeid kohti tugevdada.

Aga miks mitte volvo seeria silda mitte alla panna-tekib kohe küsimus? Eluaegne ja odav ka (ilma lukuta ja suure ülekandeta), boonuseks ongi maanteele mingi 3.6-3,7 ülekanne ja tsipa laiem rööbe ja parem poldi vahe, kui nagunii suurem mootor tuleb...oleks nagu loogilisem kui vazi sild.


miks on 5x108 parem poldivahe kui küsida tohib. Muidu volva silla mõtte igati õigustatud ma usun. ka kardaaniga vast saab kaubale ilma lõikamata kui õige mudeli tükke kasutada.

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#167

Postitus Postitas Ronn » 14 Mär 2010 14:12

raskelt : Materjali kulus 140x80cm. Jooksev meeter maksab 95.- ja liimiks kasutasin spray liimi 110.-. Lisainfo liimi kohtaSIIN


Sild saab kergemat sorti tugevduse. Põhiline on ülekeevitamine ja eks kindlasti saab üle vaadatud ka Olku poolt märgitud piirkonna. Olen mõelnud ka Volvo sillale aga küll jõuab. Ei saa kõikke ühekorraga ka valmis ehitada muidu hakkab igav äkki. Aga mis peamine siis esialgu tahaks auto valmis saada ja eks siis jõuab täiustada ja paremaks teha.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#168

Postitus Postitas VäikeMägilane » 14 Mär 2010 16:44

Algselt postitas: Ronn
raskelt : Materjali kulus 140x80cm. Jooksev meeter maksab 95.- ja liimiks kasutasin spray liimi 110.-. Lisainfo liimi kohtaSIIN


Sild saab kergemat sorti tugevduse. Põhiline on ülekeevitamine ja eks kindlasti saab üle vaadatud ka Olku poolt märgitud piirkonna. Olen mõelnud ka Volvo sillale aga küll jõuab. Ei saa kõikke ühekorraga ka valmis ehitada muidu hakkab igav äkki. Aga mis peamine siis esialgu tahaks auto valmis saada ja eks siis jõuab täiustada ja paremaks teha.



Auto ühekordne valmisehitamine on alati odavam, kui hilisem ehituste ümbertegemine ja/või remontimine:)
Parem tee juba korraga ära ja suveni on veel aega ka 2kuud.


Volvo sildade PCD -d on erinevaid ja samas saab seda ise ka muuta. 4x98 on defka saada asju, 4x100, 5x108 peaks asju rohkem liikvel olema ja 5x xxx on alati tugevam kui 4x xxx suurtele velgedele...

edu
Festina lente!

tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#169

Postitus Postitas tann » 22 Mai 2010 08:35

Kaugele juba kokku panemine on arenenud?
mats maalt:D

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#170

Postitus Postitas Ronn » 25 Mai 2010 21:09

Algselt postitas: tann
Kaugele juba kokku panemine on arenenud?


Pole suurt midagi teinud vahepeal. Kiired ajad hetkel .. eks kui midagi suuremat korda saatnud siis annan teada. Millal auto valmib seda hetkel veel raske prognoosida!

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#171

Postitus Postitas viaccess » 23 Okt 2010 18:28

Üks spioonikas :D


Pilt
Jupid Venemaalt!

maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

#172

Postitus Postitas maalo » 23 Okt 2010 19:23

ohoo.. ma pakun huupi Fiat 2.0 :D
siit on üks mõnus püss tulemas. :)
Lujaa laatua Lada :)

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#173

Postitus Postitas reiner » 23 Okt 2010 19:29

Ronn ongi kuidagi vaikseks jäänud.
Hea, et see mootor klubisse jäi Ja veel sellise masina peale see läheb!
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Fiat 1600 cm3?

#174

Postitus Postitas SexSix » 30 Okt 2010 11:13

Aga mis sai 1600 cm3 mootorist?

Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

#175

Postitus Postitas zizzalik » 30 Okt 2010 11:41

Mis mootor see täpsemalt on ja millistel mudelitel kasutusel ?
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#176

Postitus Postitas viaccess » 30 Okt 2010 12:05

Mootor pärineb 80te tagaveoliste fiatide ja lanciate pealt.
Suur pluss et istub Ladale peaaegu üks ühele, miinuseks kättesaadavus, väga raskesti leitav mootor...
Antud juhul tegemist 2.0 dohc 8 klapisega, ja ilusti järgi aidatud isendiga. Ütleks et võimsus 200 hobuse ringis ;)

Lugemiseks: http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Twin_Cam_engine
Jupid Venemaalt!

Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

#177

Postitus Postitas zizzalik » 30 Okt 2010 17:08

Käigukast läheb ka fiati oma ? Kui jah siis mismoodi kardaan istub sinna ?

Õpime ajaloost: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1806

[Muudetud: 30-10-2010 logman]
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#178

Postitus Postitas Ronn » 31 Okt 2010 01:28

Tegemist jah 2.0L Fiat Argenta mootoriga. Kui juba spioonifotod ilmusid siis ei saa enam midagi saladuses hoida :D. Tegemist Tartsu (vana) mootoriga. Mootor sai endale uue ploki ja uued rõngad. Muidugi sai ära vahetatud ka kõik tihendid ja klapid sooveldatud. Täpsemat infot mootorikohta leiab ülal olevalt lingilt. Seal ka juttu kardaani sobivusest ja kõigest muust :). 1600-ne mootor endiselt alles ja see jääb esialgu mu valdusesse.

Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 556
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

#179

Postitus Postitas Ronn » 07 Veebr 2011 23:32

Sedasi valmis siis uus 2.0L mootor. Hetkel pole seda veel vahele tõstetud kuid kui kõik hästi läheb siis juba selle kuu lõpus peaks mootor peal olema ja juhtmed veetud!

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#180

Postitus Postitas masuurik » 08 Veebr 2011 15:40

Kaugel su furgoon üldse on? Hakkad vanaks jääma ja ei viitsi garaasis poleerida?:D nõnna pisitasa.Ma juba aasta aega tagasi lootsin et suvel näha saab...:lol
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist