15. leht 19-st

Postitatud: 24 Mai 2010 18:39
Postitas vussvillem
Quattro kasti täitsa võimalik tagaveoliseks teha. Henri Puhmas sõitis driffti audi 80 quattroga tagavedusena.
Ladal peab tunnelit selle kastiga kõvasti lõikama,kuna ta on päris piraka suurusega.

Postitatud: 24 Mai 2010 21:10
Postitas viaccess
Jäin diisliga hiljaks, sellest aastast võib ainult margipõhist mootorit kasutada. Lada poolt üks käkerdis olemas mis kestab 100000 km, seda küll ei tahaks oma auto kapoti alla saada.
Plaane ja mõtteid on nagu alati palju, mille kasuks otsustan ei tea veel...

Postitatud: 24 Mai 2010 22:08
Postitas ToM
Algselt postitas: viaccess
Jäin diisliga hiljaks, sellest aastast võib ainult margipõhist mootorit kasutada....
Seadustes mingi muudatus? Ei olegi kuulnud:puzzled

Postitatud: 25 Mai 2010 14:19
Postitas viaccess
Mis ei ole ümberehitus?


Ümberehituseks ei loeta:

* agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;

* sõidukile lisaseadmete ja varustuse lisamist (nt kliimaseade, lisapidurituled, allasõidutõkked), kui sellega ei muutu sõiduki tüübikinnitusega määratud andmed ja kui nende lisamine ei ole vastuolus kehtivate tehnonõuetega.

Mida ei tohi ilma loata näppida mootoris?

***************************************************

Kood 701. Üldnõuded

Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;

2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;

3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;

4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;

5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt ? bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt ? gaasile jms ning vastupidi);

6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;

7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;

***************************************************


Kõik mida teha ei tohi loetrakse ÜMBEREHITUSEKS, ja legaalseks saad seda ainult komisjoni kaudu. Komisjon pidi maksma 4000.- eek, nii et situ pappi ja kui veab saad asja legaalseks.... Seda teed pidi ei tahaks minna kahjuks......

Siin veel lugeda: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13261839

Postitatud: 25 Mai 2010 14:55
Postitas samara1500
Fiati mootor läheks küll aga kindalsti väikese ümberehitusega,ega sul selle opeli numbrimärgist pilti pole,arvan et minu vana auto:rolleyes

Postitatud: 25 Mai 2010 15:09
Postitas viaccess
Sinist Omegat tõin Elvast, numbrimärki ei mäleta... Kui mõtled fronterat siis number 511AME
Fiati mootor kuulub teisele margile ja läheb ümberehituse alla...



[Muudetud: 25/5/2010 viaccess]

Postitatud: 25 Mai 2010 20:13
Postitas ToM
Ma nüüd küll ei saa aru kus see muutus on seaduses, enne oli sama moodi ju. ;)

Postitatud: 25 Mai 2010 22:49
Postitas viaccess
Ei kommentaari ;)

Pilt

Postitatud: 25 Mai 2010 22:55
Postitas masuurik
“Muutsid usku w...:D

Postitatud: 26 Mai 2010 19:10
Postitas viaccess
Algselt postitas: masuurik
“Muutsid usku w...:D
Algselt postitas: viaccess
vabaklassi mõtted keerlevad peas
Ja endiselt ei kommentaari :D:D:D

Postitatud: 15 Juun 2010 14:00
Postitas viaccess
Hakkas sellega et sai ära toodud üks sierra, millelt tahtsin laenata mootorit koos kastiga. Pärast uurides selgus et pean sellest projektist loobuma, sest mootor poleks kõrguse poolest mahtunud ja õlivann tagurpidi ja ka alumiiniumist, mille keevitamine väga kallis. Tartsi tungival soovil siis loobusin, aga........
Nüüd on kätte sattunud üks saksa rahvaauto mootor, nimelt VW Passati 1,8. Sellele ka lahkelt tehasest paigaldatud kompressor ja tehase andmetel annab 118kw. Mootori mudeliks G60.
Järgmiseks probleemiks on kokku ajamine mingisuguse tagaveolise kastiga. Üheks variandiks audi quattro kast kinni keevitada ja kasutada tagaveo otsa ainult, kuid Audil sel juhul kardaan hakkab pöörlema mootorile vastupidi ja Lada tagasillaga saan 1 käik edasi ja 5 tagasi. Lahendukseks keerata reduktor 180 kraadi, kuid siis esimene laager jääb õlita...
Vot sellised mõtted keerlevad peas... Muidugi oleks lihtsam teha vaheplaat ja panna näiteks Fiati kast (olemas) aga...... plaadi tegemine ja materjal läheks 10000+ maksma, sellist raha hetkel riiulilt võtta pole, tuleb mõelda midagi muud...
Äkki kellegil on midagi targemat öelda? Kõik soovitused on teretulnud!

[Muudetud: 29/10/2010 viaccess]

Postitatud: 15 Juun 2010 14:41
Postitas olaaf
valid kasti, fiati või mõne muu (ma valiks getrag 260, 265 e28, e30, e34 5k kastid) ja laseks uue kasti sidurikojale keevitada uued kinnitused õigetesse kohtadesse...

natuke pead enne kasti muretsemist uurima ja mõõtma.

10000 vaheplaadi eest on tõsiselt palju..

rohkem teeb mind murelikuks see, kas golfilt pärit mootoril väntvõllis laagripesa on peavõlli toetamiseks?
seda pead kindlasti doonorkasti valikul vaatama, et need asjad sobima saaks...

edu!

[Muudetud: 15-6-2010 olaaf]

Postitatud: 15 Juun 2010 16:16
Postitas PuZuP
Algselt postitas: olaaf
rohkem teeb mind murelikuks see, kas golfilt pärit mootoril väntvõllis laagripesa on peavõlli toetamiseks?
s
Jah on küll.

Postitatud: 15 Juun 2010 17:10
Postitas logman
Jürka!
Siin sulle üks number: 5039773
Uuno vastab ja töökoda asub Mõisakülas vanas linavabrikus.
Võid öelda, et oled ladaklubist ja mina soovitasin selle vaheplaadi murega tema poole pöörduda ;). Ma arvan, et kümmet tonni ta ealeski ei küsi, aga mine sa tea...
Kurda muret, tee proovi.

Ühesõnaga: ukse peal on bemmi märk... võid mu nime kasutada.... :lol

Postitatud: 15 Juun 2010 21:29
Postitas viaccess
Nii, käisin lammutuses ja sain ühe golfi mootori küljest kaitsepleki et kastidega võrrelda. Omega kast täitsa mööda, scorpio suht suur ja ka eriti ei istu, e36 320 aga nagu loodud, alumised poldid ilusti paigas ja ülemised u 10mm tuleb alla poole viia, aga kuidas vändaga lood on ei tea veel, paistis enam vähem keskel olema....Fiati ja Lada kast on nii mööda et ilma vaheplaadi tegemiseta ei saa midagi...
Ühesõnaga üks makett plokk koos vändaga muretseda lammutuse vanaraua hunnikus, ja kast külge aretada...
Tagasillaga peab ka mõtlema midagi, Tartsil lendas pooltelgi pidevalt... otsin siis Volvo oma (krdi laiad) Opel rekord oli ka talaga (kahtlen vastupidavuses) Fiat 132 oma seisab garaazhi nurgas (samuti vastupidavus) aga sinnani on aega veel...

Ahjaa, kas selline tagasild on hea?
Pilt



[Muudetud: 15/6/2010 viaccess]

Postitatud: 16 Juun 2010 00:28
Postitas zajetz
mis jutt see on et volvo sild lai? tarts lihtsalt võttis 700 seeria volvo silla see jah ~10 cm laiem aga 200 seeria oma ainut ~2cm.
Pilt

15" 195/50 rehv velje et 38. mõlemad tagarattad täiesti koopas nii et vedrusi vahel ei ole ja kuskile vastu ei käi.

kellega olen fiati jäigast sillast rääkinud ei ole küll selle mingist erilisest vastupidavusest rääkinud. usun, et ega ta lada sillast parem küll ei ole nii palju, et tasuks alla panna.

[Muudetud: 15/6/2010 zajetz]

Postitatud: 16 Juun 2010 09:13
Postitas arvi100
Vastupidav talasild on veel ühel inglise bussil (a`la Transit) nimega Leyland Sherpa.
Üks kunagine omanik kiitis et rallimehed pidid seda silda hindama.Volvo 200 seeria
vrakki tean ühe talumehe õues seismas.Kui vajadust on,lähen uurin kas on veel alles.

Postitatud: 22 Juun 2010 18:10
Postitas viaccess
Mootor toodud (G60, Passati 1.8 118kw), juhtmestiku peab veel auto pealt maha võtta.
Kes nüüd aitaks selle mootori ühendada mingi tagaveolise kastiga, soovitavalt BMW. Lada kastile pakuti Lätist üleminekut, kuid arvan et mõtetu, lihtsalt ei pea vastu....

Pilt

Postitatud: 29 Okt 2010 10:55
Postitas viaccess
Arvestades majandusliku olukorda külmutan ka seda projekti mõneks ajaks... (mõeldes sellele kui mitu erinevat mootorit ja doonorit mu hoovist läbi läks küsin endalt: Mees, kas on seda üldse vaja?)
Masin aga seisma ei jää. Sai toodud vana Rojevi raketi pealt üks 1300ne :D
Lahti.....puhtaks....kokku.....ja aiste vahele ;)


Pilt

[Muudetud: 29/10/2010 viaccess]

Postitatud: 29 Okt 2010 12:23
Postitas ROJEV
Loodan et sees üllatusi ei olnud peale mazudi mida tegi Ziguli õli!?
Järgmine aasta Lada 66 klass siis :cool: