21013, viaccess, 1984
21013, viaccess, 1984
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Mootori värk eile liigus veidi edasi. Pea aasta tagasi sai ostetud doonoriks Opel Omega 2.0 85kw ja aja puuduse t6ttu seisis ta selle aja Tartsi garaazi juures. Eile v6tsin ennast kokku ja kakkusin tal mootor ja kast maha. Nii et parem vähe kui mitte midagi
Opel siis selline. Päris k6bus auto veel. T6stuki peale s6itis omal j6ul. Ahjaa, kui kellegil m6ned Omega juppe vaja siis kysige julgesti, tuled, klaasid, plekid lähevad prygimäele...
Opel siis selline. Päris k6bus auto veel. T6stuki peale s6itis omal j6ul. Ahjaa, kui kellegil m6ned Omega juppe vaja siis kysige julgesti, tuled, klaasid, plekid lähevad prygimäele...
Jupid Venemaalt!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Kahjuks pole v6imalust ära kaaluda kuid sul on 6igus et mootor pisike on. Sellepärast mu valik läks Omega kasuks...peagi karteri ehitus sarnane ladaga ja hind täitsa hea. Terve auto hind oli 3k...Algselt postitas: Mel
Milline on omega ja lada mootori kaaluvahe?
Mõõtmetelt paistab see 2liitrine päris pisike olevat.
Tartsiga tassisime kompl motod päris vabalt, genekas, RV pump, pritse ja muu stuff oli kyljes.
Kui v6imaluse leian siis kaalun ära...
Jupid Venemaalt!
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
Omega käigukast on suht vähe lühem kui lada oma. Samas on ta jämedam, mis jätabki petliku mulje, et on lühem. Mootoril asub hooratas nõksa eespool , misttõttu tuleb mootor tahapoole sättida, et paralleelvarras saaks liikuda. Omakorda tuleb jälle tulemüüri rohkem sisse lõigata, et jagaja ära mahuks ja jällegi tuleb siis soendusega aretama hakata.
ostsid siis sõida
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
teosatsin sõbraga sellise projekti umbes aasta tagasi
käigukasti tunnel tuleb suuremaks lõigata
kardaanile õiged otsad
tulemüüri jagaja koht sisse lõigata...kuna meil oli jääraja auto siis sai ahjusüsteem kõrvalistuja jalgade juurde paigutatud
pritse kopsik ei tahtnud ka hästi mahtuda(05 kere)..sai koonusfiltriga mingi süsteem sinna tehtud
sai samuti ostetud 2k komplektne oomega ja sealt vajalik stuff võetud
paar korda on bensupumbaga jamasid olnud
hiljem mõtlesime et oleks võinud 4-se kasti panna..oleks pääsenud tunneli lõikumisest
ahjaa...gaasipedaalile jääb kah suht vähe ruumi...ja gaas tuleb trossisüsteemi peale teha
kui nõu vaja siis küsi julgelt
käigukasti tunnel tuleb suuremaks lõigata
kardaanile õiged otsad
tulemüüri jagaja koht sisse lõigata...kuna meil oli jääraja auto siis sai ahjusüsteem kõrvalistuja jalgade juurde paigutatud
pritse kopsik ei tahtnud ka hästi mahtuda(05 kere)..sai koonusfiltriga mingi süsteem sinna tehtud
sai samuti ostetud 2k komplektne oomega ja sealt vajalik stuff võetud
paar korda on bensupumbaga jamasid olnud
hiljem mõtlesime et oleks võinud 4-se kasti panna..oleks pääsenud tunneli lõikumisest
ahjaa...gaasipedaalile jääb kah suht vähe ruumi...ja gaas tuleb trossisüsteemi peale teha
kui nõu vaja siis küsi julgelt
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Teadsin et ei pääse tonneli l6ikumisest, samas kindlasti vaja l6igata jagaja koht ka. Kuidas see mootor läheb patjade peale, kas vaja uusi mootori kronsasi ka teha (arvan et kindlasti vaja). Serbin räägi ka auto minekust, ja kas tead midagi ka kaaluvahest.
Muidu on saada Omega automaatkast ka ja Tarts ajab mind automaadi kasuks otsustada , ise pole automaadi näinud aga arvan et ta on kindlasti suurem....
viamobile olukord hetkel selline
Muidu on saada Omega automaatkast ka ja Tarts ajab mind automaadi kasuks otsustada , ise pole automaadi näinud aga arvan et ta on kindlasti suurem....
viamobile olukord hetkel selline
Jupid Venemaalt!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Täna siis lammutasin Lada laiali. V6tsin mootor, kast maha, kapoti alt ylearuseid asju: siduri systeem (nagunii läheb troosi peale v6i automaat kasti puhul jääb yldse ära), gaasi hoovastiku, juhtmestiku t6mbasin salongi, nii et kapoti alla jäi ainult roolikarp Vaja veel maha l6igata aku koht maha, sest sinna läheb pärast 6hufilter, aku peab siis pagasnikusse panna. Piduritele tahaks v6imendi vahele panna sest originaalis 011 seda pole, siit kysimus: kas v6imendiga ja ilma peasilindritel on vahe v6i mitte???
Järgmine etapp on roolikarbi aretamine Kui kellegil on mingit infot, kuidas Omega karp aretada ladale siis igasugune n6uanne on teretulnud!
V6rdlemiseks 3 käigukasti, vasakult: Fiat argenta 5ne, Lada 21011 4ne, Opel Omega “87 5ne.
Järgmine etapp on roolikarbi aretamine Kui kellegil on mingit infot, kuidas Omega karp aretada ladale siis igasugune n6uanne on teretulnud!
V6rdlemiseks 3 käigukasti, vasakult: Fiat argenta 5ne, Lada 21011 4ne, Opel Omega “87 5ne.
Jupid Venemaalt!
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
patjadele tuleb uued kronsad teha jahAlgselt postitas: viaccess
Teadsin et ei pääse tonneli l6ikumisest, samas kindlasti vaja l6igata jagaja koht ka. Kuidas see mootor läheb patjade peale, kas vaja uusi mootori kronsasi ka teha (arvan et kindlasti vaja). Serbin räägi ka auto minekust, ja kas tead midagi ka kaaluvahest.
viamobile olukord hetkel selline
kaaluvahest ei tea midagi
karteriga oli see probleem et jäi põhjaalt liiga välja vaatama..sai kaitse alla tehtud
sättimist oli ka summiga..roolikarbi, mootori, kasti ja sillatala vahelt
liikus päris hästi...ainult et kasti ülekanded olid lollakad nagu tänavakastidel ikka...esimese teisega väga raju..kolmandaga kõik..aeglane peaülekanne oleks hea olnud
kui aega saan klõpsin mõned pildid kah
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Sai autole muretsetud järgmised asjad:
1500 mootor eksport 07 pealt
4ne kast varuks
3,9 tagadiffer koos sillatalaga
pidurivõim koos pedaali plokkiga
05/07 roolikarp koos varrega ja kardaaniga
korralik kardaan varuks
Kõik sai ülimõistliku hinnaga, siin kummardus kasutajale Laurimetall!!!!!
Nüüd kui aega saan siis läheb jälle ehitamiseks, ennem peaks kere keevitaja kätte anda, muidu roosteuss päris kõvasti kallal, eriti karbid kus olid plastikust karbilaiendid ...
1500 mootor eksport 07 pealt
4ne kast varuks
3,9 tagadiffer koos sillatalaga
pidurivõim koos pedaali plokkiga
05/07 roolikarp koos varrega ja kardaaniga
korralik kardaan varuks
Kõik sai ülimõistliku hinnaga, siin kummardus kasutajale Laurimetall!!!!!
Nüüd kui aega saan siis läheb jälle ehitamiseks, ennem peaks kere keevitaja kätte anda, muidu roosteuss päris kõvasti kallal, eriti karbid kus olid plastikust karbilaiendid ...
Jupid Venemaalt!