21013 Jonx666 1986

21013 Jonx666 1986

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#41

Postitus Postitas Jonx » 06 Nov 2006 10:06

Algselt postitas: Raxo
Algselt postitas: Jonx666
Kindel et gaasikaid nii odavalt saad? Mulle pakuti õliamorti samas hinnaklassis

Löö http://www.autoosad.ee lahti ja näed, et saab odavamalt. ;)


Sul on õigus, vähemalt sain need asjad sama hinnaga mis seal :)
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#42

Postitus Postitas GTA » 06 Nov 2006 10:49

Pakun, et bensiinipumba membraanid ja klapid on lihtsalt väsinud, ei löö õiget survet enam üles ja lasevad bensiinil tagasi valguda... Vaheta pump, ~150.- ja räägi kuidas asi muutus...
Taga laiad plekid? Koopasse ei käi, madaldus ju ka veel? Endal talveks 5,5" Lada originaalvalud, millel offset peaks olema sama mis originaalplekudelgi, aga 22mm flantsi ja 175/70 rehvidega käivad koopasse, selle sisemise topeltkarbi (midagi sellist, ma arvan et saad aru:rolleyes) pihta kui taga rahvast istub... Logareid ka veel pole...
Üldiselt on väga mõnus auto, keep it going!:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#43

Postitus Postitas Jonx » 06 Nov 2006 11:28

Taga on tõesti laiendatud plekkvelg kummiga 175 70, kumm jääb veljele kõvasti kitsaks.. Koopas tõesti ei käi, kummi ja koopa vahe on umbes 5-7 mm. Isegi siis kui taga oli kolm inimest ei käinud koopas, ilusti jookseb mööda. Logareid ka taga ei ole. Aga asi vb ka selles et kuna vedrudel keerud maha võetud siis võib rattas olla natuke sisse poole kaldu ja seetõttu läheb mööda ja koopasse ei käi.

Aga vahetan siis bena pumba ära ja vaatan mis juhtub, ei osta küll uut aga panen lihtsalt uuema peale. Loodan sellest jamast lahti saada.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#44

Postitus Postitas GTA » 06 Nov 2006 12:06

Mul ka lõigatud vedrud taga... uutel 02 vedrudel võtsin 2 keerdu maha. Ratas ei saa ju alla kaldu minna - jäik tagasild, siis ainult juhul kui sillatala kõver või vedrud ebaühtlaselt lõigatud. Ju sul on siis lihtsalt õige offsetiga velg, arvestatud ilmselt mingi 195/60 või 205/60 rehvi tarbeks. Ega Lada koopa suurus nii väike ju pole, täpse veljega mahuvad sinna ka 215 rehvid, vbolla isegi laiemad... pole proovinud:P

Sellepärast küsin, et pildilt tundub ratas samapalju koopast välja olema kui minulgi, et miks siis mul selline jama on?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha

VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#45

Postitus Postitas olaaf » 06 Nov 2006 19:05

ehk liigub sild külgsuunas!! kui madalamaks lasta siis peaks ka põikivarrast lühemaks tegema ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#46

Postitus Postitas Jonx » 17 Nov 2006 00:21

Eile sai autosse istallitud ka võim ja 300 rms supakas. Kuid kahjuks ei tee asi loodetud häält. Aga ega hindki asjadel eriti kallis ei olnud..

Võimuks mystery ja supakas siis 12 tolline boschmann
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#47

Postitus Postitas Moss » 17 Nov 2006 12:50

Milline see Mystery võimendi on?

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#48

Postitus Postitas Jonx » 17 Nov 2006 17:15

Algselt postitas: Moss
Milline see Mystery võimendi on?


Võimendi on mystery MR 2.75

2 kanaliga võimendi
HPF/LPF 50-250 Hz / 18 dB/оct.
Nom. võimsus, 4 Ohm 75 W х 2
Nom. võimsus, 2 Оhm 120 W х 2
Nom. võimsus, sillatav, 4 Оhm 225 W х 1
Kaitse 25 А
Suurus 200 х 256 х 51 mm

Subwoofer Boschmann Z-12SL 12" (30 cm)
Max. võimsus - 600 W
Nom. võimsus - 300 W
Vas - 45.3202 Liitrit
Fs - 36.3836 Hz
Qms - 4.8443
Qes - 0.7826
Qts - 0.6737
Tundlikkus: 86.33dB
Sageduskarakteristik 36 - 200 Hz
Kinnitus kast - 28.3 liitrit
Lahtise kast - 42.43 liitrit

Kasti ehitasin kinnise ja kasti suurus 29 liitrit
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

#49

Postitus Postitas tiit » 20 Nov 2006 09:39

Algselt postitas: Jonx666

Subwoofer Boschmann Z-12SL 12" (30 cm)

Tundlikkus: 86.33dB

Kui veel mõne kõlari ostad, vaata et see arv oleks vähemalt 90 siis teeb häält ka.

zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

#50

Postitus Postitas zikz » 20 Nov 2006 13:10

asi pole tundlikuses, see neil suht lampi pandud, tee kas inverter või bandpass kast ja korralik install ja saab suht normaalse tulemuse. tee kast suuremgi kui andmetes antud, kogemus sellise 10tollise elemendiga 30litrases inverteris mängis kehvalt. sai tehtud umbes 60ne inverter ja mängis väga hästi. nii et sul kastis ja installis kinni

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#51

Postitus Postitas Jonx » 20 Nov 2006 19:25

Täna vahetasin ära bensiinipumba ja ostsin uue aku. Bensiinipumba vahetuse tingis bensiinipumba tihendite lekkimine, mille tulemusel vajus bensiin alla ja ka kütuse kulu oli pea 20 liitri äärealla.

Aku vahetuse tingis madal auto ja oma lollus. Ega loll pea on ihu nuhtluseks. Autoga sõites raputab praegu päris kõvasti ja aku ei olnud oma kohapeal kinni. Lainetaval või künklikul teel sõites hyppas aku oma kohalt ja maandus sellele aku hoidmis plaadi teravale äärele. Tulemuseks lekkiv aku mis enam voolu sees ei hoidnud.

Nüüd kinnitasin uue aku väga tugevalt oma kohale, loodan et see kestab nyyd kaua :)
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#52

Postitus Postitas Jonx » 16 Dets 2006 17:20

ei ole viitsinud siin autost kirjutada, kuid hetkel seisab see masin, kuna töölepingu lõpetas sidur. Käigud sisse ei lähe, olen alt sidurit peale pingutanud, ei aita, olen ka maha keeranud ei aita.

Praegu pole garaazi ka, kus käigukast uuesti mahavõtta ja ei ole seda viitsimist ka hetkel. Ausalt öeldes kopp ees sigulist hetkel, sest jamasid on rohkem kui asi väärt oleks.

Esimene siguli mis praegu ka värvimises on, sellega oli hea. 2 aastat sai sõita, käia kus tahad ja kordagi ei jätnud teele. Terve Eesti selle masinaga läbi sõidetud. Sai seda autot usaldatud, kuid praegused 2 viimast autot :( njaa ei julge isegi mandrile tulla...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#53

Postitus Postitas olaaf » 16 Dets 2006 19:14

eks need ole kõik eelmise omaniku poolt tegemata tööd ;)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3934
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#54

Postitus Postitas logman » 17 Dets 2006 03:04

Eks tegemist umbes samasuguse juhtumiga: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 696&page=2
(mitte auto ,vaid siduri poole pealt)

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#55

Postitus Postitas Jonx » 20 Dets 2006 23:34

Tekkis idee, et hakkaks sellest masinast tegema mingit ralli projekti. Tahaks teha kiiret sõitu, süda kutsub kihutama, meeldib tunda kuidas auto tahab käest ära minna. Tahaks võidu sõita.. Tahaks.......

Kuid ennem tuleb eelmine tuuning projekt lõpule viia, sest kaht asja tehes ei saa kumbki valmis :(
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#56

Postitus Postitas Jonx » 27 Jaan 2007 18:03

Nii, sain eile ka selle auto liikuma. Lumi tuli maha ja valgeks läks maa ja ööd ja päevad mõtlesin siguli rooli istumisest. Seda takistas purunenud siduriketas. Eile sain selle vahetatud. Aega kulus 3,5 tundi(mõni teeb kindlasti kiiremini). Reguleerisin siduri ära ja läxin testi ringile. Kuna auto oli 2 kuud seisunud siis töölepingu oli lõpetanud vahepeal salongi ventilaator ja kojameeste mootor. Kumbki ei tööta. Homme katsun ka nende vea põhjuse välja selgitada. Tegin siis ühe ringi ja järsku suur klobin auto all. Auto seisma ja vaatan põhja alla. Kardaan ripub, kandelaagri kinnitus põhja kõlge oli purunenud. Vahetasin ka selle täna suures lume tuisus ja jään ootama palga päeva, et saaks jõuvett paaki valada.

Ühesõnaga korda läinud nädala vahetus. Mõlemad kallimad on valmis. Üks sõiduks ja teine kokkupanekuks
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#57

Postitus Postitas Jonx » 12 Veebr 2007 15:01

Täna sai avastatud auto teel ujumise põhjus. Ujumist põhjustasid lapergused tagarehvid. Uued rehivd alla ja sõit võib jätkuda.

Kuna olen selle madala autoga palju sõitnud siis nüüd on sellest kopp ees. Koguaeg igalpool kinni, auto on nii jäik. Otsustasin tava vedrud tagasi panna. Võtsin siis vedru tõmmitsad ja vahetasin taga vedrud ära. Auto nyyd tunduvalt pehmem ja tagaots suht taevapoole. Lähiajal katsun ka esimesed vedrud välja vahetada.

Sellist madalust ei soovita kellelegi
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#58

Postitus Postitas PuZuP » 12 Veebr 2007 15:19

Jonx...ära nüüd nii kardinaalseks ka muutu...iga asi on hea ikkagi teatud tingimustel...mida Sa siis talvetingimustes arvasid?...et lähed läbi igalt poolt nagu mõni suurendatud kliirensiga maastur?
Aga mõtle nüüd hoopis selle peale, mis tunne sellise seadistusega suvel asfaldil sõita on... :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#59

Postitus Postitas viaccess » 12 Veebr 2007 15:53

Olen koguaeg rääkinud sellest et igapäeva autot pole vaja tuunida, eriti veermiku, sest pehme autoga on mõnusam sõita. Oma energia parem kulutada muuks otstarbeks, näiteks oma perfektse suvise projekti peale.
Edu!
Jupid Venemaalt!

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#60

Postitus Postitas Jonx » 05 Mär 2007 18:35

Auto nyyd jälle originaal vedrudega ja väga kõrge nagu tank. Mega harjumatu sõita, aga samas suht pehme :) hetkel all ka projekti veljed ning rehvid.

See vedrudega jändamine nõudis ikka kõvasti aega ja närve. Kuna ette tõmmitsad ei mahtunud siis keerasin vedrud tõmmitsatega kokku ja sidusin nööriga kinni, aga kui tõmmitsad lahti keerasin siis venis nöör, st köis niipalju et erilist kasu ei olnud sellest kokkukeeramisest.

Ühe korra läksid nöörid pooleks ja hea oli et vedruga vastu pihta ei saanud..

Ohtlik asi, aga nagu keskerakond ütleb: TEHTUD

[Muudetud: 5-3-2007 Jonx666]
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist