3. leht 4-st

Postitatud: 06 Nov 2006 10:06
Postitas Jonx
Algselt postitas: Raxo
Algselt postitas: Jonx666
Kindel et gaasikaid nii odavalt saad? Mulle pakuti õliamorti samas hinnaklassis
Löö http://www.autoosad.ee lahti ja näed, et saab odavamalt. ;)
Sul on õigus, vähemalt sain need asjad sama hinnaga mis seal :)

Postitatud: 06 Nov 2006 10:49
Postitas GTA
Pakun, et bensiinipumba membraanid ja klapid on lihtsalt väsinud, ei löö õiget survet enam üles ja lasevad bensiinil tagasi valguda... Vaheta pump, ~150.- ja räägi kuidas asi muutus...
Taga laiad plekid? Koopasse ei käi, madaldus ju ka veel? Endal talveks 5,5" Lada originaalvalud, millel offset peaks olema sama mis originaalplekudelgi, aga 22mm flantsi ja 175/70 rehvidega käivad koopasse, selle sisemise topeltkarbi (midagi sellist, ma arvan et saad aru:rolleyes) pihta kui taga rahvast istub... Logareid ka veel pole...
Üldiselt on väga mõnus auto, keep it going!:D

Postitatud: 06 Nov 2006 11:28
Postitas Jonx
Taga on tõesti laiendatud plekkvelg kummiga 175 70, kumm jääb veljele kõvasti kitsaks.. Koopas tõesti ei käi, kummi ja koopa vahe on umbes 5-7 mm. Isegi siis kui taga oli kolm inimest ei käinud koopas, ilusti jookseb mööda. Logareid ka taga ei ole. Aga asi vb ka selles et kuna vedrudel keerud maha võetud siis võib rattas olla natuke sisse poole kaldu ja seetõttu läheb mööda ja koopasse ei käi.

Aga vahetan siis bena pumba ära ja vaatan mis juhtub, ei osta küll uut aga panen lihtsalt uuema peale. Loodan sellest jamast lahti saada.

Postitatud: 06 Nov 2006 12:06
Postitas GTA
Mul ka lõigatud vedrud taga... uutel 02 vedrudel võtsin 2 keerdu maha. Ratas ei saa ju alla kaldu minna - jäik tagasild, siis ainult juhul kui sillatala kõver või vedrud ebaühtlaselt lõigatud. Ju sul on siis lihtsalt õige offsetiga velg, arvestatud ilmselt mingi 195/60 või 205/60 rehvi tarbeks. Ega Lada koopa suurus nii väike ju pole, täpse veljega mahuvad sinna ka 215 rehvid, vbolla isegi laiemad... pole proovinud:P

Sellepärast küsin, et pildilt tundub ratas samapalju koopast välja olema kui minulgi, et miks siis mul selline jama on?

Postitatud: 06 Nov 2006 19:05
Postitas olaaf
ehk liigub sild külgsuunas!! kui madalamaks lasta siis peaks ka põikivarrast lühemaks tegema ;)

Postitatud: 17 Nov 2006 00:21
Postitas Jonx
Eile sai autosse istallitud ka võim ja 300 rms supakas. Kuid kahjuks ei tee asi loodetud häält. Aga ega hindki asjadel eriti kallis ei olnud..

Võimuks mystery ja supakas siis 12 tolline boschmann

Postitatud: 17 Nov 2006 12:50
Postitas Moss
Milline see Mystery võimendi on?

Postitatud: 17 Nov 2006 17:15
Postitas Jonx
Algselt postitas: Moss
Milline see Mystery võimendi on?
Võimendi on mystery MR 2.75

2 kanaliga võimendi
HPF/LPF 50-250 Hz / 18 dB/оct.
Nom. võimsus, 4 Ohm 75 W х 2
Nom. võimsus, 2 Оhm 120 W х 2
Nom. võimsus, sillatav, 4 Оhm 225 W х 1
Kaitse 25 А
Suurus 200 х 256 х 51 mm

Subwoofer Boschmann Z-12SL 12" (30 cm)
Max. võimsus - 600 W
Nom. võimsus - 300 W
Vas - 45.3202 Liitrit
Fs - 36.3836 Hz
Qms - 4.8443
Qes - 0.7826
Qts - 0.6737
Tundlikkus: 86.33dB
Sageduskarakteristik 36 - 200 Hz
Kinnitus kast - 28.3 liitrit
Lahtise kast - 42.43 liitrit

Kasti ehitasin kinnise ja kasti suurus 29 liitrit

Postitatud: 20 Nov 2006 09:39
Postitas tiit
Algselt postitas: Jonx666

Subwoofer Boschmann Z-12SL 12" (30 cm)

Tundlikkus: 86.33dB
Kui veel mõne kõlari ostad, vaata et see arv oleks vähemalt 90 siis teeb häält ka.

Postitatud: 20 Nov 2006 13:10
Postitas zikz
asi pole tundlikuses, see neil suht lampi pandud, tee kas inverter või bandpass kast ja korralik install ja saab suht normaalse tulemuse. tee kast suuremgi kui andmetes antud, kogemus sellise 10tollise elemendiga 30litrases inverteris mängis kehvalt. sai tehtud umbes 60ne inverter ja mängis väga hästi. nii et sul kastis ja installis kinni

Postitatud: 20 Nov 2006 19:25
Postitas Jonx
Täna vahetasin ära bensiinipumba ja ostsin uue aku. Bensiinipumba vahetuse tingis bensiinipumba tihendite lekkimine, mille tulemusel vajus bensiin alla ja ka kütuse kulu oli pea 20 liitri äärealla.

Aku vahetuse tingis madal auto ja oma lollus. Ega loll pea on ihu nuhtluseks. Autoga sõites raputab praegu päris kõvasti ja aku ei olnud oma kohapeal kinni. Lainetaval või künklikul teel sõites hyppas aku oma kohalt ja maandus sellele aku hoidmis plaadi teravale äärele. Tulemuseks lekkiv aku mis enam voolu sees ei hoidnud.

Nüüd kinnitasin uue aku väga tugevalt oma kohale, loodan et see kestab nyyd kaua :)

Postitatud: 16 Dets 2006 17:20
Postitas Jonx
ei ole viitsinud siin autost kirjutada, kuid hetkel seisab see masin, kuna töölepingu lõpetas sidur. Käigud sisse ei lähe, olen alt sidurit peale pingutanud, ei aita, olen ka maha keeranud ei aita.

Praegu pole garaazi ka, kus käigukast uuesti mahavõtta ja ei ole seda viitsimist ka hetkel. Ausalt öeldes kopp ees sigulist hetkel, sest jamasid on rohkem kui asi väärt oleks.

Esimene siguli mis praegu ka värvimises on, sellega oli hea. 2 aastat sai sõita, käia kus tahad ja kordagi ei jätnud teele. Terve Eesti selle masinaga läbi sõidetud. Sai seda autot usaldatud, kuid praegused 2 viimast autot :( njaa ei julge isegi mandrile tulla...

Postitatud: 16 Dets 2006 19:14
Postitas olaaf
eks need ole kõik eelmise omaniku poolt tegemata tööd ;)

Postitatud: 17 Dets 2006 03:04
Postitas logman
Eks tegemist umbes samasuguse juhtumiga: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 696&page=2
(mitte auto ,vaid siduri poole pealt)

Postitatud: 20 Dets 2006 23:34
Postitas Jonx
Tekkis idee, et hakkaks sellest masinast tegema mingit ralli projekti. Tahaks teha kiiret sõitu, süda kutsub kihutama, meeldib tunda kuidas auto tahab käest ära minna. Tahaks võidu sõita.. Tahaks.......

Kuid ennem tuleb eelmine tuuning projekt lõpule viia, sest kaht asja tehes ei saa kumbki valmis :(

Postitatud: 27 Jaan 2007 18:03
Postitas Jonx
Nii, sain eile ka selle auto liikuma. Lumi tuli maha ja valgeks läks maa ja ööd ja päevad mõtlesin siguli rooli istumisest. Seda takistas purunenud siduriketas. Eile sain selle vahetatud. Aega kulus 3,5 tundi(mõni teeb kindlasti kiiremini). Reguleerisin siduri ära ja läxin testi ringile. Kuna auto oli 2 kuud seisunud siis töölepingu oli lõpetanud vahepeal salongi ventilaator ja kojameeste mootor. Kumbki ei tööta. Homme katsun ka nende vea põhjuse välja selgitada. Tegin siis ühe ringi ja järsku suur klobin auto all. Auto seisma ja vaatan põhja alla. Kardaan ripub, kandelaagri kinnitus põhja kõlge oli purunenud. Vahetasin ka selle täna suures lume tuisus ja jään ootama palga päeva, et saaks jõuvett paaki valada.

Ühesõnaga korda läinud nädala vahetus. Mõlemad kallimad on valmis. Üks sõiduks ja teine kokkupanekuks

Postitatud: 12 Veebr 2007 15:01
Postitas Jonx
Täna sai avastatud auto teel ujumise põhjus. Ujumist põhjustasid lapergused tagarehvid. Uued rehivd alla ja sõit võib jätkuda.

Kuna olen selle madala autoga palju sõitnud siis nüüd on sellest kopp ees. Koguaeg igalpool kinni, auto on nii jäik. Otsustasin tava vedrud tagasi panna. Võtsin siis vedru tõmmitsad ja vahetasin taga vedrud ära. Auto nyyd tunduvalt pehmem ja tagaots suht taevapoole. Lähiajal katsun ka esimesed vedrud välja vahetada.

Sellist madalust ei soovita kellelegi

Postitatud: 12 Veebr 2007 15:19
Postitas PuZuP
Jonx...ära nüüd nii kardinaalseks ka muutu...iga asi on hea ikkagi teatud tingimustel...mida Sa siis talvetingimustes arvasid?...et lähed läbi igalt poolt nagu mõni suurendatud kliirensiga maastur?
Aga mõtle nüüd hoopis selle peale, mis tunne sellise seadistusega suvel asfaldil sõita on... :)

Postitatud: 12 Veebr 2007 15:53
Postitas viaccess
Olen koguaeg rääkinud sellest et igapäeva autot pole vaja tuunida, eriti veermiku, sest pehme autoga on mõnusam sõita. Oma energia parem kulutada muuks otstarbeks, näiteks oma perfektse suvise projekti peale.
Edu!

Postitatud: 05 Mär 2007 18:35
Postitas Jonx
Auto nyyd jälle originaal vedrudega ja väga kõrge nagu tank. Mega harjumatu sõita, aga samas suht pehme :) hetkel all ka projekti veljed ning rehvid.

See vedrudega jändamine nõudis ikka kõvasti aega ja närve. Kuna ette tõmmitsad ei mahtunud siis keerasin vedrud tõmmitsatega kokku ja sidusin nööriga kinni, aga kui tõmmitsad lahti keerasin siis venis nöör, st köis niipalju et erilist kasu ei olnud sellest kokkukeeramisest.

Ühe korra läksid nöörid pooleks ja hea oli et vedruga vastu pihta ei saanud..

Ohtlik asi, aga nagu keskerakond ütleb: TEHTUD

[Muudetud: 5-3-2007 Jonx666]