21051, atzkarik, 1982 (Powered by dr Tuha)

21051, atzkarik, 1982 (Powered by dr Tuha)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 698
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

21051, atzkarik, 1982 (Powered by dr Tuha)

#1

Postitus Postitas atzkarik » 29 Aug 2006 17:46

Auto sai siis soetadud jaanuari kuus kuna oli juba hammu tahtmine saada 05-te ja kui juba sai auto ostedud siis ei kõlvanud see 1.2 mootor kull mitte kuskile ning oli soov et auto ka edasi korralikult liiguks. Siis saigi olafi ja tuhaga arutatud et mida ette võtta. Väikse arutamise peale võttis tuha mu eelmise auto 1.6 mootori ja hakkas seda nokkima.

Mis siis mootoril tehtud?

1.plokist 2,0 mm maha freesitud
2.kolvid, kepsud kergemad ja tasakaalus
3.kerge hooratas
4.porditud kaan
5.tuha tehtud suurema täitega nukkvõll
6. reg nuki ratas
7.sumps tuha kätetöö
Need on mis präega meelde tulevad midagi oli kindlalt veel.

Mis kerel tehtud?

1.känd tugevdatud
Suurem osa keretõid ootavad ees;)

mõningad mõõtmised.

0-100km/h 8,2s stopperiga teine inimene kõrval istudes mõõtis:rolleyes

Maantepeal olen spido saanud sinna kus on täis ja suunatulede pirni vahe. kiirust ei tea kuna 180-ne spido ei näidanud enam.Aga jube hirmus hakkas aga läheks vist veel:D differ 4.3

plaan minna pinki et saada ka hp teada

hooratas

Pilt
Pilt


mootor

Pilt
Pilt
nukaratas

Pilt


veel pilte varsti tulekul;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!


olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#2

Postitus Postitas olaaf » 29 Aug 2006 19:30

vihmaga on sõita võga mõnus :)

nüüd on mootor tehtud - aeg vedrustusega tegelema hakata ;)
kere vajaks samuti hädasti kõpitsemist..

igatahes edasi käib loomamoodi - kui korralikud rehvid alla saab ja kere siit sealt veel kergemaks siis on väga hea 1600 mootori kohta..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#3

Postitus Postitas Mikk » 29 Aug 2006 19:36

Tuha töö hää töö:)
aga milleks auto jääb, ralliks või tänava sõiduks, kui tänava sõiduks siis ju kaalu kaotada üpris raske, võiks ju salongis midagi ikka kuulda ka:spin

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#4

Postitus Postitas olaaf » 29 Aug 2006 19:41

Algselt postitas: mikk 17
Tuha töö hää töö:)
aga milleks auto jääb, ralliks või tänava sõiduks, kui tänava sõiduks siis ju kaalu kaotada üpris raske, võiks ju salongis midagi ikka kuulda ka:spin


milleks?
ega selle väljalaskega seda muret pole et ei kuule :D
mürasummutus on küll ilmselt viimane asi mida sellele autole atzkarik külge mätserdama hakkab...
ja see vana vene originaalpahn ajab kere mädanema kui niiskuse sisse võtab...
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#5

Postitus Postitas Mikk » 29 Aug 2006 19:46

Sellega olen nõus, et see vene originaal alati eriti hea ei ole, osaliselt selle tõttu olen ka mina jalamees, kuigi kõige rohkem ikka ise süüdi, et õigel ajal jaole ei saanud:kuri, kogus niiskust sisse ja mõnest kohast vaate pilt:regan
aga sellel juhul head salenemist:):D

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 698
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

#6

Postitus Postitas atzkarik » 29 Aug 2006 21:14

Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: mikk 17
Tuha töö hää töö:)
aga milleks auto jääb, ralliks või tänava sõiduks, kui tänava sõiduks siis ju kaalu kaotada üpris raske, võiks ju salongis midagi ikka kuulda ka:spin


milleks?
ega selle väljalaskega seda muret pole et ei kuule :D
mürasummutus on küll ilmselt viimane asi mida sellele autole atzkarik külge mätserdama hakkab...
ja see vana vene originaalpahn ajab kere mädanema kui niiskuse sisse võtab...


ja olavi sul on õigus ega mürast selles autos puudust ei tule:D ja ega ma ka seda taga aja!
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 698
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

#7

Postitus Postitas atzkarik » 29 Aug 2006 21:16

Algselt postitas: mikk 17
Tuha töö hää töö:)
aga milleks auto jääb, ralliks või tänava sõiduks, kui tänava sõiduks siis ju kaalu kaotada üpris raske, võiks ju salongis midagi ikka kuulda ka:spin


ikka tänava sõiduks jääb ja ega müra meest ei tapa;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#8

Postitus Postitas GTA » 29 Aug 2006 21:31

Sul see mootor oli juba Rutjal vahel, mõtlen et kui sul 0-100 km/h on 8,2 sekki, kuidas sain kiirendusel pähe vaid poole sekundiga, minul mootoriks suht lõppenud 1300cc, 350 000km läbisõidu ja kaheksaste silindrisurvetega... See pidi küll teine mootor olema:D
Muidu polnud ju vigagi, kere oli sirge ja väikese nokkimisega on korralik auto olema, minu oma nägi mõni aasta tagasi samasugune välja. Omal oleks võinud küll korralikumalt teha, aga kui juba mootoriga on selline vaev nähtud ei kahtlegi et ka kere sama hoolikalt üle käidud saab;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#9

Postitus Postitas olaaf » 29 Aug 2006 22:20

nüüd on sissesõit läbi - peale läks niva porditud kaas + nukk + reg ratas.
lisaks on ära nõiutud jagaja ja all korralik summuti jämedamast torust - enne olid vaid püksid pmst...

see siis kõik peale campi tehtud
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 698
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

#10

Postitus Postitas atzkarik » 29 Aug 2006 22:36

ega jah nüüd on asi suts teine kui campil:bouncing
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 698
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

#11

Postitus Postitas atzkarik » 30 Aug 2006 18:20

Nüüd ka paar pilti autost ja sumpsist
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
seest ka üks pilt
Pilt
sumsit ka pilt niuke on põhja alla (sitt pilt natuge)
Pilt
ja ainuke pütt
Pilt
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

#12

Postitus Postitas versus » 30 Aug 2006 19:26

Hmm, see teeks viha küll kui selline roostetäpp 190ga mööda lendaks:flaming Aga au ja kiitus tuhale selle kone eest, teeb kohe kadedaks. Kui ära tüdined siis ma ostaks hea meelega ära;)

A ja mis kastiga (4 või 5) sa seda lõppkiirust proovisid?

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 698
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

#13

Postitus Postitas atzkarik » 30 Aug 2006 19:38

Algselt postitas: vs
Hmm, see teeks viha küll kui selline roostetäpp 190ga mööda lendaks:flaming Aga au ja kiitus tuhale selle kone eest, teeb kohe kadedaks. Kui ära tüdined siis ma ostaks hea meelega ära;)

A ja mis kastiga (4 või 5) sa seda lõppkiirust proovisid?


türilt tagasi tulles (siis saigi tipp kiirust proovitud) jõudis üks auto mulle hiljem järgi millest mööda kütsin siis tegi küll imelikku nägu ja näitas et ma olen lollakas:D

4-se kastiga;)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#14

Postitus Postitas wilson » 01 Sept 2006 10:50

ausalt kui minust selline asi 190ga mööda lendaks ma helistaks politseisse.kuna lada pole just oma juhitavuse poolest hea.
ootame ka kerel ilusat värvi ja korralikke eeltöid!

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1156
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#15

Postitus Postitas ando » 01 Sept 2006 12:45

Algselt postitas: wilson
ausalt kui minust selline asi 190ga mööda lendaks ma helistaks politseisse.kuna ...

Eks see kadedus ole huvitav asi :spin
Masin mõnusa häälega ja mootor väga hea. Nüüd veemik ja kere järele aidata siis väga viis masin. :o
Jõud taga, peab minema.

Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

#16

Postitus Postitas Tegija » 02 Sept 2006 10:30

Palju tal siis pöördeid kah oli @190km/h?

parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

#17

Postitus Postitas parmhot » 02 Sept 2006 11:37

Algselt postitas: Tegija
Palju tal siis pöördeid kah oli @190km/h?


Kui rehv on 175/70 R13, siis matemaatiliselt oleks sellisel kiirusel pöörded 7500, aga eks see 190km/h antud juhul on ka selline suhteline suurus.
Cinquecento

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#18

Postitus Postitas tuhajuhe » 02 Sept 2006 12:25

Arvestades spidoka iseärasusi siis ma arvan et see kiirus oli tegelikuses nati väiksem,kuna spidod on ehitatud nii et mida suuremaks kiirus läheb seda rohkem valetama hakkab.Lääne autodel on tegelikkuse kiirusele +10,veokad näitavad suht täpselt.
56506878

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 698
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106,2107

#19

Postitus Postitas atzkarik » 02 Sept 2006 18:34

kurat aga jube oli küll;) las valetab :) tahokas oli umbes 6000 peal kuna nukk nigu nii üle 7000 ei käi siis hakkab puterdama

Täna sai olaviga tööl koju kiirendada aga kiiruseks vahebeal 130 ja peaaegu kabelisse mõlemad sõitnud (aga las olla rallikas aga eest ää ei saa:D)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#20

Postitus Postitas tuhajuhe » 02 Sept 2006 19:06

See karpa mis peal ei ole kõige parem,aga muidugi kui timmida ja katsetada saaks veel paremaks.
56506878


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist