3. leht 4-st

Postitatud: 06 Juun 2007 10:26
Postitas olaaf
täna õhtul alates kella 5-st.
koht on sulle teada ;)

Postitatud: 06 Juun 2007 11:15
Postitas PuZuP
Täna ei mängi välja, kuna 60+ kg kolvigrupp nõuab hirmsat moodi kokkupanemist, aga nagu ma aru saan, siis "Tower of power" on koht ?

Postitatud: 06 Juun 2007 18:46
Postitas Pets
Muide nende tagaistme seljatoe lattide ülesanne on kere jäikuse parandamine, jube jama kui nüüd 05 tagaluuk hakkab järsemates kurvides lahti hüppama nagu seda kopika omad teevad. Kerge ja püstine tagaots ei mõju juhitavausele ka hästi. Selleasemel et neid paarisajagrammiseid plekitükke siit seal lõikuda tuleks auto põhi(ka seestpoolt) ning rattakoopad kivikaitsmest ja korrosioonimassist ära puhastada, omast kogemusest tean et seda tuleb sealt pea kaks ämbrit. Ei targuta niisama vaid eeldan, et neid asju võetakse soovitustena.

Postitatud: 07 Juun 2007 09:35
Postitas atzkarik
need kõik tuleb teha (koopad jamast puhtaks), jäikuse tagame taga sellega et lansekate vahele õhukese seinaga toru keevimamisega, ja kõrgeks ta ei jää kuna vedrud alt ära rellakaga pooleks ja tagasi.
pakass ja kapott tulevad nigu nii klaasfiibrist! ja ilma hingeteta

Postitatud: 07 Juun 2007 20:47
Postitas Moss
See pole enam kergenduskuur vaid autoanoreksia. Aga miks üldse nii radikaalselt teed asja? Hakkad ringrada sõitma sellega?

Postitatud: 07 Juun 2007 20:55
Postitas masuurik
olen kuulnud jutte DRAGRACE tüüpi elajast?

Postitatud: 07 Juun 2007 21:46
Postitas atzkarik
ega ta rohkem niuke nalja asi ole aga vaatab mis tast edasi saab aga DRAGRACE tahaks proovida küll:)

Postitatud: 07 Juun 2007 22:08
Postitas masuurik
edu sulle:D
ehk näeme sind kunagi Kuriksi kõrval:D

Postitatud: 08 Juun 2007 13:08
Postitas 2emty
Algselt postitas: zigulimasuurik
edu sulle:D
ehk näeme sind kunagi Kuriksi kõrval:D
Hmmm... parem kui ladast ikka vitsutile vastase saaks:D

siis hea vaadataa kuidas CCCP vs. USA :P

Postitatud: 08 Juun 2007 14:49
Postitas momo
Sedasorti dieediga autod veerandmiilile ei saa, juba eos teada et see auto laguneb laiali niimoodi. Kui puur sees siis teine lugu.
Jutt käib muidugi BHRA üritustest.

Postitatud: 08 Juun 2007 16:00
Postitas olaaf
reeglites pole selle kohta midagi kirjas - loe nõudeid!
loomulikult ei jää teravaid metallääri ja muud säherdust näha.

Postitatud: 08 Juun 2007 16:17
Postitas Valdz
Vast pole mõtet Momol kästa neid nõudeid lugeda, kuna ta on ise BHRA tehnilises komisjonis.;)

Postitatud: 08 Juun 2007 16:18
Postitas momo
Valdz ütles juba poindi ära miks seda teile siin räägin. Teie dieedile paneb paneb paugu alljärgnevas tekstis punkt 9.1


Dragrace tehnilised reeglid 2007


9. KERE

9.1 Kere kandevstruktuur ja põhi peavad olema standardsed, tugevdamine on lubatud. Lisaks sõidukil standardsena kasutatavatele plastosadele on lubatud
vahetada plastosade vastu kapott, pakiruumi luuk, esimesed poritiivad ja stanged.
Isepaigaldatud plastist uste kasutamine on lubatud juhul kui autol on vähemalt 6-punkti turvapuur.

9.2. Juhi ja kõrvalistuja uks peavad olema polsterdatud. Muu polster võib olla eemaldatud.

9.3. Sõitjaruum peab olema täielikult eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Esimeses tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. S
õitjaruumis ei tohi olla kütuse või jahutussüsteemi torusid ja voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.

9.4 Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, esiistmete seljatugi peab olema kindlalt fikseeritud. Sõitjaistmel peatugi kohustuslik. Kõrvalistuja- ja tagaistme võib eemaldada.

9.5 Tuuleklaas peab olema standardne, ei tohi olla nähtavust oluliselt segavaid vigastusi.
Muude klaaside asemel võib kasutada vähemalt 3 mm paksust purunemiskindlat pleksiklaasi ehk polükarbonaati
(Näiteks Lexan)

9.6 Standardne armatuurlaud on kohustuslik. Armatuurlaua võib eemaldada või asendada isevalmistatuga vaid turvapuuri ja
4-punkti turvavööde olemasolul.

9.7 Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid
nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad tekitada vigastusi.

9.10 Sõidukil ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.

9.11 Sõidukile peavad olema kinnitatud riiklikud registreerimismärgid.

9.12 Kohustuslikud on töökorras pooltuled, pidurituled ja suunatuled.

No hard feelings, nii see lihtsalt on:)

[Muudetud: 8-6-2007 MOMO]

Postitatud: 08 Juun 2007 16:56
Postitas olaaf
siis on üks mees ühe peatüki lugemata jätnud :D
saab metalli tagasi keevitama hakata :)

Postitatud: 08 Juun 2007 18:33
Postitas masuurik
edu teile siis:D:D:D väike pang käib asja juurde:D

Postitatud: 28 Aug 2007 22:50
Postitas Taavi
Küsiks nii huvi pärast, mis asjast saanud on ?

Postitatud: 30 Aug 2007 23:42
Postitas oz-lada-
mis spidokaga sa kiirust mõõtsid? siksi omaga we?

Postitatud: 31 Aug 2007 04:38
Postitas PuZuP
Luugikinnitusi soovid veel ?

Postitatud: 31 Aug 2007 09:30
Postitas olaaf
Algselt postitas: OZ-lada-
mis spidokaga sa kiirust mõõtsid? siksi omaga we?
inpektorite fööniga sai kanalis mõõdetud - üks seltsimees nüüd aastake ilma lubadeta (mitte atzkarik)

Postitatud: 31 Aug 2007 13:09
Postitas atzkarik
mina küll ei loe siit momo postitustest midagi mida teinud olen nõuete vastast:yllatunud