79. leht 83-st

Postitatud: 26 Apr 2011 00:01
Postitas france2
Kui kõik üleliigne välja visata on mootoril jõudu küll!!!!

Postitatud: 26 Apr 2011 00:40
Postitas masuurik
See muidugi on tõesti õigus ,kuid paraku alternatiiv ,mida ma väga kasutada ei taha tehtud kulutuste,töö ning mugavuse ja silmailu tõttu:rolleyes

Postitatud: 26 Apr 2011 02:56
Postitas twist
Mis see tühimass olla võib?

Postitatud: 26 Apr 2011 12:14
Postitas uzzac
Alternatiiviks pakun sulle järkuvalt Lada mootorit aga Samara oma. Uuristada pead veidi, vähe parem nukk ja sinna Webberid otsa või isegi progeaju ja mõne tsikli ITB-d. Saad häält ka autole ikka lõpuks. Lisaks ei kaalu Samara mootor suurt midagi ka.

Postitatud: 11 Mai 2011 17:46
Postitas tann
võibolla oli kusagil see kirjas aga ma ei leidnud ....
Kuid kui palju sul on vedrudelt maha lõigatud? ja kas oled ka midagi sinna vedurde vahele pannud?

Postitatud: 11 Mai 2011 19:37
Postitas masuurik
Niva vedrud ju pandud ja maha võtsin 1 tiiru ,kuna veidi kõrge jäi.Vahel pole midagi.isegi liiga jäik sai.

Postitatud: 12 Mai 2011 16:16
Postitas masuurik
Viimastel päevadel üha enam kummitab mõte mingist saksa mootorist :(Kujutan ette seda mõnu kui see auto 120-150kw toel liiguks.Praegu ta küll liigub jah ,igapäevaks normaalselt,aga kuulge see ju pole mingi igapäeva auto enam.Olen mõelnud juba nii palju tegelikult,et olema peaks mootor koos kastiga.Et vaheplaadiga ma tegeleda ei taha.ILmselt eeldab selline süsteem ka uut tagassilla lahendust.Volvo või muu säänse näol.Miks ma juba garaasis ei keevita ? EI viitsi nagu enam ...aga süda tahaks nagu selle auto lõpuks õiget aega sõitma saada,millega ei kaasneks investeeringut neste korporatsioonile...ehk küttekulu võiks ju ka ka säilida.Kindlasti pritsemootor.
Suvel võiks ju mootori koos kastiga mingi auto küljest osta.Teeks,oleks,sõidaks aga no...
VÕiks muidugi väikse teema siia teha ,et mis mootorit siis eelistada jne.Et siis mida?No 4 pütiga,pritse,2... töömaht,5 kast,tagaveolise küljest.:rolleyes

Postitatud: 12 Mai 2011 16:56
Postitas masuurik
vagi ei taha.Seal liialt jebimist .318 IS oleks väga norm.

Postitatud: 12 Mai 2011 17:11
Postitas uzzac
Fordi ZETEC või DURATEC võiks head olla. Opeli motod ka head. Väljalase peaks Fordil õigele pole jääma erinevalt Opelist. Honda peaks ka õigepoole väljalaskega olema. Kasti mure on Fordi või Opeliga lihtne lahendada. Kastiks T9 Fordi kast (sama mis meil) mis romulas maksavad 60-100€ tuuris. Peab muredeta kuni 200hj. Inglismaal toodetakse tänu suurele kitcari turule sobivaid sidurikodasid Ford-Fordi kast, Opel-Fordi kast, Honda-Fordi kast jne. Ise pole mõtet jalgratas leiutama hakata. Mootoris soovitaks kasutada ITB-sid saad lihtsalt jõudu juurde. Kogu rahakest ja soeta korralikud asjad, mudu jäädki nu**ima poolikute vidinatega, mis osalt nagu on ja samas teiselt küljest on täielik saast. Hiljem saad Opelile, Fordile ja Hondale alati uusi nukke jne muud pudi padi juurde osta. Peaasi, et algul on juba õigest otsast alustatud progeaju ja korraliku pritse näol.

Postitatud: 12 Mai 2011 19:21
Postitas masuurik
Selle koldenussi pärast ei taha :puzzledka nissanile mõelda.Lihtsalt ei viitsi .Tahaks ,et võimalikult palju oleks enamvähem sama.

Postitatud: 12 Mai 2011 19:42
Postitas viaccess
Äkki lõpetad mu mõtted pannes G60 peale. Stockis 118 kw, chipiga olevat 140kw kätte saada.
Jääb kasti mure :(
Mootor muide olemas, koos orig juhtmestikuga....

Postitatud: 12 Mai 2011 22:09
Postitas masuurik
Sul põhimõtteliselt olemas kõik peale kasti? mootor,koos kõige sinna juurde kuuluvaga?

Postitatud: 13 Mai 2011 18:42
Postitas hautz
Kui bmw tehnika, siis M52B28(142kw ja 280nm), M30B35(155/160kw ja 305/310nm), või M62B44(210kw ja 440nm). Ainuke jamai, et need mootorid on suured ja vajavad suuremat ümberehitust. Kindlasti teostatav ja tulemus hea.

318IS-l väänet vähe (100/103kw ja 172/175nm). Kw näitab ju ajaühikus tehtud tööd(pööretel), mitte jõudu. Otsi väände järgi mootorit, siis saad sellise mootori, mis gaasi vajutades hakkab kohe vedama, mitte ei pea pöördeid 4000rpm+ hoidma, et edasi läheks. Kõige lollikindlam varjant on võimalikult suur töömaht.
Igapäevaautole Is mootor väga hea, kuid rehvisuitsu vähe:spin

Postitatud: 13 Mai 2011 19:07
Postitas masuurik
Rida neli kindlasti.

Postitatud: 17 Mai 2011 00:15
Postitas -grazy-
Noo kui rida neli, siis näiteks sierra 2,0 och pluss turbo. Mihkel võttis sellest c.a 300 heppa välja kui mu mälu mind ei peta. Nii et peaks piisav olema :)

Postitatud: 17 Mai 2011 15:14
Postitas kapa
Opeli kaheliitrine C20NE või C20XE või kogunisti C20LET. Siinses foorumis ja klubis tehtud küllaga juba, saad teiste kogemusele toetudes lastehaigusi vältida.

Postitatud: 17 Mai 2011 16:34
Postitas Mel
Renaulti 2,0 turbo (F3R, F4R). Mõeldud ka Cliodele ja Meganidele, seega head kompaktsed. Väljalase paremal, Pandud ka tehasest tagaveolisele Spyderile, lisaks erinevaid paigalduskomponente tagaveolistele kit-caridele. Tõsi, Eestis haruldased, kuid Euroopas levinud. Palju infi seadistamise ja tuunimise kohta netis.

Postitatud: 21 Mai 2011 18:56
Postitas masuurik
Nokitsesin täna ladat veits.Laekonsool sai korda teha ja valgusti sisse(scorpio lae oma).3 astet tegin.Täitsa kustus,süttib ukse avades,süttib nupust nokkides.Led valgusti peaks ainult sisse panema.See kollane inetu.Aga selle teeb,millal viitsib.Tilulilu rohkem.Veel sai paar releed LCD ja maki vahele tehtud,et kasutusmugavus paraneks.Käivituvad ilma nuppudeta ka nüüd.Muuseas Ronn ,paisuka ja radika vaheline voolik on nüüd uus punane originaal.:D
Pilt

Postitatud: 21 Mai 2011 21:39
Postitas twist
Kui nii custom värk juba on, siis võiks ka lagi tumedamat tooni olla. Esiklaasis pragu?

Postitatud: 21 Mai 2011 21:52
Postitas masuurik
Ei raatsigi lage veel alla võtta.Üsna kena ja korralik teine.Ei ole pragu,see mingi peegeldus.Klaas ilus korralik.:)