21011,masuurik, 1980

21011,masuurik, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

No lihtsalt nii ilus masin et ei saa kohe mitte kade olla:oSUPER;)EDU
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

VÄGA ILUS masin.
Edu

[Muudetud: 28-1-2011 sansa]
Žiguliga juba igav ei hakka.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Täiesti custom tow hook.50mm metallplaadist pitsiga lõigatud rõngas koos sabaga.Keevitatud stange kronsa külge.Kenasti käiamist ja viilimist.Kogu staff sai ennem kokkukeevitamist kõvasti pitsiga punaseks ,et kindlalt püsiks.Tegin sisse ka nurga tugevduseks.Ilus proportsionaalne ja racingroosa.
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Miks see nii suur peab olema, hakkad seal topsi hoidma?
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: lada
Miks see nii suur peab olema, hakkad seal topsi hoidma?
Sest nii on drift.
Pilt

Isiklikult oleks väike rihmajupike rohkem meeldinud.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Olen siin mõelnud ja kaalunud roolivõimu.Ikkagi ei pane,kuna ei näe mõtet.Suurem mure on natuke tagavedrustusega.vedru on ikkagi pehme ja amort ka paras pask.Ees on kõik ok.teise margi vedrud jne.Aga taga on org amort +02 lühike vedru.
Kallist coilover kitti ei hakka aretama ning kalleid amorte ja vedrusi samuti eritellimusel ei plaani teha lasta.
Kel vähegi huvi ja veidi isiklikku kogemust võiks siia pajatada natuke ,mis sobiks vedruks ja amordiks ,topeltstabika kõrvale.Olen uurind aga ammendavat varianti ei ole leidnud.Arvestama peab ,et tagaots on korralikult raske ning lada vedru võrreldes uuemate autodega üsna pikk ja suure diameetriga.Samuti on autol üsna korralik madaldus.Mingisugustest tennisepallidest ja vaheluttidest ei taha kuulda.Vaja korraliku vedru ja amorti ,mis enamvähem 1:1 originaali sobib ja oleks Jäik.Vetruma võib jääda ka nibinnabin rehvi peale.Silla kinnitusi olen nõus muutma.Kere kinnitusi mitte!!!See eeldab karmi auto tühjaks tegemist jälle ,et keevitada ja seda soovi pole.Amort võiks isegi olola 2 poolse tööga.
Et siis....?!?!

[Muudetud: 13-2-2011 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Pajero gaasi amordid. 90-91 aasta pika raamiga variant. Tagumised istuvad üks-ühele. Esimestel vaja alumist kinnitust vähe modida, kuid usun, et see ei ole sulle probleemiks. Jäigemad kui Ladale pakutavad Sachs Super Touring, Gabriel gaasid, Boge gaasid. Kindlasti mitte nii jäigad kui Bilsud. Hind ei ole ka midagi röögatud, aga kallimad kui Ladale pakutavad Sachsid ja kõvasti odavamad kui Bilsud.
Lisaks sellele amordile paigaldaks vedrude ja kere vahele paksud kummipadjad ja kärbiks vedrusid veelgi. Peaks saama päris heasti jäik.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Esimesi polegi vaja vahetada.seal kumm vetrub ees piisavalt:lol:lol.Taga on niigi juba vedru lühike ja kumm vahel ,aga ei ole kasu väga.vetrub ikkagi 5+ cm ja seda on palju kuna rehv on koopaga üsna minimaalselt lähedal.Kas pajero omad põhja ei hakka lööma,kui need madaldatud auto all on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Pajero amordi ja Lada amordi käigumaa oli minimaalselt erinev. Et kui lada oma sul põhja lööb, siis arvatavasti hakkavad need ka lööma. Samas on nad kõvasti jäigemad, et ei löö nii kergelt läbi. Sul praegu originaal õlid all?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Taga jah täitsa mingid originaalid.Küll uued kastist võtsin,aga pole väärt midagi.Huvitav ,mis tulemust niva vedrud annaks.Kas sama pehmed kui 02 omad.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Algselt postitas: masuurik
Taga jah täitsa mingid originaalid.Küll uued kastist võtsin,aga pole väärt midagi.Huvitav ,mis tulemust niva vedrud annaks.Kas sama pehmed kui 02 omad.
Aga pane ei amordid taha! Palju lühemad mul isegi vajalikud metall otsad olemas selle tööjaoks (keeratakse esiamordi otsa)
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Võta volvo 240 universaali(või veel tugevdatud universaali) vedrud taha käiku. Lihtne paigaldada ja tunduvalt jäigem. Mul küll hetkel vanad sedaani omad, kuid juba tunduvalt jäigem. Kui 02 vedrudega vajutasin üle 5cm tagumist otsa alla, siis volvo omadega 2-3cm. Sedani vedrudega auto juba madalam ka, mul kõrgendused all, et koopasse ei käiks.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Gaz 24 esi vedrud pane taha ja korralik transiti gaasi amort kui bilsut ei raatsi osta ja toimib, vähemalt minul.
MännikuLaiali.
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Amorti ei oska soovitada, aga universaal kerega sirtsu omad istuvad ilusti ja on jäigad

[Muudetud: 20-2-2011 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

need liialt lühikesed pole?Arvesta lada org pikkusest 10 cm maha.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Uuri indreku käest, ta mingi aeg otsis oma kopikale jäigemaid vedrusi
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ronn arvas,et vana paisupaak sakib.See neegriasi särab ka rohkem kui telefon välja vemmeldab.
Pilt



[Muudetud: 22-3-2011 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

näpiks veel tilka.täitsa uued.samm originaali suunas :cool:kaane tahaks nädalavahetusel peegliks poleerida
Pilt

[Muudetud: 24-3-2011 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Akukate ja mõned vidinad veel tuleks ka hetkeseisuga läikima ajada mingi teise materjali näol.Pedaalid said ka nagu uued:wow
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: masuurik
Akukate ja mõned vidinad veel tuleks ka hetkeseisuga läikima ajada mingi teise materjali näol.Pedaalid said ka nagu uued:wow
Ja radika ülevoolutoru millegi temperatuuri rohkem kannatavaga asendada.
Vasta