21043, Ronn, 1987
21043, Ronn, 1987
-
cClassicCars
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 28 Okt 2007 22:06
- Asukoht: viljandi mk
- Autod: 2104 1,6 '90
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No mis seal siis nii erilist on...
Plokile annad peale pesu tiba liivapaberit ja kärab küll, plokk on malmist. Käigukast on alumiiniumist, see särab juba niisamagi.
Kui plokki pimestavalt puhtaks tahad, vii liivapritsi alla. Seda vist ei pea enam ette nämmutama, et avaused tasub ennem kinni katta.
Ongi kogu "keemia" ja teadus.
Plokile annad peale pesu tiba liivapaberit ja kärab küll, plokk on malmist. Käigukast on alumiiniumist, see särab juba niisamagi.
Kui plokki pimestavalt puhtaks tahad, vii liivapritsi alla. Seda vist ei pea enam ette nämmutama, et avaused tasub ennem kinni katta.
Ongi kogu "keemia" ja teadus.
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Pilt on kuidgai võimendatud.. tegelikult polegi asi nii hullAlgselt postitas: SexSix
Vaatan,et hoorattal hambad õige kulunud!Ja veel,kas hammasvöö polegi võimalik ümber keerata,vahetada!?
Lisatud: 21.01.2008
Täna keerasin hammasvöö siiski teistpidi. Oli jah ühest kohast kuidagi kulunud.. ei pannud kohe tähelegi
[Muudetud: 2-9-2008 Ronn]
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
http://www.autoosad.ee ja hind 804.-
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Selle kuu lõpus hakkame kerega tegelema. Üritame selleks hooajaks ikka valmis saada.
Kaant sai porditud, klapipesad sooveldatud.
Mootori alumine osa ka siis koos . Ennem sai kolvid ja kepsud kaalu aetud, vänt koos hooratta ja sidurikojaga ära tasakaalustatud. Silindrid hooniga üle lastud.
Väljalaske kollektor tihendiga ühte aetud
Komplektne sidur
[Muudetud: 11-3-2009 Ronn]
Kaant sai porditud, klapipesad sooveldatud.
Mootori alumine osa ka siis koos . Ennem sai kolvid ja kepsud kaalu aetud, vänt koos hooratta ja sidurikojaga ära tasakaalustatud. Silindrid hooniga üle lastud.
Väljalaske kollektor tihendiga ühte aetud
Komplektne sidur
[Muudetud: 11-3-2009 Ronn]
Et see auto peaks ka siis hakkama samu hääli tootma?
http://youtube.com/watch?v=rpKr2Y5DfYQ
Ootan huviga, ehk saab ka kuskil meetingul pilgu peale visata kui suvel garaazist välja tuuakse:)
Kiire universaali idee meeldib mulle väga, IceStormi 1.7i mootori ja kurvide võtmiseks sobilikuks häälestatud 044 on üks lemmikuid, ja ka siit tuleb kindlasti üks eeskujulik näide!
http://youtube.com/watch?v=rpKr2Y5DfYQ
Ootan huviga, ehk saab ka kuskil meetingul pilgu peale visata kui suvel garaazist välja tuuakse:)
Kiire universaali idee meeldib mulle väga, IceStormi 1.7i mootori ja kurvide võtmiseks sobilikuks häälestatud 044 on üks lemmikuid, ja ka siit tuleb kindlasti üks eeskujulik näide!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
cartrive :
Sidur peaks olema tavaline. Sai tellitud autoeksperdist ja ootasin kolm nädalat. Kohapeal oli saada ka x-firma sidureid, aga ei usalda neid. Allpool on ka pilt kompleksest sidurist.
GTA :
Isegi uurinud neid videosid aga eks tulevik näitab mis häält tegema hakkab. Kui valmis saab siis ikka on võimalik lähemalt uurida
reiner :
Välimuse kohapealt ei ole veel selgusele jõudnud. Mõtteid nii palju, et enam ei teagi. Eks võtan photoshopi ette ja hakkame sobitama, kuid midagi silmapaistvat peaks olema. Üks mõte oli teha Lada Lotus disain. Siis käis aga mõte peast läbi, et teeks valgeks ja külgedelt mustaks. Või hoopis punakas-kuldne metallik... midagi kindlat veel ei ole.
[Muudetud: 29-1-2009 Ronn]
Sidur peaks olema tavaline. Sai tellitud autoeksperdist ja ootasin kolm nädalat. Kohapeal oli saada ka x-firma sidureid, aga ei usalda neid. Allpool on ka pilt kompleksest sidurist.
GTA :
Isegi uurinud neid videosid aga eks tulevik näitab mis häält tegema hakkab. Kui valmis saab siis ikka on võimalik lähemalt uurida
reiner :
Välimuse kohapealt ei ole veel selgusele jõudnud. Mõtteid nii palju, et enam ei teagi. Eks võtan photoshopi ette ja hakkame sobitama, kuid midagi silmapaistvat peaks olema. Üks mõte oli teha Lada Lotus disain. Siis käis aga mõte peast läbi, et teeks valgeks ja külgedelt mustaks. Või hoopis punakas-kuldne metallik... midagi kindlat veel ei ole.
[Muudetud: 29-1-2009 Ronn]
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Tead ma ise ka ei tea enam mida ehitan . Kui esialgne plaan oli kõik üleliigne välja visata ja panna korvid ja rihmad siis nüüd on plaan teha selline pühapäeva auto millega käija vahest ka näitustel ja korve ei tule. Nagu nägite Reineri autol siis saab ka 07 istmed teha väga stiilseks.Algselt postitas: robi
Millist autot sa plaanid valmis ehitada?
Sleeper, tuning?
Väljast originaal või tulevad ikka valuveljed? Mis värvi tuleb auto?
Need karburaatorid tulevad praeguse seisuga kapotist välja vist?
Valmiskujul peaks auto jääma sleeperi ja tuningu vahele. Päris originaaliks ei jää. Alla tulevad ikka valuveljed, nii 15 või 16". Karburaatorid peaks jääma siiski kapoti alla, kuid trompetid sinna ei mahu. Trompeti ülemineäär on hetkel samakõrgel kui originaal õhufiltri kopsiku ülemine äär. Eks vaatame kuidas tööle hakkavad ja kui rahul pole, siis saab alati turbiini kapoti alla panna ja sissepritse