21013 Jonx666 1986

21013 Jonx666 1986

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#21

Postitus Postitas Jonx » 16 Okt 2006 20:14

Nii, vahepeal siis nagu räägitud sai auto madaluse.. Eile esiosa ja täna siis taguosa ka.. Eest maha võetud 3 keerdu, tagant 2 ja auto on nagu kits, sõiduomadusi pole ollagi... Linnas, kynklikul teel yle 30 eriti sõita ei saa.. Väga hoolikalt tuleb valida sõidu joont..

Loo moraal siis, et lada tava amordi ja vedrustuse põhjal madaluse tegemine on mõttetu.. Teadsin seda varem, aga ei uskunud, nyyd on kinnitus olemas..

Mida siis ettevõtta? Tellisin ära niva uued esiamordid, kyb firma toodang. Tegemist siis ikka õli amordiga, vaatan mis saab. Hind oli 350 eek tykk. Pakuti ka gaasikaid 750 eek tykk ja bilsteini toodangust veel lada rally amort 1400 eek tykk..

See oli siis jutt esiosast, tagaosaga on esimene plaan, lada vedrude vahele panna veel sapika vedrud. Need mahuvad täpselt sinna vahele. Vaatan mis tulemus jääb ja ex annan ka tulemustest teada..

Pildil siis auto kus madalaks lastud esialgu ainult esiots + teised veljed kui algul olidPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#22

Postitus Postitas Jonx » 16 Okt 2006 20:19

Siin pildil siis juba nii esiots kui tagaots mõlemad madaladPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#23

Postitus Postitas Jonx » 16 Okt 2006 20:21

Siin pildil sai lisatud valge riba tagaklaasile ja ka kiri selle alla.. Pakun et enamuse meelest väga nõme, minu arust oli ka algul, aga nyyd juba ära harjunudPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#24

Postitus Postitas Jonx » 16 Okt 2006 20:22

Eest ka üks piltPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#25

Postitus Postitas Jonx » 16 Okt 2006 20:23

ja veel üks pilt, kus tagaosa veel endisel kõrguselPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#26

Postitus Postitas Jonx » 16 Okt 2006 20:31

Võrdluseks, algul ja praegusel hetkelPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#27

Postitus Postitas viaccess » 16 Okt 2006 21:00

Auto näeb välja ylekoormatuna, väsinuna...
Kleeps täielik kukesuppi porno!!!!!
Arumaeisaa sul ju yks projekt olemas, vaevalt et hakkad valget originaaliks taastama....
Jupid Venemaalt!

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#28

Postitus Postitas Jonx » 16 Okt 2006 21:04

Algselt postitas: viaccess
Auto näeb välja ylekoormatuna, väsinuna...
Kleeps täielik kukesuppi porno!!!!!
Arumaeisaa sul ju yks projekt olemas, vaevalt et hakkad valget originaaliks taastama....


Tõesti ei hakka valget taastama... aga tänan arvamuse eest.. kriitika on see mis viib edasi

Aga asjast veel niipalju, et antud sõiduk on hetkel lahenduste katsetamiseks sellelele valgele projektile. Enne kevadet ta liikuma ei hakka ja niikaua katsetan erinevad lahendused selle punase peal ära ja kevadel taastub esialgne olukord sellel autol, sest kõik jupid on olemas ja on ka autot millega saaks ka maastikul mütata, kuid antud hetkel see masin selleks ei kõlba enam.. Aga kevadel näeb vana olukorda, senix aga jääb selliseks nagu on. Peaasi et endal hea sõita on
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#29

Postitus Postitas Jonx » 20 Okt 2006 14:59

Vahepeal siis niipalju juhtunud, et autoga sõitnud igapäev ja amort saavutas jälle oma õige töökäigu, enam ei sõitnud nagu kitse seljas.. Aga kõigutas ja õõtsus ikkagi.. Läxin siis poodi ja tellisin ära niva õli amordid firmalt KYB. Täna käisin järgi ja oh imet, sain KYB gaasi amordid õli amordi hinnaga, kuna alles oli ainult üks õli amort.. Hinna võitu siis 900 krooni..

Istallisin need külge, aega võttis natuke alla tunni(vanad amordi kinnitus poldid olid kinni roostetanud).

Tulemus: Auto on endiselt mõnusalt madal, aga õõtsumist ja kõikumist enam ei esine. Esiots on jäik ja stabiilne. Kuna tellisin ainult esiotsa amordid hetkel, siis tagaots endiselt pehme ja ei taha eriti teel püsida..

Aga vaatab mis tulevik toob
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#30

Postitus Postitas Jonx » 29 Okt 2006 20:38

Nii, nagu juba viimasel üritusel käiad teavad, suutsin selle masina mootori Rapla kardiraja üritusel kokku jooxutada. Slepis sain koju ja täna siis sai lõpuks mootori vahetus lõpule viidud. Vana mootor siis maha ja valge 01 vana 1,2 mootor peale. Peale panekuga oli parajalt jama, kuna suutsin ära lõhkuda sidurikorvi need plekk ribad. Siis ei läinud käigukast korralikult nuudi otsa ja kui ots läx, siis nuudi lõpuni ikka ei läinud. Lõpux tegin sellised pikad keerme pulgad, mõlemas otsas mutter ja keerasin lihtsalt jõuga kasti mootori külge..

Mootor on siis nüüd ikka 1,2 ja käigukastiks sai lada 5 käiguline ja jälle valge 01 alt :) Ära vahetasin ka starteri kuna eelmine läx õhtule ja pole jõudnud veel süveneda sellesse.. Väljalase sai uute pükste omanikeks..

Käisin prooviringil ja probleeme valmistas sidur mis on liiga peale keeratud. Teine probleem on see et genekas VIST ei lahe.. Sest starterit ta paarkorda ringiajab ja siis on kõik. Homme võtan need vead ette ja vaatan mis saab
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#31

Postitus Postitas olaaf » 29 Okt 2006 22:48

tee vana mootor lahti ja räägi mis seal sees ka oli :)

pakun, et keegi "asjatundja" ehk saalede vahele kokkuhoiu mõttes hõbepaberit pannud vms...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#32

Postitus Postitas Raxo » 29 Okt 2006 23:24

Algselt postitas: Jonx666
Mida siis ettevõtta? Tellisin ära niva uued esiamordid, kyb firma toodang. Tegemist siis ikka õli amordiga, vaatan mis saab. Hind oli 350 eek tykk. Pakuti ka gaasikaid 750 eek tykk ja bilsteini toodangust veel lada rally amort 1400 eek tykk..

Küll röövivad alles. KYB gaasikaid saab 310.- tükk :kuri
Ju siis toovad ettekäändeks asukoha.

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#33

Postitus Postitas Jonx » 30 Okt 2006 00:46

Algselt postitas: Raxo
Algselt postitas: Jonx666
Mida siis ettevõtta? Tellisin ära niva uued esiamordid, kyb firma toodang. Tegemist siis ikka õli amordiga, vaatan mis saab. Hind oli 350 eek tykk. Pakuti ka gaasikaid 750 eek tykk ja bilsteini toodangust veel lada rally amort 1400 eek tykk..

Küll röövivad alles. KYB gaasikaid saab 310.- tükk :kuri
Ju siis toovad ettekäändeks asukoha.


Kindel et gaasikaid nii odavalt saad? Mulle pakuti õliamorti samas hinnaklassis
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#34

Postitus Postitas Jonx » 02 Nov 2006 00:32

Sain auto liikuma, mootor töötab, starter töötab, sidur lahutab ja ka genekas laeb.. Tagaakent puhastades jäi pihku kiri tagaaknalt, pooled tähed nüüd puudu ja see kleeps läheb maha võtmisele koos selle valge ribaga mis ka pihta sai... Nüüd hakkab välja tulema madala auto miinus. Selle lume lörstsi ja sopaga jääb igalepoole kinni :( Täna ei saanud isegi kodu hoovist enam välja, pastel käib all ringi ja pidin teise autoga välja tõmbama.. Aga elus tuleb teha valikud, minu valik oli madal ja jäik auto ning nüüd ise kannatan
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#35

Postitus Postitas olaaf » 02 Nov 2006 09:39

Algselt postitas: Jonx666
Sain auto liikuma, mootor töötab, starter töötab, sidur lahutab ja ka genekas laeb.. Tagaakent puhastades jäi pihku kiri tagaaknalt, pooled tähed nüüd puudu ja see kleeps läheb maha võtmisele koos selle valge ribaga mis ka pihta sai... Nüüd hakkab välja tulema madala auto miinus. Selle lume lörstsi ja sopaga jääb igalepoole kinni :( Täna ei saanud isegi kodu hoovist enam välja, pastel käib all ringi ja pidin teise autoga välja tõmbama.. Aga elus tuleb teha valikud, minu valik oli madal ja jäik auto ning nüüd ise kannatan


viga on pigem pidamises kui madaluses...
korralik nael alla ja kartulikott pagassi - pole kevadeni pidamismuret kui asfaldil driftima ei hakka...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#36

Postitus Postitas Jonx » 02 Nov 2006 10:10

Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: Jonx666
Sain auto liikuma, mootor töötab, starter töötab, sidur lahutab ja ka genekas laeb.. Tagaakent puhastades jäi pihku kiri tagaaknalt, pooled tähed nüüd puudu ja see kleeps läheb maha võtmisele koos selle valge ribaga mis ka pihta sai... Nüüd hakkab välja tulema madala auto miinus. Selle lume lörstsi ja sopaga jääb igalepoole kinni :( Täna ei saanud isegi kodu hoovist enam välja, pastel käib all ringi ja pidin teise autoga välja tõmbama.. Aga elus tuleb teha valikud, minu valik oli madal ja jäik auto ning nüüd ise kannatan


viga on pigem pidamises kui madaluses...
korralik nael alla ja kartulikott pagassi - pole kevadeni pidamismuret kui asfaldil driftima ei hakka...


Tol juhul oli asi ikka madaluses, sest karterikaitse oli vastu maad. Aga omaroll oli ka vihmal mis maa pehmeks tegi
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#37

Postitus Postitas Jonx » 05 Nov 2006 17:10

Nii täna panin autole alla talvekummid, vahetasin välja kapoti alused bensiini voolikud ja panin uue bensiini filtri. Lisaks sai karbuss uue kiirenduspumba membraani kuna vana ei pidanud ja lekkis. Vahetasin ka väljalaske kollektori kuna seal kaks polti olid murdunud. Samas ka panin uue tihendi, pükste ja kollektori vahele. Eile alustasin veel 06 armatuuri paigaldust, aga asi jäi poolikuks. Sellega tegelen täna edasi, aga asjaga on parajalt jamamist. Näidikute juhtmed on hoopis teised ja teise kohapeal. Parajalt pusimist ja see soojendus hoovastik ei sobi ka kohe kuidagi..

Ja siis üks küsimus? Mis võib viga olla, et masin ei käivitu pärast u 2 tundi seismist. Selline tunne et karbussi ei jõua bensiin. Probleemi lahendus on kapott ülesse tõsta ja kiirenduspumba seda hooba liigutada ja bensiini nagu karpasse pritsida. Aga ei viitsi igakord nii teha ja tahaks teada et kuidas seda viga kõrvaldada ja mis üldse veaks võib olla

Joonas
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#38

Postitus Postitas olaaf » 05 Nov 2006 20:49

no löö ette enne käivitamist gaasiga paar matsu, kui kiirenduspumba pumpamisel läheb :D
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1361
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#39

Postitus Postitas Jonx » 05 Nov 2006 23:28

Algselt postitas: olaaf
no löö ette enne käivitamist gaasiga paar matsu, kui kiirenduspumba pumpamisel läheb :D


Kusjuures olen ka nii teinud, aga ei anna soovitavat effekti..
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#40

Postitus Postitas Raxo » 05 Nov 2006 23:46

Algselt postitas: Jonx666
Kindel et gaasikaid nii odavalt saad? Mulle pakuti õliamorti samas hinnaklassis

Löö http://www.autoosad.ee lahti ja näed, et saab odavamalt. ;)


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist