8. leht 15-st
Postitatud: 22 Nov 2009 13:45
Postitas zajetz
Algselt postitas: masuurik
OT ,aga kogud numbrimärke?
see ei ole ronn'i garaas
Postitatud: 22 Nov 2009 14:23
Postitas m6mm
Algselt postitas: zajetz
Algselt postitas: masuurik
OT ,aga kogud numbrimärke?
see ei ole ronn'i garaas
Minu isa kogus ~15 aastat neid numbrimärke, peaks kunagi üle lugema, kui palju neid kokku sai:P! Ronn tubli töö! Mitu m2 matti kulus, päris mitukümmend kilo peaks auto raskemaks minema:P.
Postitatud: 22 Nov 2009 14:39
Postitas Ronn
Mitu m2 matti kulus, päris mitukümmend kilo peaks auto raskemaks minema:P.
Kokku läks ~10 m2 pigimatti. Kaalu tuli tublisti juurde aga eks seda enam peab mootorit järgi aitama
. Teen millagil vajalikud arvutused ja siis panen täpse kaalu ka mitu kg matti läks
Postitatud: 15 Jaan 2010 20:24
Postitas reiner
Noh, eelmine aasta lubasid uusi pilte ja mina iga päev pingsalt ootan neid
Postitatud: 20 Jaan 2010 09:39
Postitas Ronn
Postitatud: 20 Jaan 2010 11:01
Postitas masuurik
Päris veniv.Kes toda müüb ja mitmes suunas venib?
Postitatud: 20 Jaan 2010 11:15
Postitas twist
Käetugi jäi täitsa talutav. Aga ehk oskad täpsustada, mis mõõdus kuullaager sinna mootori võllile istus?
Postitatud: 20 Jaan 2010 15:19
Postitas Ronn
Algselt postitas: masuurik
Päris veniv.Kes toda müüb ja mitmes suunas venib?
Tegemist kunstnahaga ja ostetud noortehnikust. Kui kuumaõhu fööniga kuuma anda, siis annab päris ilusti venima ja ei juhtu mustriga midagi. Ühest kohast lasin ainult sulama aga teinekord olen targem. See sai lihtsalt prooviks tehtud. Aega võttis umbes 2h.
Postitatud: 20 Jaan 2010 15:26
Postitas Ronn
Algselt postitas: twist
Käetugi jäi täitsa talutav. Aga ehk oskad täpsustada, mis mõõdus kuullaager sinna mootori võllile istus?
6x19x6
See must junn seal on kummist laagripuks, et vähendada vibratsioone. Ja roheline junn korpuse sees on plastmass puks et laager koos kummipuksiga sinna ilusti istuks. Tagumine ventika laager jäi pronksist kuna seal ei ole nii suuri koormusi ja seal oleks ümberehitamist rohkem olnud. Aga teostatav!
Postitatud: 20 Jaan 2010 16:20
Postitas lada
Vb rumal küsimus aga milleks hüdrauliline käsipidur tuleb?
Originaal võtab minumeelest päris edukalt rattad plokki, kuid ega ma olen võhik ka selles suhtes.
Auto ise on väga kena, värvitöö tundub väga kvaliteetne, nagu ka kõik muud tegemised selle auto juures.
Edu ja tahaks autot kokkupandult näha.
Postitatud: 20 Jaan 2010 18:36
Postitas zajetz
Algselt postitas: lada
Vb rumal küsimus aga milleks hüdrauliline käsipidur tuleb?
Originaal võtab minumeelest päris edukalt rattad plokki, kuid ega ma olen võhik ka selles suhtes.
Auto ise on väga kena, värvitöö tundub väga kvaliteetne, nagu ka kõik muud tegemised selle auto juures.
Edu ja tahaks autot kokkupandult näha.
äkki näitad kuidas originaaliga saad rattad kuival asfaldil plokki kui all näiteks 195/50 r15 normaalne rehv.
teiseks kui sa vaatad ronni auto tunnelist pilte siis sinna originaali ilma ümberehitusteta ei pane kah.
[Muudetud: 20/1/2010 zajetz]
Postitatud: 20 Jaan 2010 21:33
Postitas Ronn
Pigem on Zajetsi poolt pakutud teine variant selle põhjuseks ja kuna põhjaalt on ka juba kõik üleliigne eemaldatud siis pole enam teist võimalust.
Mõned lisapildid ka siis. Iga detail mis autokülge läheb on kas uus või on vana taastatud ja väga kriitilise pilguga ülevaadatud.
[Muudetud: 20-1-2010 Ronn]
Postitatud: 20 Jaan 2010 22:23
Postitas Peep063
Ennem esimest sõitu on kõik ilus. Suvel on üheks suuremaks probleemiks putukad/sitikad. Et auto ilu säiliks peaks vähemalt kord aastas esiotsa lahti võtma ja kõik ükshaaval uuesti ära puhastama.
Põhja alt ka mõni uuem pilt on?
Postitatud: 20 Jaan 2010 22:56
Postitas JX
selle vältimiseks võib kasutada/ katta detailid läbipaistva kaitsekilega mis talub kivide lööki...
Postitatud: 21 Jaan 2010 08:23
Postitas Ronn
Algselt postitas: Peep063
Põhja alt ka mõni uuem pilt on?
Põhja alt uuemaid pilte pole. Eks kui uued sillajupid all, siis teeb mõned pildid.
Eks vaatame kas ja kuidas katta. Ennem on vaja auto sõitma saada
.
Postitatud: 07 Veebr 2010 00:08
Postitas reiner
Iluvõre taguse värvid ikka mustaks?
Mille stanged külge aretad? Mul vedelevad 05 stanged niisama hetkel, korralikud, liivapritsitud, värvitud ja lakitud.
Peaks millalgi ikka oma silmaga vaatama tulema:)
Edu sulle!
Postitatud: 11 Mär 2010 22:24
Postitas Ronn
Postitatud: 12 Mär 2010 08:09
Postitas raskelt
ühestükis katsid armatuuri?
Postitatud: 12 Mär 2010 09:57
Postitas Ronn
Algselt postitas: raskelt
ühestükis katsid armatuuri?
Armatuur on kaetud kolmes osas. Liitekohti silmaga näha pole küll aga käega kombates tunned üleminekuid. Tehnoloogia sama kui tapeedi panek. Üle ja siis ziletiga pooleks. Saab serva - serva vastu. Aga kes see armatuuri ikka nii väga näpib
Postitatud: 12 Mär 2010 11:38
Postitas olaaf
ma loodan, et sa tugevdad ringis oleva koha ka ära tagasillal...
muidu võimas mootor ja suured rehvid väsitavad selle koha suht ruttu ära - eriti võttes arvesse, et kännu poolt sul midagi liikuma ei tohiks hakata enam...
kui vaja saab aidata selle väikse asjaga